mahtavaa Maikkie että noin hyvin etenee asiat :) ja tietty toivotaan, että oiski käyny jo nyt tärppi tai sit ois tietty hienoa, että ennen poliaikaa :) muoks. ai niin, mullaki on nykyään ompelukone ja inspistä ois, mut kankaat puuttuu, joten joudun vielä keskittyy neulomiseen ja odottelee et rahat riittää kankaan ostamiseen :) neulon nyt tytölle toista villamekkoa (no, se lanka ei kyl ole villaa, mut ihananväristä ja koetan tehdä siihen kirjontakuvionki :) oon suunnitellut, että aihe ois teletapit, se kun on meidän tytön suosikkiohjelma :) en osaa piirtää ollenkaan, mut mies osaa ja hän siis suunnittelee ja piirtää mulle kuvan :) )
Gatusalle vielä onnet, ja kerrothan meille väliaikatietoja aina, vaikka plussanneisiin siirtyisitkin :) luulen, että hätä keinot keksii jos siis alkaa pönttöä halailuttaa kun sulla on oppilaita kotonasi, ja voihan olla, että pahoinvointi jääkin lieväksi :) mulla meni raskaus niin onnellisesti et kärsin vaan pienestä kuvotuksesta, joka pysyi kurissa säännöllisillä välipaloilla ja pahimmillaan suolakekseillä ja hedelmillä :)
Aamu mun tytöllä on kai meneillään nyt pahauni-vaihe, hän herää toisinaan yöllä itkemään ja rauhoittuu kun otan hänet ja 2-5 pehmolelua viereen :) tyttö on ollut aina herkkäuninen ja vauvanaki heräili 2h välein, että nykyiset vähäiset heräilyt on ihan luksusta ja välillä tosiaan herään vähän ennen kellon herätystä et tyttö heräsi.
Elisha tsemppiä oireisiin ja muuttoon! ihanaa, kun pääsette uuteen, vaikka siinä onki oma rasitteensa ja tekemisensä, muuton toimittamisessa siis.
on: kp entiedämitä, ja ovislimailut kai alkaneet. vähän tekee pupuilu herkkää sen aukiolotutkimuksen jälkeen, mut ei onneksi satu. huomenna mennään koiran kans taas koirakouluun ja sit aattelin leipoa pojan kanssa omenapiirakkaa (ostin lidlistä lapsille ison pussin omenoita ja nyt ne ei meinaa mennä, joten teemme niistä siis piirakan :) ) poika oli ainaki viime vuonna innokas leipuri ja me leivottiin kaikkee pikkuleipiä, kakkuja ja pasteijoita, joten toivon, että hän avustaa mielellään sit huomenna. tytölle en uskalla piirakkaa tarjota, koska se mahdollinen kananmuna-allergia huolestuttaa, mut ostin hänelle mangon ja vesimelonia, joten eiköhän hänkin saa jotai hyvää syötävää. muoks2. niin ja ilmoittauduin myös kavereideni kanssa risteilylle lokakuun lopussa :) aattelin ottaa reissun shoppailun kannalta, koska en alkoholia käytä enkä varmaan osaa juhlia samallai kuin muut. ostelen kaikkea kivaa itselle ja lapsille ja ehkä miehellekin :)