onnea plussasta miikkula :) tee ihmeessä lisää testejä, jos yhtään tuntuu olo epävarmalta :)
Margeliini ei se gyne muuta sanonut kuin et nyt ois hyvä hetki raskautua, kun endo on rauhallisimmillaan, mut käsitin kyllä et se mun suunnitelma kuulosti sen mielestä hyvältä et niinku tää kevät yritetään luomusti ja sit kesällä tutkimuksiin. nythän siellä ei näkyny isompia endopesäkkeitä, ja gyne sanoiki, ettei sitä ultrassa näykään, jollei siis tosiaan näy niitä isompia pesäkkeitä. eli alan nyt sit seuraavaksi työstämään sitä et tutkimuksiin mennään. en usko et tästä(kään) kierrosta mitään tuli, ehdittiin niin vähän pupuilemaan et yhtä tyhjän kanssa.
Gatusa no voi helvatan nega! ja miehesikin asenne on ärsyttävä :( toivottavasti nyt tapahtuisi edes jotain suuntaan tai toiseen, mieluiten tietty positiivinen testi.
on: ei mitään uutta auringon alla, alkaa pms-oireet nostaa päätään. mahaa juilinut tänä aamuna ja etova olo oli torstaina ja jouduin jättämään ruoan kesken, kun tuli vaan tunne et ygään jos yritän enempi. se jäiki sit kertaluonteiseksi etovaksi oloksi, meinaan eilen jo söin tyytyväisenä amarillon bolilloa vuohenjuustolla :D niinku tossa Margeliinille jo kommentoinki, en usko et tääkään kierto oli meidän kierto, jäi pupuilut niin vähäisiksi ja tällä viikolla ollaan vaan oltu miehen kaa niin väsyneitä, ettei oo vaan jaksanu edes pupuilun ilosta. osittain johtunee siitä, et tytöllä vaihteeksi poskihammas tulossa läpi ja hän huutaa yöllä, viime yönäkin helpotti, kun otin hänet meidän väliin nukkumaan. oon ollu niin laiska, etten oo koiratreenejä kummempia treenaillut, mut ensi viikolla sit ois paluu edessä molempiin lajeihin.
ai niin, en vissii sanonukaan aikaisemmin, mut gynen mielestä ne mun nivuskivut on normaaleja, koska synnytyksestä on niin vähän aikaa. ja kehotti treenaamaan lantionpohjalihaksia, kun valitin et kunnon rutistuksessa mulla karkailee pissa :/ nyt oonki sit alkanu ahkerasti päivittäin treenaamaan niitä.