Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maikkie jopas oli oudot menkat! ootko miettiny jos kuitenki testaisit vaikka edes uteliaisuudesta? :)

Gatusa joo, ei meitä kyl kiinnosta enää riidellä niiden isovanhempien kanssa, se oikeusriita vaikutti jo niin negatiivisesti meidän väleihin eikä mua oo edes kiinnostanut enää tutustua heihin eikä antaa heidän tutustua muhun eikä tyttön, hehän ei ole hänelle mitään sukua.

onnea sinne oviksen hyödyntämiseen!

on: menkat tulossa, kun alkoi taas noi ihme pms-oireet.. väsyttää ihan törkeesti, oon koko juhannuksen ajan nukkunu päikkyjä, mahaa juilii ja pissalla oon juossu jatkuvasti. jollen paremmin tietäisi, alkaisin epäillä raskautta, mutkun tiedän, niin nää on vain pms:ää.

no sulla on sit piinaviikko menos della vaikka menkoist ootki varma. tsemppiä ja jaksamista sinulle. on: saattaa olla kohta taas muutto edessä ku löydettii talo jossa pieni piha, 2 kerroksinen ja no vuokranantaja asuu yläkerras sit ku menee naimisii ramadanin jälkeen. eli uusi talo kyseessä ja ainakin vaikutti mukavalta, seutu on rauhallinen ja puhdas kuulemma ja alakertakin on todella iso ja tilava joten kuulostais siltä et voisin tykätäkin. toivottavast pääsee tänää näkee talon. mitä oviksen hyödyntämisee tulee ni saa nähä millo ovis on, hiljallee toivottavast hiipii paikalle ja tärppiä toivotaan.

no sulla on sit piinaviikko menos della vaikka menkoist ootki varma. tsemppiä ja jaksamista sinulle. on: saattaa olla kohta taas muutto edessä ku löydettii talo jossa pieni piha, 2 kerroksinen ja no vuokranantaja asuu yläkerras sit ku menee naimisii ramadanin jälkeen. eli uusi talo kyseessä ja ainakin vaikutti mukavalta, seutu on rauhallinen ja puhdas kuulemma ja alakertakin on todella iso ja tilava joten kuulostais siltä et voisin tykätäkin. toivottavast pääsee tänää näkee talon. mitä oviksen hyödyntämisee tulee ni saa nähä millo ovis on, hiljallee toivottavast hiipii paikalle ja tärppiä toivotaan.

Maikkie, olipas tosiana oudon kuuloist menkat ja oireilut nyt jälkikäteen. Mäkin melkein suisittelisin testaamaan jokatapauksessa. Ties vaik olis kaksoisraskaus alkanu ja toinen tullu ulos? Tai sit ihan valemenkat vaan? En mä tiedä, mut jännältä kuulostaa jptenkin :)

della, siellä oireita kuulostaa olevan, vaikka ite ootki varma mitä tarkottavat, niin mä piinailen sun puolesta sit ja toivon että olis ihan muut syyt kyseessä :)

Gatusa, toivottavasti kämppä olis kiva ja saisitte sen :) Tsemppiä kiertoon!

on: Me palattin tänään illalla maalta ja ihan kiva kyllä olla välillä kotonakin, tulihan siellä taas aika monta päivää putkeen oltuakin :)
Aika onneks meni nopeemmin, niinkuin ajattelinkin ja enää olis muutama päivä ultraan, huiii!
Oksentanu oon melkein joka päivä, mutta kerran päivässä vaan. Tänään kyllä alkoi epämukava melkein koko ajan vellova huonovointisuus ja laatta meinaa lentää vähäisemmästäkin aiheesta.. Väsyttänyt/uuvuttanut on kovasti. Masukin on kipuillut jonnii verran yms, eli ainakin oireita piisaa, toivottavasti siellä ultrassa nyt löytyis elävä ja sinnikäs pikkuinen♥
Juhannus meni ihan mukavasti, meillä oli kavereita mökillä ja illaks mentiin rantamökille, jossa miehen veli perheineen oli jussia viettämässä. Poltettiin kokko yms ja seiskan pintaan lähdin viemään poikaa iltatoimiin ja nukkumaan.En ois itekkää pidempää jaksanu.

Mites muiden jussit meni?

nyytti ainakin sulla kuulostaa erittäin lupaavalle tuon pahoinvoinnin takia josko kaikki menis tällä kertaa hyvin sulla tsemppiä ultraan :)
no kiitä onneas ettet ole ollu meil, naapurit poltellu joka päivä roskia ja savu tullu meille, mies kärventän mut omien sanojen mukaa grillan mun kisra pannulla sisäelimiä ja mikä haju ja savu siitä tulee...oksentaisit jatkuvast.

mitä siihe kämppää tulee ni on liian kaukana, 20km kaupungist, mies kieltäyty sitte, no tuttava totes et hänen lähel on yks talo jossa ei asu ketään ja siin on kunnol lääniä, 7km kaupungist. tänää etitää kotia taas kunha eka improvisoin ruuan suhteen ku mies osti mausteit mttei raaka-aineit ja meil o melkein kaikki loppu... onneks oon luova ihminen. tänää totesin miehelle et jos halutaa saada mun liksat mulle ramadanin alussa ni mun on paras avata tili itelleni että saan siirrettyä rahat tilille koska 2vko ja ramadan alkaa ja hinnat tuplaantuu tai triplaantuu AINA ku alkaa ramadan. mies tuskin tekee töitä joka päivä ramadanina (itse työllistää ittensä eli ei pomoa onneks) ni mun rahat tulee tarpeesee. selvitää helpommin ramadanin yli ku on se n. 400dinaaria käyttörahaa sit.

Nyytti: Onpa kurjaa, että sulla on pahoinvointia, mutta toisaalta se varmasti on vaan hyvä asia raskauden suhteen :) Koita jaksaa!

Della: Tsemppiä loppukierron piinailuun, jospa se täti ei kuitenkaan tulis tällä kertaa.

Gatusa: Harmi, että se talo oli liian kaukana. Mut ihan varmasti te vielä löydätte sen sopivan kodin :)

On: No joo, mä tuhlaisin viimeisen ovistestini ja testasin sillä, onko tuolla mahassa mitään tekeillä. Kylläpä tuli niin tyylipuhdas nega, kun olla ja voi vaan. Niin ja eilen ja tänään on sitten vielä ikäänkuin pilkatakseen muutaman kerran lorahtanut pikkuisen tuhrua pöksyihin. Mut on tää mun kroppa vissiin sekaisin, kun moisia temppuja tekee koko ajan.
Onneksi heinäkuussa saan soittaa tk:seen ja koitan saada ajan sinne gynelle. Siitä se lähtee...

maikkie huomen inshallah mennää kattoo taloa lähempää jossa on paljo lääniä, hedelmäpuita jne... saa nähä millai se on tai sit saatetaa muuttaa miehen tuttavan taloon ku hän tarjos et voitas asuu hänen luona pari kk ilmaisin.

toivottavasti sulla kroppa normalisoitus kans vai onko kierto siin vaihees et menkat ois maholliset?

Maikkie tyhmää ku ei voi tärpätä! mulla ihan sama juttu, tein uteliaisuuttani aamulla r-testin joka oli niin nega ku olla ja voi eli ei tääkään kroppa raskaudu :/ tosin oottelen vielä menkkoja, jotka alkaa varmaanki huomenna juilinnoista päätellen. tänään tullut valkkaria ja mahaa tosiaan juiminut.

Gatusa toivottavasti löytyy mukava talo ja ihana piha :)

Nyytti eiköhän sulla siellä ole pikkuinen mukana, oireet ja kaikki kuulostaa niin lupaavilta :)

kiitos kuitenki kaikille tsempeistä ja uskomisesta muhun :)

toivotaan della, mies lähti kattoo jotai taloo veljenpoikansa kans. mä nään sit vast jos mies tykkää talost...

niinku arvelinki, tänään siis kp1 ja yk tiedäkuinkamones, oisko 9 tai 10.. kierto 28 päivää tai miten sekään lasketaan emt. nojoo, nyt ei tunnu edes pahalta ku tutkimukset etenee, mut pistää silti miettimään et taidan muuten olla nyt tän ryhmän pitkäaikaisin jäsen. kaikki muut taitaa Gatusaa ja Maikkieta lukuunottamatta häipyneet tonne raskautuneisiin. no, ehkä mäkin joskus ja jollen, sit takavasemmalle.

kyllä sinäki sinne raskautuneiden puolelle pääset della, inshaallah. mä pysyn tääl viel ja vaik tärppäis ni en jätä ryhmää ku sen verra kiintyn tähä porukkaan. nii joo ja della meil muutto ees, saatii okt :)

kiitos della josko nyt ei tarttis enää sit muutella vähää aikaa, mies ku maalaa talon ni päästää muuttaa kunnol hän myös pesee sen eli mun ei tartte niitä tehä onneks :) pääsenki sit rakentaa aitaa, istuttaa kasvei, vihanneksii ja hedelmiä ja nauttii toivottavasti raittiista meri-ilmasta koska rannan tuntumassa ollaa koht. parasta on et vesi kuuluu vuokraan, vain sähköstä maksetaa.

kiitos della josko nyt ei tarttis enää sit muutella vähää aikaa, mies ku maalaa talon ni päästää muuttaa kunnol hän myös pesee sen eli mun ei tartte niitä tehä onneks :) pääsenki sit rakentaa aitaa, istuttaa kasvei, vihanneksii ja hedelmiä ja nauttii toivottavasti raittiista meri-ilmasta koska rannan tuntumassa ollaa koht. parasta on et vesi kuuluu vuokraan, vain sähköstä maksetaa.

Gatusa, voi kuinka ihanaa! Onnea nyt kovasti uuteen kotiin, kuulostaa tosi hyvältä :)

della, pahoittelut tädistä mutta hyvä että siellä tuitkimukset kuitenkin käynnissä. Ihan varmasti teillekkin toinen pikkuinen vielä suodaan! Enkä mäkään ole tätä ryhmää jättämässä mihkään, ootte♥

Me käytiin tänään varhaisultrassa ja itku tuli kun pikkuisen sykkeen sain kuulla♥
Tällä kertaa kaikki vaikuttaisi siis olevan kunnossa :) Kuva oli huono ja suttuinen, mutta ultraajasetä mittasi kooksi 10,9 joka vastaa 7+1, eli päivää pidemmällä kuin menkoista. LA:ta ei käyty muuttelemaan, kun eroa niin vähän.
Neuvolan varasin sitten ensi viikoksi.
Olo on kyllä huojentunu, lievästi sanottuna. Kumpa seuraava kuukaus kuluis nopsaan(turha luulo) ja päästäis turvallisille viikoille :)

kiitos nyytti, ja onnea hyvistä ultrakuulumisista aivan mahtavaa :) josko nyt sit tässä iteki pääsis hiljallee plussailemaa kun saa ihan kunnon kodin jossa piha, omaa rauhaa :)

ihanaa Nyytti, että tuli hyviä ultrakuulumisia! nyt vain kaikessa rauhassa odottelua ja hyviä vointeja :) ja mukavaa, että käyt täälläkin, ei mene meillä ihan hiljaiseloksi tämän palstan toiminta :)

Ihan huippua Nyytti, että kaikki oli kunnossa <3

Ja Gatusallakin niin ihania uutisia, Onnea kovasti uuteen kotiin :)

Della, koitetaan nyt vaan jaksaa uskoa, että kyllä mekin vielä päästään tuonne odottajien puolelle. Ei kait tästä ryhmästä minnekään muualle enään osais mennäkään :) Ootta te vaan niin <3

Mies pääsi eilen minut yllättämään positiivisesti. Tuli samaan aikaan nukkumaan mun kanssa, kun yleensä jää aina katsomaan telkkaria. Mä sille jo sanoinkin eilen, että en osaa enään edes mennä yhdessä nukkumaan, kun oon jo niin tottunut menemään aina yksin. Juteltiin sitten kaikkea ja suunniteltiin mm. tämän päivän Ikean reissua. Mä olin jo ihan, että alan nukkumaan ja mies sitten antoi hyvänyön suukon. Ei kait se suukko (siis kait?) ollut yhtään normaalia kummempi, mutta jotenkin se tapa, jolla se annettiin ja joku selittämätön tekijä saivat mun sisuskalut täyteen lepattavia perhosia. Ihan niin kuin joskus silloin nuorena ja rakastuneena ekaa kertaa ;) Mä olin ihan sulaa vahaa yhdestä suudelmasta ja niin no... lopun varmaan arvaatte ;)

Takaisin