Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sunnuntaita kaikille! mulla lähti liikkeelle yk 7 tai 8, eikai noita jaksa enää laskeakaan :P  nyt siis kp1, alkanu tuhruttelemalla eikä vielä kunnolla hanat auenneet, mut eiköhän viimeistään illalla tai huomenna. mullaki oli lyhyempi kierto 27 päivää eli varmaan menkkojen oikea alkamispäivä ois ollu huomenna. no, viikon päästä pääsee taas kokeilee uutta kiertoa.

Sandra: Mä olen ymmärtänyt yk:n niin että se on yritysKIERTO :) Eli jokainen kuukautiskierto on yks yrityskierto. Yrityskertojahan nyt varmaan voi olla vaikka kuinka ja paljon :D Et meilläkin nyt YK 4, koska yritys aloitettiin ekojen menkkojen jälkeen eli tammikuussa.. Jos nyt oikein laskin :D

pahoittelut della menkoista, josko tästä kierrosta tulis sit kevään kunniaks plussa.

laskeskelin ja km perusteel (mulleha tehtii kaavinta) ja siitä reilu viikko tai pari ja oli lyhyet menkat sit vissii ni kierto olis edellee sen 34 eli nyt kp 36 eile ois pitän alkaa muttei alkan eikä näy vieläkää. hitsi ku tekis miel kinuta testi mut mies sais raivarin, no josko sen progesteronin ottas piikkinä nyt sit tänää ja alkas napsii päivittäin 100mg sitä mini aspiriinia kuten viimeksiki josko auttas mikäli täs ollaa raskaana. hitsi ku ei saa varmuutta ellei menkat jää kokonaa pois. miks miehet ei voi olla yhteistyöhaluisia otuksia jotka kiltist hymyssäsuin ostaa testin ku tarttee eikä valittas. maksaa reilu 5d eli vajaa 3e. paljokoha mul meni aikanaa ovistesteihi ja raskaustesteihi ennen ku tänne muutettii... vastaus on että paljon. mut eihä se miehen rahoist ollu pois. nyt ku silt jotai pyytää ni saat ikuisuuden odottaa.

Hei riksuke, kiva kuulla sustakin :) Joo, kyllähän tää on ollut oikein antoisa viikonloppu makkarin puolella ;) Ovis vaan ei testien mukaan ihan vielä ole, vaikka oireet onkin kyllä aika kovat. Ja tämän päiväisen testin mä menin itse möhlimään :/ Mitä sä teet työkses? Jos saa kysyä...

Rosebud: Kyllä toi yk 2 kuulostais olevan. Ei muuta kuin tsemppiä siihen! Mun kaverilla on myös ykköstyypin diabetes ja ihan terveen vauvan juuri synnytti :)

sand-ra: Mulla on myös nyt pari kiertoo ollut 25-26 päivää. Mutta ovistestien ja omien oireiden perusteella mulla olis ovikset tulleet vähän aikaisemmin kuin yleensä. Ja luteaalivaihe tietääkseni pysynyt ihan normina, mutta enpä mä kuitenkaan varmaksi voi tietää. Hmm... Mä en olekaan tullut ajatelleeksi, että tuon vuoden yrittämisen voi laskea kahdella tavalla. Mä laskin sen ovisten perusteella eli 12 yrityskertaa ollut. Sillä toisella tavallahan meillä olis vasta nyt hetki sitten tullut kalenterivuosi täyteen. Jätettiin siis viimevuoden maaliskuun lopussa ehkäisy pois. Siitä sitten tämän vuoden helmikuuhun tuli 12 yrityskertaa. Mutta anyway, eihän tässä ole tärpännyt vuoden sisään kumalla tahansa tavalla laskettuna :( Mun mielestä noista lapsettomuustutkimuksista olen lukenut, että sitä vuotta ei aina kannata odottaa, vaan esim. jos on kuukautiskierron häiriöitä, niin kannattaa mennä jo aikaisemmin. Ja jos sullakin luteaalivaihe jää liian lyhyeksi eikä ne luget tunnu auttavan, niin luulis, että saisit lähetteen jo aikaisemmin. Voimia sinne jaksaa pettymyksen kanssa! Kyllä tää elämä on toisinaan hirveen epäreilua :(

Gatusa: Hui! Toivottavasti et sentään enneunta nähnyt :O Mä en varsinaisesti enneunia näe, mutta muhun vaikuttaa kans unet tosi paljon. Saattaa mennä päivä ihan plörinäksi, jos näkee pahaa unta.

On: Mulla on ihan kauheet ovisoireet!! :O Mahaa jomottaa niin pirusti koko ajan ja vasenta munasarjaa vihloo, vaikka mun laskujen mukaan se olis nyt oikean vuoro. Ja eilen meinas lentää laatta!! Mietin, että voiko tää olla normaalia... :/ Yritin tänään testata ovista, mutta kävi sitten niin, että herättiin myöhään ja syötiin myöhään --> olin vaan vajaa pari tuntia pissimättä ja kun tultiin tytön kans ulkoilemasta, niin oli jo niin hirvee pissahätä, että se oli menoa. No kyllähän sen ihan silmillä huomas, että liian laimeesta tavarasta testasin ja testiviiva oli tietenkin haaleampi kuin eilinen (vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäis tummua). Mutta nää oireet! Ei hemmetti! Miten pystyn tänään treenaamaankaan? Tälläistä säätämistä täällä. Harmittaa, että meni yks testi ihan hukkaan oman mokan takia :( Mutta pupuiltu ollaan niin ahkerasti, että kylläpä osuis ovis hyvään kohtaan, jos nyt olis ;)

margeliini toivottavast se ovis ois nyt sit. mul yleensä sama juttu et hirveet kivut ku ovis mut täs kierros ei ollu muuta ku limat... ja nyt menkat myöhäs. eli tiedä sitte oliko ees ovist. mut menkatha tulee normist oli ovis tai ei ni kylhä mun pitäs jo vuotaa kunnol joka tapaukses. naisen keho on omituinen asia. vaikee ymmärtää aina.

Margeliini, hyvä kun pupuilut maittaa! ;) Ei se ainakaan mahdollisuuksia kutista, heheh.

Öh. Menkat ei ole vielä myöhässä, kierto kun heittelee. Periaatteessa olisivat saattaneet jo alkaa mutta viikko noin vielä menee ennenkun ollaan myöhässä. Mutta, nyt on niin KUMMA olo että hups! Mua kuumottaa-polttelee jotenkin hassusti alamasua? Ei tämmönen ikinä ennen ole ainakaan mun menkkaamiseen kuulunut. Ja eilen illalla iski hirveän paha olo, istuin jo sohvan reunalla valmiina yrjö-reissuun. Mutta se suurin olo meni sitten ohi kun lähdin liikkeelle. Vieläkään en ole uudestaan testannut, kun en kehtaa hakea testiä :D Huomenna se kai on tehtävä taas, tai loppukin järki lähtee. Voisko tää ihmeellinen polttelu tarkottaa sitä plussaa?! Jos tosiaan näin niin OHO eikä hajuakaan milloin olisi voinut napata.

miikkula voipi tarkottaa että tärpänny :) toivottavast tulee plussa :)

on: kävinpä sit otattaas sen piikin ku ei menkkoi kuulu, on näköjää aika tehokast, hitto että oksettaa mut ei ol tullu ylös viel. mies totes et oota ens kuuhun ennen ku ultraa meet. tietäen mun miehen, onkoha mul sillo rahaa. se ois siin vaihees sama ku np ultra. eli kait mä ens viikol tai sitä seuraaval hommaan testin ja testaan uudestaa et onko tärpänny. rintoi kyl koskee kansnyt jostai syyst, kunha ei tulis tuulimunaa tai kemiallist.

Margeliini: Oon lähihoitaja ja nyt olin siis keikkailee kotihoidossa :) Mulla on vakkaripaikka yksityisessä vanhainkodissa, jossa kerkesin olee vajaan vuoden ennen ä-lomalle jäämistä ja ei kyllä ole ollenkaan mun juttu :/ Joten voi olla, että sit kun töihin palaan, koitankin hakea tonne kotihoitoon ja irtisanoudun vanhikselta .. :) TAI tietty toivottavaa olis ettei tule tarvetta lähteä sinne töihin vielä vuoden vaihteessa, vaan sais jäädä jatkamaan uutta ä-lomaa ;) Kuulostaa ihmeen tutuilta noi sun ovisoireet! :o Mulla on nyt kans joka kierrossa vaan voimistunu ja voimistunu oireet, nytkin niin kova paine vatsassa et kipeetä tekee ja ihan kunnolla :o Joka askel sattuu kun tärähtää vatsaan :o TÄH...

Rosebud: Mulla ovis on tullu jossain kp 14-20 välissä, nyt tosin on näköjään vähän myöhemmin.. Mulla ainakin alavatsalla on kummallinen paineen tunne, saattaa vihloa munasarjoihin ja näiden lisäks v-vuotoa tulee tosi runsaasti! Ja jokseenkin ehkä halutkin herää tässä vaiheessa kiertoa ;D Ja siis mä olen aina kuvitellut et ovulaatio on NOIN puolessa välissä kiertoa, saattaahan sekin vaihdella suuresti..

Gatusalle tsemppejä tohon piinaavaan jännitykseen !

Ja Miikkulalle: Uutta testiä kehiin vaan ! :D

ON: Ovis onkin sit ilmeisesti tänään! Tai ainakin näillä main haha :D Nyt on kp 19, mut tosiaan kuten tuolla Margeliinille kirjoittelinkin niin vatsassa on niin kova paine että sattuu! Ja "limaakin" tulee aikas reilusti :o Noh... Kyllä me tossa sitten la-su yönä innostuttiin miehen kanssa touhuilemaan, toivottavasti se nyt riittää :O Koska (ja voitte vaan kuvitella kuinka paljon V*TUTTAAA) mies lähti töihin tänään klo 13 ja tekee siihen päälle vielä yövuoron! Eli byebye vaan ovulaatio ja tän kuun tärppi :( Just niin meikäläisen tuuria..

Jaahas! 2 eri halpistestiä ja molemmat negoja. Uskon noihin, niillä kun esikoinenkin näkyi paljon aiemmin kun mikään kalliimpi apteekista saatu. Apteekin omalla en minä enää testaa, ei ole ensimmäinen kerta kun turhanpäiväsen haamun on väläyttänyt. Nyyh! Tai siis, eihän tämä pitänyt tämän sekunnin suunnitelma ollakaan :D mutta tottakai mua harmittaa kun ehdin jo miettiä plussaa. Katsotaan nyt, ehkä meidän "tauko" on jokatapauksessa ohi nyt sitten, sen verran kuumotti myös miehen mieltä tämä plus-mahdollisuus ;) Puuh! Vai mitä?

heis kaikki :)

onko kellää kokemus kohdunulkosest, missä se hartiapisto tuntuu? mulla nimittäin tänää outoo pistävä kipua tuos hartian edes oikeella. ei kuumetta eikä alavatsakipua mut kipua tuos onko se nyt solisluu tuossa edessä (mikäli oikein muistan) kipua ollu koko päivän.

Gatusa: Mun lukemani perusteella kyllä uskaltaisin väittää, ettei menkat tule aina normaalisti anovulatorisessa kierrossa. Voivat kyllä tulla, mutta yleensä kai myöhästyvät. Tämä siitä johtuen, että kun munasolu ei irtoa, niin ei myöskään muodosu keltarauhasta eikä silloin erity keltarauhashormonia loppukiertoon. Kohdun limakalvo ei muutu erittäväksi ja paksuuntuu paksuuntumistaan ja lopulta hajoaa, kun ei enää pysy kasassa. Mutta onhan toki pitkiin kiertoihin muitakin syitä kuin ovuloimattomuus. Ja sun tapauksessahan se toivottavasti olis merkki raskaudesta!

Rosebud: Ovis tulee yleensä n. 14 vrk ennen seuraavia menkkoja. Mulla yleensä oireina on menkkamainen jomottelu mahassa ja kovat nipistykset munasarjojen kohdalla, hermot kireällä, välillä jopa huono olo ja sit melkoinen limatilanne alakerrassa. Testeillähän noita oviksen ajankohtia voi varmistella, jos ei oo selkeitä oireita.

riksuke: Ootkin sitten kolleega :) Mä olen tosin päivähoidossa töissä. Harmi, ettei sua nappaa vakkaripaikassa työskentely :( Ei muakaan niin hirveästi enää jaksa kiinnostaa toisten lapset nyt kun on toi oma. Töihin paluu olis reilun vuoden päästä edessä. Täytyy sitten katsella, jos jostain sitä motivaatiota vielä löytyisi. Meidän asuntolaina on mitoitettu sen mukaan, että vakkarityöhöni palaan, joten en ainakaan ilman toista vakkarityötä uskalla irtisanoutua. Toivottavasti siellä ovis tapahtuis nyt pian, että olis simpat valmiina ja hyvässä kunnossa kisapaikalla ;) Huonoa tuuria teillä nyt miehen työaikojen kanssa.

miikkulalle pahoittelut tuplanegasta! :( Jännä miten erilailla noi testit toimii eri ihmisillä. Mulla ei oo Apteekin testi ikinä näyttänyt mitään turhia haamuja. Cb onkin sit useamman kerran näytellyt viivanpaikkoja ja haamuja.

On: Ja taas kp 12 (tänään) näytti ovistesti positiivista. Saattoihan se jo eilenkin olla, ken tietää, kun sen testin kans kävi miten kävi. Se olis sit vauvantekoon tänään ryhdyttävä...

Heippa! 

Taustapiruna täällä teitin kuulumisia taas lueskelen... Täällä kai edelleen raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan... 5+4 olis viikkoja kasassa. Vuotoja ei ole pariin päivään nyt ollu, ihan jäätävä väsymys vaivaa kyllä siitäkin edestä. Edelleenki odotan sunnuntaita niinkuin kuuta nousevaa... Silloin siis varhaisultra ja saadaan tietää että asustaako tuolla masussa se pieni katkarapu vaiko ei... Hui. 

Väkisinki muuten bongasin täältä kolleegoja :D Eli mähän olen kans hoitoalalla, sairaanhoitaja olen ammatiltani :) Jännää, kun jotenki sen on Margeliinin ja Riksuken jutuista silleen hoksinu :D Lieneekös ammattitauti? Kovasti mä työstäni tykkään, vanhuspuolella olen. Saas nyt nähdä, jos tässä kaikki menee niinku pitää että mitenkä kauan sitä tällä kertaa pystyy / jaksaa töissä olla. Esikoiselta jäin 6.9 töistä pois, laskettu oli vasta 25.11. Fyysinen työ ja ajoittain aggressiiviset hoidettavat ei oikein käyneet yksiin ison mahan kanssa. Mut niitä asioita taitaa ehtiä murehtimaan myöhemminki jos tarvii ollenkaan. 

Jaksamista kaikille! :) Ihana aurinko paistaa ainakin täällä meillä päin, kummasti siitä saa lisää virtaa :) 

Rosebud mulla ovis tuntuu toispuoleisena vihmomisena, oisko aika lailla kierron puolivälissä n. kp 14. yritetään pupuilla siinä määrin et osuisi nappiin, mut nyt harkitsen ovistestin testaamista. mulla oli viime oviksen aikaan myös etovaa oloa, kiukkuisuutta jne. ja vihmominen tuntui tosiaan oikealla puolella ja gynen mukaan oikealta just irtosikin munasolu viime kierrossa.

miikkula tyhmät negat :(

riksuke toivottavasti riittäisi pupuilunne. tiedän niin tunteen, kun ovisaika menee harakoille, niin kävi meillä viime kierrossa :/

Margeliini tsemppiä sinnekin oviksen hyödyntämiseen!

TMJ toivottavasti saatte varhaisultrasta hyviä uutisia!

on: kp 2, en sano muuta. huomasin muuten, et kierto muuttui nyt samaksi kuin mitä oli ennen raskautta eli mullahan kaksi vuotta sitten vikat menkat oli 7.-13.4.2011 ja sit tyttö saiki alkunsa joskus 20.-22.4 ja la oli 11.1.2012. mietin vaan et oispa hauskaa, jos toi ois joku enne ja nyt kävisi samallai :)

margeliini oot oikees, en vaa muista näit juttui enää kunnol. kiitos tiedosta :)

kuitenkin, nyt sit menkat myöhäs joitai päivii, mul oli kierto tasaantun siihe 34. saa nähä mitä tapahtuu, innol ootan et lähenkö kasvaa eteepäi vai en koska mies ei haluu tietää mistää mitää eikä kuulla mitää. 4 km sai sen tuollaseks. siis ees sanaa testi se ei haluu kuulla,  huomasin ku mainitsin et ostan ku varaa ni saan varmuuden.

Heips kaikille,
Jospa yrittäisin taas vähän aktivoitua kirjoittamisen kanssa, olen käynyt lueskelemassa kyllä, mutta en vaan ole saanut aikaseksi..
Täällä on voitu ihan ok. Vkl meni henkisesti yllättävän hyvin mutta tänään ollut pientä alakuloa ilmoilla. Vuotoa tulee nyt normaalien menkkojen tapaan ja kovasti odottelen, että milloinka loppuu ja miksi kierto tästä muuttuu/asettuu. Raskausoireita on edelleen, mutta jospa ne tästä pikkuhiljaa lakkaisivat vuodon myötä.
Mitään välikiertoa ei meinata pitää, vaan yritys alkaa heti kun tyhjennysvuoto on loppunut. Tänään jo greippimehua kaupasta ostin ja mies eilen varmisti että onko mulla vielä ovistesti vai pitääkö hommata uus :)
Tää kokemus on meitä kyllä pariskuntana lähetänyt ja meidän suhde voi hyvin♥
Pakko kyllä myöntää että ajoittain iskee suru ja mietityttää, että mikä meidän pikkuisella oli vikana ettei jaksanut elää ja kehittyä. Ja pelottaa kyllä että käykö näin uudelleen. Mutta sitähän ei voi etukäteen tietää.
Lannistumaan en suostu, halu saada vauva on suurempi kuin pelko.

Margeliini, kiva että siellä on petipuuhat maistuneet ja tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!! :)

Miikkula, pahoittelut negasta ja kyllä tuo teidän reaktio siltä kuulostaa että tauko on unohdettu ;)

Rosebud, minullakin ovis tuntuu alavatsakipuna, juilii ja nipistelee, välillä oikein kovastikkin. Limaa on myös runsaasti ja voin helposti pahoin ja oksentelen oviksen aikaan.
Minulla ovis on ajoittunut tuonne kp12-13 kieppeille. Luteaalivaihe mulla taitaa olla vähän pidempi kuin normisti ja täti saapunut yleensä dpo16(days past ovulation).
Nää on niin ihmiskohtaisia :)

Riksuke, toivottavasti siellä oviksen hyödyntäminen riitti ja piinaviikot alkakoon :)

Gatusalla on siellä jännät paikat!

TMJ. tsemppiä ultraan ja toivotaan että siellä ois kaikki hyvin!

della, toivottavasti on enne ja tarkoittaa hyvää :)

Täytyy alkaa seurailee tuntemuksia oviksen suhteen! Luulin tunnistaneeni oviksen viime kierrossa mutta se oli heti pian menkkojen jälkeen. Juuri tuota juilimista ja limaa!! Sekä nippailua. Noh kaipa se oli ovis kun menkatkin alkoi noin viikon aikaisemmin. Mitenkäs muuten oletteko liittyneet facebookissa kuumeilu ryhmiin, onko niitä yleisesti piilotettuja? Itselläni on yksi pieni jossa on muutama ihminen.

Olin viikonlopun poissa kotoa enkä tullut käyneeksi koneellakaan sitten ollenkaan ja heti tänne on ilmaantunut sivukaupalla uusia juttuja. 

Nyytille suuren suuret pahoittelut keskenmenosta. Kyllä se oman aikansa ottaa ja suru kannattaa surra pois. Mä mietin vieläkin välillä omaa km, että mistä se mahtoi johtua. Pettymys ja suru olivat suuria, vaikka mä jotenkin vaistosin koko sen raskauden ajan, ettei kaikki ollut kunnossa. Mulla ei onnistunut ensimmäinen lääkkeellinen tyhjennys. Vasta toinen kerta tuotti tulosta ja kivut olivat kyllä ihan samaa luokkaa (ellei jopa pahemmat) kuin synnytyksessäkin. Kovasti tsemppiä teille uuteen yritykseen! 

Mikäs Gatusalla on nyt tilanne? Onko tätiä vieläkään näkynyt?

Miikkula: Pahoittelut negasta. Tilanne vaikutti kyllä hyvältä, mutta on tämä naisen kroppa niin ihmeellinen laitos, ettei koskaan voi olla mistään varma. Mutta kovasti plussatuulia teille puhaltelen täältä, kun kuulostaa kyllä siltä, että teillä tosiaan on tauko unohdettu :)

della: Sullahan on siellä hauska tilanne :) Toivotaan, että se olisi enne. Itse asiassa mullakin taitaa mennä melko samoissa, mitä 2 vuotta sitten. Meillä poika sai alkunsa joskus toukokuun puolivälin paikkeilla ja tein plussa testin 31.5.2011. Oispa kyllä hauska, jos nytkin tärppäis toukokuussa. Toki sais tärpätä jo tästäkin kierrosta :) 

Rosebud: Mä taas en tunnista omaa ovistani ollenkaan. Limaa tulee kyllä, mutta kipuja ja muita muutoksia omassa olossa ei juurikaan ole. Nytkin mulla loppui menkat lauantaina ja limojen vuotelu alkoi samantien. Eilen ja tänään olen tuntenut alamahassa jotain jomotuksia ja nippailuja, mutta en tiedä oisko se ovis sitten nyt jo. Nyt nimittäin menossa vasta kp 10. 

Mites, saitteko Margeliini oviksen hyödynnettyä? 

Riksuke: Toivotaan, että teillä riittäisi tuo viikonlopun pupuilu. Kyllähän ne simpat saattaa elää hyvinkin 4-5 päivääkin, joten toivoa on. 

On: Kp 10 tosiaan menossa ja limoja vuotelee jo kovastikin ja tänään on juilinut mahaakin. Mistäköhän johtuu, että mulla nuo kaikki jomotukset ja juilimiset on aina oikealla puolella? En mä kyllä ihan usko, että ovis nyt vielä olis... vaikka mistäpä sitä koskaan tietää. Sunnuntaina on pupuiltu viimeksi, pitänee varmaan höynäyttää ukko hommiin taas tänään ;) 

della: Höh ja pöh :( Mutta jospa tosiaan olis enne... kuka tietää. Jos vaikka olosuhteet raskautumiselle olis nyt muuttuneet yhtä hyviksi kuin esikoisen tärppiaikoihin. Tsempit tähän kiertoon!

TMJ: Tsemppiä varhaisultraan! Mä jouduin myös jäämään esikoisen odotusaikana pois töistä n. kuukausi ennen äippäloman alkua. Mulla kipeytyi selkä, kun olin silloin alle 3-vuotiaiden ryhmässä ja työhön kuului paljon nostelua ja kantamista. Ja fyssari löysi mun lonkasta virheasennonkin, joka sit omalta osaltaan kipeytti selkää.

Nyytti: Ihanaa, että tuosta vastoinkäymisestä seurasi myös jotain hyvääkin teidän suhteelle. Ja tietysti on oikeus surra ja käsitellä asia, mutta hyvä asenne sulla kuitenkin on :) Ei sinne tuleen kannata jäädä makaamaan. Onko sulla joku kontrolliultra vielä, jossa katotaan, että kaikki ylimääräinen on varmasti tullut ulos?

Rosebud: En mä oo kuullutkaan mistään fb:n kuumeiluryhmistä... Enkä kyllä sellaiseen liittyisikään, kun en tästä niin julkisesti halua puhua. Mieluummin nimimerkin takana täällä piilossa :D

On: Eilen iski illalla taas ihan kauhee mahakipu (se josta yleensä päättelen, että ovis on ihan niillä hetkillä) ja tänään on jo lievittynyt. Pupuiltiin kuitenkin vielä eilen ja pisteet taas mun miehelle tästä tekemisen meiningistä :) Sanoin ihan suoraan, että tänään (eli eilen) olis sitten treffit meillä ja sohvan jousilla. Kun jossain vaiheessa pelkäsin, ettei mies halua yrittämällä yrittää ja menettää halunsa, jos kerron, että nyt olis tärppipäivät. Nyt voi taas keskittää ajatukset ja energian muihin asioihin :) Jee, homma hoidettu tältä kerralta!

kp 38/34 tai X ei kuulu menkkoi ei eli en nyt tiä missä täs mennää. munasarjoi nippailee, vasemmalt on painaes jokseenki arka ja se kipu tuonne oikeesee solisluuhu tuli takas. väsymys on uskomaton. ku tietäs varmuudel mikä on rilanne ettei tarttis jännätä, mies suostuu klinikkaa ainoastaa jos kivut tosi kovia, testiä ei aio mulle hankkia. voiha ne hormonitki olla sekas ny ni kierto pitkittyn, mut monen km:n jälkee tuli pelko ettei mulle tule vaa kohdallu kohdunulkosta sit alkaa kyl sietokyvyn yläraja olla saavutettu.
se mistä oon aina vaienu on 2004 (oli henkisest rankin vuosi mun elämäs varmaa koska myös sukulainen kuoli pari viikkoo pikkusen jälkee) rv 19+5 ku pikkune tuli ulos etuajas sairaalas eikä mitää tehtävis, muutamii vuosii myöhemmi esikoinen <3 ja loput tiedätteki.

plussatuulia kaikille :)

Takaisin