Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voih, täällä minäkin olen joskus pyörinyt ja vilkuillut tänne ajoittain.. Nyt jo rv 32 ovella ihan just!
Toivotan kaikille plussatuulia ketkä yrittää :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Täällä ilmottautuu yks toista kuumeileva :) Esikoinen syntyi 5/2013.Menkkoja ei ole vieläkään kuulunut,joten uus raskaus sikäli on aika heikoilla

tervetuloa uudret <3
täällä vielä piinailua, tädin pitäis huomen tulla..ei oireita..ei oireita raskauteen..maanantaina testailen :)

tsemppiä blueroseteddy, toivottavasti menkat ei tule paikalle vaan plussa :)

on: täällä olo on kyl jo iha outo, superväsy (voi johtuu lääkkeistä joita joudun syömään), alavatsassa venytyskipua jostai syystä siis tuntuu että on pallo vatsassa, rinnat on kasvanu kokoa. kaipa se pitäs vilkasta testillä lähipäivinä onko käyny kenties menkkakepponen viimekierrossa.

moikka uudet ja tervetuloa! havaitsin että nännin pihat tummuneet hiukan. menkkoja ei ole ollut eikä edes siltä tunnu. paino noussut... en kai mä nyt tietääkseni ole herkutellut. huomenna lenkille lähdettävä!!! alavatsa tuntuu täyteiseltä ja pissillä juostava jatkuvaan. johtuuko lääkkeistä vai mistä. ei voi tietää.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Argh tein davidin testillä haaleista haaleimman haamujen haamun eilen päivällä, sen jälkeen tuhlasin samoja testejä eilisen aikana vielä kaksi, eikä mitään haamuja. Tänään aamupissasta taas hyvinhyvin haalea haamu, mut äsken tein pregcheckin testin ja ihan puhdas nega. Kp 30/33-34... hajoo pää tähän malttamattomuuteen. Aiemmin en oo saanu mitään pelkkiä viivanpaikkoja, et kyllä ne on ihan selkeitä negoja ollu.

tiedän tunteen toukero. kierron lopussa on aina sellai vikoina päivinä että testi nyt ja heti. mulla on vähä epäselvä tilanne itellä ni tässä oottelen ja katon miten tilanne kehittyy. oisko sittenki käny menkkakepponen mulle, ukko ainaki käyttäytyy sillai et iha ku oisin raskaana, ekaa kertaa se käyttäytyy tuollai. no toivotaan parasta molemmille :)

Toivottavasti Gatusa ja toukero saa plussaa nyt sitten ! Täällä vaan toivotaan joka aamu, että ne menkat alkais niin vois pongailla niitä oviksia. Esikoinen oli täys ilonen yllätys, joten tää tekemällä tekeminen on aivan uutta.
Oonhan mä kuullut niitäkin tarinoita, että raskaaksi tullaan vaikkei menkkoja näy ja imetyskin päällä. Omalla kohalla tuskin mahollista. Pikkuhiljaa nyt sitten tuo imetys jäämässä, odottavan aika on pitkä!

Peukut pystyyn meille kaikille :) Mullakin imetys päällä, poika 1v 2kk ja ottaa öisinkin tainnutushörppyjä, et sillai vähän epätodennäköseltä mitkään plussat tuntuu, mut toisaalta onhan niin käyny monille muillekin!

toivotaan parasta toukero :) itekää en tiä kuinka todennäköstä ois että mulla ois tärpänny ku oli ne lyhyehköt menkat. loppu yhtä nopiast ku alkoki eli alko samantien kunnol ja 4,5pvä myöhemmin loppu samal taval ja mulla aina on kestän sen 7pvä. kunpa ei kroppa ja mieli tekis kepposia nyt.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja tervetuloa uusille! Mulla vissiin ovis tänään kivuista päätellen, joten taitaa mies saada synttärilahjan jo tänään huomisen sijasta ;) No joo vähän rankempaa huumoria putouksen merkeissä... :grin

++++---tuulia kaikille!

Täällä edelleen odotellaan menkkoja alkavaksi.On tää ihme hommaa,kun joku aika sitten toivo plussaa ja ettei tulis menkkoja nyt ne menkat ois enempi ku tervetulleet :) Rankkaa on naisen elämä :)

Tsemppiä kovasti piinailijoille!

ja päivitys eli negaha eilen illal sit tuli. nyt on dpo 7 siis menossa sitten kun kerran ne lyhyet menkat oli oikeet menkat eikä ollukaa kepponen. argh hirvee epävarmuus, epätoivo, pelko ja jännitys tuli yhtäkkiä kunnol päälle. tänää saan tietää miten käy sopparin ja mieles pyörii että en mä mitenkää saa sellast sopparia itelleni aikaseks ja mein talohaaveet menee taas kaivoon.

Pitäöhän se tännekin..haalean plussa sain..nyt huomen aamul tai parin pv pääst uudellwn,joa ois vahva..tein siis iltapissata...

Jännän äärellä ollaan..

LA olis varmaan 22.11

Takaisin