Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dolly, suosittelen ehdottomasti näitä parisuhteenhoitoiltoja. Tekee hyvää....Lähenkin tästä nyt miehen perässä saunaan jos saatais tunnelma kuumenemaan sopivasti.

TMJ, sun ei tartte sit enää kauaa vartoilla kun saat pikku-ukkelin mahan tälle puolen. :) Tsempit vielä loppuajan kärvistelyyn.

Della: minä ainakin ymmärrän sua täysin. Itsellä samaa vikaa että ahistaa kun en raskaudukkaan, aiheuttaa paineita... Tiedän että kaikki nippailut johtuu noista munarakkuloista eikä raskaudesta tai oviksesta. Se vaikuttaa myös niin että olen ollut viimeiset 3 viikkoa ärtyisä ja melkein kiukutellu ku tuo mun 3 vuotias poikani. Mutta kuitenkin kaikki tuntemukset toivon että johtuisi rakkaudesta... Mutta sit taas palaan maanpinnalle ja ahdistun... Tää keskustelu vaan on tullut mulle niin tärkeäksi paikaksi purkaa ajatuksia... Ei muille voi puhuu... Mies varsinkaan ei ymmärrä yhtään eikä haluu ees kuunnella

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Aamu hih, olet kyllä oikeassa :) Itseasiassa meilläkin juuri sauna lämpiämässä, miestä oottelen lenkiltä kotiin. Jospa sitä harrastettais vähän romantiikkaa täälläki ja sytyttäis vaikka parit tuoksukynttilät tunnelman luojaks ;)

tmj ihana kuulla susta, mahtavaa että kohta saat pikku murun syliin, varmast ootat sitä ku lapsi joulua, kertoilehan kuulumisia meillekin :)

dolly katoin linkin ja siin on silmät tehty kuten arvelitkin sulatetulla tummalla suklaalla eli tehty pienet kohollaan olevat suklaatäplät sulalla tummalla suklaalla mut jos haluaa terveellisemmän vaihtoehdon voi käyttää varmaanki sit rusinoi iha hyvin.

mä oon iha täpinöissäni täällä mä haluun päästä tekee huonekalui, ukko sano uljaasti että hän auttaa mua...mä vähä epäilen että se ei kestä hetkeekää mun komennos tehä huonekalui etenkää ku ei ol mitää perus tuoleja jotka näyttää neloselt ja tyylii naulataa lautoi yhtee ja tulee hylly. löysin ihanat mallit tuoleihi versaillesin nettisivuilt eli tulee 1700-luvun loppupuolelt tyyli huonekaluihin mun äitee sano että on hienoi mut veikkaa et ukko ei hetkeekää kestä tehä niit ku vaatii kärsivällisyyttä ja sillä sitä ei löydy kuten mulla. alimman kuvan tuolit teen ja verhoilen myös sekä pehmustan, teen ite kaiken kun saan materiaalit ja mahollisest pienemmäs kaavas pöydän. pojalle sänky ja sit pitää tehä kirjahylly yms.

http://en.chateauversailles.fr/disc...nterior-apart/the-kings-interior-apartments-3

Gatusa, kiitos vastauksestasi :) millä sen suklaan saisi tasaiseksi ympyräksi siihen? En ole ennen tehnyt mitään tällasiat. OLen sellainen perusleipoja: kuivakakut ja pullat onnistuu ite, mut sit ku on jotain vähänkään outoa niin pitää kysellä :) Ku en reseptiä tolle oo löytäny, vaan kuvia :)

Kuullostaa tosi kivalta projektilta Gatusa! Mäkin tykkään tehdä tosi paljon käsillä kaikkee ja meillä ei miehellä melkein pysy vasarakaan kädessä :) Tuntuu vaan et en ikinä löydä aikaa tehdä, mulla on pari ikuisuusprojektia kesken.

Täällä sitten alkoi eilen se vuoto niin kuin ennustin, lasissa oli dpo 9 eli taas lyhyt luteaalivaihe. Varasin gyneajankin jo ennen kuin vuoto alkoi, niin varma olin. No toivottavasti saisin jotain apua tuohon luteaalivaiheeseen. Yritin varata ajan siten että olisi mahdollisimman lähellä ovista, jotta saisi varmistuksen ultralla. Jos jotain positiivista pitää löytää niin mulla on tosi säännöllinen kierto kp 25 ja ovis kp 15-17 eli ainoa miinus on lyhyt luteaalivaihe ja tosi niukat menkat.

Mahtavia huonekaluja siis tulossa. Sinähän varsin näppärä oot käsistäs. Kysymys kai kuuluis mitäköhän et osaa tehdä, heh :) Tuo varmasti vie aikaa, mutta laitahan sitten kuvia kun ovat valmiit :)

S1N1 tovottavasti saat apua tilanteeseesi. HIenoa kuitenkin, että sinulla on säännöllinen kierto ja tiedät milloin on parhaat päivät :)

dolly jos käytät sulaa suklaata ni helpoin tapa on ehkä että otat teelusikkaan sulaa suklaata ja laitat pisarana sen ni on tasanen lopputulos tai sit leivinpaperista teet tuutin ja sen avulla laitat tipan sulaa suklaata silmien kohtaan. näin oon tehny ite aikoinaa hämähäkinseitti koristetta kakkuu ja hämähäkin ku aikoinaa halloweeniks piti tehä kavereille kakku.
juu mun suvussa isoisä oli kova nikkaroimaa jne ni oon periny käsityöt äipän puolen suvusta täysin. laitan kuvia aina ku jotai valmistuu. lisäks mul on se vika että rakastan kokeilla kaikkee uutta ni metallityöki olis kiva kokea et valais metallista kynttilänjalkoi tms. en mä viel osaa korjata mein vespaa ite joten mekaanikon hommat ei onnistu viel :)

Gatusalle kiitosta taas :) Jospa kokeilen tuota teelusikka tapaa sitten, sujuu varmaan tällasieltakin tumperolta :) Noh, tekemällä oppii :) Voisin tehä sekä suklaalla-että rusinalla noita ja katsoo sitten minkä näkösiä tuli :D Voin tännekki iskee kuvaa sitten kun on valmiit (jos kehtaan :D ).

Kuulostaa kyllä tosi hienolta, sulla harrastuksia piisaa ja ihanaa että saat lapsesikin mukaan :)

Heipä hei! Dolly, meilläkin päädyttiin sitten saunan jälkeen heiluttelemaan peittoa ja jäin vielä köllöttelemään hetkeksi sen jälkeen (pieni toive että ovis olisi kohta ja joku kiinnittyisi jonnekin..). Olipas mukavaa! Mulla on tosin jäänyt synnytyksen jälkeen sellainen ongelma että alapää tulee aina kipeäksi seksin jälkeen ja joskus tulee vähän vertakin. Aina hiertyy iho rikki samasta kohdasta (ei kivaa). Eli meillä ei voi harrastella esim.kahta kertaa saman päivän aikana tai edes päivittäin. Inhottavaa, vaikka ei me mitään kauheita kaneja olla muutenkaan mutta kyllä tollanen "rajoite" hieman ärsyttää...:sad001 Tuokin rajoittaa sitä spontaania seksielämää ja muutenkin pienen lapsen kanssa seksin harrastamista pitää aikatauluttaa.

Hain muuten ovistikut eilen ja ajattelin aloittaa huomisesta testaamisen. Jänskää!

Aamu ompa ikävä homma :( auttaako liukuvoidekaan yhtään asiaa? Tuo asia laittaa varmaan entistä enempi stressaamaan tuota raskautumista ? Minkälaiset testit oot hakenu? Itellä tosiaan kans pitäis teoreettisesti ovis olla käsillä, mut en sit tiä.

Voi KIITOS tuhansista tarrasukista ja kaikesta muustakin tuhannesti, te IHANAISET!! Uskomatonta. Välillä pitää tarkistaa että onko ne viivat vielä tallella, etenkin sen jälkeen piti kun digitaalisesta hävisi se "raskaana". Hassu minä!

Niin huono olen jaksamaan näitä konejuttuja, mutta yritän piipahdella ja tietysti toivon näkeväni teitä kaikkia toisilla palstoilla joskus pian! :) Hyvä vaan jos voin antaa plussallani toivoa teille muillekin. Hyvin te vedätte, antaa palaa?

<3 APUA, se on sitä itseään nyt!!!!!!!!!

Dolly, täytyy vaan yrittää jos sais oviksen aikaan pupuiltua joka toinen päivä. Mutta kyllä se valitettavasti seksihaluja laskee kun aina on alapää jälkeenpäin arka. :sad001 Mulla on varmaan ommeltu väliliha jotenkin huonosti että siihen on jääny joku kohta joka aina kirraa. Ei siis haittaa itse seksissä mutta sen jälkeen. Ja ekasta tuli kuitenkin aika mojovat repeämät.

Aamu auts, no ei olis kyllä kiva yhtään. Oikein kylmät väreet tuli. Onko kuitenki helpottanu entisestä? ku oon ainaki kuullu noista repeämisen korjauksista, et voi mennä pariki vuotta että on kokonaa kivuton. Ellen sit jotain puuta heinää ole lukenu.

eipä mitää dolly mielelläni autan ja olisi kiva nähä millasia niistä sammakkosämpylöistä tulee sitten eli laitaha kuvaa sitten :) mäki vien tein viesteilt tääl välil tilaa ku laittelen kuvia neuleist ja jatkos puutöistä mitä on, jos pääsen leipomaa taas jossai vaihees ni laitan varmaa leipomuksist kuvia kans. :)

miimikko tottakai me ollaa onnellisia sun puolesta ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :)

aamu ei ol kivaa ja tuttu juttu täälläki välil, hiertymät ärsyttää hyötyliikunnan jälkee ikäväst välillä ja on kipeenä useitaki päiviä. toivottavast teil tärppäis täs kierros vihdoinki :)

on: ukko toi yllärinä pieniä puupaloja, no katoin muutamia niist itelle että alan tekee koristeita, mahollisest kynttilänjalkoi tai sit muotoilen osan niist ns hirsiksi ja rakennan pienen hirsimökin koristeeks. yks puupala ois sopiva kyl kynttilänjalaksiki kunha vähä muotoilee.

Juu voin tulla laittaan sitte kuvia tänne :) juhlat on vasta ens kuun puolessa välissä, mut ehkä kokeilen niitten tekoa aiemmin että miten onnistuu :) Joo laita ihmeessä, niin hieno oli tuo neulekin että sun työt kestää ainakin päivänvaloa :D

Niinpä, olen sitä itsekin miettinyt monet kerrat että tälläiseksikö se nyt sitten jää. Synnytyksestä on kumminkin aikaa jo. Ite oon lukenu jostain että vuoden päästä synnytyksestä näkee millaiseksi se alapää jää. Mut on tutkittu gynellä moneen kertaan ja kenenkään mielestä mitään vikaa ei oo. Kurjaa Gatusa että sullakin on noita vaivoja jäänyt. Eipä näistä paljon puhuta missään, aina vaan hehkutetaan miten ihanaa se on kun vauva tulee mutta äidille voi jäädä kaikkea kivaa "pikkukremppaa".

Takaisin