fandra, kokeilepa pystytkö vaihtamaan nimimerkkiä tuolla "omat tiedot" ja sieltä yhteystiedot, siellä on ainaki kohta, johon voi kirjoittaa nimimerkin :)
kyselit myös pms-oireista. mulla pms-oireet muistuttaa erehdyttävästi alkuraskauden oireita, joten olen mennyt useammin kuin kerran siihen lankaan et oon kuvitellut olevani raskaana, kunnes menkat ovatki alkaneet just kp 28-29. eli mulla on usein hajuherkkyyttä, kuvottavaa/etovaa oloa, väsymystä, pieniä vatsanippailuja (viimeksi oli jopa repäisykipuja :/ ), huimausta, päänsärkyä, janontunnetta, jatkuvaa pissalla juoksemista jnejne. listaa voisi jatkaa loputtomiin. siksi tyttöä odottaessani tein r-testitkin vasta rv 6-7, kun odottelin menkkoja, kun juilimiset antoi ymmärtää et kohta alkaa menkat. teen siis mahdollisen seuraavan raskaudenki kohdalla sillai, et testaan vasta, kun menkat on viikon tai mieluusti enemmänki myöhässä, eipähän tuu tuhlattua testejä.
Gatusa kuulostaapa jännältä noi sunki oireet :) jospas siellä ois tapahtumassa jotai positiivista :) kuulostaa ihanalta noi teidän nykyiset lämpötilat, täällä meillä oli äskön ulkona +2.
Celina pidän peukkuja et siellä pärähtää plussa testiin :) ja oon kade ku pääsit Game of Thronesin kutsuvierasnäytäntöön ja tapasit The Houndin :)
Maikkie, voi ei :/ jospa se tuhru jäisiki tuhruun ja tapahtuisi jotai toivottavampaa..
Bandida, TMJ ja Nyytti saatte mun puolesta olla molemmat täällä, kiva kuulla teidän kuulumisia ja mukavaa ku ette ole hylänneet meitä :)
Margeliinille pahoittelut menkoista :/ onneksi teillä häämöttää se aina sinne lapsettomuuspolille et jotai positiivista on tuloillaan :)
on: ovis kai meneillään tai ohi tai jotain, valkkaria tulee yli äyräiden. mulla oli eilen illalla ja tänä aamuna ihan oudon paha olo, en kyl usko et liittyisi mihinkään erityisemmin, mut pelottaa et saan sen saman mahataudin, mikä meidän lapsilla oli pari viikkoa sitten. oon nyt meinaan tytön kans kahdestaan kotona, kun muut on Itä-Suomessa enkä varmaan saa ketään tänne hoitamaan tyttöä, jos sairastun.
tyttö on ollut ihmeellisen väsynyt koko kuluneen viikon, vaikka nukkuu päiväkodissa pitkät päikyt (eilenki 2,5h!). kipeä hän ei ole, mut hampaita varmaan tulee. nukkuu yöt hyvin, mut yrittää herätä aikaisin aamulla, tänäki aamuna klo 5.30 (tosin itsehän kun käänsin vain kylkeä, niin tyttö nukahti uudelleen :)) ja yleensä työ- ja päiväkotiaamuina klo 6. illat sit kiukutellaan ja kitistään ja sylissä pitäisi kantaa kävelevää taaperoa eikä istua saisi enkä mä saisi lähteä mihinkään kotoota.