hieno runo Bluerose! tsemppiä jänniin päiviin, toivottavasti saisit plussasi :)
lucky, hankin itse ovistikkuja halpatestistä, tulivat nopeasti perille ja olin tyytyväinen palveluun :)
johan kuulostaa oudoille menkoille miimikko! mulla on itsellä vuodon määrä vaihdellut tytön syntymän jälkeen, mut useimmiten vuodan ja paljon.
Maikkielle paranemisia ja tsemppiä tähän kiertoon! itse odottelen vielä ovista, mut kierto saatiin ainaki korkattua.
mamma1992, tervetuloa! olen varmaan kuumeilija vanhimmasta päästä kun olen jo 34v., tytön saadessani olin 32v. ja tuota tickerissä näkyvää poikaa en ole itse synnyttänyt, mutta hänet saadessani olin 27v. :)
Aamu ja miimikko, olen myös hetimullekaikkinyt-tyyppinen ja todella kärsimätön luonne. tyttö näkyy olevan samanlainen :D
Gatusa hienoa, että aloitat opiskelun, sekin piristää aina ja saat ajatuksia muihin juttuihin :)
heppuralle myös tsemppiä! harmi, ettei lapsia niin vain tehdä, vaan saadaan jos maailma suo.
on: kp 8 ja niinku kerroin, kierto korkattu. eka ei kyl yhtään huvittanut ku mietin et miksi vaivautua, mut onneksi päätin ottaa asian "lihallisen himon" kannalta ja oli kyl onnistunutta :D meille eikai mitään uutta, mulla on korvat tukossa 3-4. päivää ja soitan kai ma työterveyshuoltoon et josko joku voisi tutkia. on olo ku tynnyrissä olisi ku kuulee kaiken sumun läpi :/