tsemppiä kiertoihin ja jännäämisiin kaikille tasapuolisesti!
meen surutta kuulumisiin :) eilen ja tänään on tuntunut, etten jaksa edes yrittää jännätä mitään. tää kierto saa mennä omalla painollaan ja yritän ainaki tiukasti pitäytyä kaikenlaisesta pakkopullaseksistä ja kuvitelluista oireista. jos tulee taas tuhrua, se ei tarkoita mitään.
mies on ollut nyt 2-3 viikkoa tupakkalakossa, käyttänyt tupakanvastaista lääkettä ja on välillä aika perseelleammuttu+mässäilee kaikella mahdollisella. tää kierto on korkattu, mut eipä siitä sen enempää, kun ei se mitään tarkoita eikä takaa. viikkoihin on tiedossa lisää vilskettä, nimittäin saatiin pojalle paikka paikallisesta salibandyjoukkueesta ja hänellä olisi treenit kahdesti viikossa. se tietty tarkoittaa sitä, että toinen nykyisistä harrastuksista jää pois/tauolle, koska liikaa ei voi olla ohjelmaa tuonikäisellä, ainakaan mun mielestä.
aloin muuten pohtia tuota loppuvuotta, että kannattaakohan meidän sittenkin hakeutua ivf:n vasta vuodenvaihteessa.. aloin nimittäin miettimään, et kun varmaan pitää ostaa ne jotkut lääkkeet, jotka ovat aika julmanhintaiset ja kelakorvauksethan niistä saa ja maksukattokin varmaan täyttyy, mutta missä kohtaa alkaa uusi maksukaton kerrytys, vuodenvaihteessako? eli siis suomennettuna jos joudun ostamaan lääkkeitä törkeällä hinnalla joulukuussa, jolloin tän vuoden maksukatto täyttyy ja sit jos ostan uudelleen tammikuussa, jolloin alkaa uuden maksukaton kerrytys jne., jolloin maksan lääkkeistä ihan ylihintaa jonku aikaa. oon vaan niin käytännöllinen, että tollaset asiat pitää selvittää. niinku varmaan kerroinki, saan veronpalautuksia, joilla olen ajatellut kustantaa hoidot, mutta siltikin sitä joutuu miettimään tuollaisia näin pienempiituloisena.