Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipä hei kaikille! Tulinpas minäkin tänne pitkästä aikaa kuulumisia lukemaan.

Onnea plussasta Blueroseteddy! Paljon tarrasukkia pikkuiselle <3

En jaksanut koko ketjua kahlata läpi ja kaikkia juttuja lukea. Ketkäs täältä nyt viime aikoina on plussanneet?
Vanhoja tuttujakin näkyy olevan linjoilla. Hurjasti tsemppiä teille kaikille!

Mitäs Gatusalle kuuluu? Dellan kanssahan me törmäilläänkin tuolla elokuisissa... Mites lucky? Ja heppura?

Täällä on vissiin ollut hieman hiljaisempaa viimeaikoina, jos oikein ymmärsin. Jospa ne alkais nyt lisääntyvän valon ja lämmön myötä puhaltamaan oikein kunnon plussatuulet täälläkin! Tsempit ja peukut kaikille!

Pikaisesti vielä omia kuulumisia. En nyt kamalasti viitsi täällä tätä raskautta hehkuttaa, mutta puoliväli on nyt saavutettu. Kaikki on mennyt hyvin, maha kasvaa ja liikkeitä tuntuu. Viikon päästä rakenneultra. Jännittää jo kovasti!

heis maikkie mitä kuuluu? eip tänne ihmeitä, plussan odotusta, työtä, huonekaluprojektin alotusta kohta, viljelypuuhat pitää alottaa kans kunha saa siemenet suomesta eka. jne. haaveilua. ihana että sulla on menny hyvin raskaus :)

Onnea Blueroseteddy, tarrasukkia matkaan! Aamulla ja Dellallakin on jo noin pitkällä, ootteko voineet hyvin? Maikkie kiva kuulla, että kaikki on hyvin :) Aika se hurahtaa vaan :D Meinaatteko ottaa selville kumpiko siellä möllöttää?
Nämä kevät ilmat on saanut kyllä mielen kirkkaaksi suht hyvin! Itse jouduin tuossa reumakokeisiin tän käden kipujen vuoksi, kun on aika kaameita. Ja samalla lekuri toppuutteli ottamasta särkylääkkeitä oviksen aikoihin, koska saattaa huonontaa munasolun laatua, varsinkin juuri ne lääkkeet mitä käytän. Siinähän voi olla yksi syy noille aiemmille km:lle. No tätiä odotellessa, tänään kp 26/25-28.

Nauttikaahan keväästä ja Gatusa oot kyllä tosi toimelias, millä sulla riittää energia kaikkeen :D

heppura pakko olla tai ei mitää saa aikaseks, huonekalut on parempi tehä ite että saa huonekalut joskus kotiin, töitä on tehtävä että saa ruokaa (mikäli vaa onnistuu saamaa sopparei tms). viljelyä pahanpäivän varalle kuten on aiemmin meillä osoittautunu hyväks ideaks. nyt ku sais sen plussan vihdoin ja kaik menis hyvin ni tekisin meille ite pinnasängynki pikkuselle :) kevättä ilmassa tosiaan, kaipa se nostaa sitä energiataoa ja mielialaa jonki verran mut viimeöinen uni oli kyl mukava, sain siinä plussan raskaustestii ja olin jossai vaihees unes tokal kolmanneksel, eilen ku olin unen ja valveen rajamailla tai sit oli super todentuntuinen uni etten erottan sit valvetilast ni asuin dubaissa, olin raskaana ja mulla oli joku vieras kylässä joka oli viimesillää ja sit mentiiki klinikalle ja hän sai pienokaisen, sit mul meni lapsivedet ja itellä käynnisty synnytys. viimeaikoina on kyl ollu niin paljo kaikkee mieles et pää alkaa kehittää uskomattomia unia.

Aika on mennyt kyllä tosi nopeesti. Tuntuu, että vasta eilenhän mä plussasin ja nyt ollaan jo puolivälissä. Kyllä me meinataan kysyä, jos näkyis vauvan sukupuoli. Mulla ei ole ollut minkäänlaista oloa mihinkään suuntaan. Ainoastaan sen perusteella, että tää on ollut ihan erilainen raskaus, olen ajatellut josko tulis tyttö. Mut ei kyllä muuten ole oikein mitään käryä asiasta. Ehkäpä se selviää sitten viikon päästä.

Ihania plussauutisia täällä! :) Onnea kovasti plussanneille siis!

Tännehän on eksynyt tuttuja plussanneita kuulumisien kera :) Ihana kuulla Maikkien voivan hyvin ja puoli välikin saavutettu, mahtavaa! :)

Jospas kevään aurinko saisi kunnon plussa aallon täälläkin aikaiseksi! ;) Se tuo valoisuus ainakin kummasti piristää mieltä!

Omaanapaa en sen enempiä "kaivele" kuin että viimeisiä viikkoja aletaan pikku hiljaa viedä :) Jännittävät ajat siis.

Kovasti plussapuhureita jokaiselle täällä!!

kiitos kysymästä heppura, hyvin on voitu :) rakenneultra on viikon päästä, ja minä haluan ainaki kysyä näkyiskö sukupuoli :) vähän enemmän tuntuu kyl tytöltä, ollut nimittäin aika samanlainen raskaus kuin tytöstäkin oli, tosin kivuliaampi kun ajattelee et nivuskivut alkaneet jo aika alussa ja nyt tekee tuskaa seistä paikoillaan. muuten kaikki ollut ok.

toivottavasti teille löytyy apua tutkimusten kautta!

pakko laittaa nyt tän aamuinen :D on se ehkä hiukan tummempi :D

Liitteet

• aamuuuu 24.3.jpg
    aamuuuu 24.3.jpg
    176 KB · Katsottu: 179
Ihana kun täällä on paljon näitä kuulumisia! Toivottavasti saadaan pian kuumeilijatkin tonne odottajien puolelle. Kiitos kysymästä Heppura, ihan hyvin on mennyt tähän saakka. Normaaleja raskauteen kuuluvia kremppoja. Mulla on kans erilainen raskaus ekaan verrattuna joten näinköhän olis tyttö tällä kertaa? Sellasia oireita on joita ei ekassa ollu ollenkaan. Rakenneultraan on vielä kuukausi mutta ehdottomasti haluttais tietää sukupuoli.

Kiva kuulla susta Elisha86, tiedättekö kumpi teille on tulossa?

Aamu Tyttöähän meille lupailtiin ja raskauskin ollut aika samoilla kaavoilla kuin esikoisenkin kohdalla eli josko tyttö olisi myös :) Sokeasti en siihen luota kuitenkaan vaan sittenpä varmistuu ku syntyy :)
Sieki jo hyvillä viikoilla menossa :) Ihanaa aikaa! :)

Oon vähä entisten mun kanssa samaan aikaan kuumeilevien kuulumisia kaipaillutkin :) kiva että välillä porukka kertoo miten menee :)

Voi ihanaa, että Aamukin on saanut pikkuisen masuasukin kyytiin :) Ja noin hyvät viikotkin jo on!

Monesti oon minäkin teidän kuulumisia miettinyt, mutta jotenkin on ollut vaikea tulla tänne palstalle hehkuttamaan omia kuulumisiaan, kun tietää kuinka arka aihe tämä monelle on. Toisaalta silloin, kun täällä itse kuumeilin, niin oli kyllä ihan aidosti kiva kuulla niitä onnistumisiakin ja pitkään samalla palstalla olleiden puolesta osasi aidosti iloitakin.

Sillon oli muuten puhetta siitä, että tehdään meille täältä plussanneille joku oma palsta. Onkohan sitä tehty? Ja jos on, niin mistä sen löytää?

Maikkie, niin se vauveli sitten tarrasi kiinni. Ihanaa! Ihan hurjaa ettei puoliväliin ole enää pitkä aika. Säkin oot jo pitkällä. Siellä raskausklubeissa on perustettuna se Raskaaksi 2014-plussanneet-ryhmä. Sinne vaan turisemaan.

Löysinkin tieni tuohon ryhmään, kun päivällä täällä surffailin. Kivaa turista välillä vanhojen tuttujenkin kanssa, vaikka meillä elokuisilla onkin ihan kiva ryhmä. Siellä tosi moni odottaa esikoistaan ja olisi kiva päästä hieman vertailemaan kokemuksiaan myös sellaisten kanssa, jotka ovat jo toisella tai kolmannella tai niin edelleen kierroksella.

Takaisin