Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa ihanaiset! Jos nyt olisi hyvä tilaisuus vähän kirjotella tänne.
Gatusa, kiitos toivotuksista! Täällä ei kunnon flunssaa ole päälle tullut, kurkkukipua on. Muuten ok. Tsemppiä sulle pahoinvoinnin kanssa. Toivottavasti helpottaa. Ja toivon mukaan tuohon asuntoasiaan olisi myös helpotusta luvassa.

Heppura, pahoittelut tädin saapumisesta!

Della, oudot tollaset nivuskivut. Ties vaikka olisitkin saanut tärpin. :)

Elisha, ihan normituntemuksia noi. Älä huoli, ei kukaan ajattele niin että et olis onnellinen raskaudesta. Monasti ne toiset vauvat tärppää nopeemmin kun ekat, liekö sitten kropalla tuoreessa muistissa hommat....Tsemppiä!

Mihis RouvaKettunen on kadonnut?

Mä ilmeisesti nyt sain sen hiivan, eilen aloitin lääkkeen joten saas nähdä. Outoa on sikäli että mulla ei oo vuosiin ollu hiivaa ja viime raskaudessa oli koko ajan jotain outoa vuotoa joka ei sitte kuitenkaan johtunu tulehduksesta. Musta tuntuu että tässä kierrossa pupuilut ja ovis meni varmaan aika hyvin kohdilleen. Vähän öklöä oloa on ollut mutta se liittynee tuohon kurkun karheuteen. Kp21 on menossa eli tädin pitäisi kohta olla matkalla tänne jos ei ole tärpännyt.

Kettuska on lueskellut teidän kuulumisia, mutta kun ei oo ollut mitään kummempaa kirjoteltavaa niin tyydyin vaan lukuhommiin.. KP 23, eikä oikein kummempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Selässä vähän tätimäistä jomotusta niinkuin aina tässä vaiheessa. Pientä mahan nippailua kuten viime kuussakin. Yritän olla pohtimatta oireita, todennäköisyys tädin vierailuun on kuitenkin raskautta suurempi.

Aamulla kanssa piinapäivät menossa, tädille näytetään pitkää nenää ja tervemenoa naapuriin!

Loppukierron tuska menossa, kunpa vaan en joutuis rundille 15.. Kiinnostuksen aste pyöreä nolla aloittaa taas alusta. Tätiä pelätessä ja plussaa hartaasti toivoen tämä rouva piinailee..

hello! Se olis niinku tärppi päiviä tässä jos en jo asukkia kantele...mutta siis jos siis noin summamutikalla laskin niin olis tärppipäivät, en oo koskaan ovis tikkui ostanu, onko ne muuten samalla idealla kuis raskaustestit? jos koklais ;)
tietty voishan sen raskaustestinkin ostella :D
tänään ollu ihan ihme juilimista alaselässä, siis ei mitään menkkamaista..hmm..ehkäpä mä sen testin ostan..ehkä :D
jeps joo..mies iltavuorossa ja pääsee 22 en tiedä jaksanko valvoa..
anteeksi oma napaisuus, tajusin vasta tänään mitä se np tarkoitttaa xD

taisi mulla olla tää kierto tässä.. tänään tuli ruokalusikallinen verta ja tuhrua pyyhkäistessä :/ kp jotaki 20 vasta et taisi olla niin et mun kierto sekosi justiinsa.. vittu!!!

Vitutusta ilmassa täälläkin..... lauantaina tuhruili, sunnuntaina ei niinkään, eilen jo hieman enemmän kunnes illalla iski sen maallinen migreeni ja täti kurvasi paikalle. Ja tais kierto olla 27 tai 28 päivää, jos noita tuhruja ei lasketa mukaan. Ilmeisesti tänään ois sit virallinen kp1.
Nyt alkaa jo ihan tosissaan nyppiä koko lapsenteko. Miks se voikin olla niin vaikeeta??? Mä oisin halunnut pienen ikäeron lapsille ja nyt sitä tulee jo väkisinkin reilusti yli 2 vuotta. Huoh....

Niin ja anteeksi omanapaisuus... kirjoittelen joku ilta enempi.

Maikkie I feel you :/ mulla ihan sama juttu, mut kierto on näköjään aikaistunut ja paljon. nyt tulee edelleen tuhrua lähinnä pyyhkäistessä (siis verensekaista limaa, anteeksi tämä tarkka raportti) eikä vielä voi ihan menkoiksi sanoa, mut samanlaistahan tää oli viimeksikin. menossa joku kp 21 ja mun normaalikiertohan on ollut jo ainakin vuoden sen 26-30 päivää et ei ihan normaalia ole. eniten kai itkettää se, et kierto on mennyt vituilleen, ku tuntuu et mahdollisuudet raskautua on entistä olemattomammat :( mä alan olla jo niin turtunut tähän "mitään-ei-tapahdu"- ja "miten-tää-voi-olla-niin-vaikeeta"-juttuihin. mäki oisin halunnut toisen lapsen pienellä ikäerolla tyttöön nähden, mutta aika vaan kuluu eikä me miehen kans tästä nuorruta (ollaan yli 30vee). täytyy vaan yrittää takertua siihen ajatukseen joulukuusta ja asettaa sinne toiveensa (vaikka turha kai sinnekään on yrittää tarrautua, eihän se välttämättä takaa se hoidon aloitus mitään raskautta).

mullaki meni omanapailuksi, joten älä välitä Maikkie, vaikka tuliki purkauduttua, sama vika rahikaisella.

Mieluusti näytänkin pitkää nenää tädille, toivottavasti hän ei saavu! Mistä tällanen vetämätön olo voi johtua. Tulee flunssa, ei tuu flunssa?!? Kele! Väsyttää koko ajan.

Kyllä tuon ketutuksen ymmärtää Maikkie ja Della. Mun toiveissa olis kans se noin kahden vuoden ikäero mutta tässä pitäs ihan oikeesti kohta olla jo raskaana että se toteutuis. Onneksi hoitovapaa jatkuu vielä kauan että sikäli ei hätää ole mutta mä niiiin toivoisin että laskettu olis sen vuoden 2014 puolella. Täytyy vaan katsoa ensin mitä tämän kierron kanssa tulee tapahtumaan kun tädin pitäis varmaan ens viikolla tulla jos tulee.

Tsemppiä meille kaikille! :):):)

Voi hitto! Pahoittelut tädin kohdanneille!!
Ei kyllä ymmärrys riitä siihen että miksi toisilla raskautuminen kestää ja toisilla ei. Toiset kun onnistuu hyvä ettei jo sillon kun päältä pyörähtää.
Itselläkin ennen esikkoa vitutti se kuinka anoppi aina jakso nakuttaa siitä kuinka meillä ei vielä ollut lapsia ja että olimme jo siinä iässä että pitäisi olla. Se oli mukavaa kuultavaa varsinkin kun ilman mitään ehkäisyä oltiin oltu jo vuosia ilman mitään tärppejä tai sinne päinkään olevia.

Toivon että plussaa alkaisi muillekin ropista ja piinat ois piinailtu!
Ja älkää huoliko omanapailuista! Tänne saa ja pitää purkaa! Parempi purkaa kun mitä pitää sisällään!

Maikkielle ja Dellalle tsemppejä kans täältä :(

Pakko kysyä, että kuinkas usein teillä, siis tämän palstan kirjoittajilla pupuillaan? Kun itselle tuntuu jotenkin vaikealta löytää aikaa sille parin-kolmen päivän välein suositukselle eikä kyllä ihan hirveesti aina jaksa kiinnostakaan tän esikoisen ja kodinhoidon sun muun tohinan jälkeen päivän päätteeksi. Lisäksi meillä tuo esikoinen on keksinyt tulla joka yö meidän sänkyyn nukkumaan. Ja millä pidätte motivaatiota yllä? Vaikka siis juu kyllä se raskautuminen on päämäärä ja tietty se nautinto, mutta noin muuten?

Heppura, täytyy sanoa että aikas samassa veneessä taidetaan olla. Mun mielestä me pupuillaan aika vähän. Vaikka ei me kyllä oikein koskaan olla oltu kovia pupuilemaan. Ehkä me sit vaan ollaan sellasia ihmisiä että tullaan hyvin toimeen vähemmälläkin. En mä tiedä haittaako se kun kumpikaan ei tunnu siitä häiriintyvän. Meillä esikoisen syntymän jälkeen ollaan oltu aika laiskoja sänkyhommiin, joskus voi mennä kaksi tai jopa kolmekin viikkoa niin ettei olla pupuiltu kertaakaan. Mutta ei me silti pelkkiä kavereita olla, me osotetaan paljon hellyyttä toisillemme muuten, pussaillaan ja halaillaan joka päivä ja mennään toisen kainaloon. Ja meilläkin esikoinen on taas tullut joka yö meidän väliin. Ja iltaisin kun vihdoin saadaan lapsi nukkumaan niin molemmat touhuilee omia juttujaan kun sitä omaa aikaa on tosi vähän loppujen lopuksi. Nyt yritetään järjestää vähän enemmän sitä kahdenkeskistä aikaa että saatais hoidettua sitä parisuhdetta vähän enemmän. :love017

huomenta ihanat, mitäpä tänne kuuluu? eilen ei tullu kirjoteltua tänne mut nyt vois päivittää tilannetta sen verra et tänää mies soittaa lääkärille ja kyselee että mitäs tehää ja voiko päästä aikasemmin tarkastuttaa onko kaikki kunnos koska nyt oon parina päivänä katton liuskatestil tilannetta ku niin oireeton olo ja se plussa on haalistunu kokoajan. eli nyt pelko takamukses et meneekö tämäkin kesken, pää ei kestä kyl mitää reilun 2vko odotusta kontrolliin, vatsaakin nälil vähä nippaillu ni alkan mietityttää et onko iha normi kipua vai ei.
sori omanapailu nyt, saas nähä ollaanko tässä kohta taas yritys osastolla tosin nyt tuntuu et jos tää raskaus päättyy ni taidan haudata koko haaveet pikkukakkosesta mä en kestä jatkuvii keskenmenoi, pää ei vaan kestä sitä tuskaa.

Gatusa toivottavasti siellä on kaikki kunnossa ja pääsette tsekkaamaan tilanteen mahdollisimman pian! toi on kyl niin tuskaa toi odottelu ja kaikki :/

Heppura meillä pupuillaan useimmiten joka toinen päivä, joskus on useamman päivän tauko, menkkojen aikana ei ollenkaan. meilläki tyttö haluaa öisin viereen ja nukkuu samassa huoneessa, joten "kuteminen" hoidetaan olkkarin sohvalla ennen nukkumaanmenoa. jotenki sen saa ympättyä iltaan, vaikka meilläki on tietty kaikkee ku ollaan molemmat päivätöissä, tyttö haetaan päiväkodista, pojalla on jo omat menonsa ja harrastuksiin pitää kuljettaa jne. no, minä hoidan nyt ne harrastuskuljetukset (mun omat ajoittuu samaan aikaan ja harrastuspaikkojen suunta on sama), joten mies on vähän "suostuvaisempi" illalla, kun ei tarvii hötkätä eri suuntiin, vaan hän sit huolehtii välillä tytön nukkumaan. mies on onneksi sillai innokas ja minäki nykyään kun ei endokivut oo pahemmin vaivanneet. muistan et pahimpien kipujen aikaan piti purra hammasta ja koittaa kestää, kun harmitti toisen puolesta kun eihän se hänen vika ole et minä oon kipeä ja hällä teki mieli jne. seki säälitti et oli vaan pari asentoa, missä ei tullut niin pahoja kipuja.

on: no, menkat ei sit vielä tulleetkaan eikä nyt ainakaan aamulla ollut sit tullutkaan enää edes rusehtavaa limaakaan, joten oon ymmälläni. oottelen edelleen menkkoja "tumppu persuksissa" (pöksyissä). kyllä mä uskon et ne sieltä tulee, tää on vaan joku välivuoto tai ennakoiva vuoto ennenku hanat aukeaa. eilen vielä itketti, mut sit kävin treeneissä ja siellä oli niin hauskaa ja kivaa nähdä treenikavereita pitkästä aikaa et mieliala koheni kummasti. sit illalla mietin, et ei haittaa, jos ei tule plussaa, sithän mä saan treenata sitä lajia enkä joudu heti tauolle, ja aina on joulukuu, mitä ikinä se tuokaan mukanaan :)

Della Sillälailla! :) aika tuttua puuhaa täälläkin suunnalla tuo soffalla tuuskaaminen :) Meillä tyttö nukkuu vielä samassa kamarissa pinniksessä. Jotenkin rennompaa touhuta muualla kuin makkarissa toisen nukkuessa :)

Gatusa Koeta olla murehtimatta liikoja! Toivottavasti kuitenkin lääkäri ottaa teidät piakkoin vastaan ja pääsette tarkistuttamaan tilanteen! :)

heppura Meilläkin tuo pupuilun määrä vähän aina vaihtelee. Toisinaan on 3-4 kertaa viikossa, toisinaan vähemmän joskus vähän enemmän. Ja onhan noita parin viikon hiljaisiakin kausia ollut. Touhuillaan kun touhututtaa! :) Tietty tärpin kannalta touhuilla kannattaa varmaan enemmän mutta eipä meilläkään esim esikoisen kohalla tärppi käyny ku semmosella jaksolla missä ei pahemmin peittoja heilutettu. Ilmeisesti vaan oikeaan aikaan sitten :D

Tsempit kaikille tasapuolisesti! :>

toivotaan et kaikki kunnos mut pelko vaa nousee aina esiin etenki just tää ja ens viikko on ne pelottavimmat mulle

Kiitosta vastauksista :) Hyvin samanlaista menoa siis muillakin kuin meillä...

Gatusa, koita olla huolehtimatta ja stressaamatta vaikka vaikeaa se on! Pikkuiselle kovasti tarrasukkia matkaan!

Moi!
Gatusalle jaksamista, toivottavasti pienokaisella on kaikki hyvin!

Maikkielle pahoittelut tädistä. Niin viheliäinen ämmä!

Dellallapa on hyvä asenne, vaikka plussaa ei tulisikaan!

Meillä pupuillaan tärppiaikaan joka toinen päivä, muuten vähän harvemmin välillä. Ja sohvalla olkkarissa täälläkin!
KP 26/26-29. Ja nega, kuinkas muuten ja herkimmällä mahdollisella testillä. Oviksen plussasin KP 13, joten huomiselle tai ylihuomiselle odotetaan tätiä kylään. Hiljaseks vetää taas tämä homma. YK 15, täältä tullaan! Perseestä!

Päivää naiset! Töissä on nyt niin rauhallista että kerkiää vähän roikkua foorumillakin. Niinkun tuolla toisessa ketjussa jo kirjoitin niin Gatusalle miljoonasti tarrasukkia ja toivottavasti pieni on matkassa!

Della, tuo kuulostaa niin tutulta! Meilläkin on nykyisin olkkarin sohva yleisin lempimispaikka ja just illalla jollon poika on saatu nukkumaan. Joskus toki sängyssäkin. Viimeksi harrastettiin anoppilassa saunassa. Te jaksatte paljon useammin pupuilla. Menkkojen aikana meilläkään ei pupuilla koska mä en oikein innostu. En usko että mieskään. Odottaa mielellään menkkojen loppumista. Jospa ne menkat ei sieltä tulisikaan....

Elisha, kyllähän se olis hyvä että pupuiltas sillon kun oikeesti haluttaa. Ei oo kiva että siitä tulee pakkopullaa. Onneks mulla on yleensä oviksen aikaan haluja ja mies on suhteellisen helppo saada innostumaan. En tosin sille kerro millon on ovisaika kun en halua sille mitään suorituspaineita luoda. Parempi kun ei tiedä. :)

Mä odottelen tädin saapumista, tai lähinnä sitä jättääkö saapumatta. Kp 25 uskoakseni menossa ja kierto on viime aikoina pyöriny siinä 27 hujakkeilla eli kohta olis ne ajat käsillä. Vähän kyllä massua turvottelee siihen malliin.

kiitos aamu tuo tulee tarpeeseen, toivottavasti täti jättää tulematta ja saat plussan tässä kierrossa :)
täällä päivä alkanu verkkaisesti mies lähti esikoisen kans ulos mut joutuu tulla hakeen veljensä passin meilt ku hän sanoi passi mut en kuullu että hän ois sanonu hänen veljensä passi. eikä hän voinu tarkastaa ennen lähtöä että on kaikki tarpeellinen mukana. no saa nyt tulla hakemaa vaikka turhauttavaa onkin. ite aion nauttia tästä vapaapäivästä neuloen ja täällä höpisten ku tein eilen parin päivän annoksen ruokaa :)

mäkään en muuten oo kertonu miehelle hedelmällisistä päivistä, en muuten tässä kierrossa itsekään niitä sen tarkemmin selvittänyt. mies jo jossai vaiheessa valitteli olevansa lapsentekokone, joten piti alkaa jo vähän hillitsee omaa vauvakuumettaan ja koittaa alkaa olla normaalisti. me joudutaan usein hieman odottaa sen lempimisen kans, ku toi 10vee hiippailee vielä välillä sängystään vessaan et valehtelematta meillä on romantiikkaa n. kymppiuutisten jälkeen :D

toivottavasti Aamu sinne ei eksyisi mitään tätejä ja samaa tietty toivon rouvaKettuselleki! mäki tosin täällä odottelen pääsyä yk 13:n, edelleen tihkuttaa ja tänä aamuna jo luulin et menkat tuli, kun siteeseen asti oli tullut aamuyöllä pari tippaa ja pyyhkäistessäki jäi paperiin, mut eipä sit tullutkaan muuta kuin rusehtavaa limaa. sinänsä vituttaa, kun jos on pakko alkaa taas vuotaa, alkaisi edes kunnolla eikä tällai :/ lohduttelin itseäni, et todennäköisesti menkat alkaa kyl tänään, viimeksihän sitä tuhrua tuli 3vrk ennen oikeaa menkkojen alkupäivää, mut sit jos tää ei tästä kummene, otan r-testiä esiin ensi viikon alussa. sit pitää meinaan tietää ennen keskiviikkoa, voinko tehdä treeneissä hyppyukemeja (hypätä ihmisen/esteen yli ja tehdä kuperkeikan siihen putkeen). tällä viikolla ilmoitin varuiksi, etten halua hypätä ja ohjaaja antoi mun tehdä tavallisia kuperkeikkoja.

Takaisin