Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No kyllä tässä alkaa usko horjua aika pahasti, että tuleeko vaiko eikö. Mieskin alko tossa painostaa että nyt pitäs tulla jos "meinataan tehdä". Sanonko taas kuinka paljon ahdistaa ja sattuu.

kyllä se sattuu ja mieltä pahoittaa joka kerta kun ne menkat alkaa ja kun asia olisi ajankohtainen ja toivottu... ei sille tunteelle voi mitään. itselläkin varmaan tulee nuo samat asiat mieleen mitä enemmän niitä nega testejä teen ja mitä enemmän oireita itselleni kuvittelen päässäni (vaikken haluaisi ja vaikka kuinka realistisesti yritän ajatella että ei se haittaa vaikkei vielä olis tärpännytkään)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

varmaan itsellä alkais kans sellanen paniikki jos sanois että nyt pitäis tapahtua jos meinaa ja ei ole oma vika ettei mitään tapahdu vaan keho pistää vastaan kaikin keinoin.
ootteko muuten kuulleet mistään luonnonmukaisista hoidoista olevan apua hedelmällisyyteen? ja uskotteko niihin? onhan sitä selkä vaivoja ym. luulis että voitais parantaa jotain noita muna sarjojaki ja lapsettomuutta...joku detox :)

Kyllä se vaan on tosiasia ettei tätä oikein pysty stressaamatta tekemään vaikka kuinka yrittäis. Aluksi pystyin suhtautumaan menkkoihin ok mutta tällä kerralla alkoi jo ottaa päähän ihan vietävästi. Itkin asiaa miehelle joka ymmärsi ja oli harmissaan hänkin. Ja sama juttu se oli esikoista yrittäessä, aina tuli itku menkkojen mukana.

aamu todellakin on sotkusia ja aina kysytää missä mikäki on ku on ite hukannu... saan kuulla joka päivä sitä meinaan.

bluerose toivottavasti sun toive toteutuu pian ja että se ois helppo ja suht nopea :)

tsemppiä kaikille ja plussatuulia ihanat :)

aamu todellakin on sotkusia ja aina kysytää missä mikäki on ku on ite hukannu... saan kuulla joka päivä sitä meinaan.

bluerose toivottavasti sun toive toteutuu pian ja että se ois helppo ja suht nopea :)

Hih, olis tollanen lammas varmaan kiva lemmikki mutta työläs. No, ainahan lemmikeistä on työtä. Paljon ne kyllä antaakin vastineeksi. :)

Kiva kun on viikonloppu tulossa, mieskin on taas kotosalla. Koko viikko onkin mennyt sisätiloissa huonojen ilmojen ja pojan räkätaudin takia. Onneksi illalla on kivaa ohjelmaa tiedossa.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!

Täällä kanssa meikäläinen ilmoittautuu joukkoon! :) Eli entuudestaan meillä on juuri ensiviikolla 1 vuotta täyttävä poika :) Ja toista tässä yritetään, elokuussa lopetin pillerit kesken, nyt on sitten toinen yrityskuukausi menossa :) Toivo on kova että olisi tärpännyt!<3 :)

Onnea mamma1992 yritykseen toivottavasti tärppää ja tervetuloa joukkoon!!!

On: Itse olen alkanut tutkii keinoja joilla voisin raskautua luomusti vaikka tuo monirakkula oiteyhtymä vaivaakin. Ainakin positiivisia vaikutuksia (ulkomailla tutkittuja) keinoja ollut d- vitamiinin syönti reilulla annoksella ja hiilareiden saannin vähentäminen, laihduttaminen. Keinot joilla insuliini resistenssiä voi ehkäistä auttaisivat myös monirakkulaisuuteen ja joillekin on ovulaatio ja menkat tullu takas joilla ne on hävinnyt kokonaan. Että tällaista. Kyllä se on kissa hankittava eka kun hiiret juoksee jo sängyssäkin... Ei yhtään kiva juttu!!!

tsemppiä mamma1992 ja tervetuloa.

lucky87 tiedän tunteen ku hiiriä samas taloudes, ku asuttii anoppilas ni me nukuttii lattial ja hiiri oli samas tilassa, että meni hermot.
toivottavast joku noist keinoist auttaa sua ja raskaudut luomusti :)

on: gatusa menee opintielle, löysin netistä ilmasii diplomikurssei jotka tunnustetaa kansainvälisesti ni alotan inshaallah opiskeleen liiketaloutta, kirjanpitoo, englannin kieltä ja kirjallisuutta sekä c ohjelmointia ainaki. oon iha täpinöissäni, huomen vois vaik alottaaki jo ja jos läpäsen kokeet ni perheki voi olla ylpee. oon opiskellu suomes liiketaloutta ni vois sit ottaa noit kurssei ja c ohjelmoinnil on kova kysyntä työmarkkinoil ni on hyvä osata useampaa asiaa. :)

Tervetuloa mamma1992!

Lucky87, hiiriä?! Varmaan ihana yllätys. Mä en ainakaan kaipaa sänkyyni muita kuin mieheni ja poikani. Kissasta vois olla hyötyä.

Gatusa, kirjoittelinkin jo tonne toiseen ketjuun mutta hienoa että rupeat opiskelemaan. Opiskelu on mukavaa. :)

Mulla on tosi tylsää, ovista pitäisi odotella varmaan vielä se viikko. Ei oikein projekti etene, mä kun oon tällanen "kaikki mulle heti"-tyyppi. Ei jaksais odotella. Pitäis saada jotain muuta ajateltavaa.

hmm.,mulla alkaa PIINAvikot..argh...mä myistelin edellistä raskautta, mulhan oli toinenkin rskausoire (jalkojen alta lähtemisen lisäks). Mulla kuivu oikea käsi niin pahasti että hyvä kun sain pis..lähti nahat jau kaikk...se oli alkuraskaudessa joa muistan sen alkavan parantua kyn mun menkatkin loppu kun siis oli iha normi menkat 3kk...
miksi mietin...no kun mun oikee käsi alkanu taas kuivunaan, samallaille ku silloin....hmmm....voi PIINAVIIKOT.

Miksi pitää olla piinaviikot,
miksei voisi heti nähdä,
ei tällaista voi sietää.

Piinaviikot menkää nopeasti,
niin pääsen testailee,
niin lopputulos jää nähtäväksi.

(voi tsessus mikä runo, *nauraa katketakseen*, keksin juuri)

Hieno runo!!! :) mulla atooppinen iho. Koko raskauden oli vasemman käden pikkurilli nokkosihottumalla. Ja samassa kädessä jännetupin tulehdus (välillä parempi ja välillä pahempi) mut koko ajan kipeä... Sit ku synnytin oli seuraavalla viikolla käsi terve :)

Runosuoni kukkii hienosti! :) Mulla kans lävähti atopia todella pahaksi viime raskauden aikana. Siihen tuli suorastaan uusia ulottuvuuksia. Lääkäri totesi vaan että sellaista ne raskaushormonit teettää. o_O

hienoa, etten ole yksin, en muuten ollut ennen sitä edes kuullut että voi atopia pahentua raskaaana ...

Tänne vaan mamma1992, tervetuloa! Itsekin vasta kovin nuori palstalainen, yk 1 päättyi juuri tädin tuloon. Höh.

Kiva runo Bluerose! Vaihtelua tänne lauseiden sekaan ;)

HIIRIÄ sisällä?? HYI. Mulle riittää että niitä vipeltää tuolla tallissa! Kissa taloon siis, ja huomio: naaraskissat on parempia hiiripyydyksiä kun kollit. Tai näin olen kuullut?

Aamu, taas voin kompata kommenttiasi. Minäkin haluan KAIKEN TÄNNE MULLE NYT JUST HETI :D Toimii??

Vautsi, Gatusa! Opiskelu on rikkaus, siitä vaan :) Hienolta suunnitelmalta kuulostaa, jaksamista kehiin.

on: Hohhoijaa sanon minä! Tämänkertainen täti kiusaa minua olemassa epämääräinen. Niukat menkat! Nyt kp4 ja vaikuttaa lähes siltä että loppuvat jo? Yleensä vuodan kuin esterin p**** ja vuoto kestää 7vrk. Tosin esikoisen syntymän jälkeen menkat olleetkin niukemmat mutta ei sentään koskaan NÄIN nihkeät. Että mitä ihmettä, kroppa temppuilee! Ääh. Lorottaisi nyt sitten kunnolla että päästään asiassa eteenpäin ja saataisiin yk2 käyntiin. Sen verran masennuin tästä tädistä että mieskin huomasi ja pahoitteli, halien ja tsempaten että onhan ensi kesää vielä jäljellä vaikkei juhannus-vauvaa tulekaan <3 <3 <3 Rakas!

Moikka moi kaikille pitkästä aikaa :)

Mä oon ollut nyt puolitoista viikkoa töissä postilla lajittelemassa ja jakamassa postia. Työt alkaa kuuden maissa aamulla ja joka päivä on mennyt lähes neljään saakka, joten pitkiä päiviä. Olo on kuin jyrän alle jääneellä ja iltaisin ei jaksa yhtään mitään. Poitsu ollut hoidossa ja tietenkin sai heti jonkun pöpön sieltä. Oli sitten tämän viikon miehen kanssa kotona sairastamassa. Korvatulehdus ja melko korkea kuume, onneksi nyt jo kuumeeton ja muutenkin paranemaan päin. Mulle nousi eilen kuume 38 asteeseen ihan puskista ja olo oli ihan kamala, väsytti ja paleli ja joka ikistä lihasta särki niin pirusti. Noh... tänään ei sitten ole ollut yhtään mitään. Kummallista!!!
Ovistikkuun piirtyi tänään kaksi viivaa. Eilen (joo, kuumeesta huolimatta) pupuiltiin ihan tosi pikaisesti, tyyliin rojut torveen ja sillä selvä. Limat oli jotenkin sen oloiset, että saattais se ovis olla käsillä. Tänään on ihan pikkaisen nippaillut alamahaa...
Ens viikko ois vielä töitä. Jatkosta ei ole tietoa, voi hyvinkin jatkua jossain vaiheessa.... mut soppari loppuu tältä erää ens viikolla.
Anteeksi omanapaisuus, luin kyllä kaikki jutut, mutta en jaksa nyt kommentoida jokaiselle erikseen.
Kovasti plussatuulia vaan kaikille ++++++++++++ ei lannistuta siskot!!!

Mulla se atopia muuten parani ja iho muuten oli loistokunnossa, mut tuo pikkurilli ei ottanut parantuakseen.. :) minäkin haluaisin oviksen ja miestä ;) tekis mieli tikutella... Mut pitäis tikut hommata. Mistäs te ne tikut hommaatte kun netistä tilaatte?

hieno runo Bluerose! tsemppiä jänniin päiviin, toivottavasti saisit plussasi :)

lucky, hankin itse ovistikkuja halpatestistä, tulivat nopeasti perille ja olin tyytyväinen palveluun :)

johan kuulostaa oudoille menkoille miimikko! mulla on itsellä vuodon määrä vaihdellut tytön syntymän jälkeen, mut useimmiten vuodan ja paljon.

Maikkielle paranemisia ja tsemppiä tähän kiertoon! itse odottelen vielä ovista, mut kierto saatiin ainaki korkattua.

mamma1992, tervetuloa! olen varmaan kuumeilija vanhimmasta päästä kun olen jo 34v., tytön saadessani olin 32v. ja tuota tickerissä näkyvää poikaa en ole itse synnyttänyt, mutta hänet saadessani olin 27v. :)

Aamu ja miimikko, olen myös hetimullekaikkinyt-tyyppinen ja todella kärsimätön luonne. tyttö näkyy olevan samanlainen :D

Gatusa hienoa, että aloitat opiskelun, sekin piristää aina ja saat ajatuksia muihin juttuihin :)

heppuralle myös tsemppiä! harmi, ettei lapsia niin vain tehdä, vaan saadaan jos maailma suo.

on: kp 8 ja niinku kerroin, kierto korkattu. eka ei kyl yhtään huvittanut ku mietin et miksi vaivautua, mut onneksi päätin ottaa asian "lihallisen himon" kannalta ja oli kyl onnistunutta :D meille eikai mitään uutta, mulla on korvat tukossa 3-4. päivää ja soitan kai ma työterveyshuoltoon et josko joku voisi tutkia. on olo ku tynnyrissä olisi ku kuulee kaiken sumun läpi :/

Takaisin