Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aamu juu kyllä kunnon yöunilla on iso vaikutus, mä en enää tiedä mitä yöunet tarkottaa ees :) vaikka testit ei tullukaa viel ni kuten elishallekin pistin ni ei ol enää epäilystäkää on niin vahvat oireet et kyl täs nyt raskaana ollaan, ootan nyt et koska alan halailee vessanpönttöö ku eilisest asti ollu iha hirvee olo. etoo tosi paljon. mitenköhä mä alan opettaa uudes kodis lapsia jos pahoinvointi yltyy hillittömäks oksenteluks? mies ei aattele taaskaa ku itteää vaihteeks, voipi olla ettei lääkäriinkää päästä ku lääkäri töissä vain tunnin ajan tk:ssa ja mun mies sano et hän ei aio olla mun takia pois duunista hetkeäkää, nii mullaha on vaa ehkä hiukka riskimpi tilanne ku monta keskenmenoa mut ei se mun miestä näy kiinnostavan. no inshaallah kaikki menee hyvin ja pääsis jossai vaihees ees lääkäriin tarkastukseen.

tsemppiä oviksen hyödyntämiseen kaikille joilla se aika käsillä ja jaksamisia piinaviikoille niille joilla se aika on. :)

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!! :)

Ompeluinspiksen lomasta tulin huikkaamaan, että kerrankin voi nostaa terveyskeskuksen suuntaan hattua. Ei tartte soitella sen lähetteen perään, kun tänään tuli kirje (ja aika) lapsettomuuspolille. Aika tosin on vasta lokakuun lopussa, mutta onpahan kuitenkin. Toivotaan nyt, että mullakin tämä stressi nyt helpottaa tuon ajan saannin myötä :) Jospa kävis kuten viimeksikin ja tärppäsi justiin ennen poli aikaa. Ellei sitten nyt jo ole tärpännyt. (mitä kyllä suuresti epäilen... siis että ei ole tärpännyt)

mahtavaa Maikkie että noin hyvin etenee asiat :) ja tietty toivotaan, että oiski käyny jo nyt tärppi tai sit ois tietty hienoa, että ennen poliaikaa :) muoks. ai niin, mullaki on nykyään ompelukone ja inspistä ois, mut kankaat puuttuu, joten joudun vielä keskittyy neulomiseen ja odottelee et rahat riittää kankaan ostamiseen :) neulon nyt tytölle toista villamekkoa (no, se lanka ei kyl ole villaa, mut ihananväristä ja koetan tehdä siihen kirjontakuvionki :) oon suunnitellut, että aihe ois teletapit, se kun on meidän tytön suosikkiohjelma :) en osaa piirtää ollenkaan, mut mies osaa ja hän siis suunnittelee ja piirtää mulle kuvan :) )

Gatusalle vielä onnet, ja kerrothan meille väliaikatietoja aina, vaikka plussanneisiin siirtyisitkin :) luulen, että hätä keinot keksii jos siis alkaa pönttöä halailuttaa kun sulla on oppilaita kotonasi, ja voihan olla, että pahoinvointi jääkin lieväksi :) mulla meni raskaus niin onnellisesti et kärsin vaan pienestä kuvotuksesta, joka pysyi kurissa säännöllisillä välipaloilla ja pahimmillaan suolakekseillä ja hedelmillä :)

Aamu mun tytöllä on kai meneillään nyt pahauni-vaihe, hän herää toisinaan yöllä itkemään ja rauhoittuu kun otan hänet ja 2-5 pehmolelua viereen :) tyttö on ollut aina herkkäuninen ja vauvanaki heräili 2h välein, että nykyiset vähäiset heräilyt on ihan luksusta ja välillä tosiaan herään vähän ennen kellon herätystä et tyttö heräsi.

Elisha tsemppiä oireisiin ja muuttoon! ihanaa, kun pääsette uuteen, vaikka siinä onki oma rasitteensa ja tekemisensä, muuton toimittamisessa siis.

on: kp entiedämitä, ja ovislimailut kai alkaneet. vähän tekee pupuilu herkkää sen aukiolotutkimuksen jälkeen, mut ei onneksi satu. huomenna mennään koiran kans taas koirakouluun ja sit aattelin leipoa pojan kanssa omenapiirakkaa (ostin lidlistä lapsille ison pussin omenoita ja nyt ne ei meinaa mennä, joten teemme niistä siis piirakan :) ) poika oli ainaki viime vuonna innokas leipuri ja me leivottiin kaikkee pikkuleipiä, kakkuja ja pasteijoita, joten toivon, että hän avustaa mielellään sit huomenna. tytölle en uskalla piirakkaa tarjota, koska se mahdollinen kananmuna-allergia huolestuttaa, mut ostin hänelle mangon ja vesimelonia, joten eiköhän hänkin saa jotai hyvää syötävää. muoks2. niin ja ilmoittauduin myös kavereideni kanssa risteilylle lokakuun lopussa :) aattelin ottaa reissun shoppailun kannalta, koska en alkoholia käytä enkä varmaan osaa juhlia samallai kuin muut. ostelen kaikkea kivaa itselle ja lapsille ja ehkä miehellekin :)

kiitos della en ol kyl siirtymäs täältää minnee vielä aikoihin ku ei sitä tiedä miten täs käy ja sit ois kurja odottavist häippästä taas kuten 3 kertaa aiemmin. tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja plussatulia.

niin saanko mie viel pysyä tein seurana?

on: etominen lievää toistaseks, ens viikonloppuna muutetaa ku mies kattoo meille nyt talon iteksee ku ei muihi voi luottaa. oireet lievii mut rinnat vähä kipeytyn jo ja hajut alkaa käydä nenää.

kiitos della että oon tervetullu täällä edelleenki :)
kaikki joiden kans kuumeillu yli vuoden ja jakanu ilot ja surut ni kyl mä mieluiten ns kaverien kans pysyn vaikken teitä henkilökohtasest tunnekaan. :) ootte kyl kaikki aivan ihania.

Heissan!

Ovis onnellisesti ohi ja hyödynnetty suunnitelman mukaisesti! Tästä se parin viikon piinailu taas alkaa! Aika tuntuu pysähtyvän, miten sitä taas jaksaa odotella nämä viikot ja ennen kaikkea mistäpä sitä kerää enää toivonkipinää jos joutuu jälleen aloittamaan kierroksen alusta!

Mites Gatusan kuviot? Pääsetkö lääkäriin tai saatko testiä? Siis raskaanahan sä oot, mut varmistusta..

Hello naiset!

Olen nyt muutaman päivän ollu poissa linjoilta joten siksi hiljainen. Muutto saatu pakettiin vaikkakin laatikoita vähän vielä sielä täälä.
Olipahan vaan härdelli tuo muutto, never again! :)

Onkos täällä porukka onnistunut ovikset hyödyntämään? :) Toivottavasti pian kuullaan lisää plussauutisia!

Ja ihanaa Gatusa että sielläkin masukki! :) Mahtavaa kyllä! Ei voi muuta sanoa!

Täällä ei oireita vieläkään sen kummempia mutta eihän tässä vissiin mennä kun vasta viikolla 6 että luulis oireiden vielä ehtivän ilmaantua. Mitä nyt väsymys vieläkin, päänsärkyä osittain ja iltoisin alavatsassa tuntuu painetta (ihana tunne!) :)

Tsemppiä ihanaiset naiset! Plussia lisää! :D

rvakettunen riippuu lääkäristä ku mun mies meni aamul töihi, soittaa lääkärille et jos ollaa siin klo 10 tk:sa ni ottaako vastaa, postis on mulle paketti eli näemmä testit. toivottavast lääkäri ottaa vastaan meidät ku mä haluun päästä näkee mun pikku nupun mä olen niin kauan oottan et pääsis näkeen pikkusen.

tsemppiä piinaviikoille sinulle ja toivottavasti saat sen plussan tällä kertaa :)

elisha kyl niit oireit ehtii tulla viel. itelläki väsymystä, vatsa sekasin edelleen en tiä enää mistä johtuu, mielitekoi löytyy ja tosi herkkä olen, eilen taas paruttii miehelle sen käytöksestä. täälläki tuntuu välil painetta ja venytyst alavatsal vaikka alussa mennää mut onha täs oltu useampaa otteesee raskaana ni onko ihmekää jos tuntuu aiemmin.

on: jotenki uskomattoman onnellinen olo ku raskaana mut samal pelko takamukses, mielialat vaihtelee ja itkuherkkyys on noussu uusii lukemiin. mielitekoi löytyy etenki mehut on kova sana ja kylmä ananas ois siistiä. rinnat on kipeytyn kans jonki verra nyt, etenki oikea kipuilee aktiivisest. edessä tänään taas pitkä kävely et pääsee ottaa taksin. sit pitää käydä postissa ja varmaa kinuan et käydää siin postin lähel olevas kaupas et saan ostaa mehua ja jotai muuta mitä tekee mieli.

Heipä hei ihanaiset! Täälläkin on ollu vähän hiljaista kun oltiin viikonloppureissussa ja itse asiassa huomenissa taas uuteen reissuun lähdössä.

Gatusa, sä pysyt tietenkin täällä etkä lähe mihinkään vaikka vauva mukana onkin. Ei me pärjätä ilman sua täällä! :) Mä toivon kans että jos raskaudun jossain vaiheessa niin saisin jäädä tännekin teidän kanssa turisemaan. Te ootte ihania! :love017

Della, voi olla meilläkin tuo poika näkee jotain unia. Nytkin viikonloppuna tuli yöllä sellanen paniikkiitkukohtaus eikä meinannu rauhottua millään. Viime yön nukkui taas tosi hyvin. :) Tärppionnea teillekin!

RouvaKettunen, samoissa mennään. Mä luulen, että täällä oli ovis viikonlopun aikana.

Elisha, hyvä että muutto on ohi. Meillä oli sama rumba vuosi sitten eikä se totisesti oo kivaa. Iteki olin sillon aika viimesillään raskaana. Toivottavasti vointi pysyy hyvänä sulla.

Mulla kp14, uskoisin että ovis oli viikonlopun aikana. Ainakin limoja tuli ja vähän oikealta puolelta alavattaa jomotteli. Oltiin viikonloppu reissussa mutta perjantaina saatiin pupuiltua ja oikein kahteen kertaan vielä! Ei ole meillä kovin yleistä mutta mieskin tuntui nyt olevan terässä. :thumright Katsotaan nyt sitten tuottaako toivottua tulosta.

toivottavasti Aamu pupuilut sattui kohdilleen ja olisi tuottanut tulosta :)

Elisha olin tytön aikaan raskauden alkumetreillä aika oireeton, ainoastaan menkkamaista nippailua ja järjetön väsymys. laitoin kaiken tulevien menkkojen ja työpaikanvaihdoksen piikkiin enkä kummemmin ihmetellyt. nyt, kun miettii jälkeenpäin niin aika vähäoireinen alkuraskaus mulla sillon oli. kyllä sullaki ehtii vielä oireet pakata päälle :)

RouvaKettuselle tsemppiä piinaviikoille! toivottavasti sielläki ois pupuilut tuottaneet tulosta :)

on: mulla on kai ovis meneillään (en tikuta en!) ja kp lienee 13. en tiedä johtuuko aukiolotutkimuksesta, mutta alavatsaa on jomotellut koko viikonlopun. pupuiltu ollaan eilen illalla viimeksi ja kaipa tää sama joka toinen päivä tahtia mennään. tällä viikolla alkaa mulla urheiluharrastukset, joten saan muutaki ajateltavaa kuin ainaisen vauvakuume-jutun.

päästäänkin aika monen kanssa jännäilemään samaan aikaan. yritän kyllä ajatella et menkat tulee (pessimistihän ei pettynyt) ja unohtaa koko päivien laskemisen. tässä ois vielä muutama kierto aikaa siihen joulukuuhun että päästään klinikalle hoidonsuunnitteluun.

hei kaikki ihanaiset ja niinhän siinä kävi että käytii lääkärissä ja heti näky pussi ja jotai muutaki mittaili viikkoi ei osannu sanoa viel mut ite kuitenki arvelen et ois jotai 4+5-5+1 todennäkösimminki 4+5 eli laskettu ois 7.5.2014 <3

mä pysyn tääl jatkossakin vaikka pikku ninja onkin kyydissä, tukilääkitys on progesteronipiikit, mini aspiriini ja joku hepariinin tapainen joka ohentaa kans verta ja parantaa verenvirtausta.

tsemppiä della ja aamu oviksen hyödyntämiseen ja toivottavast teki nyt plussaisitte mun seuraks :)

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!

hei kaikki ihanaiset ja niinhän siinä kävi että käytii lääkärissä ja heti näky pussi ja jotai muutaki mittaili viikkoi ei osannu sanoa viel mut ite kuitenki arvelen et ois jotai 4+5-5+1 todennäkösimminki 4+5 eli laskettu ois 7.5.2014 <3

mä pysyn tääl jatkossakin vaikka pikku ninja onkin kyydissä, tukilääkitys on progesteronipiikit, mini aspiriini ja joku hepariinin tapainen joka ohentaa kans verta ja parantaa verenvirtausta.

tsemppiä della ja aamu oviksen hyödyntämiseen ja toivottavast teki nyt plussaisitte mun seuraks :)

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!

Iltoota!

Ensinnäkin aiiiivan mahtavaa Gatusa!! Pääsit näkemäänkin masukin vaikkakin pieni pikkuruinen varmasti olikin :D Itsekin odotan jo kovasti ekaa neuvolaa joka 2 vkon päästä, pöh. Liian kaukana sanon minä! Mutta josko aika menis mukavaa vauhtia! :)
Hyvä että saitte myös vähän avustusta jotta masukki pysyy mukana! Tarrasukkia vielä lähettelen siihen kaikkien lääkkeiden kylkeen! :)

Della Juu pessimist ei pety ja silleen ja kai se osittain niin onkin, ainakin joskus. Mutta ei muuta kun joulukuun hoidot kiintopisteeksi niin ties vaikka tärppi kävis ;) Pidän peukkuja!

Aamu ja RvaKettunen Hyvä jos ovikset saatu hyödynnettyä, nyt sitten odotellaan josko saataisiin plussauutisia pian! :) Ja Aamu, joo eipä tuo muuttaminen mitään lempipuuhaa ole, siksi kai sitä ei oo kauhiasti elämän aikana tullu muutettuakaan! :)

On: Oireita odottelen ja koettanu laskeskella että misä viikoissa mennään. Oireita myöskin tiirailen mut tietty enpä esikoisestakaan ollu mitenkään "sairas" :) Veikkaan että liikunta pitää monia alkuraskaudenkin "vaivoja" lievempinä ellei jopa poista kokonaan.
Nyt sais siis sen kaksi viikkoa mennä nopeaa että pääsee neuvolaan! :)

Ihanaa viikon alkua teille! :)

kiitos elisha eipä täälläkää ol oireit liiemmi ni epätodellinen ja samalla onnellinen olo. saapi nähä ku lääkkeit ottan vähä aikaa miten alkaa oireilut sit.

Heips! Täällä edelleen lueskelen teidän kuulumisia :)

della: Hienoa, että aukiolotutkimus sujui hyvin ja että röörit on auki. Jospa sitten viimeistään joulukuussa saatte pienen tontun matkaanne. Hyvä, ettei tytön allergiakohtauksessa käynyt pahemmin. Miten musta tuntuu, että juurikin kananmuna voi aiheuttaa tosi pahoja oireita allergisille...

Gatusalle oikein paljon tsemppiä! Hyvä, että tukilääkitys on nyt kohdillaan :)

Maikkie: Kiva kuulla, että sielläkin on jo aika varattu polille (tai eihän se koskaan oo kiva, jos sinne asti joutuu, mutta ainakin teille on apua tulossa). Kyllä ne joskus siellä tk:ssa osaavat hoitaa hommansa ;)

Muistelen, että joku plussannut täällä ihmetteli oireettomuutta... Ei todellakaan tarvitse huolestua :) Kyllä ne oireet sieltä ehtii tulla. Mä ehdin hätäillä ihan turhaan.

Tänne ei mitään ihmeellistä. Paksusti voidaan. Puolenvälin yli menty ja toivottavasti loppuaika menis yhtä nopeasti kuin aika tähän asti.

Ihanaa odotusta,Gatusa! Kiva,et asia tukilääkitystä! Minkälainen seuranta siellä raskausaikana on? Pysy vaan täällä ja kerholle ahkerasti kuulumisia!

Elisha, oireettomuus on myös raskausoire, nimim. Ainakin ensimmäisensä oireettomasti odottanut.

Dellalle puhtia ovishommiin! Me kaikki plussataan jossain vaiheessa, mielummin vaikka tässä kierrossa..

Aamun kanssa jännätään pari viikkoa! Kulutko himotestaajiin, vai maltatko odotella kunnes täti on myöhässä?

Dpo 3, ei raportoitavaa. Huomiselle vielä varmistuspupuilu, ei uskalla jättää tikkujen ja tuntemusten varaan. Aikasintaan ens viikon to vois testata. Viisasta olis odottaa viikonloppuun, mutta itseni tuntien en taida pystyä ;) Kierron paras vaihe menossa, "työ" on tehty, eikä harmita,et olis pitäny hyödyntää paremmin. Viikon verran ehkä osaan ottaa rennosti ennen kun alkaa kaikkien nipistysten tutkiminen. Mitenhän sitä suhteellisen normaali ihminen voikin ajatella vain ja ainoastaan vauvautumisjuttuja.. ? Viimesen puolen vuoden ajan oon vaan laskenut päiviä millon täti tulee, milloin on ovis, milloin saa testata, milloin ois eka neuvola etc.

kiitos margeliini, mulle vaa varoiks pistettii progesteroni, miniaspiriini ja jokin hepariinin tapainen. hienoa että siel voidaan hyvin ja ollaa jo yli puolenvälin. :)

Takaisin