Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
varovaiset onnittelut rvakettunen, tonnikaupalla tarrasukkia jo nyt ja vauvaliimaa, toivottavasti viiva tummuu jatkossa :) itelle tuli tuttavalta postissa 10IU herkkysii testei tuos syksyllä, olin jo raskaana ja kyllä niihi viiva tuli ja vahvistuha se mut valitettavast mulla vaa kerto tuosta tuulimunasta ku oli ihmeen haalee kokoajan (viikoil 6-7) ja sit ultras kävin, hormonit nousi viikkoi ja laski vast ku kaik tuli pois. toivottavast saat hyvii uutisia :)

aamu mulla oli kans tuos raskauksien ja keskenmenojen välillä iha hirveet pms oireet, hyvä ettei ukko pistän hoitoo yhes vaihees, tasottu kesällä jonki verra ku oli se lääkekuuri et sai kierron alkamaa taas. on äksyilyt, itkuherkkyys jne, saas nähä nyt ku ovis on vissii ku pupuiluhalui ja limoi löytyy, ukko kyl tyytyväine mut turhauttaa itteä ku tietää että pitää olla varovainen. en haluu kokee heti perää samaa tuskaa, eka ukon tutkimukset ja tulosten kuuleminen.

tervetuloa appelsiini ja tsemppiä :)

on: onkoha ovis ku iha sellaset olot ja oireet mut ilman kipuu, yleensä ei kyl pupuiluhalui hirveest ol oviksenkaa aikaa mut nyt kyl kroppa siin mieles toimii ainaki.
esikoisel on tänää arabian kuulunymmärtämis koe eli ope lukee oppikirjast tekstii ja toistaa jonki sanan tai lauseen 3 kertaa ja oppilaitten pitää kyseinen osa sit kirjottaa paperille oikein. inshaallah menee läpi koe, jännittää. eile muru oli et äiti sano isille että en voi mennä huomen kouluu, olo on kipee, parkaa jännitti niin paljo mut tänää oliki jo rento olo murulla onneks.

^^ no niin, sieltä pärähtää plussa!!! :smiley-bounce005
Mä taidan jättää tän keskustelupalstailun hetkeksi, ei vaan pää nyt kestä tätä jatkuvaa pettymystä enkä oikein jaksa sen enempää tätä omaa napaa märehtiä. Katellaan mitä lääkäri nyt sitten marraskuun lopussa sanoo, siihen asti nyt vaan kovasti plussatuulia kaikille!!!!!

heei, onks teistä kukaan kokeillu sylkiovulaatiotesteriä? mä en jotenkaan innostu noista pissatikuista, niinpä ostin esikoista yrittäessä sellasen. oon käyttänyt sitä kaksi kiertoa ihan tosissani. molemmilla tulin raskaaksi. eka raskaus päättyi keskenmenoon rv 8 tai jotain. mut tokasta saatiin sit meiän poika :)

oon tässä miettiny että otanko käyttöön nyt vai kokeillaanko vielä "tulee jos on tullakseen"-menetelmällä. mä oon tosin niin kärsimätön etten tiiä kuin kauan maltan pysyy erossa tosta testeristä :D

plussaa toivon jokaiselle meistä :)

mahtavaa Kettunen! toivottavasti viiva lähtee tummumaan ja saatte pikkuisenne :)

on: pms-oireet voimistuu ja huomenna alkaa vuoto. tai yöllä et saa huomisen jo laskettua kp1:ksi. plääh! yritän asennoitua positiivisesti vuotamiseen, vaikkei siinä varmaan ole mitään hienoa. nyt käsivammaisena on treenitki poissuljettu et ei oo paljoo iloja, onneksi tanssitunnille vielä pääsee ja joogaan mennään pe vaikka hampaat irvessä :)

Heipähei :)

En tiedä haluatteko te välttämättä kuulla raskaana olevien kuulumisia...
Täältä ketjustahan sitä itsekkin maaliskuussa lähdin toisaalta. Yk 5 oli se meidän kierto.
Kerrompa kuitenkin jotakin, eihän näitä ole pakko lukea.

Täällä mennään siis jo viikkoja 35+3 masun kanssa. Raskausaika on menny sata kertaa nopeampaa nyt mitä esikoista odottaessa. Meidän esikoispoika täyttää 27.11 3 vuotta ja kovasti odottaa pikkuveljen syntymää kuulema :)

Raskaus itsessään on mennyt ihan hyvin, tietty erinäisiä vaivoja ja kolotuksia on mutta niinhän varmaan kaikilla. Hieman jännistystä tulevaan tuo se, että vauva on edelleen perätilassa, ollut varmaan jo kolmisen kuukautta.

Tänään viimeksi oli lääkärineuvola jossa asiaa tutkailtiin. Sain siis lähetteen synnytyssairaalaan ultraan jossa asia varmistetaan. Käännösjuttuihin en ajatellut lähteä, jos ei vauva itsestään käänny raivotarjontaan niin sitten meillä nähtävästi tullaan maailmaan suunnitellulla sektiolla. Sitten kun sen aika on. Tämmöistä meille.

Olen vilpittömän onnellinen jokaisen plussanneen puolesta, sen tunteen muistaa niin hyvin edelleen vaikka maaliskuusta onkin jo aikaa kulunut. Itku silmässä olen myös lukenut niitä murheellisempia tarinoita. Hengessä olen siis mukana edelleen.

Toivon kovasti että se plussa vielä jokaiselle sitä odottavalle suodaan, tavalla tai toisella :) <3

Leppoisaa loppuvuotta & jännittävää joulun odotusta ihan jokaiselle! :)

T. TMJ & Joulutonttu <3

mukavaa kuulla sinusta TMJ ja onnea loppuodotukseen! muistan sinut hyvin ja stalkkaamassakin kävin jossai vaiheessa toista vauvaa kuumeilevien-ketjussa plussanneissa :)

minä olen ikävä kyllä edelleen täällä ja varmaan olenkin hamaan tappiin asti, ei meille tule toistakaan vauvaa kovin helposti.. tammikuulle varataan aika ivf-hoitojen aloitukseen ja katellaan nyt, jos niilläkään tärppää. olo on vähän skeptinen eikä aina huvita edes yrittää, eikä meidän yritys ole enää kovin aktiivistakaan, vaikka kierron menkattomina ajankohtina on ollut ihan parisuhde-elämääki :)

Kettuska, mahtavaa! Toivottavasti saatte pienen käärön ensi kesänä. :)

Gatusa, mäkin pelkään että mies saa joku päivä tarpeekseen ja nostaa kytkintä mun oikkujen takia.

Heppura, mä ymmärrän sua hyvin! Mullekin vois tehdä tauko hyvää mutta en vaan malta pysyä poissa vaikka tuntuu että kaikki muut raskautuu paitsi minä.

Appelsiini, mä kuulin noista sylkitesteistä ihan hiljattain vasta ekaa kertaa. En oo ajatellu hankkia, ehkä sitten jos tässä raskautumisessa kestää pitkään.

Hienoa Della että yrität olla positiivinen menkoista huolimatta. Mulla on positiivisuus tällä erää täysin kateissa.

TMJ, on se mukava kuulla raskautuneiden kuulumisiakin. :)Me ei tosin ehitty tulla tutuiksi kun mä tulin tänne vasta myöhemmin. Kaikkea hyvää sun odotukseen ja toivottavasti pieni älyää kääntyä oikein päin ennen synnytystä.

Aamu en mä oo positiivinen, mut yritän keksiä jotai lohtua itselle, kun menkat tulee ja pilaa mielialan.

heppura ymmärrän hyvin, et haluat pitää taukoa täältä ja niin munki pitäis.. oon vähän samallai ku Aamuki, etten osaa pysyä pois, vaikka yritänki nykyään jo olla miettimättä oireita ym. ja pohtimatta kierron vaiheita.

on: taas tulee suru ku miettii, et miksi ei taaskaan, vaikka teenki kovasti töitä ku psyykkaan itselle menkat jo ennenku ekat merkit tulee. voi ku oiski joku selkeä syy tai jotai mitä vois itse tehdä niin tekisin (muoks. melkein) mitä vaan et tulisin raskaaksi!

onnea plussanneille ja vihaset terkut tädeille jotka tulleet..

on: FLUNSSA edelleen =(...niin ja ihanaa täti lähti kaahaten pois...olihan se sen 8pv kylässä...eiku pupuilut kehiin :P

Moi!

TMJ:lle tsemiä loppurutistukseen, toivottavasti pieni kääntyy!

Voi Della, kuukaudesta toiseen on niin karvasta pettyä! Kunpa olisi jo teidän vuoro!!!

Blueroselle onnea uuteen kiertoon, josko nyt natsais!

ON: tämän aamun viiva hieman eilistä vahvempi ja sorruin sittenkin jo tänään digiin; raskaana 1-2! Uskomatonta! Jälkikäteen ajatetuna viime torstaista lähtien oon enemmän ja vähemmän ollut sitä mieltä, että nyt onnisti! Kannustuksena muille pitkään yrittäneille: kyllä se plussa voi yllättää! 16. kerta täälläkin oli vasta SE KIERTO!, joten kyllä te muutkin saatte kaksi viivaa! Odotus ja pettymys on hirveitä seuralaisia kuukaudesta toiseen, mutta joskushan sen on vaan pakko onnistua!

Samoin kuin TMJ onnea kaikille plussan saaneille. ja tädin kohdanneille älkää luovuttako vaikka rankkaa onkin.Meilläkin on tän uuden kanssa jännittävät hetket (rv 31 menossa) kun taas diabetes iski ja pilleri-lääkitys on ja äippäpolilla onn ollut joka kuukaus kasvuseuranta kunnyt on jo 2kg ja toissa viikol selvis,et meiän pojal on maunuaistiehyissä ilmeisesti ahtauma ja ensviikol selviää onko pahempaan suuntaan vai onko parempaan suuntaan menossa. Isosisko jo oottaa innolla veljeään vaikka on vasta 10kk ikäinen mutta ymmärtää varmasti. Muuten kaikki on mennyt ihan mukavasti.

Anteeksi oma napailuni.

Ihanaa Kettunen!!! Hurrrjasti tarrasukkia sun muuta pikkuiselle matkaan mukaan! :D Ihan huippu uutinen! :)

Seuraavaksi sitten muille plussat! Loppukesän nyyttejä sylit täyteen! :)

Moi!

Della, mun pitää yrittää tota samaa kun ne menkat kumminkin tulee sieltä. Yritän olla pettymättä kun en usko raskautumiseen tästä kierrosta mutta kyllä sitä silti aina pettyy vaikka kuinka psyykkais itteään etukäteen. Varsinkin nyt viime aikoina on ollu tunne että kaikki muut raskautuu paitsi mä. (Ja niinhän asia ei oikeesti oo, onhan meitä vielä täällä). Surettaa vaan ettei se tälläkään kertaa käy helposti. En millään jaksa odottaa!!! :smiley-angry017 Ja mun kaverikin yrittää nyt toista ja varmaan sekin plussaa ennen mua!

Bluerose, onneksi se ärsyttävä eukko älysi lähteä sun luota! Tsemppiä flunssan kanssa!

RouvaKettunen, onnea ihan hurjasti!!!! Ihanaa, että teitä onnisti vihdoin kun oli aika pitkä yritys takana. :) Tarrasukkia!

Emmuliini, ikävää kuulla että vauvalla on jotain ongelmaa. Toivottavasti ei olis nyt mitään vakavampaa. Sullakin on jo raskaus pitkällä.

Mulla kp24, tädin pitäisi ilmaantua tänne lauantaina jos mennään sen 28 päivän mukaan. Tätiin viittaavia oireita ei vielä kauheasti ole paitsi viikonloppuna ne karmeat pms-tyyppiset raivokohtaukset. No, sieltä se tulee kumminkin.

Kettuselle yhä edelleen isompia onneja ja tsemppiä että kaikki menee hyvin! milloin sulla olisi la?

Aamu, kyllä mäkin aina petyn kun menkat tuleekin, vaikka oonkin usein ollut sitä mieltä että ne tulee ja asennoitunut niin, mm. hankkinut siteet ym. etukäteen. ehkä pudotus on kuitenkin vähän pienempi kun on jo valmiiksi negatiivinen. mulla on kanssa se sama tunne, että muut saa vauvoja ja minä en. jotenkin sitä on tässäkin kohtaa niin jossain määrin itsekäs, että haluaa itse ensin. ja niinkuin sanoit, onhan meitä vielä täällä, vaikka monesti itse ajattelinkin, että kaikki muut lähtee pikkuhiljaa ja minä jään tänne ja ne uudetkin ketä tulee lähtee ennen mua.

Bluerose, tsemppiä uuteen kiertoon ja toivottavasti tämä olisi nyt SE kierto!

Emmuliini, tsemppiä loppuraskauteen ja toivottavasti kaikki päättyy hyvin :)

Voi Della.... Oonhan se minäkin täällä vielä ja tiedän kyllä niin hyvin, miltä sinusta tuntuu. Samassa veneessä ollaan siskosein. Mä oon kans menettänyt jo toivoni ihan täysin pikkukakkosen suhteen. Ja vaikka nyt ne clomit sainkin, niin en silti kovin suuria odotuksia lataa niidenkään varaan. On se vaan kumma, miten voi lapsen alulle saaminen olla niin vaikeaa. Ja kuinka sitä silloin parikymppisenä oli niin PANIIKISSA unohdettuaan yhden pillerin!

Aamulle kovasti tsemppiä piinailuun, toivottavasti se täti nyt älyää pysyä poissa.

Kettuskalle ihan hurjasti onnea ja ihmisliimaa ja tarroja ja teippiä ja kaikkea mahdollista <3

Bluerose: Pikaista flunssasta parantumista sinne ja täysillä vaan päin uutta yritystä!

TMJ: On tosiaankin mukava kuulla kuulumisia. Muistan sinut hyvin :)

On: Kiertopäivä 4 ja toinen päivä clomeja. Onkohan niistäkään oikeasti mitään taikaa.... jotenkin epäilyttää koko homma. Muuten kait tänne ei sen kummempaa.

onneksi (ja epäonneksi) oot täällä Maikkie :) vaikka kyllähän sunki ois jo kuulunut päästä pois. ei mene ihan tasan et jo esikoista kauan yrittäneet joutuu toistaki yrittämään ihan liian kauan! mäki muistan ku joskus parikymppisenä vedin paniikissa katumuspillerin ku pelotti niin raskautuminen! tän jos ois tienny..

on: laskin kiertopäivät väärin eli menkat tuleeki huomenna. erehdytti se kun viime kierrossa tuli eka tiputtelua illalla ennen klo 18 ja vasta yöllä alkoi kunnon vuoto, joten kp 1 oliki la eikä pe niinku nyt laskin. eli tänään siis kp25, huomenna joko kp26 ja kp1.

Mun tauko ei kestänyt kauaa....pakko kirjoittaa...pää ihan sekaisin...Mä plussasin tänä aamuna :confused2 Mun menkat loppu pariin tuhruun ja aloin ihmettelemäänmissä mun järkyttävät menkkakivut on ja yksi testi löyty kaapista ja siihen sitten plussa piirtyi heti. Ei uskalla puhua tästä sen enempää muuta kuin täällä ja miehelle tuon aikaisemman tuulimunan takia, mutta silti varovainen jee....!!!

edit. ja onnea rouvaKettunen!!!! Tarrasukkia matkaan!

No mutta sillälailla, heppura!!! Onnea,onnea!!Meillä taitaa la:t osua melko samaan, mulla 18.7! Näin se elämä yllättää! Yllättäis vaan koko sakin, kovasti pidän peukkuja ihan jokaiselle (ja varpaatkin on pystyssä teille pitkälinjalaisille!)!!!

Mä hiivin tästä taustalle, mutta seuraan kyllä teidän muiden taivalta! Kiitos jokaiselle tsempistä, välillä meinasi usko loppua koko touhuun, mutta niin se pitkä yritys lopulta palkittiin!

heppura!! Ihania uutisia! Onnea kovasti! :) Pakko onnitella kun taustailen ja plussa uutiset aina yhtä ihania! Kaikkea hyvää pikkuisen matkaan! :)

Lisää vain plussia tulemaan! Peukkuja pidän kaikille! :)

Takaisin