Elisha kiitos kysymästä, nyt mennään omalla painollaan sinne joulukuulle saakka, sit otan kyl yhteyttä klinikalle et päästään itse asiaan. en sattuneesta syystä jaksa uskoa mihinkään luomuraskautumiseen, mutta yritän olla ottamatta stressiä koko asiasta, oviksen bongailuista, pupuiluista ja mahdollisista raskaus/pms-oireista ja keskittyä siihen mitä on. se lääkäri sanoi, että mitään uusia tutkimuksia ei sit enää tarvita, vaan me voidaan suoraan sit varata aika ivf-hoitojen aloitukseen. toisaalta ihan onnellista, että se meneekin joulukuulle, sit onkin jo veronpalautukset käytettävissä (saan ihan hyvät, jollen sitten ruhtinaalliset, palautukset, koska olin viime vuoden kotona ja työssäkäyneenä mammalomalaisena multa meni huimat ennakonpidätykset äitiys- ja vanhempainpäivärahoista sekä hoitorahasta).
aloitan tänään afrotanssin ja odotan sitä innokkaasti. ennen afroa menen pojan vanhempainiltaan ja sit afron jälkeen ois tarkoitus pupuilla ennen nukkumaanmenoa. huomenna mennään koko perheen voimin Lintsille (työnantaja sponssaa \o/ ) ja viikonlopulle ei ole suunnitelmia (pitäisi varmaan siivota). ensi viikolla alkaa mun ja tytön harrastus ja sit mennään tiistaina pojan kanssa meidän yhteisiin kamppailulajitreeneihin et nyt sit polkaistaan harrastussyksy käyntiin :)