Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa Minullehan kuuluu hyvää, kiitos kysymästä :) Huomenna tosin sokerirasitus aamusta ja ainakin viimeksi meinasin pyörtyä joten vähän jännittää etukäteen. Onneksi arvot oli hyvät, josko tässäkin raskaudessa. Huomenna siis 23+6 ja aika on kyllä lentänyt! :)
Kovasti sinulle onnea raskautumiseen ja tietysti muutenkin :)

Minä jatkan taustailemista ja puhaltelen plussatuulia kaikille! :)

Oi ihanaa Aamu!! :) Vaik kui tääl välil tuntuis et ei tärppää millään ni sit aina joku tulee kertomaan ilosii uutisii :) Mä oon omista kiertopäivistäni ihan sekasin ku on ollu nyt niin paljon muuta ohjelmaa ja mietittävää mut kaipa ne menkatkin sielt ens viikolla tulee,,,

Hei kaikki! Olin pari päivää poissa koneen ääreltä pienen reissun takia. Isoäitini on ollut huonossa kunnossa ja kävimme häntä katsomassa. Kiitos kaikille tälläkin puolella tuesta ja onnitteluista! En mä teitä aio jättää vaan taustailen aktiivisesti. En vielä uskalla siirtyä tonne odottajien puolelle. Odottelen ensin rauhassa varhaisultran jos sinne asti päästään. Tänään tein varmistustestit ja CB:n tavallinen oli selkeä plussa aamupissasta ja digillä "raskaana 2-3" joten kai se on uskottava. Toivottavasti kaikki menee hyvin. LA olis syyskuun puolivälissä.

Tsemppiä ja plussaonnea ihan jokaiselle täällä ja toivottavasti kaikki vuorollaan pääsee tonne odottajien puolelle. Itse menen tuonne 2014-plussanneiden ryhmään, tulkaahan perästä! :)

Onnea Aamu hirmu paljon, ihania uutisia :) Onnea myös muille plussanneille :) Mä täällä kans taustailen ja silloin tällöin käyn teidän kuulumisia lukemassa. Täällä elellään vauva-arkea ihan täysillä :D Poikanen on jo kohta 5 viikkoa, ihan käsittämätöntä miten nopeesti aika kuluu. Ihana seurata miten tuo tuo pikkuveli jo kovasti seurailee isoveikan touhuja ♥ Ja hymyjä väläyttelee jo päivittäin. Rankkaakin toki välillä on kun nukkuminen jää vähiin mutta jostain niitä voimia aina ilmaantuu. Plussatuulia puhaltelen minäkin kaikille, jospa uusi vuosi toisi sen kaivatun plussan kaikille sitä kaipaaville ♥

T. TMJ ja poikaset

ihana kuulla sinusta tmj pitkästä aikaa, kyllä se aika nopeasti kuluu kun on piekkuisia, 5 viikon ikänen tuo kuopus mashaAllah, hienoa että kaikki menee teillä hyvin :)

on: täällä menkkoja odotellaan, kierto tulee venymää aikalailla näköjää taas vaihteeks ku tänää tein negatestin.

Paljon onnea Aamu ja plussatuulia muille! :)
Minäkin edelleen taustailen ja seurailen silloin tällöin, että miten täällä menee :)

Hei taas naiset :) Täällä alkoi tänään yk 5 kun täti saapui aamutuimaan vierailulle. HUOH.. Mitäpä muille vielä kuumeileville? :) Gatusa, onko teillä tätii näkyny jo?

heinukka eipä sitä tätiä näy, kierto on jotain nyt eli kroppa sekas täysin taas vaihteeks. pitää maanantaina mennä lääkärillä käymää valittaas asiasta taas vaihteeks ja kysästä voisko se ystävällisesti tsekata mikä on homman nimi.

Kuis paljon aikasemmin ovis oireet alkaa teillä?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

No vitsi... Toivottavast nyt ottaisivat asiakseen kattoo mikä kiertoja sekottaa. Mä en oikee tiä koska mul niitä ovisoireita olis ku en oo ovista tikutellu ja kierto on myös mitä on...

Täälläpä on ollut hiljaista, tosin niin olen ollut minäkin.

Mitään uutta ei ole kuin se että viime viikolla starttasi yk 8. Pettymyksestä selvitty ja miehen kanssa sovittu, että lähdetään yksityiselle puolelle selvittelemään. Mies haluaa tosissaan testauttaa tavaransa laadun :)

S1n1: Hienoa, että miehesi on halukas tutkimuksiin! Mitä olen kuullut ja täältä lukenut, niin on monille miehille todella arka paikka ja iso kynnys. Toivottavasti selviää siellä ja saatte apua, ellei tärppäis jo ennen tutkimuksia, sitä kun ei koskaan tiedä! :)
Olen seuraillut ja taustaillut täällä. Tuntuu niin pahalta kirjotella mitään, kun meillä vasta yk1 menossa ja toisilla on jo pitkälti takana... Ettei toisista tunnu pahalta. Nojoo, mietin aina paljon toisten tunteita :D
Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Pipana: elä murehdi. Lasten teko ei vaan jostain syystä aina ole helppoa. Välillä tuntuu että niillä tärppää sormia napsauttamalla jotka sitä vähiten esim. elämän tilanteensa vuoksi tarvitsisi ja niillä joilla se olisi tervetullut niin niillä lasten teko on vaikeaa. Ei tietenkään aina näin. Ja kun sitä vähiten odottaa niin sillon tärppää. Kumma juttu. Nuorempana sitä ehkäistään kaikin mahdollisin keinoin ja nyt kun lapsia saisi syntyä joutuu kaikki keinot käyttää hyväksi että onnistuisi. Vanha en itsekkään ole (26). Mutta kyllä huomaan että lääkinnällinen ehkäisy on varmasti vaikuttanut asiaan jonkin verran. Ainakin sitä on helppo syyttää, ja muut elintavat lisäksi.

On: Menossa kp 17/24 (ainakin viimeksi terojen jälkeen) ja (yk 5?) (kesäkuussa jätin ehkäisyn pois). Terolut kuuri jälleen menossa ja ovis mahdollisesti oli ennen kuurin aloitusta jotain kp 11-13 ainakin limojen ja himojen perusteella, tosin himoja laski samaan aikaan ilmeisesti hiivan ryökäle joten peitto heilui vasta kp 12 kun olin ottanut diflukan tbl:n ja oireet alkaneet helpottaneen joten toivoa sopii että ovis oli just sillon vaikka limat oli kp 11 kirkkaat, oikeeta munasarjaa pisteli. Tai toivottavasti ovis olis ollu kp. 13 tai 14 niin olis peiton heiluttelu hyödyttänyt siltä osin vaikka ilmeisesti terot olisi hyvä ottaa vasta muutama päivä oviksen jälkeen jotta olisivat kiinnittymisessä apuna.

Muokattu viimeksi:
Hei!
Olen nyt vajaan kuukauden verran lueskellut näitä kuumeiluklubeja ja ajattelin nyt "esittäytyä". Olen syyskuussa 2013 syntyneen tyttövauvan onnellinen äiti. Ikää on jo +30 vuotta ja siitä syystä ollaan ajateltu että annetaan lasten tulla jos ovat tullakseen.

Esikoinen sai alkunsa "spontaanisti" eli tarkoitan lähinnä sitä että mulla ei ollut mitään tietoa kierroista, ovulaatioista jne. Nyt kakkosen kohdalla olen sitten löytänyt itseni täältä. Varsinaista yritystä ei vielä ole takana, koska kuukautiskierto ei ole oikein vielä asettunut. Just takana ensimmäiset kuukautiset (vaikka nytkään vuoto/kesto samanlaista kuin ennen raskautta). Tästä kuitenkin ajattelin ruveta jotain yritystä saamaan aikaan. Joulukuussa oli jotain tiputtelua ja siitä sitten nyt tammikuuhun kierron pituudeksi tuli 25. Ei mitään hajua onko tuo mulle normaalia vai ei.... Nyt kuitenkin siis kp 5. Laskureiden mukaan viikon päähän näyttäisi ovulaatiota. Pitää sitten kai ensi viikolla olla aktiivinen makuuhuoneessa :)

Mulla ja mun siskolla on ikäeroa 1 v ja 13 pvää. Tykkäisin ettei omilla lapsillakaan olisi paljon ikäeroa. Meillä on myös se tilanne että mun täytyy mennä töihin loppuvuodesta. Raha ei yksinkertaisesti riitä jäämään kotihoidontuelle :sad001 Pari kk meinasin olla vanheinpainloman päätyttyä kotona (säästän nyt rahaa sitä varten) ja esikoinen aloittaisi siis syyskuussa 2014 päivähoidossa (ikää tuolloin vajaa 12kk). Ollaan miehen kanssa molemmat vuorotöissä, miehellä yli 12h vuoroja, molemmilla vknloppuja jne, mulla vuorot 6.30-19.30 välillä. Aikamoinen kalenterirumba tuosta hoidosta tulee ja tietenkin tarvitsee päästä vuoropäivähoitoon. Ei ollenkaan kivaa...

Nyt sit ihan esikoisenkin kannalta toivon että tää kakkonen tarttuis mukaan viimeistään yk 3:lla eli huhtikuun loppuun mennessä. Jos näin käy, niin en menisi töihin ollenkaan ja esikoinen saisi vielä olla kotona :) Töihin on ilmoitettava jatkosta siinä huhtikuun loppu puolella ja tarhapaikkaa haettava toukokuussa.

En tiedä, jotenkin on itsellä karu fiilis tästä... että pitäisi jotenkin tekemällä tehdä ettei äitin tarvitse mennä töihin ja toisen tarhaan :sad001 Ehkä ei pitäisi liikaa miettiä. Tai stressata. Toisaalta olisi fiksuinta asennoitua siihen töihin menoon. Mutta sydän kun tahtois ihan muuta. Oikeesti mä toivoisin että olisi vaan mahdollisimman pian se huhtikuu. Sitten ainakin tietäisi mitä elämässä tapahtuu!

Ja kaikista tyhmintä tässä on kun mullahan on tuolla matolla pyörimässä tuo mitä ihanin 4kk tyttö, johon pitäisi keskittyä ja mä vaan murehdin tulevaa!! :mad:

KIITOS kun sain avautua tänne! :) Ehkäpä tämä helpottaa hieman kun saa kerrottua omia huolia, toiveita ja haluja. Mä yritän nyt rentoutua ja nauttia elosta! Mitään ratkaisuja/päätöksiä kun ei tarvitse tietää ennen huhtikuuta.

hello!
mitäs tänne?
Täällä vaan piianillaan en tiedä oliko mun ovis jo mutta luulen sillä nyt mennään jos en väärin muista niin kp 20? näkyy mun tiketistä sit kun olen lähettänyt tämän xD
pupuiltu on ahkeraan...
ihanaa kun tuli talvi...

puspus <3

Ilmoittelen että täältä monet on siirtynyt tonne raskaaksi 2014 puolelle. Tervetuloa. :)

Takaisin