Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tsemppiä bluerose, toivottavasti teillä tärppää pian :) toivottavast sit ku sulla tärppää ni et joudu kärsii raskausmyrkytyksestä kuten esikoisen kohalla.

Kärsimyksest en tiedä, mut poika syntyi sektiolla...toivon et toisen saisin synnyttää niin kuin kuuluu, mutta luoja suo sen minkä ihminen jaksaa kantaa :)

totta bluerose mitä sanoit. toivotaa et ens kerral kaik menee niin ku haluat. itellä esikoine aikoinaa vähä yli lasketun, iso ku mikä ja kirjaimellisest pitkään meni ennen ku sain pusattua maailmaan. en onneks saanu raskausmyrkytyst enkä muutakaan. toivottavast en nyttekää saa ja kaikki menis hyvin loppuun asti.

on: odotettavissa takamuksee ammuttu karhu ku mies tulee kotii ja valitust. ei mun takia vaan veljen jälleen kerran. no ruoka on valmista jo ni lautasen ku pistää hänen etee ku tulee kotii ni suu on kii ainaki jonkin aikaa. oma ohjelma on lääkkeen piikitys itse vol 2 ja kuunnella sit kuinka kaikki on päin mäntyä ja keneekää ei voi luottaa, vähiten omaa sukuunsa. tulee pitkä iltapäivä/ilta. jos mä kerron jonki asian mikä mättää ni saan valitukset siitäki.

Blueroselle onnea yrityspuuhiin! Kiva kun pääset kunnolla kuumeilemaan nyt! Mulla myös synntys sektiolla ja toista toivoisin alakautta itsekin! Myrkytystä tosin ei ollut, mutta mukula pylly edellä..

Jospa Aamulla(kin) olis kiinnittymisjomotuksia. Koko päivän on masua nipistellyt, dpo 6. Saattaa kyllä johtua eilisestä rankemmasta vatsatreenistä. Aloitin myös liikkumaan aktiivisemmin, kun kesä meni löysäillessä. Äkkiä kroppa tottuu laiskotteluun!

Kaivahan Heppura testi esiin!

Joo siis oisin mä voinut synnyttää alakautta, mutta mun verenpaineet oli niin korkeat ettei lääkäri antanut edes yrittää, olisi miulle voinut olal vaaraksi. Poika terve ku peipponen (flunssia lukuunottamatta)..syntyi 6vkoa etuajassa :D mutta siis tosiaanm odotan innolla että tulis raskaakis ja yritän lukea kaikki tein jutut, vähän ole vielä pihalla..tia aika paljonkin, kun tunnissa tulee päivällä jo niin paljon tekstiä...

ui jes, nyt kai mä odottelen niitä ekoja menkkoja? tosin lääkäri sanoi että voi olla tapahtunut suuri ihme ennen ku poiskaan kierukka, sillä kuulema jos ei ois heti halunnut olisi pitäinyt 2viikkao aiemmin aloittaa kumin käyttö ja mä mitään semmosta ole koskaan käyttänyt (tunskin osaisinkaan) *noloa myöntää*

jepulis nyt nukkumaan...kauniita unia ja plussatuulia kaikille <3

niin miehen kaatopuuhat on niin vaikeaa kun hän sai töitä (ihanaa!!!) niin on tuo mies niiiiiin väsynyt että hyvä ku pystyssä pysyy, mutta mutta..kyllä mä vielä ;)

Della Kuulostaa kivalta! Ei muuta kun harrastusten pariin :) Meillä vielä tytön kans ole harrastuksia aloteltu. Asutaanki niin rupusella pitäjällä että lähi paikkakunnille pitää ajella jos meinaa harrastaa jotain muutakin kun muutamaa liikuntamuotoa. Meillä vaan tällä hetkellä yksi kehonsiirrin ja isäntä vuorotöissä. Mutta ehkä sitten joskus. Toisen lapsen myötä mahdollisesti joutuu toisen autonkin laittamaan. Mut joo, kyllä se joulukuu sieltä tulla jollottaa jossei tärppi käy ennen sitä ;)

Bluerose Sehän se ku ei tuollaisia asioita vaan aina tiiä joten toivotaan että tärppi pärähtäs ennemmin kun uskotkaan! :D Tsemppiä kiertoihin!

Gatusa Nautihan siellä! :) Ni minä yritän parhaani mukaan nauttia täällä :) Oireet alkaa vahvistuun ja etova olo is back! Samanlainen olo oli tytönkin kohdalla ja kesti sinne viikolle 10. Täällä vaan väsymyksen kourissa mennään ja esikko pitää mamman vähän liiankin kiireisenä :o mutta aina jaksaa kuitenkin! :)

Etoo, vessassa saa laukata ja väsyttää. Niin ja hajut ottaa nenään. Viime viikolla pidin vielä talon tuoksusta ja nyt se oksettaa! :S eilen oli armoton suolan himo! :D kaikkee sitä...
Esikkoa odottaessa rakastin mopojen pakokaasuja sekä yhtä tiskiaineen tuoksua! :) kummallisuuksia odotellessa! :D

Plussa tuulia piinailijoille!++++

elisha mä yritän nauttia mut väsyttää törkeesti. mul on samat oireet aika pitkälti ku sulla. kotona kukaa vaa ei näytä ymmärtävän tai välittävän et mua väsyttää ja mä haluun levätä oikeest välillä ku öisin ei saa nukuttua enää. mun esikoinen on jo 7v mut häntä ei vois vähempää kiinnostaa se että äiti on väsyny ja haluu levätä vaan hän päätti et lepääminen on estettävä keinolla millä hyvänsä.

Hitsit nyt tänne lisää positiivisia plussa uutisia :) Moni tuntuu nuo ovikset tunnistavan aika hyvin ilman tikutteluja, niin mäkin luulin taitaa nekin omalla kohdalla taas heitellä häränpyllyä. Tuon helmikuisen tuulimunan jälkeen kyllä ihan ok kierrot ollu, eka kierto kemiallisen tyhjennyksen jälkeen tais mennä pitkäksi, mutta sen jälkeen on ollut tasan 28. Siksi ihmettelenkin että mikä mättää kun nyt tosiaan mennään sen yli reippaasti. Tein illalla vielä Clearbluen testin, joka negaa..Veikkaan nyt sitten että muuttostressiä tosin ei kyllä selitä näitä oireita mitä on...huoh. no yks testi on kaapissa vielä, jonka taidan tehdä vasta viikon päästä jos oireet ja menkattomuus vielä jatkuu.
Mulla menee niin omanapailuks nämä kaikki kirjoitukset, kun yrittää nopeasti tänne ehtiä tuon esikoisen leikkien tiimellyksessä.

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä tämän vaikean asian kanssa, lohduttavaa lukea näitä ihanaisia raskautumisia pitkän odottelun jälkeen :)

siis voi jessus..siis ihan oikeesti..en usko olevani raskaana, mutta ihmiset kyselee..oi onko sulle tulossa toinen..siis katoin iteki peilistä tänään mahaani ja se näyttää RASKAUSMAHALTA, ei niin ku lihavalta kun sitä ei edes näe takaa päin ku kattoo, vaan näyttää et oisin hoikistunut..ei piru sentään..mutta entä jos..?

no toivotaan että siel nyt ois sit tapahtunu ihme ja pikkunen ois kiinnittyn bluerose. mun mies on huolissaa ku mun vatsa ei näy ja yleensä näkyy samantien ku tullu raskaaks.

Heipat! Pikaisesti jotain kirjoitan tänne, en jaksa erikseen käydä läpi jokaista viestiä. Täällä paukaisi flunssa päälle, kurkku kipuilee aina vaan. Kaiken lisäksi jonkunlainen hiivatulehdus on ilmeisesti iskenyt samaan syssyyn...Miehen kanssa riitaa. Nyt ei vaan jaksais mitään. Onneks lapsella on kaikki hyvin. Taitaa mennä lepäilyksi tämä viikonloppu. Toivottavasti kaikki voi täällä hyvin! Vauvajuttuja ei jaksa oikein ajatellakaan.

aamu kuten toisaalle kirjoitin ni parane pian ja lepäilehän sinä. täälläki oli riita eilen illal ku mies tuli kotiin, tai siis mies huus mä kuuntelin, tuuli rikko aurinkovarjon ja mä yritin korjata sen mut sitä ei saanu korjattua ni mies raivos oikei kunnolla. tänää oli sit ku nallekarhu taas.

tääl syöminen aiheuttaa etomista ja pahoinvointia.

Aamulle paranemisia ja Gatusan miehelle parempia hermoja :D

On:Täti tuli sitten tänään joten eipä tartte enää spekuloida :( Tässä on kohta 3 vuotta menty ilman ehkäsyä ja tuloksena yks tm raskaus, joten tarvinnee nyt sitten vihdoin kun paikkakuntaa vaihtaa mennä lääkärin pakeille, ei tästä tule yhtään mitään.

plääh heppura menkoista :/ suosittelen kyl lekuriin menoa, siis vaikka mulla ei ole mitään estettä luomuraskautumiselle kai selvinnytkään, nii ollaan ainaki päästy eteenpäin ja tietoki rauhoittaa et kun mitään ei nyt syksyllä tapahdu niin joulukuussa alkaa tapahtuu :)

Aamulle paranemisia! toivottavasti ois ovisaika tuottanu tulosta ja pikkuinen ois mukana :)

toivottavasti Bluerosellaki tärppää pian!

Gatusalle tsemppiä! ukot on joskus kyl ajattelemattomia, mut onneksi miehesi kertoi miksi kiukutteli sulle. jaksuja siihen kontrolliultran odotteluun!

meneekö Elisha muuten varhaisraskauden ultraan?

mikä on rouvaKettusen tilanne?

on: eilen oltiin Lintsillä ja mulla oli nivuset tulessa :/ yleensä toi kipu tulee menkkojen aikaan, mut en ymmärrä, miksi nyt. tänään myös ollut maha kipeänä, mut oletettavasti kuvittelen kaiken. ovisaika, joten ei pitäisi olla mitään outoa meneillään, jollei sitten ne v...un menkat ala piakkoin = kierto ois pyllyllään siinä tapauksessa.

kiitos della tsempistä juu meillä onneks puhutaa asiat halki. täs puhuttii et mikä maa ois sellanen missä vois oikeest asua iha pysyväst, yksikää meist ei jaksa tätä maata pidemmän päälle. ihmiset vaa puhuu ja puhuu mut eivät tee mitää auttaakseen.
toivottavast jotenki saatte hyödynnettyä oviksen ja toivotun tuloksen.

heppura jaksamisia ja toivottavast pääsette tutkimuksiin pian kun kerran noin kauan yritystä.

täällä ollaan iha kuutamolla että saadaako me kotia vai ei, opiskelijoille kyllä vuokrattas mut perheille ei alkaa mennä hermot tähä systeemii. me yritetää löytää koti kaupungist tai siit lähelt mut ei onnistu ei sit millään. isäntä sano et hänel menee sit myöhää, voipi olla et tulee klo 22-00 välillä. tän talon omistaja kyseli et ollaako kenties jäämässä tähän, kuulemma voidaa jäädä jos tahdotaan, ei se halusta ole kii vaa siit et ei taho toista kämppää löytyä, voi olla et joudutaa muuttaa 2h+k asuntoo :/

Heppura Pläh! Pahoittelut rättipäivistä! Josko seuraava kierto plussan toisi! +++

Bluerose Entäs jos matkalainen jo masussa menossa mukana! :) Tsemppiä piinailuun!

Aamu Koetahan parantua flunssasta. Nyt on paljon kaikkea jo liikenteessä. Ei olla päästy tytön kanssa serkkujen kaa leikkimäänkään ku heillä ollu nyt mahatautia heti useampaan otteeseen.

Della Ensi viikon perästä maanantaina ois eka neuvola ja jossen ihan väärin ymmärtänyt niin masuun vilkastaan samalla reissulla myöskin :) Sillon oon laskujen mukaan viikolla 8. Vielä ihan liikaa aikaa siihen mutta onneksi päivät menee :)

On: Ulkona olo on ihanaa! Etova olo vaivaa sisällä koko ajan joten on sitten tytön kanssa tullut leikittyä paljon ulkosalla! :D
Vieläkin samat oireet ja etova olo varasinkin aika ajoin aika vahvana. Ei ehkä ihan ihanin aika raskaudesta mutta nauttia pittää! On nimittäin meidän perhe täydellinen kun vaan toinen lapsi saadaan maailmaan! :)

Nauttikaahan naiset aurinkoisista päivistä ulkosalla! :)

Plussatuulia ja tsemppiä piinailuihin! Jääkööt tädit saapumatta!

no nii elisha eli sulla alko nyt oireet sit kunnolla? täälläki pahoinvointi/etominen voimistunu kunnol ja tänää pitäs hoitaa muuttohommat eli pakkaaminen, siivoominen ja lähtö ku koti löyty alhamdulillah. verenpaine romahti aamusta ku piti tiskata.

Pakko kyllä vielä vähän omanapailla kun huolestuttaa melkeen koko ajan. Vaikea uskoa että kun esikoista tehtiin kuutisen vuotta ja tärppäs ihan yllättäen niin että toiseen tärppiin vaadittiinkin vain sen puolisen vuotta että meneekö oikeasti kaikki ihan hyvin ja saadaan tämä pikkuinen syliin saakka.
Esikoista ennen sitä vauvakuumeissaan kävi välillä nii syvällä että pelottaa josko tämän toisenkin kohdalla olisi tarvittu jonkinmoista pidempää piinailua. Voiko kaikki mennä vain hyvin??
Joo sitä pittää aina vähä epäillä enkä kyllä olekaan oikeen antanu itseni vielä iloita tästä raskaudesta ku tunne että kaikki ei voi mennä hyvin leijuu vankkana suoraan pään yläpuolella.
Päivän aikana mielialat kyllä heittelee. Josko se ensimmäinen ultra vähän rauhoittaisi mieltä ja voisi ilolla odotella sitten sitä ensimmäistä lääkäriä lokakuulle :)

Toivottavasti kukaan ei saa kirjoituksesta sellaista kuvaa ettenkö olisi raskaudestani iloinen sekun vaan tuo kyyninen pessimistinen minä nostaa rumaa naamaansa niin sitä on vaikea olla huomaamatta.

Gatusalle tsemppiä odotukseen sinne! Sinä oletkin jo pikkuisen päässyt masussa näkemään joten rauhallisesti eteenpäin! :)

Takaisin