Vesimeloni onnea uudelleen lisääntyneistä viikoista ja testituloksesta :) ja paljon peukutuksia tuosta eteenpäin :)
ei mua ainakaan haittaa, vaikka kävisitki täällä avautumassa :) luulen et haluaisin itseki purkaa tuntoja mieluummin täällä ku jossai muualla. meillä muodostui tammikuisista 2012 fb-ryhmä, missä on hyvä käydä avautumassa vauva-asioista, mut än ryhmän tarviin kyl kans ku haluan avautua myös pikkukakkosen kuumeilusta ja perhe-elämästä, mitä en aina fb:n ryhmässä tee. vähän jännittää jos nyt itseki raskaudun ja haluan jonneki ryhmään liittyä et tuleeko siellä ollenkaan samanlaista tunnetta, mitä tammikuisissa ja täällä.
Margeliini voi, kunpa sä tulisit pian kuntoon! sairastelu on tosi inhottavaa ja etenkin noin kova kuume, mitä sulla on :( aikuisena kaikki, mitä menee yli 37 asteen on tosi kamalantuntuista :(
Enah mua ärsyttää myös kuvailemasi kaltaiset ihmiset :( sillon ajalla ennen tyttöä tuli itkettyä monet itkut ku mietti, et miten vauvoja vaan syntyy ihan karmeisiin olosuhteisiin ja kaikenmaailman hälläpyörille (=ihmisille) ja tällaiset tavalliset, jotka oikeasti haluaa vauvan, joutuu vaan pettymään ja sairastumaan endometriooseihin jne. tai kitumaan vuositolkulla muuten vaan :( peukutusta kuitenkin sinnekin, että jotain hienoa ois tapahtunut :)
Kiki ei kannata murehtia etukäteen oireettomuutta! menette varhaisultraan ja sitä ennen keskityt huolehtimaan itsestäsi ja olemaan sillä mielellä, et kyllä siellä vauva on :)
Kellitys kyllähän tuossa välillä tuntee hakkaavansa päätä seinään ton pojan kans, mut pakko yrittää vielä kun voidaan. ollaan mietitty, et ollaan sit vasta kädettömiä, kun murrosikä koittaa. kovasti oon viestitelly pojan luokanopettajan ja enkun opettajan kanssa, et jospa se lähtisi sujumaan ja yhteistyö on voimaa :) oon itse töissä sosiaalialalla ja aika paljon joutunu näkee, mitä tapahtuu, jos putoaa koulussa pois kelkasta ja jos vanhemmat ei saa otetta muksuihin, niin oon varmaan aika hanakka myös tarttumaan tuumasta toimeen et pojan asiat saadaan kuntoon. tosin, miten se sananlasku menikään "suutarin lapsella ei oo kenkiä jne." :)
ootko muuten miettiny et testaisit, jos menkkoja ei näy?
on: ja pupuilut jäi sit varmaan huomisiltaan.. mies kämmäsi eilen ja jäi pitkäksi illaksi bändikämpille nauhoittamaan (ja kupittelemaan :/) eikä pupuiluista tullu mitään ku mies kotiutui vasta puolenyön jälkeen, jolloin mä tietty nukuin. no, tietenki syyllistin häntä heti aamusta etku kalja on vaimoa tärkeämpi, jolloin hän kiisti, et ei oo ja lupasi hyvittää illalla. no, illalla vein tytön päivystykseen katsotuttaa korvat ku hän oli itkuinen ja kiukkuinen koko päivän ja räkätauti jatkuu (nenä vuotaa). aika turha reissu tuli, vasen korva vähän punoitti eikä saatu antibiootteja, vielä. seuraillaan, miten käy ja jos alkaa mennä kipeämmän oloiseksi, niin uusiksi lääkäriin keskiviikkona. oltiin kolme tuntia päivystyksessä ja sit ku tultiin, mies lähti työpaikalle asentaa jotaki eli sepä siitä pupuilusta sitten :( josko sit huomenna onnais..