Hei riksuke, kiva kuulla sustakin :) Joo, kyllähän tää on ollut oikein antoisa viikonloppu makkarin puolella ;) Ovis vaan ei testien mukaan ihan vielä ole, vaikka oireet onkin kyllä aika kovat. Ja tämän päiväisen testin mä menin itse möhlimään :/ Mitä sä teet työkses? Jos saa kysyä...
Rosebud: Kyllä toi yk 2 kuulostais olevan. Ei muuta kuin tsemppiä siihen! Mun kaverilla on myös ykköstyypin diabetes ja ihan terveen vauvan juuri synnytti :)
sand-ra: Mulla on myös nyt pari kiertoo ollut 25-26 päivää. Mutta ovistestien ja omien oireiden perusteella mulla olis ovikset tulleet vähän aikaisemmin kuin yleensä. Ja luteaalivaihe tietääkseni pysynyt ihan normina, mutta enpä mä kuitenkaan varmaksi voi tietää. Hmm... Mä en olekaan tullut ajatelleeksi, että tuon vuoden yrittämisen voi laskea kahdella tavalla. Mä laskin sen ovisten perusteella eli 12 yrityskertaa ollut. Sillä toisella tavallahan meillä olis vasta nyt hetki sitten tullut kalenterivuosi täyteen. Jätettiin siis viimevuoden maaliskuun lopussa ehkäisy pois. Siitä sitten tämän vuoden helmikuuhun tuli 12 yrityskertaa. Mutta anyway, eihän tässä ole tärpännyt vuoden sisään kumalla tahansa tavalla laskettuna :( Mun mielestä noista lapsettomuustutkimuksista olen lukenut, että sitä vuotta ei aina kannata odottaa, vaan esim. jos on kuukautiskierron häiriöitä, niin kannattaa mennä jo aikaisemmin. Ja jos sullakin luteaalivaihe jää liian lyhyeksi eikä ne luget tunnu auttavan, niin luulis, että saisit lähetteen jo aikaisemmin. Voimia sinne jaksaa pettymyksen kanssa! Kyllä tää elämä on toisinaan hirveen epäreilua :(
Gatusa: Hui! Toivottavasti et sentään enneunta nähnyt :O Mä en varsinaisesti enneunia näe, mutta muhun vaikuttaa kans unet tosi paljon. Saattaa mennä päivä ihan plörinäksi, jos näkee pahaa unta.
On: Mulla on ihan kauheet ovisoireet!! :O Mahaa jomottaa niin pirusti koko ajan ja vasenta munasarjaa vihloo, vaikka mun laskujen mukaan se olis nyt oikean vuoro. Ja eilen meinas lentää laatta!! Mietin, että voiko tää olla normaalia... :/ Yritin tänään testata ovista, mutta kävi sitten niin, että herättiin myöhään ja syötiin myöhään --> olin vaan vajaa pari tuntia pissimättä ja kun tultiin tytön kans ulkoilemasta, niin oli jo niin hirvee pissahätä, että se oli menoa. No kyllähän sen ihan silmillä huomas, että liian laimeesta tavarasta testasin ja testiviiva oli tietenkin haaleampi kuin eilinen (vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäis tummua). Mutta nää oireet! Ei hemmetti! Miten pystyn tänään treenaamaankaan? Tälläistä säätämistä täällä. Harmittaa, että meni yks testi ihan hukkaan oman mokan takia :( Mutta pupuiltu ollaan niin ahkerasti, että kylläpä osuis ovis hyvään kohtaan, jos nyt olis ;)