Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kiitos paljon kaikille <3 :) LA on näillä näkymin siis 22.6.2013 :) Tossa miehen kanssa just naureskeltiinkin että ollaankos tällä kerralla juhannuksena synnärillä kun viimeks oltiin uutena vuotena xD Pelkkiä juhlavauvoja <3

Rikskulle ja *Nekulle tervetuloo mukaa! :)

Margeliini, tsemppiä ny ainehi ens kiertoon et jo tärppäisi.;) ja samoin Kellitykselle toivotaa et ekasta kierrosta tärppäis!

Enahille superonnittelut plussasta ja tarrasukkia mukaa!!:)

Sori on taas puonnu ni kärryiltä ja nuppi sekasi ku haminan kaupunki tässä vilskeessä et ei osaa nyt muille sen kummemi kommentoida.. :( Ollu tosiaa hirveetä kiirettä ens vkon orin kantakirjauksen kanssa, pitäny hierojaa soittaa hevoselle, lenkitellä, verrytellä jnejne, neuvolaanni päästiin tänää tytön ka (8kk neuvola, mut ylihuomen täyttää jo 9kk..). Ja ei voi ku taas sanoo et suoraan sanoen vituttaa (anteeks suora ilmaisu), mut taietaa tärpit unohtaa tästä kierrosta.. Semmone olo ollu et tänää ois ollu ovis, hommailtu viimeks viime perjantaina.. siihe se hyvä startti sitte jo hyyty... Isäntä oli metälä koko vkolopun ja alkuvko pitkät pvät töissä ni ei tuntunu heräävän hommiin vaikka kuinka yritti.. et se siitä.. Alkaa mennä hermot nuide töiden kanssa, kun ei aika tunnu riittävän muuhun tai si tuo on ni puulla päähän lyöty.. Sehi ku ihtee ahistaa ku tuntuu et iha ku häl ois elämä toises kaupungis mis aiemmi asu ja käy töis mut myö ollaan si joku ylimääräne virike tääl reilun 100km pääs missä olevinaa hänen koti kuiteki on.. Eikä o kysyny tytön neuvola käynnistä mitää, eikä tasan lähe mukaa, vaikka oon yrittäny kysel mukaa ni aina joku selitys tulee. Va kyl on poikasa (edellisestä suhteesta) ikävuosneuvolaan lähössä mielellää! Kiva ajatus joo että lähtee sinne exäsä kaa leikkii "happy familii"... Argh.. Muutenni ku tuntuu olevan et exäsä kyselly välillä takasi ja turhan usei välillä soitellu.. vaikka kuinka sanoo et ei o tästä mihkä lähös ja et ei o mielenkiintoo takasi, mut ni monesti oon tullu petetyks ja jätetyks et vähemmästähi kalvaa epäilys et ei kai taas olla siihe menossa.. :( Ei kait, mut kyl se silti mieles pyörii..

Pahottelen taas omie juttuje puimista, mut ei oikee joteki irtoo ny muu.. Ahistaa sen verra pahasti.. :(

Paljon Onnea Enah !! :) Ihanaa! Teillä ei vissiin(kö?) kauaa yritys kestäny?? Vai muistanko väärin?... :s Meidän poika syntyi 22.6. (juhannusaatto) !! :D Tosin LA oli jo 7.6. et käynnistyksellä tuli rv 42+1...

Della_79: Mä toivoisin myös sitä, että tulis toi toinen suht pian, jotta ei tarviis mennä ollenkaan tässä välissä töihin :D Kotona aion olla esikoisen kanssa ainakin ens kesään (jolloin poika täyttää vuoden, miel. siis pidempäänkin!), mut en tiedä miten taloudellinen tilanne sallii kotonaolon yhtään pidempään :(

Tinttura: Jaksamista tuon tilanteen kanssa! :/ Ootko jutellu miehesi kanssa asiasta? Mut uskon kyllä, että hänellä ei tosiaankaan ole aikomustakaan lähteä sinun luotas mihinkään, jos hän niin sanoo.. :) Jos kuitenkin toista lastakin kuitenkin yritätte, niin uskoisin miehen olevan sinun kanssa ihan tositarkoituksella! :)

On: Täällä flunssaillaan, minä ja poika :/ Lauantaina luulin, et menkat alko ja olin jo ihan JES! .. Mut ne "menkat" jäi yhteen vessareissuun ja siis verta tuli vaan pyyhkiessä... (Ihan kirkasta verta :o??) Niin ja siis r-testi näytti negatiivista, kun pe testasin.. Hmmph?
Pitikin kysyä, kuinka kauan muilla on kestänyt ekojen menkkojen tulo synnytyksen jälkeen?
Yritin Donna-testillä kattoo oisko mitään ovulaation merkkejä (kun munasarjojen kohdilta jomotellu jo jonkin aikaa, vai onko sit vaan sitä, et rupee värkki pikkuhiljaa käynnistelee toimintaansa :D), mutta eipä tullut oviskuvioo näkyviin..

Plussatuulia kaikille ++++ :)

Lyhyesti täältä jotain huikkaan. :)

Enahille paljon onnea plussasta!

Toivottavasti teillä Tinttura menee pian paremmin! Katso, että saat itsekin kuitenkin ladattua akkuja, ainakin miulla väsymys näkyy tosi selkeästi siten, että kaikki tuntuu sitten menevän päin mäntyä ja kiukuttaa ja itkettää ja ahdistaa. Ja kyllähän tuon miehen kanssa kannattaa keskustella, jos asia itseä vaivaa, sais varmaan sitten sen pois mieltä vaivaamasta. Tsemppiä!

riksuke: Miulla alkoi menkat vasta, kun tyttö oli vuoden. Lopetin nimittäin imetyksen vasta silloin, vaikka imetinkin lopussa enää kerran päivässä. Tasan viikko imetyksen lopetuksesta tuli ekat menkat. Mutta toisillahan ne alkaa imetyksestä huolimatta, joillakin taas eivät ala, vaikka ei imettäisikään. Se on niin yksilöllistä. On myös niitä, jotka tulevat raskaaksi, vaikka menkkoja ei synnytyksen jälkeen kuulukaan. Koita mennä rennoilla mielin, siulla on kuitenkin vielä niin vähän aikaa synnytyksestä. :) Hyvähän se on kropankin saada palautua.

Täällä kp jotain, en muista, mutta ihan hyvillä mielin. Yritys pitäisi rykäistä käyntiin kai tässä lähipäivinä. Pitäähän se ensin harjoitella ennen o-hetkeä. ;)

Eilen sain neukun varattua :) Ja ensimmäinen neuvola käynti on 24.10 eli 2 viikon päästä :) Jotenkin vaan petyin kun sain kuulla et sama neuvolatäti joka mulla oli Vilistä, mä en yhtään tykkää siitä :/ Se on niin helvetin vanhanaikainen et mittas sillon multa verenpaineet tollasella käsin pumpattavalla ei sähkömagneettisella. Sit hoki jatkuvasti et sulla on raskausmyrkytys viikkoja oli 38 kun se tän keksi, laitto mut kaikkiin hiton testeihin äitipolille ja ainoo oire oli verenpaineen nousu (142/84 hänen mukaansa) mut äitipolilla mitattiin samana päivänä kuitenkin 130/70 :/ Ja sit tuli et sulla on raskausdiapetes vaikka mulla oli sokeriseulassa kaikki kunnossa :/ Stressas siis ihan turhaan. No mut onneks osaa asennoitua eritavalla siihen nyt. :) Ja anteeksi avautumiseni täällä kun munhan ei periaatteessa pitäs tänne enää kirjotella :)

Riksuke: Joo ei ekassa kierrossa jälleen kerran. Kovat tuntemukset oli ettei onnaa niin helposti kun esikoisesta. :)

Plussia hirmuisesti muillekkin!!! <3

Nipsu: Noi menkka-angstit kuulostaa tutulta. Ihan sama kuinka paljon olis ikää, niin kyllähän ne pistää ketuttaan :( Mä oon ihan kamalan kiukkuinen aina tädin vieraillessa ja yleensä oviksenkin aikaan. Noista synttäritarjoiluista... Me päätettiin, että ei todellakaan leivota kaikkea seitsemää sorttia, vaan meillä oli täytekakku, pasteijoita ja keksejä. Halusin selvitä itse noista tarjoiluista (se oli mulle joku elämää suurempi juttu, kun tytön ristiäisiin en jaksanut tehdä mitään), niin en viitsinyt vetää itseäni ihan piippuun yksien synttärien takia. Keksitkin hain kaupasta, muut tein itse. Toki mies auttoi, minkä töiltään ehti. Mutta en suoraan sanottuna ymmärrä sellaisia suorittajaäitejä, kuten yksi mun kaveri, joka voivotteli, että kun väsyttää, kun hän leipoi synttärikakkuja ym. kahteen asti yöllä ja lapsi herätti jo kuudelta aamulla :O Musta ei kyllä olisi ihan noin paljon uhrautumaan omien yöunieni kustannuksella.

*nekku: Onhan toi meidän neiti ruvennut aikaisin puhumaan, tänään neuvolassakin terveydenhoitaja niin sanoi. Hirveän yksilöllistähän se on. Kaverini lapsi, joka on meidän tyttöä kuukauden vanhempi, puhuu jo viiden sanan lauseita! Ja onhan meidänkin tytöllä paljon niitä juttuja, joista ei vaan ymmärretä mitä tarkoittaa, esim. imppa. Oon jo monta päivää ihmetellyt sitä, ilmeisesti se liittyy jotenkin joihinkin ääniin, mutta on vielä ihan mysteeri :D Onko teidän poika sitten lähtenyt aikaisin liikkeelle? Kun monestihan sanotaan, että kieli jää jalan alle. Ei ihan kahdeksaksi päästy Hullareille, mutta oltiin jo kymmenen jälkeen paikalla ;) Ja silti oli Iittalan Kivi-kynttilälyhdyt melkein loppu :O Onneksi ehdin kuitenkin saada haluamani.

riksuke: Eikös toi kuulosta jo lupaavalta? Että kroppa käynnistelee kuukautiskiertoa. Mulla alkoi menkat ennen jälkitarkastusta eli muutama viikko siitä, kun lopetin epätoivoisen imetysyrityksen. Mutta tosiaan toisillahan voi mennä monta kuukautta imetyksen lopetuksesta ennen kuin alkaa mekat taas.

Tinttura: Mä oon kans sitä mieltä, että kannattaa sen ukon kans puhua tuosta. Ja kertoa, että on vaikea luottaa, kun luottamus aikaisemmin petetty. Mä oon joutunut mun miehelle monesti selittämään tätä luottamusasiaa, että se ei ole niin yksinkertaista, että automaattisesti luottaisin ihmisiin, vaan yleensä luotan vasta sitten kun oon varma, että toinen on mun luottamuksen arvoinen. Ja se johtuu ihan siitä, että munkin luottamus on petetty pahemman kerran edellisessä suhteessa. Mies taas on säästynyt suuremmilta draamoilta ja luottaa ihan sinisilmäisesti kaikkiin ihmisiin, mitä mä taas en ymmärrä.

On: No niin, kp 27. En ihan vielä odottele menkkoja, mutta kohta... Eilen jo lupaavasti jomotteli vatsaa :) Ihan hullua taas oikein odottaa, että menkat alkais. Nyt tekis mieli tehdä varmuusnegakin, kun kuitenkin päässä välillä pyörii ajatus, että entä jos.... Ja kun oon tosiaan kiskonut hirveet määrät lääkkeitä, niin nyt en kyllä raskautta toivo. Se olis meikäläisen hermoille ihan katastrofi. Tänään oli tytöllä neuvola. Miinuskäyrillä mennään pituuden ja painon kanssa, mutta ei edelleenkään ole syytä huoleen. Terkka sanoi, että kun ei me vanhemmatkaan olla mitään isokokoisia, niin ei meidän lapsikaan ole. Silti mua välillä hirvittää varsinkin tytön painon kehitys. En tietenkään halua lapsestani ylipainoista, mutta en myöskään alipainoista, koska kyllähän siihenkin liittyy kaikenlaisia terveysriskejä. On tää äitinä oleminen aikamoista murehtimista välillä.

Margeliini miusta tuntu et ei o painoo tullu paljoo mtn viime käynnistä tytöle, mut ei tuntunu olevan ongelma ku syö kaikkee ja ni paljo ku napa vetää.. Tosin tuo liikkuminenni va kiihtyy päivä päivältä ny sen jälkee ku oppi 7,5kk ryömimää, si kokeili jsn välis konttaamista sen jälkee ku oli opetellu nousee seisoo tukee vaste, ja ny 9kk kävelee jo tuettuna ympäri tupaa (kun se tasapaino on luonnolisesti iha olematon, va ku pitää päästä kävelee ni käsistä ottaa tukee ja pitää ite ain si va varmistella ettei kellaha heti ekalla askelella ku on vähä reippaita harppauksia. :D)..

On jtn saatu keskusteltuu ny ku hetkeks kotiutu.. Va voi tuska että osaa olla väsyny! Molemmat ollaan.. Iha järkyttäviä työvuoroja.. Eikä auttanu yhtää et työmaa on ny tuola toisel puole pääjärvee, mut matkaa tulee silti sen 100km ku joutuu kiertää ympäri ja työpäivät on jtn 10-18h välillä.. et se siitä yhteisestä ajasta.. ja täähi työmaa sen 5vkoa.. argh! noh, tultiin kuiteki siihe lopputuloksee miu kiukunpurkauksen jälkee "et se siitä vauvasta sitte", että touhuilut pitää yrittää sijottaa aamuun ennen isännän töihi lähtöö, kerta se iltasin on ni väsyny.. Tosin, katotaa mite ens kierros si onnistuu ku ite oon niin aamu-uninen, tää kierto jokatapaukses meni harakoile...:( Tekeminenkä ku ei iteltä lopu, orin ktk lähestyy ja hirveetä vauhtia! Eessä ois varusteiden pesua ja pakkailuu, neitin hoitokamojen pakkailuu ja si pitäs viel hevonen pestä ja venytellä ja verrytellä ratsain sitä.. Jospa se tästä.. mut ei, pakko lopettaa tähä, tuo neiti ei muuta te ku kipee ja kipee...

Margeliini ja Tinttura, meillä on hoikka neiti ja aina saa pelätä, et neuvolassa saa huutia, kun tyttö on hoikkanen. toistaiseksi ei oo mitään ihmeellistä sanottu, ainoastaan et tyttö on pitkä ja hoikka, ihan niinku vanhempansa. kyllähän meidän tyttö syö, mut pieniä määriä kerrallaan, tosin aamu- ja iltapuuroa menee jo isot annokset, samoin välipalasosetta. ruokasoseet tökkii, mut nyt alkoi taas maistumaan, kun pudotin yhden imetyskerran pois ja annan korviketta vain ruokailun jälkeen ja lisäsin ruokaan rypsiöljyä 1tl/ruoka (en tosin laita mihinkään hedelmäsoseisiin, kuulostaa ällöltä :D). ehkäpä tää tästä :)

meillä on miehen kanssa pupuilu ollu kortilla, kun ei oo vaan jaksettu. tyttö haluaisi aamuyöllä tissille, mut en oo ottanu, vaan kipannu takas makuulleen nukkumaan, ja tästä kimmastuneena tyttö on sit itkeny vaihtelevanpituisen pätkän. otan edelleen aamuviideltä viereen ja tissille ja usein laitan siitä takas sänkyynsä -> huutoa, koska tyttö on niin levoton vieressä. en oo jaksanu vielä myöhentää aamuja, kun oon niin väsyny, mut ensi kuussa ois seki tavoitteena, kun tammikuussa viimeistään pitäisi olla imetys jo poissa (helmikuussa töihin ja tyttö päivähoitoon). nyt viikonloppuna tuli miehen vanhempi poika pian 14vee käymään ja seki hiljensi pupuilua, mut saatiin eilen kuitenki nopeesti leffan jälkeen ja sit nukkuu :D

kävin ostaa perjantaina varastoon pari raskaustestiä odottelee jotaki ajankohtaa, et jos tulee kunnon oireita, teen testin, muuten saavat olla, koska en halua herätellä itsellä turhia toiveita.

Tinttura: Meille sanottiin neuvolassa joskus siinä kieppeillä, kun tyttö oli 6 kk ja liikkui jo hirveetä vauhtia, että yleensä painon kehitys hieman tipahtaa, kun lapsi alkaa liikkua. Ja kyllähän tuo liikkuu edelleenkin hirveesti. Puistostakin haluais joka kerta kävellä kotiin, kun on ensin sen pari tuntialeikkinyt kavereiden kanssa. Multa ei kyl kans pupuilut onnistuis aamulla. Mulla kestää muutenkin, että saan itseni käyntiin joka päivä. Toivottavasti teillä olis parempi onni ens kierrossa.

della: Meillä kans aamu- ja iltapuurot menee hyvin, vaikka muut ruuat tökkis. Mä en oo öljyä lisännyt ruokaan, kun neuvolassa oli terkka sitä mieltä, ettei tarvitse. Vaikka oon kyllä lukenut, että se olis suositus. Menikö vanhemman pojan vierailu muuten ihan hyvin?

On: Kp 30 ja nyt sais ne menkat kyllä jo tulla! Oon ihan hirveen kiukkuinen ja itkuherkkä ja alkaa tympiä tää olotila :( Kaikki pienet asiat ja mies osaavat olla niin ärsyttäviä ja mistään synnytykseen liittyvästä ei osaa puhua ilman vetistelyä. Meidän tutuille syntyi toinen lapsi viikko sitten ja ollaan juteltu miehen kans siitä minkälaista oli kun meidän neiti syntyi. Lisäks oon aina viikolla katsonut tytön päikkäriaikaan sitä Vauvan tarina -ohjelmaa ja aina mä pillitän, kun se vauva nostetaan äidin syliin. Aaaargh!

Mä joskus tänne kirjoittelin, että aletaan toista lasta yrittämään lähiaikoina. No, eka  yrityskierros nyt menossa, kp 27/27-32. Rintoja on aristanut reilu viikon. Pientä menkkamaista jomottelua ollut eilen ja tänään alavatsassa. Valkovuoto on pari päivää ollut vetistä. Huomenna ajattelin tehdä testin. Ehkä turhan aikasta, mutta ku oon nii kärsimätön etten malta olla tekemättäkään. Tuskin heti ekasta kierrosta tärppää, imetänkin vielä kerran päivässä poikaamme. Tosin ovis on tullut bongattua aina, paitsi tässä kierrossa en ollutkaan ihan varma...

Margeliini vanhemman pojan vierailu meni ihan hyvin, joskaan hän ei meidän (mun ja miehen) kans juuri aikaa viettäny, vaan pysytteli pojan huoneessa ja kävi vain syömässä ja wc:ssä. mun diagnoosi on, ettei hän halua puhua asioistaan meille. ei suostunut lähtee miehen kans bändikämpillekään soittelee kitaraa. meidän tyttö vierasti häntä, joten luulen, että isoveli säikähti vähän sitäkin eikä siksi juuri pikkusiskon kans touhunnut mitään. miehen vanhemmalla pojallakin on koulussa vaikeuksia, mut ei siitä meille juuri tuu tietoa, paitsi exän kautta joskus kun menee erityisen huonosti.

tosta rypsiöljystä: mulle neuvolatäti suositteli öljyn käyttöä, joten oon nyt eilisestä asti lisänny tytön puuroihin ja soseisiin 1tl öljyä. kai siitä jotai hyötyä on :)

Rottis en pääse toivottamaan sua tervetulleeksi, oot meinaan ollu täällä jo ennen mua :) toivotaan parasta, et oireet viittaisi vauveliin!

ja omaa: olin tänään jo valmis luovuttaa nää meillä asuvat ipanat sirkukseen leijoniksi, kun kumpikin vetäisi ultimateraivarit, toinen ennen toisia päikkäreitä ja toinen siinä vaiheessa, kun kehotin lähtee ulos riehumaan (ei kielloista huolimatta lopettanut ovien paiskomista). mä vetäisin myös ihan kunnon raivarit enkä paljoo miettiny naapureita huutaessani. no, illalla oltiin pojan kans jo rauhoituttu, tyttö tosin ei, mut eipä häntä enää unille saanut. mutta kaikki vietti loppuillan hyvissä tunnelmissa ja poikaki riippui mun kimpussa kuin takiainen.

Mä en ihan perillä oo tän palstan tapahtumista, täytyy kyllä myöntää. Sen verran vähän täällä oon nyt käyny. Saas nähä jos nyt alkaisin ryhdistäytyy kun tuli testiinkin tänään plussa emoticon  Haamu kylläkin, joka testiajan jälkeen vahvistu ihan kunnon plussaks, toivotaan nyt että pysyy matkassa!

Ohoh, muutama päivä poissa ja taas on hyviä uutisia! Lämpimät onnittelut Rottis ja ihanaa odotusta!

Tintturalle kiitokset tervetulotoivotuksista ja jaksamisia noiden kamalien työvuorojen kanssa. Eipä se mitenkään kauheen hyvää tee parisuhteelle, jos hädin tuskin näkee työvuorojen välissä ja silloinkin on niin väsyny, ettei jaksa mitään. Onneksi ootte ainakin vähäsen saanu puhuttua, kovasti tsemppiä sinne.

riksuke: Mulla menkat alkoi noin 10 kuukauden päästä synnytyksestä ja aika tarkkaan kuukausi imetyksen lopettamisesta. Toivotaan, että siellä tosiaan paikat käynnistelee uutta vauvaprojektia varten :).

Margeliini: Joko siellä on punaista nähty...? Vai mikä on tilanne? Mäkin muistan itkeskelleeni aina, kun katselin Vauvan tarinaa, Sydänääniä ja kaikkia muita vauva- / synnytysohjelmia. Nyt kun oon töissä päivisin, niin ei ehdi katsoa :). Vielä tosta puhumisesta ja liikkumisesta. Ei meidän poika mitenkään poikkeuksellisen aikaisin liikkumaan lähtenyt, reilun vuoden ikäisenä oppi kävelemään... Mutta enpä oo ajatellut asiasta stressata. Niin kuin sanoit, me ollaan kaikki yksilöitä ja enpä taida tuntea ketään, joka ei kouluikään mennessä ois puhumaan oppinut :).

della_79: oho, sielläpä on kiukkuiltu. Pojallakin tuli viime viikolla taas yksi hammas läpi ikenestä ja sitä kiukuttiin urakalla. No, onneksi niin siellä ollaan taas hyvässä sovussa.

Täällä on vauvantekoharjoitukset aloitettu ja ai että, onkin tuntunut mukavalta, kun on voitu kaikki ehkäisykeskustelut ja -sähläykset unohtaa ja keskittyä olennaiseen :). Me like! Ovista ajattelin tikuttaa ihan omaksi ilokseni ja aloittaa tikuttelun loppuviikosta. Miehelle en kyllä ajatellut mitään kertoa.

Mukavaa viikon alkua kaikille ja positiivisia tuulia!

Onnittelut plussanneille ja pikkuisille tarrasukkia matkaan! :)

Mä oon kans ihan pihalla näistä teidän jutuista. Olin viikonlopun poissa kotoa, vietettiin tyttöjen viikonloppua ystävien kanssa ja oli ihanaa. Ja sillä välin oli meidän pikku mies sitten saanut flunssan ja nyt menee sitten päivät räkänokkaa hoitaessa. 

Mulla on vissiin kp 21/26-30 menossa ja mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ei taaskaan ole. Pari päivää sitten alkoi, muutaman kuivemman päivän jälkeen, taas limaisempi vuoto. Menkat sieltä varmaan taas tulee... Huoh, vois se jo tärpätä. En halua ottaa ressiä tästä asiasta ja siksikin ois kiva, että ehtis tärpätä ennen, kun alan oikeesti stressamaan. 

Rottikselle onnittelut! :)

della: Onko sun miehellä ja hänen exällään yhteishuoltajuus? Koska silloinhan miehesi kuuluis saada tietää poikansa asioista muutenkin, kuin vain sen mitä exä haluaa kertoa. Kurjalta kuulostaa tollanen, ettei poika kerro isälleen asioistaan, mutta sellaisiahan nuo teinit yleensä ovat. Mutta silti. Et oo varmaan ainoa äiti, joka on saanut raivarit ;) Vaikka eipä monella kyl ole pokkaa tunnustaa.

*nekku: No ihan normaalilta kehitystahdiltahan tuo kuulostaa :) Se, että ehkäisystä ei tarvitse huolehtia on IHANAA! Mä kun en niitä hormoneja enää suostu syömään ja kumi on ihan tyhmä tunnelman pilaaja, niin eipä siinä paljoa vaihtoehtoja ole. Mutta tosiaan, onneksi siitä ei tarvitse murehtia nyt :D

Maikkie: Pikaista paranemista sun lapsukaiselle! Kuulostaa ihanalta toi tyttöjen viikonloppu :) Olis kyl kivaa, mutta eipä kenelläkään tunnu olevan aikaa enää tollaseen : /

On: Ei vieläkään menkkoja... Välillä jomottelee edelleen, joten toivossa on hyvä elää! Kai ne sieltä pian tulevat.

Margeliini: on yhteishuoltajuus ja mies saisi halutessaan koulusta tietoja, mut koulu ei oo ollenkaan aktiivinen hänen suuntaan. vain kerran viime vuonna soitteli koulukuraattori ja jutteli miehen kans, mut mitään muuta tietoa ei tule. miehellä taas ei oo jaksamista olla aktiivisempi koulun suuntaan. mies ja tää vanhempi poika taas näkee niin harvoin, ettei niillä oikein riitä puhuttavaa eikä poika enää edes hakeudu meidän seuraan niinku pari vuotta sitten.

mä oon henk. koht. sitä mieltä, että voin ja saan saada raivareita ja huutaa pää punaisena muksuille, mut sit mun täytyy myös osoittaa heille, etten ole pitkävihainen ja lepynkin. usein selitänkin, miksi suutuin. mun mielestä raivoaminen puhdistaa ilmaa ja sit taas jaksaa ihan eri tavalla eteenpäin. mä en oo kuitenkaan mikään superihminen, joka jaksaa aina vaan kestää ja hymyillä ja sietää kaiken loan :)

hei, sullahan alkaa pikkusen kuulostaa lupaavalta toi menkkojen puuttuminen ja jomottelu.. :)

Taas oon pudonnu kyydistä, vaik melkein joka päivä oon käyny lukemassa teijän kuulumisia. Joten nyt vaan nopee huikkaus kesken työpäivän. Viime viikolla torstaista asti oltiin pojan kanssa kauheessa flunssassa, nyt poika on jo terve mut itellä vielä ääni ihan poissa ja nenä vuotaa. Menkoista en oikeen tiiä, kun viime lauantaista asti on tuhrutellu vähän. Ei niin paljon, että tarttis kunnon sidettä, mut pikkuhousunsuoja tuntuu kuitenkin liian hepposelta. Eikä vuotokaan oo semmosta kunnolla veristä. Tiiä tässä sit mistään kiertopäivistä kun en oikein tiedä et onko nää edes menkat vai mitä.

della: Onpa harmillista toi koulun toiminta :( Ei kai niillä sit ole aikaa tai eivät viitsi ilmoitella. Kyllä mä ainakin muistan työelämästä, että meillä oli tosi tarkkaa, että aina kun jotain tapahtui, niin piti myös etävanhemmalle ilmoittaa ja kysyä mielipidettä ja kutsua vanhempainiltaan jne. eikä vain luottaa siihen, että lähivanhempi kyllä kertoo. Koska eivät ne aina kertoneet. Ehei, en ole raskaana, onneksi!

Nipsu: Oho, aika kummallinen vuototilanne :O Ootko ajatellut testata?

On: Näköjään taas ruvenneet kierrot heittelemään :( Johtuisko siitä keuhkokuumeesta vai mistä lie. Ärsyttävää. Ei siis edelleenkään tätiä näy :( Eilen sorruin tekemään sen varmuusnegan taas sillä paskalla Clearbluella, johon tulee näköjään aina joku haamujen haamu. Miksei ihminen opi kerrasta? Että olis jo aika vaihtaa merkkiä noiden raskaustestien kanssa. Mullahan siis kesälläkin tuli niitä haamujen haamuja ja olivat ihan täysin negoja. Noh, on tullut roskiksesta vielä kaivettua sitä testiä moneen otteeseen ja samaa se näyttää eli en ole raskaana ja ERITTÄIN hyvä niin :) Ei tarvitse enää miettiä jos kuitenkin... ja mitä epämudostumia ne mun syömät lääkeet mahdollisesti aiheuttaisivat. Nyt vaan odotellaan niitä pirun menkkoja.

täällä "uusi" toista lasta kuumeileva. onnea kaikille plussanneille :)
ite ootan et kestomenkat loppuis (33pvä menossa) sairaalassa käyty ja illalla uudestaan josko ois fiksumpi lääkäri paikalla joka tekis ultran ja antas vuodon lopettavan lääkkeen ku lähinnä puhasta verta jota tänäänki tullu jo pari lasillista silmämääräsest arvioituna. kroppa sekasin ku 3 keskenmeno oli kesäkuus ja ku katoin tänää paperei ni elokuun alkupuolella oli epäonnistuneet kaavinnat (2) ja molemmat saman illan aikana. 

Takaisin