Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusalla kyllä jännät paikat <3 ! Ei muuta kuin kovasti plussatuulia sinne!!!
Mulla varmaan tässä täti tulossa lähiaikoina kylään tai siis viikon päästä kierron mukaan :) On taas niin tatti otsassa ettei mitään rajaa, joten ei tässä tartte jännäillä mitään....

kiitos bluerose ja heppura tsempistä. toivotaan että ei vuoto ala missää vaiheessa ja uusin versio pikku ninjasta ois kirjaimellisesti sellanen. tänää ukko aamulla oli et "sun rinnat on littanat" ni tää likka parkas ku kädellä hipas nänneihi. onneks esikoisella on hyvät unenlahjat.
illal piti pestä vaatteita ni aamulla ukko oli saanu epämiellyttävän lahjan linnulta vasta pestylle paidalle ku meni hakee narulta kuivumasta. totesin että unohtuko kiittää Allahia hänen avusta eilen. eli hän rukoili ainoastaa aamulla mut kaikki muut jätti rukoilematta, minä joka rukoilin kaikki, sain puhtaat vaatteet aamulla alhamdulillah.

Koskas meinaat Gatusa testailla???

ON: kp2/25-28 eli näemmä kierto heittää nyt jonkin verran. Plääh.

heppura sitte testaan ku saan tanskast testin mikäli kaveri lähettää ku tääl aina vaaditaa se positiivinen testi ennen ku tutkivat jostai syyst. mul on kyl sellai olo et plussa se viiva minkä näin on joten tässä aikalailla tyynenä oottelen sitä testiä, toivottavast tulis cb digi viikkonäytöllä :) toivottavast saat plussan tässä kierrossa :)

Täällä ei vissiin ole viime aikoina ollut kovin vilkasta, mutta taidanpa kirjoittaa kuitenkin. :)

Meille syntyi syyskuussa -13 ihana pieni tyttövauva, jonka kanssa tässä elellään aika leppoista vauva-arkea. Minulla on vauvakuume alkanut nousemaan, isäntä ei vielä niinkään ole innokas. Meillä on häät elokuussa tänä vuonna, niin isäntä ei tahtoisi että silloin on kamalan isoa mahaa.

No, mulla alkoi menkat synnytyksen jälkeen joulukuussa ja (onnekseni) olen merkkaillut noita päiviä vähän ylös. Me ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää oikeastaan koko yhdessäoloaikamme, koska mä en halua enää noita hormonaalisia ehkäisyjä käyttää, ja isäntä kokee kortsut jotenkin hankaliksi.

Tässä kierrossa sain sitten jollain ilveellä isännän kuitenkin lupaamaan "yhden vahingon" yhdellä päivällä, joka sitten sattui tapahtumaan 2 päivää ennen ovulaatiotuntemuksia....Nyt onkin sitten raastavat pari viikkoa edessä, olisiko se voinut käydä näin helpolla?

juu täällä on aika hiljaista..enkä yksinkään viitsi höpäjää, tuntuu et kaikki on plussanneet xD

Täällä yksi 8/13 pojun äiti, joka haaveilee toisesta mahdollisimman pian. Poika kohta siis 7kk eikä mennkoja näy :( Imetän toki vielä välillä, joten sekin taitaa vaikuttaa. Ehkäisyä ei käytetä, mutta ei ainakaan vielä oo mitään tapahtunut.

:)Mäkin liityn mukaan höpöttelyyn.. Eli siis olen kohta 21v. nuori nainen, yksi poika on edellisestä suhteesta, Tatu on 2,5v. Nyt olen ollut uudessa suhteessa 1,5v ja Tatu kutsuu kihlattuani isiksi jne, perhe on muodostunut vaikkei biologinen isä ole kuvioissa lainkaan. :) nyt ollaan miehen kanssa oltu joulusta saakka vauvakuumeen kourissa ja tammikuussa jätin pillerit pois.
Tilanne on nyt sitten seuraavanlainen; oviksen aikaan heiluteltiin peittoja (oviksesta on n. 12 päivää) ja pari päivää on nyt ollut aivan jumalattoman kipeät nännit, aina ennen menkkoja minulla on ollut vain arat rinnat. Lusäksi huomasimme miehen kanssa saunassa tänään, että nänneihin on ilmestynyt pari "lisänystyrää". Ihmetyttää kyllä, koska menkkaoireeni ovat aina olleet samanlaiset, olisikohan näin nopeasti voinut tärpätä <3

Kiitoksia :) hyvä etten ole ainoa, jonka mielestä on lupaava meininki, ei muuten ihmetyttäisi edes, mutta kun tuntee kroppansa ja oireet eivät täsmää kyllä nyt.. Ajatus on ollut että saa tulla vauva sitten kun on tullakseen, aika tuuria kyllä jos heti tärppäsi :') huomenna taidan suunnata apteekkiin..

tervetuloa uudet!!! kyllä minäkin täällä vielä käyn taustailemassa ja lueskelemassa ainaki jos ei muuta.
heinukkako se oli plussan päräyttänyt!!! onnea! Sori jos meni väärin ku kaks saman tapasta nimmaria pyörii enkä puhelimella nää noita tekstejä samalla kun kirjoittelen.
marianna: hyvältä kuulostaa oireet :)
plussa puhureita tännepäin suokoon noitten kevät tuulosten mukana!!?<3

ON. miestä täs odottelen ylläri työ keikalta kotiin ja housus tuntuu jotenki kosteelta... vähän tuossa kun kävin saunaa lämmittelemässä niin alavatsaa juili samalla kun yritin pysyä jäisellä kinttu polulla pystyssä... hmm.
mul sellaset kuviot menossa täällä tällä hetkellä että kierto vähän säännöllisty kp 24:n teroluteilla, mutta sit kierto olikin yllättäen helmikuun aikaan 12päivää. helmikuulle kerkes loppua yhet menkat ja keskivaiheilla toiset ja kolmannet oli sitten helmikuun lopussa... lääkäri meinasi varhaista keskenmenoa oireiden perusteella silloin. itsekkään en muuta selitystä keksi moiseen vuotoon (veri klimpit, alavatsa kivut, pitkittynyt epämääräinen vuoto, nännit oli jossakin vaiheessa ennen vuotoa laajentuneet ja tummentuneet ja arat, järkyttävä hengästyminenki sai syyn... mitäs muita.) mulla kaikki tulehdus kokeet otettu ja kaikki puhtaat. lääkäri totesi uudelleen monirakkulaiset munasarjat ja aloitettiin metformin estämään insuliini resistenssiä ja vähentää noita rakkuloita. hyvät ovat olleet ainakin sen perusteella ettei ole tullut haittavaikutuksia jotka todella yleisiä (oksentaminen, ripuli ja huono olo ensimmäiset kaksi viikkoa). ensi viikolla otetaan munuais kokeet ja pitkäaikais sokeri. laihtunut en ole tuon aloituksen jälkeen, paino hieman noussut... (auttaa muka laihtumisessa!!!) tosin olen palannut dietin jälkeen normaaliin mutta hieman mulle tavanomaista parempaan ruokavalioon mutta silti outoa kun noussut jo siitä mikä oli ennen diettiä, voihan video!!! nyt ollut 3päivänä tuhruttelu vuotoa, nyt vasta kp 14 ja vuoto loppunut kokonaan. yhtään ovista en ole pongannut kp 8 pongasin vahvimman viivan mutta se ei ihan ollut kontrolli viivan vahvuinen ja edellisen päivän ovis testi oli nega. tietty onhan tohon kp 8 ollut vaan 4 päivää niin periaatteessa mahdollista että ois tärpänny. pupuiltu on vaan kp 4heti tyhjennys vuodon loppumis iltana. edellisessä kierrossa sillon helmikuun alussa epäilin oireiden perusteella että ovis olis ollut kp 6,7 tai 8 joka kyl hyödynnettiin hyvin. mut olisko voinut ovis olla taas näin aikaisin... ei voi tietää :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
toivotaan lucky että tärppi kävi nyt :)

on: meille ei annettu oikeastaan juurikaan toivoa tänään. lääkäri totes vaa että kyllä teillä mahis on jos pääsette IVF/ICSI hoidon alottamaan. mikäli saa vaa jotenki rahotuksen ensin järjestymään. ku ite kuuli lääkärin suusta sen ni kyllä se oli järkytys, eka olin aatellu että ehkä tilanne ei olekaa niin paha mut sit lääkäri vaan totes että eipä teillä hirveemmi vaihtoehtoi ole. saapi nähä miten käy. lääkityksestä tuskin on kuulemma ukolle mitää apua. jos IVF/ICSI mennää ni sittehä mä alotan vissii kans clomit että saa mahollisimman paljo munasolui kypsymää ja muodostumaa että on mahiksia.

no luotettava vain että rahoitus löytyy. saakos sitä jotenki osamaksulla?ettei kerralla tartteis kaikkee maksaa. jännä ettei lääkäri ees antanut mahdollisuutta kokeilla lääkitystä vaikka luomu raskautta siitä ei alkaisikaan tuskin siitä haittaakaan olisi jos edes siittiöiden kunto vähän paranisi. ja rahaa odotellessa olisi edes jotain tehty asian eteen. :) tsemppiä ja tsemppiä ja halauksia tuhannesti!!! <3

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Mäkin voisin tulla tänne puoliaktiivisesti notkuun..
Eli hei kaikille! ;)
Olen 23 v, Pohjois-Karjalasta, mieheni kanssa naimisissa piakkoin 4 vuotta, talo täynnä elukoita ja pieni päivänsäde, semmoisen viikon päästä 5 kk täyttävä pikkuneiti.
Me puhuttiin jo edellisen raskauden aikaan, että yritetään pienellä ikäerolla, eikä olla käytetty mitään ehkäisyä ja toiveissa tässä jossain välissä raskautua (vaikka ekan testin teen kyllä jo tällä viikolla, kun on vähän oireillut, mut se on 99% todennäköisyydellä korvien välissä.)
Täysimetän tyttöä ja varmaan sen ansiosta ei oo menkatkaan vielä palannu. Plus oon toipunut melko hitaasti synnytyksestä.. Joten ei oo mitenkään aktiivista yritystä päällä. Tjottaillen vaan ja katsellaan.

Joka tapauksessa pientä jännitystä yllä ja kahta viivaa odottelen sitten kun on onnistuakseen. :)

Hiljasta tää keskustelu ittenikin osalta, en juurikaan käy edes lueskelemassa kun yritän olla innostumatta liikaa ettei tartte joka kuukausi pettyä karvaasti (eipä).

Luulin että mulla ois ollu ovis viime torstaina kp 21. Juili alamahaa ja tuli limaa. En oo koskaan bongannut sitä kananmunamaista limaa, aina ollu läpinäkymätöntä.. et en sit tiiä oonko aiemminkin tulkinnu väärin. Toisaalta testit on näyttäny plussaa). Ne juilinnat kuitenkin jatku koko viikonlopun (ja seksiä tuli la-su eli kp 23-24) ja nyt eilen nippaili oikealta munasarjojen kohdalta ja koski alamahaa muutenkin (menkkakipua) samoin limat tuli, tänään juiminu vielä enemmän ja nippaillu ja limaakin tullut ja mun mielestä se lima on ollu ehkä vähän kirkkaampaa, mut ei edelleenkään läpinäkyvää. Nyt siis kp 26. Aiemmissa kierroissa oon joko tikuttanu tai tulkinnu oviksen kp 20-24, nyt mietin että voiko nää kivut ja limat olla vielä ovista, onko se vasta tuloillaan vai mitä hemmettiä. Tosi ärsyttävää. Aiemmissa kierroissa kivut+limat on ilmaantunu yhden päivän ajaksi, eikä oo kestäny ees koko päivää. Nyt siis monta päivää ja en tajua mistään mitään. Tän kierron seksit on ollu kp 14, 15, 16, 17 ja sitte 23 ja 24. Tässä jo meinaan elätellä toiveita että jos se ovulaatio oliskin ollu jo normaalia aiemmin ja ois tärpänny tosta neljän putkesta, ja nää oliskin jo raskausoireita. HUOH, pitäis lopettaa tämmönen spekulointi.

täällä taitaa ovis jo olla ovella ku kivut on sitä luokkaa ja lima venyvää mut ei täysin kirkasta...yrittänyttä ei laiteta... :)

Takaisin