Margeliini
Puuhakas puhuja
Vesimeloni: Hmm... Voi olla, että pupuilu osui hyvään saumaan tai sitten ei. Kun se eka positiivinen tuli jo keskiviikkona. Kysyin gyneltä pari viikkoa sitten, että miksi mulla välillä näyttää testit monta päivää positiivista (viimeksi jopa viis päivää), että näyttääkö testi negatiivista heti oviksen jälkeen (kun lutenisoivan hormonin pitäisi mun lukemani perusteella laskea rajusti munasolun irtoamisen jälkeen). Mutta ilmeisesti ovulaatio tapahtuu 12-42 tunnin kuluessa ekasta positiivisesta testistä. Ja mitä voimakkaampi ovulaatio on ollut, niin sitä kauemmin ne hormonit näkyy testissä. Että jos se ovis onkin ollut pian sen positiivisen testin jälkeen... Mutta toisaalta vaikea uskoa, koska mulla on tänäänkin ollut tosi kovaa mahakipua ja tooosi limaiset oltavat.
Noi ovistestit on ilmeisesti erilaisia riippuen merkistä (siis toiset herkempiä kuin toiset). Mulla näyttää aina kahta viivaa sillä testillä, jolla yleensä testaan. Mutta hormonin noustessa sitten testiviiva on selvästi tummempi kuin kontrolli. Kerran mulla oli jotain apteekista ostettuja testejä ja niissä näkyi testiviiva vasta, kun se oli kontrollin kanssa yhtä tumma (eli positiivinen). Jos sulla ei oo tähän mennessä näkynyt kuin yksi viiva (ja oot tehnyt suurin piirtein samaan aikaa päivästä testit ja ollut sen pari tuntia syömättä ja juomatta ennen testaamista) ja tänään haamu, niin kyllä se hormoni on varmaan jo nousemassa :)
Noi ovistestit on ilmeisesti erilaisia riippuen merkistä (siis toiset herkempiä kuin toiset). Mulla näyttää aina kahta viivaa sillä testillä, jolla yleensä testaan. Mutta hormonin noustessa sitten testiviiva on selvästi tummempi kuin kontrolli. Kerran mulla oli jotain apteekista ostettuja testejä ja niissä näkyi testiviiva vasta, kun se oli kontrollin kanssa yhtä tumma (eli positiivinen). Jos sulla ei oo tähän mennessä näkynyt kuin yksi viiva (ja oot tehnyt suurin piirtein samaan aikaa päivästä testit ja ollut sen pari tuntia syömättä ja juomatta ennen testaamista) ja tänään haamu, niin kyllä se hormoni on varmaan jo nousemassa :)