Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lucky: Onnea ovisplussasta! Ilmeisesti saitte oviksen hyödynnettyäkin, kun kerran mies pehmeni ajatukselle :)
Mihin noita primolutteja käytetään?

Bluerose: No johan nyt on omituista. Onko sulla yleensä ollut säännöllinen kierto vai onko ihan normaalia, että saattaa venähtää? Luulis kyllä plussankin jo näkyvän, vaan eihän se koskaan varmaa ole. Tsemppiä! Mä tulisin varmasti hulluksi....

Aamu: Onko mitään tuntemuksia ilmaantunut? Täällä on sulle peukut ja varpaat pystyssä!!!

Kiva, että saan vielä hengailla täällä :) En viitsi kuitenkaan teitä kyllästyttää millään raskausoiresaastalla.
Koitan jaksaa painaa töissä parhaani mukaan. Nytkin mulla on kaks iltavuoroa ja sit heti perään torstaina aamu. Vois jäädä varmaan osastolle nukkumaan niin ois aamulla ajoissa töissä :) Oon siis Oysissa osastolla töissä. Siivoilua ja ruoanjakoa ja sen sellaista säätöä siellä. Niin ja oon semmoisella osastolla, missä on odottavia äitejä ja osa synnyttäneitäkin vauvoineen :) Eilen näin kaksi ihan yön mustaa pikkuista kaksospoikaa. Siis voi sitä suloisuutta!!! Ja voi miten ne kaikki vauvat onkaan NIIN pieniä. Onko munkin vauva ollut oikeasti joskus niin pieni? Tuo oma poika kun tuntuu itsestä vieläkin niin pieneltä ja se on kuitenkin ihan jättiläinen verrattuna noihin vastasyntyneisiin.

nega tänäänkin...32 kierron mukaan viikon myöhässä 39mukaan huomenna pitäisi alkaa...ei oloja...mihinkään suuntaan...
maikkie mulla on aina ollu epäsäännöllinen kierto, aina eri pitunen, eli voi venähtää.(paitsi pillereillä)
odotellaan :)

Heippa naiset! Mä en eilen kerinnytkään kirjoitella mitään mutta otetaan tänään vahinko takaisin. :)

Luckylle onnittelut ovisplussasta! On se hienoo! Tsemppistä hyödyntelyyn!

Bluerose, onpa tosiaan harmillista jos taas tuli nega. :sad001 Missähän se täti sit luurailee? Sais luvan saapua jos on saapuakseen. Ärsyttävää tollanen.

Maikkie, mulla on kp 23 tänään eli menkat pitäisi saapua joko sunnuntaina tai sit heti ens viikon alussa. Nyt tajusin sen että multa puuttuu nyt kokonaan pms-oireet jotka on viime kierroissa ollu tosi voimakkaat ja aina viikkoa ennen menkkoja. Nyt ei mitään, mieliala tasainen kun mikä. Whaaaaaaat..?Eilen illalla oli ihan tajuton väsymys, nuokuin vaan sohvalla koko illan ja nukkumaan mennessä vetäsin Buranan kun oli sellanen tunne että tuun kipeeksi. Nyt sama olotila jatkuu, ei kunnon flunssaa mut ihan vetämätön olo. Esikoinen on kyllä valvottanu niin paljon että tää voi johtua ehkä siitäkin. Ja viime yönä näin unen että mulla alko menkat.

ONNEA MAIKKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEE IIK :) ihan mieletön uutinen. <3

lucky peitto heilumaan!!;)
bluerose ärsyttää varmaan tollai ettei tätii näy ja ei tuu plussaakaa! toivottavasti jompikumpi tulis äkkiä ni pääsis eteenpäin..
aamu sulla on kohta jännät paikat siellä, hui!

omanapapapasapahapa. :D menkat loppu eilen, ja tänään aloitan sitten huvikseen taas harjoittelee sen sylkiovulaatiotesterin käyttöö. eihän se ovis nyt vielä pariin viikkoon tuu mut muistaapa sitten käyttää sitä ja saa siitä rutiinin. :) jospa tästä kierrosta meillekin vaavi saatais :)

jos nyt ei onnaa..niin täytyy miettiä ovistikkuja..jos ois vaikka rahaa tilata jostain..ja toimiiko ne samalla tavalla kuin r-testit?

Bluerose: ärsyttävää tuo kun kierto pitenee ja pitenee...

Maikkie: Mulla just primot aloitettiin tuohon kiertoon tasaamaan. 10pv ja menkat. Sit terolutteja kp oliko se nyt 15-25... Keltarauhas hormoneja ovat molemmat primot vaan vahvemmat primolut 5mg n 1x3 10pv ajan. Mulla monirakkula oireyhtymä jonka vuoksi sarjat "tukossa". Oikea puoli parempi joka nyt oli vuorossa ja vasen huonompi. Siksi viimekierto venyi ja venyi. Viimeksi teroja söin kun poikaa aloin odottaa. Yhden kierron kerkesin syödä ja sit olikin menkat myöhässä vaikkei pitänyt ja testissä kaks viivaa :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Sunnuntaina niin peitto heilu... Ei järin hehkeä ollut tunnelma mut tallennus tehty kuitenki. :)

Maikkie Tottakai saat kertoa raskausoireista ja muista :) Tuskin kunaan meistä panee pahakseen :) Ite ainakin mielellään kuulenki, vaikka aina astetta enempi kasvattaa kuumetta ;)

Tota itekki ihmettelen aina miten ne onkaan nii pieniä :) Oma on ihan pian 1v ja se on kuitenkin niin pikkunen sylivauveli vielä :).... Mutta sit ku näkee vastasyntyneitä nii voi että miten pikkuruisia ne onkaan :D

Niinpä! Musta tuntuu että toi meidänkin jäpikkä on jo niin iso. Ei oo mikään vauva enää vaan voimakkaan oman tahdon omaava miehen alku. :)

se saattaapi tänään olla kp1, varmistan asian tänään myöhemmin..ainakin tuhrua sen verta tuli :) jeejeeee, rupes jo mietityttää tää kierto..

Hyvä Bluerose jos asia nyt selviää. Jos menkat alkaakin niin pääsee kuitenkin orietoitumaan eteenpäin.
Täällä elellään kp25, menkat pitäisi alkaa su-ti välisenä aikana jos noudatetaan aiempaa kaavaa. No sitten se selviää että lähdetäänkö taas uuteen kiertoon.

Ihanaa itsenäisyyspäivää naiset! Meillä on reissua luvassa joten olen varmaan poissa linjoilta sunnuntaihin saakka. :)

nimenomaan hyvä että selvyys tuli bluerose ja ei muuta ku uuteen kiertoon ja tärppiä yrittään :)

aamu kiitos ja hyvää itsenäisyyspäivää näin etukäteen sinullekin ja kerrohan kuulumisia kun olet taas linjoilla, nautihan viikonlopusta täysin rinnoin. ite varmaa huomen katon netissä tuntemattoman sotilaan, vanha perinne mistä ei pääs eroon :)

Hyvää itsenäisyys päivää huomiselle ja onnea uuteen kierrokseen ketä siihen joukkoon kuuluu ja tärppi onnee niille jotka menkkojaan vielä odottelee!
Itsellä maha ramppailee. Huono juttu kun flunssan poikasta täälläkin ja ei uskalla aivastella eikä yskiä. Ihan kun joku puukolla tökkäis. Rintoja pakottaa tuolta sisältä... Johtuukohan noista keltarauhas hormooneista...

tosiaan nyt kp2/32-41 :) ei mitään menkka oireita, paitsi tuo verenvuoto, jota vois vaikka lahjottaa naapuriin :D
laskurin mukaan kun laitoin 32kiertoa ja 41 kiertoa olis tärppipäivät jouluviikolla 23.12.-1.1. Jos nyt oikein muistan..toiv. jaksis kaiken,kiireen ja stressin keskellä heilutella peittoja, tosin tuo hommailu on parasta stressin poistolääkettä ;)

kivaa itsenäisyyspäivää!!!

myöhästyneet itsenäisyyspäiväntoivotukset kaikille ihanille täällä :)
täällä ootellaan menkkoja ja eile oltii pirttihirmuna ku ukko ei pitäny sanaansa mikä ei ollu mitää uutta... olin ku takamuksee ammuttu karhu ja ukko ihmetteli miksi. mun piti hakee paketti eile postista ku oli itsenäisyyspäivä (vaikkei sitä täällä virallisesti vietetäkään) mut oli posti ja paketinhaku puoli kii kun mentii, no uusi yritys tänään ja jos ei onnaa ni maanantaina...tuli pikkusen tavaraa äiteen lähettämänä :)

No niin, kyllä se täti nyt taas ilmestyi paikalle! Ei tämäkään kierto ollut se meidän kierto vieläkään. :sad001 Kp1 ja yk 5. Voihan perskele!

pahoittelut aamu tädistä, toivottavasti pikkuhiljaa alkais tärppäämää teillä ku ootte sen verra jo yrittän, tsemppiä :)
mullaki alko eli tänää on kp 1/36-37 eli tokat menkat nyt sit alko.

Hei ihanaiset!

Pahoittelut tädistä sen kohdanneille!! Seuraavassa kierrossa sitten ;)

Täällä puoliväli häämöttää ja tänään oli rakenneultra! Pikkuinen vastasi viikkoja hyvin eikä mitään hälyttävää ainakaan löytynyt eli hyvin kehittyy ja kasvaa! :) Saatiin myös veikkaus että kumpaa tässä odotellaan, tyttö! :)

Ihanaa joulunalus aikaa teille! Nauttikaahan! Syökää, juokaa ja... ;) Niin...

Palaan taustailemaan taas :)

Pahoittelut aamu ja gatusa menkoista!! Uutta yritystä vaan kunhan täti päättää lähtee pois. Kyllä on sitkeässä sitten sillon kun vaavitus olisi tervetullut ja sillonku ei saisi tulla niin sillon tulee kaikkien ehkäisyjen läpi... :mad: itsellä ei mitään suuntaan eikä toiseen... Kamalia kramppeja tuolla oikeen puolen munasarjassa josta viimeksi kypsyi munasolu... Pelottaa aivastella kun pelkään että sarjat repee kahtia. Hyi ällötys!!! -22c pakkasta ja HIIRET tuolla roskis kaapissa kiusaa mua ihan toden teolla... Huomenna saa mun iskä tulla vetää uretaania noihin putken rakoihin että edes vähän pitempään pysyisivät kerrosta alempana!!! En kestä sitä rapinaa ja sitä että nään sen hiiren vikeltämässä korin seinustaa pitkin... Todistivat ainakin sen että pääsevät mistä vaan!!! Raidia suihkuttelin jos lähtis sinne mistä tulikin mutta ei... Viimein sitten loukku napsahti... Hanskat kädessä uskalsin katsoa koko aika peläten että hyökkää sormille (kuollut hiiri) tai sit siellä on kymmenen muuta jotka tekee joukko hyökkäyksen kun tunkeudun niiden reviirille!!! Karseeta!!! Jos olisin vielä nähnyt elävänä sen siellä niin olisin pyörtynyt ja oksentanut ja paskonut alleni...Eilen loukussa oli 15cm hiiri...Kyllä säikäytti että on rotta... Nuo muut on jotain päästäisiä... T. Entinen lemmikki rotan ja marsun omistaja

Onkos gatusan kotona mitään iljettäviä otuksia kun siellä lämpöisessä asut? Jättiläis amppareita (muistan israelissa nähneeni sellaisen), torakoita...(vai onko niitä vaan venäjällä :)

Näissä tunnelmissa moikka ja tärppi onnea kaikille!!!

Muokattu viimeksi:
Heippa! Täällä 23v. äippä haluais mukaan teidän joukkoon :) Meillä poika 1v3kk ja toista 3kk yritetty. Menkkojen olis eilen pitänyt alkaa, mutten vielä oo kovin toiveikas kun kierrot on sitä 33pv luokkaa.. Huoh. Mutta niin, olis kiva kuumeilla yhdessä! :)

Takaisin