Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juu lääkkeen avula kuume alas, vaikutus loppu ni kuume nousi taas. toivottavast huomen oon kunnos, postiin saapu paketti ja mahollisest kirje 16.8. ongelma on ettei ol kulkuneuvoa enkä mä jaksa kävellä jossai 40 astees.

Mikähän sua Gatusa vaivaa kun kuumettakin on tolleen? Täti nyt ei ainakaan tollasia oireita aiheuta. Toivottavasti nyt olo helpottais nopeesti. Ei oo varmaan kivaa olla tollasessa kuumuudessa kipeänä.

Elisha, samat ajatukset mulla. Olis ihana olla uudestaan raskaana, jos siis olettamus on se että olis yhtä helppo kun eka. No, terve vauva on pääasia. Sen eteen voin kärsiäkin. Mutta sitten on toi esikoinen tossa joka vaatii sitä huomiota koko ajan, oli ittellä hyvä tai huono olo. :) Vois olla aika selviytymistä. Ainakin jos kauheesti väsyttäis ja oksettais. Jospa sulla tosiaan toi muuttostressi on ajanut tädin jonnekin. Mulla ei koskaan oo vaikuttanu stressi menkkoihin, ja sitä stressiä on kyllä elämässä ollut. Silti mun kroppa toimii stressistä piittamatta. Raskautumiseen se voi kyllä vaikuttaakin.

Hyvä, RouvaKettunen! Mulla on täsmälleen samat suunnitelmat kun sulla. Tänään pupuilua, huomenna taas välipäivä. Onnea meille!

hyvä kysymys aamu, ei todellakaa ol kiva ku ulkona ollu eile sellast 35-40 ja mä oon värissy kylmyydest ja vetäny paracetamolia ja aspegicia. yöllä mies kokeili otsaa ja sano et nyt otat kuule lääkkeen taas ku sä oot iha tulikuuma hän ihmetteli et miten mä yhtäkkiä kipeeks vedin ilman mitää oireita, mä värisin kylmästä ja oisin halunnu kaikki maholliset viltit päälle. viel ei ol kuume noussu vissii mut saapi nähä myöhemmin miten olo kehittyy, ainaki on kaikki paikat kipeet, tätiä ei näy ja huono olo vaikka äsken söin joten josko pikkunen ois tarrautunu.
ja me jodutaa jatkaa talon ettimist ku miehen veli vedätti meit eikä antan sitä rahaa heti sen uuden talon omistajalle ni menetettii se talo sitte. voit kuvitella oliko mies ku takamuksee ammuttu karhu ku tuli illal kotiin. valitti kaikest ja sitä ei ois voinu vähempää kiinnostaa mun kunto ku esikoinen sano että äiti on kipee suuttu siitäkin mut sit ku oli saanu valitettua kaiken mulle ni kysy mikä mul on ja alko auttamaan mua ku näki et mä melkei itkin kivusta ja olin puoltajuton. nii joo postiin on tullu jotakin mulle ja mun mies osti mulle eilen puhelimen :)

Apuaaa! Testailin juuri ja plussa pärähti testiin!! :o Kieltämättä vähän epätodellinen olo! Enkä tiä missä vaiheessa ollaan edes menossa joten en vielä ainakaan soittele yhtään minnekään. Aamulla vielä uusi testi varmistukseksi! Ja anteeksi omanapailuni!
Vähän kyllä arveluttaa kun oireita ei oikeastaan ole muuta kuin väsymys...

Mutta näillä mennään.... Hui!! Kunhan nyt ei vaan tippuis korkeelta ja kovaa!

Della ja Gatusa Kiitosta! Vaikka kyllä tässä varovaisena ollaan! Oireiden puuttuminen häiritsee eniten ja heti miettii että onko tuulimuna yms.
Sitä kun on hankala ajatella että vois olla niin hrmmetin onnekas että kaksi lasta saisi ihan luomuna ja vielä syliin saakka! Mutta katsotaan miten homma etenee ja aikahan sen vaan näyttää niin ja neuvolan täti että onko kaikki hyvin :)

Dellalla huomenna se aukiolotutkimus? Tuuhan sit kertoon mitä selvis! :)

Niin ja Gatusalla kuulostaa vieläkin kyllä lupaavalta vaikka ei kunnon varmistusta ole suuntaan tai toiseen tullu. Tsempit sinne! :)

juu, huomennahan se. tuun kertomaan sit, millainen tuomio tuli :)

mulla on vaan asenneongelma (taas) et mikähän hyöty siitäkään on. jos sanotaan et joo oot auki jne., me kai sit yritetään vielä (entäs kun ei huvita yrittää? tai siis pupuilu huvittaa, mut yrittäminen ei enää) ja toinen vaihtoehto et tukossa ollaan -> hoitoihin, onko niistäkään hyötyä? plääh. no, jospas tänään kun pääsee koiran kans koulutukseen ja saa jotain onnistumisen kokemuksia, niin jaksaisi taas olla vähän positiivisempi.

tsemppiä della huomiselle :)

elisha nyt mää rupesin vaa miettii et mikähä on ku kuumelääke auttaa vaa väliaikasest tuskin pikkusest johtuu tää kuume ja kipuilu. mul viel amoxiliinia joka antibiootti ni päätin kokeilla oisko siitä apua. on muuten turvallinen raskaanaolevillekin tuo antibiootti.

Elisha, mä niin arvasin että sä oot raskaana! Tuhannesti onnea ja tarrasukkia ja jarrusukkia ja vaikka mitä! :happy093
Gatusallekin voi sieltä vielä plussa tulla. Nyt sain kyllä piristystä. Mulla tuli kauhee morkkis taas kun tappelin ton esikoisen päikyille menemisestä ja tunti siinä varmaan taas vierähti. Menee niiin hermot kun tuo muksu ei voi nukkua. Paremmin jaksais nää päiväunitaistelut mutta nyt kun on taas alkanut riekkua öisinkin niin alkaa olla ite aika väsyksissä taas. Ei muuta kun kahvia napaan! Yritän päästä taas yli tästä huono äiti-syndroomasta. :crybaby2

Della, noi sun tuntemukset on ihan järkeenkäypiä. Parempia fiiliksiä kumminkin toivottelen sinne päin.

Onnea,Elishalle! Ihania uutisia!!!

Ja moi, Bluerose! Monta kertaa se on pitäny jo sanoa,mutta voi tätä lahoa päätä...

Dellalle tsempit huomiseen!

On: iltaphjelmassa pupuilua. Ja ai niin,bongasin ovislimat?!?

RvaKettunen Kiitosta! Ja onnea oviksen hyödyntämiseen!! :)

Aamu Kiits! :) Toivoa vain saa että matkalainen oikeasti matkassa on ja vielä loppuun saakka! Vielä kun on niin aikaista!
Onnea teillekin kiertoon! :)

Gatusa Kuulostaa kyllä erikoiselta! :o Toivottavasti saat testit postista ja pääset testailemaan! Saisitte selvyyden kaikkeen oireiluun! :)

On: Jään nyt toviksi vielä kyllä roikkumaan tänne, kaikki niin alussa jne niin ei viitsi siirtyä vielä minnekään odottajien puolelle! Ellei sitä jotakuta ala ärsyttämään :D

pysy vaa mein seurana elisha niin kauan ku haluut :) toivottavast mies voi hakee ne huomen ku mä en kipeenä ala kävelee ja sais soittaa mun lääkärille ja kysästä millä tän kuumeen saa pysyy pois ja vatsan normaaliks, mieluiten myös kivut sais häipyä.

jos tää kuumeilu, ripuli ja kivut on raskauoireit ni tää on kauhein alkuraskaus ikinä!!! menkoist ei tietoakaa edelleenkää joten alan hiljallee kallistuu et paksuna saatan olla mikä on toivottua.

Elisha, oo vaan täällä meidän kanssa. En mä itekään heti siirtyis tonne odottaviin jos saisin plussan. Sen verran matalaa profiilia pidän näissä asioissa. :)

munki puolesta saat Elisha olla täällä niin kauan ku vain tuntuu että viihdyt :) tekisin varmaan samallai itsekin, et täällä notkuisin, kunnes olisi vähän varmempaa tai sit jäisin pysyväksi ratkaisuksi, kun jotenki on niin hankalaa alkaa tutustuu uusiin ihmisiin jne.

tänään tuli vähän paha mieli lisää, kun yritin kertoa tuonne tammikuisten ryhmään et meillä on tutkimukset menossa, mut taisi olla liian vaikea aihe tai ketään ei vaan kiinnostanut, joten kävin kaikessa hiljaisuudessa poistamassa tekstini. päätinki sit, etten aio kertoa mitään kenellekään facessa mahdollisesta raskaudesta tai mahdollisista hoidoista, vaan paljastan ehkä sit joskus jos mulle vielä joskus syntyy lapsi.

en taas tajua mikähän mulla on. menkat loppui, mut mielialat vaihtelee itkusta iloon ja raivoon. oon laittanu kaiken väsymyksen piikkiin, en oikein mitään muuta keksi.

Della Ei kaikki ehkä niin ymmärrä sitten kun kyseessä on jo niin kova halu saada lapsi että hakeutuu hoitoihin ja sitä kautta saamaan kaipaamansa pienen. Toiset ymmärtää, toiset ei. Täällä onneksi saa aiheesta kun aiheesta keskustella ja purkaa ja porukka kyllä tsemppaa ja tukee :) Toivon kyllä koko sydämestäni että teillekin vielä pieni suotaisiin! Ollaan jotenkin niin samoilla näppäimillä ja tuntuu ainakin että osaan tunteista mitä läpi käyt osaan samaistua. Ainakin tältä yllätysraskaus/lapsettomuus osalta ja miksei vähän myös pessimistisyyden puolestakin ;). Ja juu itse ei vielä kyllä uskalla siirtyä odottajien puolelle, jos nyt tosiaan siirryn koskaan. Jotenkin helpompi jutella vielä täällä :)
Jään tänne odottelemaan teidän muidenkin plussauutiset ;) Varmasti saadaan niitä lukea lähiaikoina!

Omaa napaa sen verran että aamulla testailen vielä kerran. Vaikea uskoa nimittäin koko asiaa yleensäkään. Pelot nousee heti kaikki pintaan, mutta sitten saat esikoinen onneksi pitää minut kiireisenä niin ei pääse liikaa unehtumaan oman pään sisälle :)
Soittelen sitten varmaan vasta parin viikon päästä neuvolaan jos kaikki tuntuu olevan ok :)

Toivottavasti en ketään kirjoituksillani loukkaa!

kiitos Elisha :) jotenki sitä saa itsensä aina itsesääliin haudattua ja toisaalta mua varmaan pelottaa sen tänpäiväinen tutkimuskin, etenkin kun menen sinne yksin. sä oot myös tuntunu jotenki samanhenkiseltä, vaikka meillä onki eri diagnoosit, mutta perustarina on ollut samanlainen. ja tietenkin kerrot tänne peloistasi ja raskauden etenemisestä, jonnekin nekin pitää purkaa ja me nyt ollaan varmaan tutumpia kuin joku uusi jengi :) etkä sinä ketään mitenkään loukkaa, ainakaan mun mielestä :)

mä muuten uskon, että sun testi on plussa tänäänkin :)

Takaisin