Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maikkielle tervetuloa :)

Elsiina: mulla oli kierrot ja vuodot ihan mitä sattu ja sitten ku luulin et se olis vakiintunut siihen 25-27 päivää ja 7 päivää infernaalista vuotoa, ni sittenhän kaks edellistä kiertoa olikin 34 ja 5, vuoto huomattavasti niukempaa. Eli enpä psaa minäkään kauheesti sanoa mitään tuohon tiputteluun...

Kiki84: voihan höh tota tyttöjen iltaa :(toivotaan et pääset siellä häissä juhlimaan vähän pidempään. Mua jonkun verran jännittää kun lähdetään lauantaina kans tyttöjen kans ulos syömään ja sitte vähän hippaamaan, ni mitenkä mä pysyn muiden mukana. Sä oot kyllä niin ahkera ku saat opparit ja työt ja lapset ja jumpat hoidettua. Musta tuntuu et on koko ajan ainakin 15 asiaa odottamassa tekemistä, ku mukamas ei aika riitä. Tarttisin jotain 36-tuntisia vuorokausia tai jotain....

della_79: meilläkin tehdään hampaita, mut pojalla ei oo yöunet siitä kärsiny. Hän vaan jättää konttaillessaan jälkeensä semmosta etanamaista kuolavanaa ja just huomasin et olkkarin pöydällä on käyty jotain katselemassa kun on kauhee lammikko tossa reunalla. Päiväunia tääl ei sit vastaavasti nukuta juur ollenkaan :-/

Vesimelonille iiiiiiiiiisot onnet plussasta! Jipii, kesävauva <3

( . ) : poika känkkäränkkää, äiti ei :) lauantaina tosiaan viihteelle, jännittää et miten ite pärjään ja miten tuo isukki pärjää kun ei oo ollu pojan kanssa kauheesti kahdestaan. Joku bilehilehippatoppi pitäis käydä ostamassa ku en vanhoihin enää mahdu. Ja siitä tulikin mieleen et ajattelin ryhtyy käymään uimassa, kun ei nää loput mahamakkarat tolla pelkällävaunulenkkeilyllä mihinkään katoa. Poika vaan pitäis sitten siks aikaa kiikuttaa isovanhemmille hoitoon enkä tiiä, kehtaanko niitä vaivata kerran viikos.. Kuinka usein te viette mummille hoitoon jos semmonen mahdollisuus on?

Vesimeloni: Oho, oikein paljon onnea! :) Olipa kiva yllätys.

Nipsu: Eiköhän ne isukki ja lapsukainen pärjää :) Hauskaa iltaa sulle! Jos isovanhemmat vaan huolii kerran viikossa lapsenlapsen hoitoon, niin vie ihmeessä. Se on kuin laittais rahaa pankkiin, kun äiti huolehtii kunnostaan ;) Meillä ei oo mahdollisuutta jättää tyttöä kovin usein hoitoon, koska isovanhemmat asuvat eri kaupungeissa ja kröhöm... miten sen nyt sanois... Touhuilevat keski-iänkriiseissään niin paljon kaikenlaista, että ei edes nähdä kovin usein :( Ollaan miehen kans vähän ihmeteltykin, että kaiken sen alkuhössötyksen (raskausaika ja tytön syntymä) jälkeen eivät ole kuitenkaan enempää olleet tekemisissä meidän kanssa. Mutta jos olis mahdollista jättää tyttöä enemmän heille hoitoon, niin toki käyttäisin sen mahdollisuuden.

Voihan kökkö! Varasin pojalle huomisaamuksi lääkärin, kun oon aika varma et on taas korvatuhellus, neljäs laatuaan ja vieläpä puolen vuoden sisällä :( Nyt kaikki peukut pystyyn että korvat oliskin ihan terveet ja lääkärisetä naurais mulle kun poika känkkäröi vaan uusien hienojen hampaiden takia...

Vesimeloni: Onnea!! :) Mähän sanoin että mulla on sellainen olo, että joku meistä plussaa tässä kuussa. Tunne oli siis oikeassa!

Margeliini: Voi ei, kyllä täälläkin on vauvan kaipuuta aika usein, varsinkin kun tuntuu että tyttö nyt kehittyy tosi vauhdikkaasti koko ajan. Nyyh! Harjottelee kovasti seisomista ilman tukea, kohta varmaan alkaa luonnistumaan ihan hienosti. Tosin mä oon tyytyväinen mitä pidempään harjottelee ennen kunnon itse kävelemistä ym. :D Munkin yksi ystävä synnyttää kohta, vähän joskus kirpasee, varsinkin kun meillä nää ekat on samanikäisiä.. Noh, niinkun joskus oon aiemmin sanonut, eihän se hänen onnensa ole multa pois, vaan täytyy olla onnellinen toisen puolesta, ja tietysti olenkin. Ja kyllä mekin ihan pian jo saadaan toiset pienet syliin. :) Mäkin muuten toivon että saan kutsun pikkujouluihin, luvattiin kyllä kutsua. :D

Maikkie: Meillä oli kans toi tytön huone kunnon romukasa, sitten siivottiin se miehen kanssa yhdessä ja laitettiin kuntoon myös vaatehuone. Nyt mahtuu hyvin! Mulla oli kans eilen ja viime yönä ihan ihme juimimista vatsassa, ihan kun olis ollu jotai ovisjuttuja, mut ne nyt ei voi olla mahdollisia, kun on menossa jo kp 23 tai 24.. Pöh! Noh, katotaan katotaan. :)

Della: "Ihanan" tiukka linja teillä. :) Musta tulee varmasti tytön kanssa ihan samanlainen, meillä on kotona ollut aina melko tiukka kuri ja tarkat rajat esim. kotiintuloaikojen ja muiden kanssa, ja vaikka ne joskus lapsena ja varsinki teininä harmitti, niin nykyään oon niistä mielettömän iloinen! Toivotaan et unikoulu alkais nopsaa purra ja saisitte nukkua ehjiä öitä. Ja onneks pääset aina treenaamaan tuulettamaan päätäkin. :)

Nipsu: Ihanaa kun pääset vähän ulos, kyllä se rentouttaa. Ja varmasti pärjäävät kotona, siitä älä huoli, vaan nauti vapaaillasta! :) Meillä on siitä onnekas tilanne, että molemmat isovanhemmat asuu 6 kilsan säteellä meistä, ja varsinkin mun vanhemmat nyt ottais tytön hoitoon vaikka joka päivä. Kovasti ottaisivat mukaan mökillekin viikonlopuksi, mutta en ole vieläkään raaskinut antaa. :D Eipä tuo neiti oo ollut edes yökylässäkään vielä koskaan. Ollaan miehen kanssa niin pehmoja, tai no mä oon. :D Mutta siis, meillä on tyttö hoidossa ehkä just kerran viikossa, joskus kaksi. Ajat on tosin lyhyitä, semmonen pari tuntia kerrallaan. Viimeksi oli sunnuntaina reilu kaks tuntia, kun käytiin kattomassa viittä eri taloesittelyä, niin ei toista viitsinyt raahata autossa mukana pitkin maita ja mantuja. Ja tosiaan toivon ettei olis teillä mitään tulehduksia!!! :/ me ollaan oltu siitä onnekkaita, että tyttö ei oo yhden päivän pahaa ripulia lukuunottamatta ollut koskaan kipeä. Mä oon ite ollut TODELLA paha korvatulehduspotilas lapsena, ja siitä on jäänyt kammo ihan näin aikuisenakin.

On: Tosiaan viime yönä kummallista juimintaa vatsassa, ihan kun olis ollu ovis, mut ei tässä vaiheessa enää. Jollain lailla kuitenkin mietin päiviä, et koskakohan ne menkat alkaa, vaikka yritän olla miettimättä koko asiaa. :D Onneks tässä on kaikenlaista hässäkkää ihan riittämiin, niin ei ehdi oikeesti miettiä edes asiaa kauheen paljon, meneepä ainakin aika nopsaa. :D

Vesimelonille erittäin suuret onnittelut!! emoticon 

Helou kaikille tutuille ja tuntemattomille! :) mä oon ollut uutispimennossa kun ei vaan oo aika riittänyt tulla tänne kirjoitteleen vaikka monesti on mielessä käynyt että mitähän tänne mahtaa kuulua :)

Mulla on ollut ihan mahotonta haipakkaa viime viikot.. alotin tosiaan yötyön tuossa muutama viikko joten yöt on mennyt töissä ja päivät nukkues.. :D 
Niin tosiaan eka olin flunssas, sitten töissä ja uudestaan flunssassa ja nyt mahataudissa..  ;o vähän ehkä alkaa tympiä tää sairastelu...
Ajatukset on ollut ihan hukkateillä kun viime lauantaina saatettiin ukki haudan lepoon..:(

no mut josko tämä elämä tästä nyt jotenkin alkais luistaan... yhtään ajatusta en oo jaksanut raskautumisen suhteen tuhlata.. joten on usko koko raskautumiseen ihan nollassa... joten ei siis kovin positiivisella mielellä..
yk 13 ja kp 22 näyttäis olevan menossa..mitään odotuksia ei oo tähän kiertoon, kun ei vaan jaksa.. on pupusteltu totta kai, mut ihan vaan muuten vaan :D mielenkiinnolla oottelen että miten pitkä kierto tästä nyt tulee.. toivon kyllä että tasaantuis, viime kierto oli siis sen 34pv kun yleensä kierrot on ollut 29 pv..
sori tämmönen negatiivinen pläjäys itestäni, mut on vaan niin masis olo yrityksen suhteen... mut josko sitä taas sais uuden innon päälle ku pääsee tänne lueskeleen teidän juttuja paremmin :)

Täällä yksi mamma kanssa haluaa kovasti toista lasta. Esikoisemme on nyt vuoden ja kahden kuukauden ikäinen pieni prinsessa. Tässä kuussa on kovasti yritetty tehdä töitä kakkosen eteen, eikä meillä ole ollut missään vaiheessa ehkäisyä käytöstä. Haluaisin kakkosen mahdollisimman pian jotta lapsista olisi seuraa toisilleen. Saa nähdä kuinka tässä kuussa käy, sen pitäisi selvitä perjantaina.

Kiitos kaikille onnitteluistaemoticon Vaikee vaan vieläkään käsittää et raskauduin taas yhdellä yrityksellä ja siis tosiaan vain kerran pupuiltiin. Jos kolmatta lasta havitellaan niin ehkä riittää et mies heittää mua kalsareilla.
Niin se vaan, kun sen plussauksen teki niin alkoi myöntään itselleen ne alavatsassa tapahtuvat juilimiset (selitin ne itselleni koko ajan suolistovaivoina :D)

Toivottavasti tulette pian perässä! Mä en täällä näköjään kauaa viihtynyt, joten ihan turhaan stressasin tätä asiaa. (eli stressikään ei heikentänyt hedelmöittymistä, huomio teille kaikille stressaamisesta stressaaville ;)

Eli iiiisooot plussatuuleet tästä kaikille,
*Puuuuuuuuuuhhhhh* +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

erityisesti vanilj:lle paljon tsemppihaleja. Hyvin ymmärrän miks masentaa, mutta kyllä se aurinko taas sinnekin joskus paistaa <3

Nipsulle peukut, että saat lekurilta naurut! ;) Oon kuullut noista korvakierteistä ja vaikka ei ole meidän kohdalle osunut ainakaan vielä, niin voin vaan kuvitella miten kamalaa on. Kaikki sympatiat teille! Jaksamisia. Olispa se ne hampaat, kun kiukuttaa.

vanilj: Suuret osanottoni sun ukin takia! :( Ja paljon jaksamisia! On sulla nyt ollut aika paljon rasitetta tuon lisäksikin, kun on yötyöt ja sairastelut ja toki se masis yrittämisestä. Mäkin oon nyt ollut aika synkällä mielellä :( Olin niin tyrmistynyt, kun ne menkat alkoivat taas kaikista oireista huolimatta. Mutta  kiva, kun palasit taas juttelemaan! :)

Kiki: Juu, eihän se muiden onni ole meiltä pois. Nyt vaan on taas sellainen kausi menossa, että ihan hirvittää edes mennä facebookiin, kun pelkään, että sieltä hyppää heti silmille jonkun tilapäivitys raskaudesta tms. :( tyhmää tyhmää! Mut tuntuu vaan, etten just nyt kestäis sitä. Mua pelottaa myös ne häät nyt lauantaina, jos siellä kuulen vauvauutisia tai jos multa tullaan taas utelemaan pikku kakkosesta. Huh. Kyllä tää taas tästä, kun ovis lähestyy ja päästään taas tositoimiin ;) Toivottavasti sinne olis nyt tullut tärppi!

Tervetuloa Mamma 0711!

On: Tosi inhottavat menkat ollu :( henkisesti varsinkin. Koko ajan harmittaa tai kiukuttaa ja väsyttää. Sain tänään varattua ajan verikokeeseen ens viikolle. Ja tilasin myös lisää ovistestejä. Kyllä, mä jatkan testailua. Että sitten ei voi kukaan väittää, ettei oltais tosissaan yritetty. Siis jos tämän asian tiimoilta täytyy lääkäriin jossain vaiheessa palata. Eli näinkin positiivisella mielellä olen tänäänkin ;) Täytyy varmaan mennä nukkumaan päikkärit.

Mamma0711: tervetuloa mukaan :) perjantaita siis jännityksellä ootellen, plussa puhurit siis sinne! :)
Vesimeloni: mahtavaa ettei sun tarvinnut kauaa plussaa ootella :) tsemppiä odotukseen <3 
Margeliini: kiitos osanotoista.. joo on kyllä ihan riittävästi ollut tässä samaan aikaan kaikkea mahollista.. no mut josko se tästä palautuis takasin normiraiteilleen..
Isot pahoittelut sinne menkoista :( <3 ärsyttää kun oireet antaa niin paljon toiveita raskautumiseen, mut sit joutuukin pettymään.. tyhmää kun ei edes omaan kehoonsa pysty luottamaan.. :(

täytyis varmaan jossain vaiheessa soitella johonkin päin että pääsis tutkimuksiin.. mutta lääkäri meinasi että km jälkeen täytyy odottaa taas vuosi ennen kuin pääsis tutkimuksiin? :o
oishan se kiva selvittää että onko kaikki kropas ok vai ei..
Mut nyt täytyy alkaa valmistautua yöhukiin :)

Vesimeloni: Oikein paljon onnea plussasta! Ihanaa! Ja onhan se ihanaa, että toiset onnistuu noin helposti, vaikka se kieltämättä toisinaan hienoista kateutta herättääkin. 

Vanilj: Osanotot täältäkin (halit) ja tsemppiä. Välillä vaan täytyy olla niitä huonompiakin aikoja, että voi sitten taas seuraavaksi mennä paremminkin. Kyllä se vielä iloksi muuttuu, usko pois! Mullekin sanoi lääkäri, että keskenmenon jälkeen pitää taas odottaa vuosi ennen, kun voi päästä tutkimuksiin. Ja lääkärit myös sanoivat sitä, että raskaus on täysin mahdollinen, kun se on kerran aikaisemminkin onnistunut. Mulla siis meni ihan ensimmäinen raskaus kesken ja sen jälkeen meni noin puoli vuotta, kun tulin uudelleen raskaaksi ja sillä kertaa kaikki sitten meni hyvin.

Margeliini: Pahoittelut menkoista! Se on kyllä tosi inhottavaa, kun koko ajan toivoo raskautta ja sitten ne menkat sieltä vaan aina tulee ja tulee ja tulee. Mutta elä heitä kirvestä kaivoon, aina on olemassa toivoa, kunnes toisin todistetaan. 

On: Meillä on ilmeisesti poitsulla alkamassa ensimmäinen flunssa. On aivastellut koko päivän ja nyt illalla alkoi sitten nokka vuotaa. Vielä ei onneksi kovin tukkoinen ollut, mutta kohotin pinnasängyn päätyä pikkuisen ja annoin panadolia ennen nukkumaan menoa. Jospa se flunssa jättäis tulematta sen pahemmin. Tosin on tässä jo pidemmän aikaa ollut itselläkin sellainen olo, että flunssaa pukkaa. Tänään ei ole ollut mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Jonkin verran on kyllä odotuksia, mutta yritän pitää mieleni kurissa, ettei tule kovin isoa pettymystä, kun ne menkat sieltä tulee. 

vanilj: ihmettelinkin jo, mihin oot hävinnyt :) osaanottoni ukin takia ja paranemistsemppejä.

Mamma0711: tervetuloa :)

Maikkie: te olettekin säästyneet mukavan pitkään ejalta flunssalta, meille se iski jo 3-4kk iässä :( paljon juomista vaan, niin pysyy kaikki limat juoksevina (ah, miten miellyttävän kuulosta). Meillä poika ei yhden flunssan aikana jostain syystä juonui maitoa oikeen yhtään ja sitten kurkkuun jäi semmosta sitkeetä limaa eikä pieni oikeen osaa vielä yskiä pois sitä :(

Omista oloista sen verran, et ovis on laskureitten mukaan vielä parin viikon päässä eikä tässä kauheesti mitään peittojakaan heilutella kun mies on yöt töissä (su-ti, ke-pe). Ja mä en saa nukuttua yksin, vaikkei tää yksinolo mitään uutta olekaan :( viime yönäkin pyörin jonnekin kolmeen asti ennen kun uni tuli, siinä puolen yön aikaan mm. sulatin pakastimen iltapuhteeks. Pojalla oli korvatulehdus molemmissa korvissa, mut ihan lievä eikä ainakaan nyt edes mietitty mitään putkia. Hassua vaan mennä tommosen touhon kanssa lääkäriin ja sanoa, et epäilen korvatulehdusta. Poika tutki ihan innoissaan lääkärin huoneessa kaikki nurkat ja "höpötti" koko ajan. Lääkäri sanokin että on melkosen pirteä ja reipas korvapotilas, yleensä tänne tullaan huutamaan ja itkemään :)

Vesimeloni tule moikkaamaan meitä tänne aina välillä ja kertomaan kuulumisia :)

vanilj osanottoni ukkisi johdosta! mäkin ehdin jo ihmetellä, minne olet hävinnyt. uskon kyllä, että alkaa masentamaan pitkäaikainen yrittäminen eikä yhtään helpota tuo, että lääkärit sanoo, että vuosi pitäisi yrittää ennenkuin pääsee tutkimuksiin tai hoitoihin. mut jospa kuitenkin.. :)

Maikkie paranemisia sinne! mun tyttö sai ekan kunnon räkätaudin n. kuukausi sitten hampaidentulon seurauksena. itselläki oli pikkunuha samaan aikaan ja oon nyt taas kurkku karheana ja nenä vuotavana :/ tyttö tekee hampaita ja itkee sitä yöt, eipä kai me unta tarvitakaan :( päivälläki nukutaan huonosti eikä ollenkaan, jos en oo vieressä. ihmeen terve tää tyttö kuitenki on ollu, korvatulehduksia ei oo ollut (puun koputusta). luin jostai et yliaikaiset ois jotenki herkempiä sairastelemaan, tiedä häntä. eikä me mitenkään vältellä ihmisiä :)

Mamma0711, tervetuloa!

Margeliini tsemppiä menkkakurimukseen ja uuteen yritykseen! ja tsemppiä myös häihin ja tyhmien uteluiden kestämiseen! mua ärsyttää myös henk. koht. sellaset kaverit, ketkä tulee selittämään miten monennella yrityksellä saivat vauvansa. kävipä kerran muutamia vuosia sitten, et kommentoin facessa, et hirveä olo ja oksettaa, niin eikö tullut jo yksi ei-niin-hyvä-kaveri kommentoimaan, et onko iloisia uutisia tiedossa? kommentoin tuohon et ei ole, vaan mullon krapula (käytin silloin alkoholia). alkutalvesta mulle tuli joku jumppasalilla selittämään, et miten helppo on olla nuori ja saada lapsia, jolloin mulla meinasi päästä itku ku selitin, ettei tyttö todellakaan tullu mitenkään helpolla, vaan häntä yritettiin monta vuotta ja luovuttiin jo toivosta saada lapsi. siksi ajattelen et on epähienoa kommentoida toiselle, et jokos on 2./3./n:s lapsi tuloillaan, kun sen tietää, miten vaikeaa se voi olla. tsemppiä myös oviksen bongailuun ja eihän siinä mitään menetä, vaikka jatkaa tikuttamista :)

mulla sai yksi lukioaikainen kaveri toisen lapsen n. viikko sitten eikä se tuntunut pahalta, vaan onnittelin häntä täydestä sydämestä. hän ei kovin hehkuttanut asiaa etukäteen facessa, joten asia selvisi mulle vasta, kun kävin katsoo/stalkkaa, mitä hänelle kuuluu.

Nipsu onneksi kävitte lääkärissä ja saitte lääkkeet! paranemisia pikkupotilaalle!

Kiki treenit tulee kyl virkistykseksi, vaikka kävelen tällä hetkellä hitaammin ku hitaammat mummot noiden lihaskipujen vuoksi :) tyttö on reagoinu aika voimakkaasti mun poissaoloon, mut on toisaalta nukkunu sikeästi ku oon tullu takas ja menny nukkuun. mä oon niin et mä <3 treenit, kun sain potkiksessa elämäni ekan kerran kirvespotkun onnistumaan ja jotenki mussa on jotai ihan uutta notkeutta :) sensijaan ukemeissa on vielä tekemistä ja vatsalihakset täytyy saada takas :) mulla tulee jotenki ammatin kautta tuo tiukkuus noiden sääntöjen ja rajojen suhteen, koska näen töissä, mitä käy, jos niitä ei ole. ja tokihan mun kotikasvatus oli tiukka. meillä on pojalla kuitenki monia vapauksia ja hän saa tehdä asioita, mut on tiettyjä juttuja, mitkä menee kaiken edelle ja yksi niistä on koulunkäynti.

on: eli kuten aikaisemmin kirjoitinki, oon flunssassa, on kuumeolo ja tänään pahaoloki kahvin jälkeen. pupuiltu on, mutta nyt koska pupuiluttaa :) ihastuin niin paljon tuohon treenin jälkeiseen tunteeseen, että raskautumisajatukset ei vaivaa juuri mieltä. jospa se tietäisi parempaa mahista vauvautumisen suhteen, vaikkei tässä nyt kiire taas olekaan, kun haluan nyt saada treenata :)

Lyhyesti kesken työpäivän täältä huhuilen tervetulotoivotukset uusille ja onnittelut vesimelonille pikaisesta raskautumisesta! :)

Pahoitteluni omanapaisuudesta, mutta tosiaan en ole hetkeen taas ehtinyt käydä lukemassa, eikä hetkeen ehkä olekaan aikaa, joten kirjoitan nyt edes lyhyesti. Täällä on aika tohinaa ollut töissä ja kun oli vielä viime viikonloppuna kissanäyttelyt, niin ei ole paljon ehtinyt mitään ylimääräistä tekemään. Viikonloppuisin yleensä on ollut aikaa kirjoitella, mutta nyt on monelle viikonlopulle peräkkäin puuhaa. Työt kuitenkin maistuu edelleen ja tyttö viihtyy hyvin isänsä kanssa. Kovasti menee kyllä tuo puhe eteenpäin, ei enää edes muista, mitä kaikkia sanoja tyttö osaa. Eilen oli 1,5-vuotisneuvola, jossa lääkäri tuumasi, että puhe on kyllä vähän "aikaansa edellä", kun jo yhdistelee sanoja lauseksi ja nyt on oppinut joitakin yhdyssanojakin. Alkuun sanat olivat kaikki kaksitavuisia, esim. sämpylä oli sämpy. :) Nyt hoetaan monesti "tonne meni Ankku" yms. ja yhdyssanoista osataan ainakin "kissakojtti" ja "muumipasti". :D Kohtahan tuon ipanan kanssa voi oikeasti jutella!

Mutta paremmalla ajalla koitan vähän enemmän vastaillakin! Plussatuulia kaikille!

Ei ole menkoista merkkiäkään täällä päin, mutta nyt tietysti kun oottamalla odottaa niin ne on tietysti tyyliin viisi päivää myöhässä. No kuitenkaan tänään ei ainakaan ole ollut mahakipua mitä yleensä on ennen menkkojen alkua eikä mitään muutakaan oireilua. Ei suuntaan eikä toiseen.

Plussatuulia kaikille :) !

Täälläkään ei merkkiäkään menkoista eikä oireitakaan mihinkään suuntaan. Ei sitten niin mitään. Tosin en mä nyt ihan tarkkaa kiertopäivää tiedä. Muistan vaan joskus laskeneeni, että viimeistään sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa. Ei kyllä oo yhtään ollu mitään jomotuksiakaan muutamaan päivään.....

kiva kuulla jotta väki on kaipaallu <3 ootta te kyllä mielessä ollut vaikkei tänne saakka oo kirjoittelemaan päässyt :)

Maikkie: sehän kuulostaa lupaavalta jos ei menkka jomotuksia vielä oo ilmaantunut ;) Kyllä mä uskon että ennen pitkään toinen lapsi meille vielä suodaan, nyt vaan turhauttaa palijon :)
Mamma0711:  sielläkin kuulostaa lupaavalta kun ei vielä merkkejä menkoista :)
Kellitys: siellähän on ollut vauhdikasta menoa :) vauti kun teidän tytön puhe on kehittynyt! :) meillä tulee muutamia sanoja vasta ja sitten tietenkin tuota omaa höpinää ;)
della79: kiitos osanotoista. Pikaiset paranemiset sinne! siellähän kuulostaa hyvältä treenailu, täytyis itekkin saara otettua niskasta kii ja ruveta enempi liikkumaan.. :)
Nipsu86:  voi vitsit, sinne nukkumattia toivottelen että saisit nukutuksi yksin. on se vain ni outoa jo mies on yön pois :/ pikaiset paranemiset pojalle <3

mitäs tänne, raskautuminen on toiveissa koko ajan, mutta yritys on jääny kyllä kokonaan.. noh, täällä taitaa alkaa puhaltaan muutoksen tuulet.. mitä ilmeisemmin tässä jossain vaiheessa vaihdetaan asuntoa ja kuntaa kun sopiva löytyy. mies menee kouluun taikka jää pojan kanssa joksikin aikaa kotiin ja mä palailen työelämään vanhaan tuttuun työpaikkaan. tässä kun on noita muita työmaita nyt muutaman nähnyt niin kyllä se vanha tuntuu mahtavalta paikalta :D joten mä oon aivan täpinöissä nyt muutos juttujen kanssa, jotta saattaa olla että yritys pistetään kokonaan tauolle joksikin aikaa.. EHKÄ ;D kunpa se aurinko alkais vaan paistaan risukasaan :P

Moikkamoi. Täällä ilmoittautuis yks kovasti kakkosta kuumeileva! Meillä(kin) on se kuuluisa maailman ihanin lapsi 2vee ;) Minä itte 27v ja mies 30. Nyt neljättä kiertoa yritystä. Oliskohan tänään tai huomenna kp1/30-33, negaa kun näytti testi tänään... Ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäs heti, mut päätyi varhaiseen keskenmenoon. Antaa onneks toivoa tulevaan! Kroppa kun muutenkin tuntuu toimivan lähes kellontarkasti. Oviksen bongailuun "sen enempää" en oo lähtenyt, kun "aika" hyvin sen huomaa kokopäivän kestävästä jäätävästä juilinnasta :s Jos mä tässä pikkuhiljaa pääsisin mukaan teiän keskusteluihin, miehelle kun en viitsi ihan näistä kaikesta avautua, vaiks vähän vääjäämättä se tulee saamaan osansa tästäkin :D Joku oli täällä plussannut juuri eikö, onnitteluja tuhannesti <3 perässä tullaan, vaikka verenmaku suussa ;d plussapuhureita siskot !>

Täältä  nopsa kirjoitus. :) Ihanaa kuulla susta Vanilj, ja isot osanotot sinne. Kuule se voikin olla, että kun tulee kaikkia kivoja juttuja, niin tulee se plussakin sieltä. :)

Tervetuloa kaikille uusille, ja toivottavasti kenellekään ne menkat ei nyt saavu!

Nipsu, miten teidän ilta meni? :) Ja Margeliini, ei synkistellä. eihän? Vaikka kyllä muakin aina välillä synkistyttää..

Meillä on ollut tosi hoppu viikonloppu, perjantaina oli mun kummitytön 10-vuotiskekkerit, eilen olin aamulla töissä ja siitä sitten nopsaa ehodtamisen kautta ystävien häihin. Oli tosi kivat häät, morsian oli superkaunis ja kaikki meni kivasti. :) Tultiin kotiin siinä kahden aikaan ja kun miehen vanhemmat oli meillä yötä, niin nousivat aamulla pimun kanssa, niin me saatiin nukkua KYMMENEEN! :D En muista koska olisin nukkunut kymmeneen. :D Ilta oli mennyt hyvin, aamulla kyllä huomasi että oli oltu pois, kun tyttö oli kuin pieni takiainen. Viimeseen saakka ponnisteli, kun ei tahtonut edes päikkäreille nukahtaa nyt. Viimein kuitenkin onneks uni voitti.

Tänään lähdetään tekemään tytön eka ulkomaanmatka, kun mennään risteilylle Tukholmaan. :) Saatiin lahjakortti, joka oikeuttaa johonkin megasviittiin, siihen kuuluu vielä jotkut hienommat erikoisaamiaiset, ja otin meille buffankin vielä täksi illaksi. <3 Päästään kunnolla miehen kanssa syömään, tyttökin saa syödä sen mitä haluaa. :) Menee sen verran hienosti toi sormiruokailu nimittäin. Ihan luxusta päästä vähän johonkin. Meidän hyvät kaveritkin asuu nyt Tukholmassa, niin nähdään niitä varmaan sitten huomenna päivällä siellä nopsaa.

Eilen häiden aikana oli niin jäätävät menkkajuiminnat, että ravasin vähän väliä vessassa kurkkimassa, ettei kai ne menkat alkaneet, kun oli mekko, joka oli valkopohjainen. :D Siinähän oliskin ollut hei kiva olla íso veriläikkä persauksissa. Onneks ei nyt sitten alkanut, mutta odotan huomiselle, kun huomenna on tuo kp 30. Mutta nyt mä  alan kiireen vilkkaan pakkaamaan meidän kamoja ja yritän saada laitettua kämpänkin lähtökuntoon, onneks tajusin ajoissa laittaa vielä tytön vaipat ja astiat pesuun, niin tulevat valmiiksi ajoissa. :) Tuun kirjottelemaan heti kun palataan (menkkojen kera) kotiin.

Täällä ei vieläkään menkoista tietoa, mutta en nyt ala intoilemaan. Jos ei tulevan viikon perjantaihin mennessä näy niin sitten ostan testin ja testailen. Muuten vain odottelen ja ihmettelen. Vähän väliä tullu käytyä vessassa kurkkimassa onko menkat alkanu ja koko ajan mielessä se, että missä ne viipyy ja olisko ehkä tärpännyt :D

Kaikille plussa tuulia ja toivottavasti ei menkat saavu kenellekkään joka niitä ei toivo! :)

Vanilj: Olen Kikin kanssa samaa mieltä... Yleensähän se tärppää just sillon, kun sitä vähiten odottaa. Sä saat muuta ajateltavaa noista tulevista muutoksista ja siinä sivussa saattaa sitten se tärppikin tulla ihan yllättäen :) 

Kiki84: Mukavaa risteilyä teille, rentoutukaa ja nauttikaa hyvästä ruoasta! 

Mamma0711: Sulla on kyllä ilahduttavan rento asenne. Eiköhän sullekin ensi viikolla sitten selviä, kuinka on käynyt. Pidän täällä kovasti peukkuja sulle!

On: Mulla on nyt eilisestä illasta asti tullut semmoista rusehtavaa tuhrua ihan pikkuisen. Todella omitusta, koska yleensä mulla on alkanut kunnon vuoto melko nopeasti noiden tuhrujen jälkeen ja nyt ei vieläkään kuulu... En mä kyllä usko yhtään, että olisi tärppi käynyt. Ei vaan ole ollenkaan semmoinen olo. Mä aion kans odotella vaan ihan rauhassa ja jos ei loppu viikolla vielä ala kunnolla menkkoja kuulumaan niin sitten testaan. 

Takaisin