Margeliini tää ei oo repäisykivun tuntuista, semmoosta ihmeellistä, vaikee selittää.. mut mulla on muutenki niin paljon kaikkee peeämässä oireita, etten yhtään ihmettelis vaikka tää olis vaan uus oire pitkällä listalla, hermotki on nyt niin kireellä, että huhhuijjaa :D Meillä ei mies kans tunnu oikeen ymmärtävän miten tää meidän yrittäminen kuukaudesta toiseen vaikuttaa kaikkeen, sama homma myös että mies on sitä mieltä, että meille se toinen vielä tulee, mut kun tässä näitä kuukausia on jo mennyt, niin itestä alkaa vaan tuntuu enempi siltä, että joudutaan kans sinne tutkimuksiin :/ mies ei tunnu stressaavan sitäkään, ei ainaskaan näytä sitä, kun onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa, että vois tärpätä. Mää oon muutenki luonteeltani sellainen, että jos jotain haluan niin haluan saada sen heti, eli maltti olis nytkin valttia, mutta silti.. Toivottavasti teillä margeliini vielä tärppäisi ennen sitä poli aikaa :)
..mitens te muuten laskette että kp 1 alkaa, jo tuhrusta vaiko sit kun vuotoa tulee kunnolla? Mulla alkaa aina yleensä aamusta ja sillain ettei tartte arpoo mitään, et alkoko vai ei, nyt sit viime kierrossa, tuli tuhrua pikkuisen vähän ennen puoltayötä ja sit ei mitään, muutakuin vasta seuraavana aamupäivänä..
..mitens te muuten laskette että kp 1 alkaa, jo tuhrusta vaiko sit kun vuotoa tulee kunnolla? Mulla alkaa aina yleensä aamusta ja sillain ettei tartte arpoo mitään, et alkoko vai ei, nyt sit viime kierrossa, tuli tuhrua pikkuisen vähän ennen puoltayötä ja sit ei mitään, muutakuin vasta seuraavana aamupäivänä..