Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos rvakettunen täällä varmaa aika lailla sama ku siel mut mulla taustan takia vähä useammin kontrolli ja mutha ultrataa joka kerta eli lääkäri kattoo mut ei hoitaja. odottavan aika on pitkä 4vko pitää jaksaa oottaa ultraa... sillo 8+5 tai 9+5 riippuu millo mennää mut aikaki pikkune näkyy.

Tää Gatusan juttu on niin mahtava! Mä oon niin happy sun puolesta, toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
Täällähän alkaa kohta kaikilla olla kyytiläinen matkassa, ei meitä enää montaa täällä ole. Mutta toivottavasti Elisha ja Gatusa tosiaan pysytte täällä meidän seurana ettekä karkaa kokonaan odotuspuolelle. :)

RouvaKettunen, en kuulu himotestaajiin, yritän välttää sitä viimeseen asti. Teen testin vasta sitten kun menkat on ihan tosi reippaasti myöhässä. Tuppaan pettymään niin helposti jos tulee nega. Peukut pystyyn että meillä muillakin olis pienet matkassa. :)

Joo ja vielä lisään senkin että myös mulla oli tosiaan eka raskaus tosi helppo ja oireeton. Ei ollu ku lievää pahoinvointia, väsymyksestä ei tietoakaan! Ja terve poika tuli!

juu ja tuun aamu pysymää täällä vaikka pikku ninja on matkassa, naurattaa kyl itteää tuo lempinimi minkä annoin mut on sellai olo et tämä pikkunen on kyl sellai ninja et se tulee vast toukokuussa maailmaa inshaallah. näemme muuttuuko lempinimi sit ku alkaa tuntee potkut ja muut liikkeet :)
mulla ei ol täl hetkel juuri mitää oireit paitsi mitä rinnat kipuilee välil ja nännit on jonki verra arat mut ei läheskää sama mitä pms kierrois eli negoilla. ostinpa suolakeksei ja säilyke ananasta tänää sekä pari purkkia mehua :) esikoinen oli heti et anna mulle suolakeksit sanoin "ne on kuule äitille ettei pahaolo vaivaa, ei äiti niit huviksee syö."

Mä en oo tänne paljoa kirjoitellut enkä kerkeä nyt lukemaan muiden kuulumisia, anteeksi :( Kuitenkin toivottelen kaikille tasaisesti plussatuulia ja onnea mikäli joku on raskautunut tällä välin :)

Omaa napaa kp 32/28.... juilii menkkamaisesti kylläkin nyt, mutta toivossa on hyvä elää sano lapamato....

heppura niin mullaki välil vihlonu mut eipä tätiä näy ja pikku ninja löyty ultrassa eilen. ootko testannu viel? toivottavast tule plussa :)

Äh! Anteeksi kun omanapilen nyt vaan mutta on niin tuulimuna fiilis kun olla ja voi. Oireet vieläkin vaan niin lieviä, mitä et väsymystä löytyy ja iltoisin jonkinmoisia alavatsa tuntemuksia. Kaksi viikkoa pitäs vielä malttaa odottaa notta pääsisi näkemään että löytyykö masusta muuta kuin pelkkä pussi. Huoh. Noo pitää malttaa nyt vaan jaksaa odottaa...

Elämähän kuitenkin jatkuu kävi miten kävi ja pakkohan sen on jatkua kun löytyy tämä vuoden ikäinen tytär :)

elisha tiedän et odottavan aika on pitkä mulla viel 3vko 6pvä seuraavaan ultraan. mulla nännit on kipeytyn aikalailla nyt lääkkeiden alottamisen jälkee veikkaan et ongelma oli progesteronissa alunperin, etomista jonki verra ja väsy. tosin mä toivun viel siit ruokamyrkytyksestäki eli vatsa ei ol viel iha normaali.

Ihan huippua Gatusa <3 Hurjasti paljon tarrasukkia ja liimaa sunkin pikkuiselle... Ninja on oikein hyvä nimi :)

Aamu: Minäkin täällä yhä olen. Nyt oon niin innostunut ompelemaan kaikkea, etten meinaa nettiin ehtiä ollenkaan :) Istun vaan kaiket illat nokka kiinni ompelukoneessa.

heppura: siellähän on jännät paikat käsillä. Tuuhan kertomaan uutisia meille muillekin...

Äh.... mulla tökkii nyt ajatus ja pahasti. Ukko rupes etsiin yhtä lappua miljoonien muiden järjestelemättömien joukosta ja kyselee koko ajan, tarvitaanko tätä ja entä tätä... taidan mennä sille kaveriksi.

On: vielä pikaisesti omanapailua. Kierto alkaa lähenemään loppuaan ja mitään erikoisia tuntemuksia ei ole. Alamahassa vähän välillä jotain tuntuu, mutta niin se tuntuu yleensä aina. Jos hyvin käy niin jossain vaiheessa ensi viikolla vois testailla. Niin ja taas mulla vaan jotain valkkaria vuotelee. Niin ärsyttävää... mulla ei kierron aikana montaa oikeasti kuivaa päivää ole. Ensin vuotaa 6-7 päivää menkat, sit on ehkä pari päivää kuivempaa ja sit alkaakin jo ovislimat, jotka tässä kierrossa selkeästi ei missään vaiheessa edes loppunut. Yksi päivä oli kuivempi ja sitten taas seuraavana päivänä oli vaniljakiisselit housuissa koko ajan. Mut mä meen setviin noita papruja.... huoh....

kiitos maikkie, toivottavast saisit plussan vihdoin, josko ois hyvä merkki tuo. tsemppiä piinailuun :)

Oih, Gatusalle oikein paljon onnea ja tarrasukkia matkaan :D Ihan mahtavia uutisia!ja Elisha86:lle myös :happy119

En ole vielä testannut kun tänään havahduin, että pitikö menkkojen jo alkaa...piti sitten kirjautua tänne ja hups, tosiaan myöhässä ollaan. Voi olla että haen huomenna testin, jos ei nyt menkat yöllä ala...Rinnat on kipeät kuten myös aina menkkojen alkamisen aikaan, vatsa turvoksissa ja sitä sun tätä eli aika klassiset oireet noin kuukautisia ajatellen. Ehkä tämä stressi on sitten pitkittänyt kiertoa sillä en jotenkin jaksa uskoa plussaan.

Se pitää vielä sanoa, että tosin mun koirat taas nysvää mun ympärillä sekä ulkona, että sisällä. Esikoisen ja tuulimunaraskauden aikana tilanne oli sama....Joten pieni toivo elää :rolleyes:

kyl mä veikkaan heppura et sulla pikkunen on tarrautunu kiinni, itellä ei ollu oireit, sit välil nippaili oireilevast mut ei alkan, veritesti ei antan vastaust mut viikkoo myöhemmi eli eile ltra anto ilmotuksen et ninja tarttun matkaa. niin ja kiitos onnitteluist. tääl muisti alkan pätkii johtuukoha hormoneist :)

negaa näytti testi, joten menkat sit muuten vaan myöhässä jostain syystä. johan taas tipuin korkeelta ja kovaa :(

heppura, eikä!! minkäpituisia sun kierrot yleensä on? jos testaat esim. vaikka parin päivän kuluttua uudelleen, jos menkkoja ei näy?

milloin Maikkie sulla ois testiaika? oireet kuulostaa kyl lupaavilta :) piti muuten kommata tohon vuotamiseen, et mullakaan ei ole olemassakaan sellasta ku kuivakausi. menkat on aikalailla sen 7 päivää, sit se vaihtuu valkkariin, jota tulee etenki oviksen aikaan ihan huolella eikä sittenkään ala kuivakausi, vaan valkkari jatkuu runsaana menkkoihin asti. tai saattaa pari päivää olla vähävuotoisempaa mut siinäpä se.

on: ei ihmeitä tänne. pupuiltu ollaan joka toinen päivä tahtia ja mulla ihan himot jyllää et mä voisin vaikka joka ilta, mutku mies ei jaksa. kerranki näin päin, hän meinaan valitti aikaisemmin (ku mulla endo jylläsi ja oli yhdyntäkipuja ja raskausaikana ei oikein huvittanut) ettei saa ikinä.

Heppura Pahoittelut negasta! :/ Testailehan uudestaan jossei tätiä ala näkymään! Se on vaan niin vmäistä saada se nega! :( Tsemppiä kuitenkin ja josko sitten seuraavassa tärppäis!

Della Itselläkään ei kyllä ole oikeen ollu ennen menkkoja mitää kuivia kausia siks kai mää niin pihalla mun kierroista olenkin kun muut puhuu kuivista kausista yms ja mä en ymmärrä ollenkaan mistä ihmiset puhuu :D Varsinkin ennen esikkoa mulla oli aika runsas valkovuoto koko ajan ja menkat tuli sit aina jossain välissä. Mites siellä muuten elämä rullaa? :) Ootatte joulukuuta vai se tullee sieltä sitten omalla ajallaan? Mää kuitenkin toivon että teillä tärppi kävis ennen hoitoja! Vielä on kuukausia jäljellä. :)

Mites Aamulla? :) Joko oot päässy piinaileen?

RvaKettusellakin taisi ovis tulla bongailtua ja ajoitusta kohilleen. Plussaa kehiin sitten vaan! :)

Gatusalla mimmonen vointi? :)

On: Täällä ei raportoitavaa. Neuvolaan odottelen ja yritän pitää jäitä hatussa. Ennen tässä ei täysin raskauteen usko kunnes pääsee näkemään että siellä pikkuinen köllii :) Vielä siis yksi ja puoli viikkoa että pääsee tiiraileen. Lokakuussa sitten viikolla 12 lääkäri. Odottavan aika on todellakin pitkä!!

Ihanaa alku syksyä teille naiset! Pidetään mieli korkealla! :)

kiitos kysymästä elisha eipä ihmeitä, näköjää raskaus on aiheuttan et vatsa sekasin kokoajan, rinnat vähä aristaa sivuilt ja nännit on tosi arat, vessas ravataa vaihtelevaa tahtia, väsyttää ja mielialat vaihtelee, hermot kireellä ja miehen ainainen valitus ei auta asiaa.

mitenkäs sinulla onko mitää oireita ilmaantunu? odottavan aina on pitkä, reilu 3vko pitää oottaa viel seuraavaa ultraa.

Elisha kiitos kysymästä, nyt mennään omalla painollaan sinne joulukuulle saakka, sit otan kyl yhteyttä klinikalle et päästään itse asiaan. en sattuneesta syystä jaksa uskoa mihinkään luomuraskautumiseen, mutta yritän olla ottamatta stressiä koko asiasta, oviksen bongailuista, pupuiluista ja mahdollisista raskaus/pms-oireista ja keskittyä siihen mitä on. se lääkäri sanoi, että mitään uusia tutkimuksia ei sit enää tarvita, vaan me voidaan suoraan sit varata aika ivf-hoitojen aloitukseen. toisaalta ihan onnellista, että se meneekin joulukuulle, sit onkin jo veronpalautukset käytettävissä (saan ihan hyvät, jollen sitten ruhtinaalliset, palautukset, koska olin viime vuoden kotona ja työssäkäyneenä mammalomalaisena multa meni huimat ennakonpidätykset äitiys- ja vanhempainpäivärahoista sekä hoitorahasta).

aloitan tänään afrotanssin ja odotan sitä innokkaasti. ennen afroa menen pojan vanhempainiltaan ja sit afron jälkeen ois tarkoitus pupuilla ennen nukkumaanmenoa. huomenna mennään koko perheen voimin Lintsille (työnantaja sponssaa \o/ ) ja viikonlopulle ei ole suunnitelmia (pitäisi varmaan siivota). ensi viikolla alkaa mun ja tytön harrastus ja sit mennään tiistaina pojan kanssa meidän yhteisiin kamppailulajitreeneihin et nyt sit polkaistaan harrastussyksy käyntiin :)

nautihan harrastuksista ja syksystä della, joskus sekin auttaa kun on muuta ajateltavaa. mulla se ei onnistun liiemmi ku kokoajan naapuri tai anoppi kyselly et oonko mä raskaana sit mies viel lisäks et miks sä et tul raskaaks ja muita viisauksia.

Hei! Täällä taas, pari päivää olin poissa koneen äärestä mutta täällä taas ollaan!
Heppuralla on jännä tilanne, testiä testiä!
Elisha, pysy positiivisena. Kaikki on varmaan hyvin, oireettomuus on ihan normaalia sekin. :)
Della, ihanilta kuulostaa nuo teidän harrastukset! Syksy on mullakin energistä aikaa ja jaksaa treenata.
Gatusalle hyvä voinnit!

Mulla on vähän sellanen fiilis että ovis saattoi olla eilen koska toissapäivänä mulla jomotti vatsaa aika tavalla oikealta puolelta. Se on huono juttu sikäli että ei oltu miehen kanssa samassa paikassa taaskaan kahteen yöhön oviksen aikoihin. Pupuiltiin kyllä sillon viikonloppuna mutta aika pitkäikäisiä ne uimarit sais olla. Ellei sitten olis jotain kiinnittymishommaa, mutta tuskinpa vaan. Edelleen jomottaa tuo oikea puoli vähän. Lisäksi eilen ja tänään on ollu vatta sekasin. Ja taitaa vielä iskeä joku flunssakin tähän, kurkku on kipee ja olo tukkonen. :sad001

paranemisia aamu, toivottavast teil ois tärpänny. kiitos kun toivotit hyviä vointeja kuten toisaalla pistin, väsy on iha törkee ja esikoinen ei anna mun levätä yhtää vaikka kuinka selitän että oon väsy. mies ehdotti pyykin pesua jossai viiden maissa aamulla katoin häntä ja käänsin kylkee.

Täällä tullu niin paljon asiaa etten perässö pysy...tiistaina otettiin kierukka pois ja tuntui ilkeeltö x)
nyt vain odotellaan...edellinen raskaus oli oireeton, myös sen osalta että miul oli raskausnyrkytys mut omas olos en huomannu mitään, vaik verenpaineet taivaissa....tätähön mö sit pelkään...myrkytystä...ja mullahan tuli 3kk menkat..mistä tiesib et raskaana kyn mä tein testin juodako vai enkö juo vappuna 2010...

mutta josko pian nappais<3 vastailen myöhemmin mitä ootte kirjanneet :) kännyköllä hirmu hankalaniin ku virheistä näkyy.

halit ja pusit

Takaisin