Hiljasta tää keskustelu ittenikin osalta, en juurikaan käy edes lueskelemassa kun yritän olla innostumatta liikaa ettei tartte joka kuukausi pettyä karvaasti (eipä).
Luulin että mulla ois ollu ovis viime torstaina kp 21. Juili alamahaa ja tuli limaa. En oo koskaan bongannut sitä kananmunamaista limaa, aina ollu läpinäkymätöntä.. et en sit tiiä oonko aiemminkin tulkinnu väärin. Toisaalta testit on näyttäny plussaa). Ne juilinnat kuitenkin jatku koko viikonlopun (ja seksiä tuli la-su eli kp 23-24) ja nyt eilen nippaili oikealta munasarjojen kohdalta ja koski alamahaa muutenkin (menkkakipua) samoin limat tuli, tänään juiminu vielä enemmän ja nippaillu ja limaakin tullut ja mun mielestä se lima on ollu ehkä vähän kirkkaampaa, mut ei edelleenkään läpinäkyvää. Nyt siis kp 26. Aiemmissa kierroissa oon joko tikuttanu tai tulkinnu oviksen kp 20-24, nyt mietin että voiko nää kivut ja limat olla vielä ovista, onko se vasta tuloillaan vai mitä hemmettiä. Tosi ärsyttävää. Aiemmissa kierroissa kivut+limat on ilmaantunu yhden päivän ajaksi, eikä oo kestäny ees koko päivää. Nyt siis monta päivää ja en tajua mistään mitään. Tän kierron seksit on ollu kp 14, 15, 16, 17 ja sitte 23 ja 24. Tässä jo meinaan elätellä toiveita että jos se ovulaatio oliskin ollu jo normaalia aiemmin ja ois tärpänny tosta neljän putkesta, ja nää oliskin jo raskausoireita. HUOH, pitäis lopettaa tämmönen spekulointi.