Toukokuisten ensiodottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Siija
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jonsku88 jos kommenttis meinasi mua niin olen todella pahoillani jos loukkasin, se ei todellakaan ollut tarkoitus :o

Pingviini, en itse ainakaan vetänyt herneitä nenään, lähinnä vaan selvensin viestiisi ettei se touhuaminen iästä riipu vaan ihmisen omasta aktiivisuudesta :)

Oivoi, vaarallisilla vesillä kulkee juttelu nyt :D vaikka sinänsä kyllä ymmärrän jonskun hermostumisen, kun on vaikea paikka jos on aina halunnut olla nuori äiti eikä se sitten onnistunutkaan niin, mutta eihän pingviini toki pahalla tarkoittanut. Eihän kai kukaan tosissaan ajattele, että hyvä äitiys olisi iästä kiinni, kaikissa (ääks en osaa taivuttaa sanaa ikä!) ajoissahan on omat hyvät ja huonot puolensa.

Möömin, katselin omassa neuvolassa, että täällä ainakin Tyttöjen talo järjestää jonkun nuorille äideille tarkoitetun ryhmän (mikä ei tietty minua kyllä koske), kannattaa ottaa selvää olisiko omalla paikkakunnallasi jotain vastaavaa, niin löytäisit myös livenä samassa tilanteessa olevaa seuraa :) Eipä se ikä tosin aina auta, ei ole minullakaan juurikaan kavereilla lapsia tai edes haaveita moisista, suuri osa kavereista pari vuotta nuorempia ja joko opinnot kesken tai haluavat keskittyä ensin uraansa. Toivottavasti keväällä löydän myös samassa tilanteessa olevia ystäviä!

5 päivää ekaan ultraan ja tekis mieli itkeä kun jännittää niin paljon. Raskausoireet on melkein kaikki hävinnyt niin osaksi siks pelottaa että onko masussa ketään :(

heitukka; Minulla sama, maanantaina on eka ultra ja jännittää tosi paljon :( Mies yrittää rauhoitella että kaikki on hyvin varmasti. Minulla tosin raskausoireet jatkuu, etovaa oloa ja väsymystä. Tsemppii sinulle ultraan :)

Voin (yrittää) lohduttaa ultraa odottavia, että mun oireet loppuivat kun 11+0 alkoi. Viimeiset pari viikkoa on olo ollut ihan "normaali", ei enää olosta huomaa olevansa raskaana. Ultrassa 12+0 oli kaikki hyvin, eli ei oireettomuus kerro välttämättä mistään.
Nyt on suorastaan ihana olla :)

Mulla myös eka ultra 3.11. Jännittää ja pelottaa mitä siellä näkyy ja onko kaikki hyvin. Oireet vähentynyt huomattavasti, tosin eilen piti pitkästä aikaa oksentaa. Viikkoja tänään 12+0, LA 13.5. Hirvittää jo miten varmaan makaa siinä ja tarkkailee ja tulkitsee kätilön ilmeitä.

Se on hassua, että vaikka on jo kaks ultraa takana (alkuraskaus ja nt) niin silti stressaan tulevaa rakenneultraa siksi että pelkään ettei masussa ole oikeasti ollutkaan mitään :D

Täällä jännitetään nt-ultraa. Aikaa en oo vielä saanut,mutta labrat on otettu,joten kahden viikon sisään pitäis sinne ultraan päästä.

Mä oon kans käyny jo kahdessa ultrassa 7+3 ja 9+1 ja silti jännittää onko kaikki hyvin :) nyt 10+1.

• Tykkään
Reaktiot: JMT
Mä en ole ihan oivaltanut, miksi niitä sydänääniä pitäisi koko ajan kuunnella. Antaahan se varmaan uskonvahvistusta, mutta toisaalta neuvolakäyntejä yms. on luvassa suht usein. Eikä varmaan mene monta viikkoa, kun vauva alkaa jo näkyä ja tuntuakin. Siis tämä nyt kommenttina dopplereihin.

Luvassa suht usein... henk. Koht mulla tulee 1. ja 2. Neuvolakäynnin väliin 1.5kk ja nt. ultra vasta 12.11, johon on vielä 2 viikkoa aikaa. Mun mielestä se ei oo tarpeeks usein. Ja kuka sanoo että koko ajan pitäis kuunnella... :D

Edit. Paljon mieluummin vauvan sydämenäänten jumputusta kuuntelen kun alakerran niin ihanien naapureiden (huom. Sarkasmi)
clubiluukutusta.....

Ok Rekku, itsellä 1. ja 2. neuvolakerran välissä vain kuukausi ja tässä välissä oli eilen ultra. Joo, ei varmaan kukaan koko ajan kuuntele. :) Itse vaan en viitsi laittaa rahaa laitteeseen

Takaisin