Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiki84: Työniloa sulle, kun menet töihin! On varmaan kivaa vaihtelua. Mullekin kelpais. Kai sitä jotain sijaisuuksia vois katsella tässä hoitovapaan aikana. Mun pitäis tässä pian tehdä päätös, mihin asti olen hoitovapaalla seuraavan jakson. Toisaalta tiedän kallistuvani siihen, kunnes tyttö on kolme vuotta, mutta toisaalta hirvittää ilmoittaa se töihin. Jos mä en sitten jaksakaan olla niin kauan? Sais se toinen lapsi kyllä tännekin tulla pian. Mieluiten ens kevääksi, jotta sitten kesään mennessä oltais selvitty siitä alun kaaoksesta ja voitais nauttia kesästä. Esikoinen kun oli kesävauva, niin kyllä siinä oikeastaan koko kesä meni ihan ohi, kun oli sitä uuden opettelua ja kauhee väsymys ja neidin vatsavaivat ym.

Lillis tervetuloa mukaan! Toivottavasti teillä tärppäisi pian. Olette jo ilmeisesti ihan hyvän tovin yrittäneet.

vanilj: Kiva, että sulla on ollut stressitöntä. Kai se on parempi käydä täällä harvemmin, jos tuntuu, että stressiä tulee. Mä ajattelin kans ens kierrossa tikutella vähemmän. En nyt kokonaan varmaan luovu, kun noita testejä on vielä jäljellä, mutta tikutan vaan siihen asti, että saan ekan positiivisen ja sen jälkeen sitten jokatoinenpäivä-taktiikalla pupuilua. Ehkä on parempi, etten tiedä tarkalleen koska se ovis on ollut.

Hele81: Toi on kyl tietyllä tavalla rasittavaa, kun tutut kyselee, että montako lasta teille tulee tai koskas teille on pikku kakkonen tulossa. Multa on kans muutama tuttu kysynyt lapsiluvusta ja täytyy siinä vaan jotain ympäripyöreetä sitten selitellä, että katsotaan nyt... En kuitenkaan halua kaikille tätä vauvahhavetta kailottaa, ettei ala se mahan kyttääminen ja tivaminen kaikista epäilyttävistä oireista. Jotenkin noi miehen sukulaiset tehneet mut ihan vainoharhaiseksi, kun tiedän että pohtivat pienissä piireissään meidän perheen asioita. Tsemppiä sinne loppupäiviin ja plussatuullia! :)

Nipsu86: Sullahan menee nyt kierto aika samoissa vaiheissa kun mulla! :D Testien perusteella mullakin tais olla ovis maanantaina ja peittoja heilutettiin la-su yönä. Tosin ovisoireet ei mene ihan yksiin testien kanssa... Noh, täälläkin katsellaan mitä ens viikko tuo tullessaan.

On: Kp 16 eikä oikeastaan mitään ihmeellistä. Harmittaa vähän, kun aktiivisuus tässä kierrossa jäi niin vähäiseksi, kun en tajunnut kuulostella ovisoireita tarkemmin, vaan luotin niin sokeasti testeihin. Mutta oppia ikä kaikki vai miten se meni... Todennäköisesti pääsen ainakin hyvän ystäväni kanssa terassille parin viikon päästä, kun meillä on tyttöjen ilta.

Onnea plussanneille ja tsemppiä muille! Tääl menee kesä heppavauvaa yrittäessä, ens vkolla kokeilen saaha ell ultraa josko ois tammuska jo tiineenä. ;D
Omal kohal edellisen oletetun km jälkeen jätettiin miehen kans hatut pois, ja on menty keskeytetyil touhuil. Sen verra hektistä ny tää kesä ollu ja tulee olee et josko sitä si syksymmäl kateltas si iha tositoimin.. ;)

Hele81: Joo meiltäkin ollaan kyselty joskus lapsiluvusta, oon sanonut vaan että kaks tai kolme vois olla kiva,mut en oo sen enempää puhunut. Joillekin ystäville ja mun äidille oon kertonut, että toivottaisiin toista mahdollisimman pian. Toisaalta nekin tietää, ettei mulla ole edes menkat alkaneet vielä, joten en usko että alkavat mitenkään kyttäämään.

Toivotaan nyt että Nipsulla tai Margeliinilla olis tärpännyt. :) Kohtahan se selviää!

Täällä on lähtö siis mökille nyt ylihuomenna, ollaan siellä tytön kanssa viikko kun mies jää kotiin töihin. Eilen muuten annettiin tytölle ekaa kertaa korviketta, laitoin pulloon ihan vähän (jotain 60ml), kun ajattelin että jos ei se huoli. Noh, se veteli semmosen 150ml. :D Samoin tänään kertahuikalla sen reilu 150ml. :) Joten siitä ei tartte huolehtia, kun palaan töihin!!! Toisaalta haikeeta, mutta toisaalta aivan ihanaa, en oo enää niin kiinni sitten, että esim. illaks pitäis olla kotona kun tyttö menee nukkumaan, että saa maitoa. Huomas kyllä heti tisseistä, että jätin sen yhden kerran pois päivästä, nyt siis imetän sen kolme kertaa päivässä. :) Sitten varmaan kun meen töihin, niin määrät jää vaihtelevasti kahteen tai kolmeen, kohta se siis loppuu kokonaan! Aika uskomatonta miten nopsaa aika menee, meidänkin tyttö on jo 8,5 kk. <3 Pieni rakkauspakkaus. Uskoisin, että varmaan siinä 11kk iässä sitten jää se imetys kokonaan pois, sitten vois alkaa odottelee menkkojakin!!! JEEJEEJEE!! Enpä muuten koskaan oo odottanut menkkoj alkavaks näin, kuinka urpoa. :D

RiikkaJ: kolme päivää on kulunut, joko oot testannut? :)

Margeliini: Miten menee, onko jotain oireita ilmennyt?

Mulla on vaan kylmä ja väsy. Ja tänään tuli itku kun koira tuli viereen kerjäämään kun syötin sosetta pojalle... Ihan jättepaljon kuullostaa raskauden ensioireilta mun mielestä, mut aamulla testi oli nega. Minäkö hätähousu XD Kun nyt muistelen, niin esikoistesta testiin tuli roskishaamu kp33 aikaan. Ja nyt on kp... 17? Kai.Joten ehkä mä nyt vaan odotan pari viikkoa kiltisti..

PLUSSA!! Ja selkeä sellainen! Nyt ei tarvii arvailla =) On ollu ihan hirvee vitutus, ja hermot tiukalla, ja mahaan sattuu, joten nyt saan olla hirvee ämmä ihan syystä =D Viime kierrollahan oli siis haalea plussa, mutta se meni sitten ilmeisesti kesken, tai tuulimuna tms. Mutta nyt pärähti heti plussa, ennen kun ehti kontrolliviivaa edes ilmestyä. Kierto on vähän mysteeri, joten varhaisultraan käy tie <3 Niin iso helpotus, oikeesti!

Oi RiikkaJ, etpä ehtinyt kauan täällä voivottelemaan! Huippua! Onnea plussasta! <3

Itellä on muka olevinaan kuvottava olo. Voihan se johtua eilisiltana hätäpäissään hankitusta iltapalasta (jumalattoman suuresta kebabista). Tänään iltapäivällä pakataan elämä (vauva, kissat ja kamat) mukaan ja lähdetään katsomaan äitin puolen mummoa ja pappaa toiselle paikkakunnalle. Eilen visiteerattiin isin isää vanhainkodissa (hän sai laitospaikan alle kaksi viikkoa sitten) ja sen jälkeen isin äitiä, joka voi nykyään itse paljon paremmin, kun ei ole enää omaishoitajana. Surkia homma kyllä. Vaikka on pidetty ja tykätty vanhainkoti, on se nyt remontissa ja vuodepaikat mitä sattuu eikä tunnu olevan aikaa henkilökunnalla jumppauttaa tai edes auttaa liikkeelle, niin pappa on nyt sitten kaiket päivät sängyssä :( Syöminen sujuu jotenkuten eikä kolmen hengen huoneessa ole kuitenkaan juttukaveria silloin kun kirkas ja sosiaalinen hetki sattuisi kohdalle.

Takaisin reissusta tullaan keskiviikkona, ja sitten jos ei mitään näy, niin voisi testailla... huoh. Keitelläänpä parit soseet pakkaseen pojalle valmiiksi kotiintuloa odottamaan.

Hienoa heinäkuuta kaikille!

Kp 27/27-33 yk 3

Kiki84: Hyvää mökkireissua teille tytöille!

Nipsu86: Eipä täällä mitään oireita juurikaan. Hieman palelee ja väsyttää muakin, mutta kurkku on myös tosi kipee ollut pari päivää, joten eiköhän tää vaan jotain flunssaa ole.

Riikka J:lle onnittelut! :)

Hele81: Höh. Kurjaa, että vanhainkodissa tuollainen tilanne. Toivottavasti helpottaa, kun remontti on ohi. Tsemppiä nyt viimeisiin piinapäiviin! Onneksi pääset reissuun, niin ehkä vähän pysyy ajatukset muualla kuin mahd. menkoissa tai raskaudessa. Tai sitten ei ;)

On: Mun miehellä oli tässä lyhyt kesäloma, neljä päivää. Huomenna sitten aloittaa uudessa työpaikassa (tai eihän se mikään uusi oikeastaan ole, kun on siellä kesätöitä ja keikkahommia tehnyt) ja me ollaankin taas tytön kans kaksin. Neiti on ollut kauheen pahalla tuulella viimeaikoina johtuen varmaan siitä, että harjoittelee taas tuota oman tahdon ilmaisua koko ajan. Ja kauhee huuto, kun ei saa kaikkea haluamaansa :( No, kai tää vaihe taas kohta menee ohi. Reilun viikon päästä pitäis tädin saapua. Ei mitään kummempia oireita. Mahaa jomottelee ja valkovuoto runsasta, mutta eipä nuo oireet viimekierrossakaan mitään tarkoittaneet. Joten eipä luultavasti nytkään. Pitäis varmaan varailla lääkäriaikaa, että pääsis selvittelemään mikä noita jomotuksia aiheuttaa... ei vaan huvittaisi. Kai mä jonkun endometrioosituomion saan.

RiikkaJ: onnea mahottomasti! :)

Margeliini: Voi miten tutulta kuulostaa tuo lapsen oman tahdon ilmaisu, Meidän poika on kans koko ajan tinttailemassa jos ei tahtoaan saa läpi tai jos joku ei heti onnistu niin kuin hän haluais.
Kunpa sinne ilmaantuis kunnon oireita ja plussaa pääsisit testailemaan :) Toivottavasti ei endoa olisi, täytyis kyllä itekkin käydä lääkärillä, mut vielä ei aikaiseksi ole saanut.
Hele: kunpa siellä sen plussan pääsisit testailemaan. Tuosta vanhainkodista, kannattanee sinne esimiehille ilmoitella jos on liian vähän hoitajia ettei ne ehdi kunnolla hoitaa, niin voivat tehdäkkin asialle jotain :) mut mukavaa reissua sinne :)
Nipsu: tsemppiä sinne odotteluun, kumpa sinne se plussa tulisi :)
Kiki: hyvää mökkeilyä :) hyvä että korvike maistui hyvin :)
Tinttura: toivottavasti sinne tulisi heppavauva uutisia :)

on. eihän täältä osaa pois pysyä ;) kp17 näyttäis olevan, ovis oli eilen tuntemusten perusteella.. täytyy tänään koittaa vielä pupuilla.. :)

Heissan mammat!
Täältä ilmoittautuu joukkoonne taas yksi kakkosta kuumeileva. Kuten tickeristä huomaa niin perheessämme asustaa pian touhukas 2vee. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää, mutta on se sellainen rakkauspakkaus <3
Ehkäisy jätettiin pois vasta hiljattain. Meneillään on vasta ensimmäinen kierto jossa raskaus mahdollinen. Meinattiin ettei lähdetä heti paniikinomaisesti yrittämään, eli tulee jos on tullakseen. (Tosin tätä palstaa lukeneena kuume senkun nousee...) Huomaan yhtäkkiä kuitenkin laskevani päiviä ja tutkailemalla oireitani. Ovis oli juuri vkonloppuna että katsellaan miten tässä edetään :)

Margeliini toivottavasti ei ole endoa, itsellä se on diagnosoitu viitisen vuotta sitten ja ei ole kyllä ollut helppoa elää sen kanssa, ehkä helpompi nyt sen 5 vuotta kun ollut tietonen, mutta silti.. Synnytyksen jälkeen helpottaneet, en enää ole taju pois ja ulvo kivusta kun täti saapuu.. Niihin kipuihi verrattuna synnytyskin tuntui helpolta.. :( Mutta nyt ollut helpompaa, eikä särkylääke purkkikaan tyhjene enää niin vauhilla.

Vanilj ei täältä tosiaan malta olla poissa. :D Vauvoja kun syntyy ympärille yhteen jos toiseen suuntaan, yhdelle tutulle tuplatkin. :) Esikoinen on vasta 6kk ja hevosia pitäs tässä ratsutella mut kummasti kuumottaa.. ;) Varsinkin nyt, kun tuntuu et oonko laskuissani sekasi vai mikä on. Ei nyt sen kummempi olo oo, mutta kahvista tuli järkyttävän huono olo (pystyny ku muutaman hörpyn ottamaan) ja neitii nukuttaessa järkyttävän voimakas metallin maku suussa. Nippailoo masusta, järkyttävä väsymys ollu ny useemman päivän ja valkovuoto on noh, suht normaali runsasta ollu näi ennen menkkoja, mutta kun pidensin sitähi kierron laskemista jo siihe 30pvää, ku näytti et se on siihe tasottunu ny muutama viimesin kierto (alkuun ja aina ollu 28kp), mut ku ny menee jo sillähi laskuopil kp 31/30.. ömm.. Katella tää vko viel, sen kummempia viitti viel innostua.. Ettei va tu pettymystä taas.. Ku muute ei sen kummasempi olo ookka si. Ei o samanlaine olo ku neiti ootin ja jos sattusin nyt oottamaan, mahtas olla poju tulossa. :D

Mut tsemppiä kaikile ja onnee plussista!

Toivottavasti vanilj saitte oviksen hyödynnettyä ;) Nyt vaan peukut pystyyn ja piinaviikot alkakoon!

Anskuliinille tervetuloa mukaan! Ja pikaista raskautumista! Täällä kyllä kuume nousee kovaa vauhtia, pidä varasi ;)

Tinttura: Miten sulla se endometrioosi oireilee? Ei mulla kyllä ihan siihen viittaavia oireita ole muuta kuin ihmellisiä alavatsakipuja, jotka ovat tulleet nyt pari kertaa n. viikon päästä oviksesta. Samaan aikaan yleensä valkovuoto muuttuu tosi runsaaksi ja vetiseksi. Tätä on ollut vasta pari viime kiertoa, sellaisen kierron jälkeen, jossa ilmeisesti oli kemiallinen raskaus. Tuntuu, että koko kroppa meni sen kierron jälkeen ihan sekaisin.

On: Kp ? en nyt muista. Tänään on ollut aika inhottavia alavatsakipuja :( Ei ole menkkamaista eikä ovisnippailun tyyppistä, vaan sellasta paineen tunnetta. Ja toi valkovuoto... Aaargh! Menee hermot sen kanssa, kun saa jo viikko ennen menkkoja kulkee rätti housuissa. Tää viimeinen piinaviikko on muutenkin paljon tyhmempi kuin eka (tai mistäs mä tiedän vaikka tääkin kierto venyisi), aika matelee hitaammin, haluais jo tietää mikä on tilanne (vaikka kuvittelenkin sen jo tietäväni). En tiedä johtuuko vauvakuumeesta vai tästä mun ihmeellisestä hormoniepätasapainohässäkästä, että musta tulee ihan hirveen kiukkuinen jo näihin aikoihin kierrosta :( Taas eilen kaikki vaan vitutti (anteeksi ketutti) enkä millään saanut itseäni paremmalle tuulelle. En olis jaksanut kuunnella neidin kiukuttelua tai katella miestä. Sitten tulee ihan paha mieli noiden rakkaiden puolesta, kun olen niin huonoa seuraa ja sitten rupee jo harmittamaan myös se, etten voi asialle mitään ja sittenhän tulee tippa linssiin. Hetken päästä alkaa ärsyttää tää lapsellinen kiukuttelu ja vielä märiseminen kauheessa itsesäälissä, vaikka minähän se paska ihminen tässä olen, kun kaadan kauheen lastin miehen ja tytön niskaan. Huh.

Tinttura: mullakaan ei ole endo oireillut synnytyksen jälkeen eikäpä kyllä oo ollut menkkojakaan, joten en tosiaan tiedä, miten se alkaa käyttäytymään. mua paiskattiin endo-diagnoosilla marraskuussa 2008 ja leikelty on kolme kertaa (eka leikattiin tosin umppari, vaikka endoa se oli jo silloin). vastaan osittain myös Margeliinille: mun endo oireilee pääasiassa viikkoa ennen menkkoja alavatsakivuilla ja menkkojen ekana kolmena päivänä viiltävillä alavatsakivuilla, riippuen toki siitä, onko endon aiheuttamat munasarjakystat olleet miten isoja (pahimmillaan ollut kananmunankokoisia). pahimpina päivinä on tehnyt mieli alkaa itse operoimaan itseään keittiöveitsellä, jotta sen kivun saisi pois (raaka mielikuva, mut sitä se endokipu oikeasti on), koska panadol forte 1000mg:kaan ei ole auttanut kipuun. mikäli kysta on puhjennut (miten mulle on käynyt 2-3 kertaa) tuska on ollut niin hirmuinen, että olen maannut/istunut kaksinkerroin ja ulvonut kivusta (ja päätynyt sairaalaan).

eli ton kaiken endo-historian valossa pelottaa menkkojen tulo ja toisaalta haluaisin ne, jotta tietäisi laskea jostai jos nyt raskaaksi vielä tulen. ja toivon tosiaan et munkin osalta endo ois rauhoittunut raskauden ja synnytyksen jälkeen. jollei ole, haluan yrittää saada toista lasta ja jollei muutaman vuoden sisään tärppää, oon ihan valmis luopumaan vermeistä (jotka ylläpitää endoa). oon kyl miettinyt luopuvani sittenkin vermeistä, mikäli saan toisen lapsen ja jos endo vielä sittenkin oireilee. muuten jos mun endo-oireilut oli nyt ohi, vermeet saa jäädä.

Anskuliini: tervetuloa vain kuumeilemaan :) sinne tsemppiä odotteluun :)
Tinttura: ei malta ei, ja itelleni vannotin että koko tämän kierron oon poissa, tai korkeintaan käyn lukemassa vain jutut, mutta kas sitä täällä nyt kirjoittelee ;D
Siellähän on hirmu jännää! siis aivan selkeitä raskaus oireita! miten maltat odottaa vielä viikon?? :D voi mä täällä jännään sun puolesta!
Margeliini: pahoittelut vatsakivuista, ei kiva :(  pahoittelut kiukkuisuudesta, ei kiva itelle eikä muille. Mut tsemppiä hormoonien keskelle! <3

on: siis oon ihan sata varma että ovis oli kp 16... mut siis nyt on kp18 ja alavatsas ollu ihme tuntemuksia.. ei ennemmin kyllä näin myöhään ovistaa oo ollu.. ja ei ne semmosia tuntemuksia oo että olis ovis...

Vitsit on mun sydämen kestävyyttä kyllä koiteltu viime päivinä. Esikoisen kanssa oltiin päivystyksessä kun tippu pöydältä ja löi kasvonsa.. no onneksi säikähdyksellä, mustelmilla ja pienellä veren vuodolla selvittiin... Pääs tippumaan vaikka ääressä olin, koska olin just menossa nostamaan sen pois siitä pöydältä..
Tänään sit sai säikähtää taas oikein perinpohjaisesti, olin yksin pojan kanssa kotosalla, yhtäkkiä ovikello soi ja ovi kävi, menin kattomaan että tuliko mies jo kotiin... (asutaan siis maalla, ja ovet ei oo päivisin lukos..) Mua vastaan käveli joku n. 60 v mies kännissä. Käveli keittiöön saakka. Alkoi myydä mulle jotain puulastoja ja sanoin että ei kiitos, yritti useamman kerran että osta nyt. Sanoin vain että en kiitos osta mitään, niin sitten se sanoi että saatanan ämmä.
(mähän olin jo kusisukassa ja kattelin kättä pidempää..) se mies vaan jäi siihen seisomaan ja katteli ympärillensä. Sanoin että olisitko ystävällinen ja lähtisit, lähti kiroten ja hoiperoiden ulos. Ulkona pysähty katteleen taas ympärilleen, ja taas kehotin että lähes ny siitä. Lähti kiroten sitten pois. En tiedä mikä ihme hiippari oli, mutta voitte kuvitella että meillä on tästä eteenpäin AINA ovet lukossa!

della_79: Kurjaa, että joudut kärsimään noin ikävistä kivuista :( Ei mulla ihan noin pahoja ole, vaikkakin alkamisajankohta kierrosta täsmäisi tuohon sun oireiluun. Silti mun tekis kans mieli välillä luopua mun "rojuista", kun aiheuttavat päänvaivaa. Munasarjoja on syynätty ultralla ties kuinka monta kertaa eikä niistä mitään vikaa löydy, vaikka vasen tuntuukin elävän ihan omaa elämäänsä.

vanilj: Hui kamala, mitä teille on sattunut lyhyessä ajassa! :O Onneksi pojalle ei käynyt pahasti. Eihän noita pikkuisia pysty kaikelta suojelemaan. Ja on meilläkin tapahtunut vaikka mitä tuon neidin kans, kun on niin kova menijä. Toi on on törkeetä, että tullaan toisten kotiin sisälle asti ja vielä ruvetaan nimittelemään. Soititko poliisille jälkeen päin? Että käyvät jututtamassa sitä ukkoa. Pippurisumutettahan saa ostaa kuka vaan. Oon sitä miettinyt joskus, kun kerran täälläkin tuli joku puliukko esittämään mulle tappouhkauksia. Sen sumutteen kans täytyy vaan olla tosi varovainen, jos lapsia on lähettyvillä, kun sehän leviää ilmassa muidenkin läsnäolijoiden silmiin ja hengitysteihin.

On: Kp 21 (otin ihan selvää :) eikä tänään ole onneksi maha ollut kipeä. Eilen oli tosi vaikeaa edes jumpassa tehdä mitään sen mahakivun kanssa. Tänään pitäis yrittää salille, joten toivottavasti ei rupee vaivaamaan enää. Muutenkin ollut ihan kiva päivä :)

pippurisumutteen kans on tarvinnu ainaki ennen aseenkantoluvan (jouduin yhdessä vanhassa työpaikassa käymään eka poliisin järjestämän koulutuksen ennenku mulle luovutettiin oma sumute käyttöön), muuten se saattaa olla laitonta pitää sellasta hallussaan esim. julkisella paikalla.

toi mitä kuvasin siitä kivusta, oli se pahin kipu, muuten jos oli vähän lievempää, jouduin syömään panadol forte 100mg sen annosteluohjeen mukaan 2-3 kpl päivässä eikä sekään ihan riittänyt. se on kamalaa ku tulee toleranssi noihin kipulääkkeisiinki eikä ne pure samallai ku ennen :( toivon vaan et se kipu ei enää tulisi takas ja se endometrioosi ois surkastunut tms. tai ainaki edes rauhoittunut.

mulla on ihan järkky väsy päällä, mut johtunee lähinnä tytön iltaraivarista eilen illalla. pääsin just kehuskelemasta, et tyttö on jäänyt hienosti omaan sänkyyn illalla iltatissin jälkeen, kun sit eilen illalla hän vetäisiki niin kovan ultimateraivarin et oksensi päälleen ja kirkui sit oksennuslammikossa sängyssään ja kun pesin tytön tukasta oksennusta ja vaihdoin puhtaan yöbodyn päälle. suostui vasta sit rauhoittumaan, kun hyssytin hetken sylissä ja nukutin hänet viereen meidän sänkyyn (patja oli vielä märkä enkä enää yöllä viitsinyt laittaa lakanaa tytön omaan sänkyyn). aamulla me sit herättiin 8.30 ja kylvetin tytön aamukahvin jälkeen :) mun kaveri arveli, että kyseessä ois ollu tikahtumiskohtaus eli lapsi vetäiseen niin paljon ilmaa sisään raivotessaan, mikä sit taas laukaisee oksennusrefleksin. mä en oo kyl tiennyt, et joku voi raivota itsensä oksenteluun asti, mut meillä nähtävästi asuu sellainen henkilö :D siis mistään oksennustaudista ei ole kyse, aamulla on ollut oma iloinen itsensä ja syönytkin hyvin, joskin väsynyt on ollut edelleen.

Margeliini: niinhän se on että aivan kaikelta ei voi suojella noita pieniä, ja tuo meidän poju on kyllä niin energinen tapaus että saa jo juosta perässä, vaikkei vielä onneksi kävele :D  
En soittanut poliisille, vaikka olis pitänyt! Otin kyllä kellon ajan ja kaikki maholliset havainnot ylös siitä miehestä. olin niin paniikis että ei tuo ajatus liikkunu yhtään... Ei ollut se mies kyllä täkäläisiä. 
Joo pippurisumute on tuttu omalta työmaalta, enkä välttis tänne maalle semmoista hankkisi.. mut kyllä on visusti ollu ovet lukos :) Meidän työmaalla tuos pippurisumutteessa on asekoulutus, ja erillinen asevastaava, mut aseenkantolupaa ei siihen oo tarvittu...
della: kunpa siellä ois endo helpannu. oon kans kuullut tosta että laukaisis oksennusreflekkin joillekkin jos oikein mahottomasti raivoaa...

on.. pikkuisen on tänään vielä jänskännyt kun yksin olin kotosalla, koko ajan kuuntelin alkaako koirat haukkua, että onko pihassa joku :D oikein kunnon vainoharhat...huh..  
Mut jokatapauksessa, kp 19, alavatsa on ollu vähä niin ku arka.. aivan ku ois edellis yönä ollut rajuaki pupuilua :D mut ei sentäs siitä nyt on pari päivää viime pupuilusta kuiteski...

Takaisin