Hele: Mun mielestä kaikki tuommoset liuska-ovistestit on yhtä hyviä, itse ostan aina semmosen "tukkupakkauksen" kun niitä menee kiitettävästi per kierto. Onnea tähän kiertoon, toivottavasti tärppää ;)
Kartenk: Täällä mentiin vähän samoilla linjoilla viime ja toissakesä. Kerran kävin terassilla toissakesänä kavereiden kanssa, mutta join limpparia (piti vielä oikein ottaa jaffaa ettei kukaan luule mun juovan viinaa raskaana) :D voimia miehesi sairasteluun <3
Margeliini: Onnittelut oviksesta! :)
Erna: Käsittääkseni limoihin nuo greipit vaikuttaa :) Mulle ei tuonut aikoinaan tulosta, mutta joillakin on tärpännyt kun on alkanut greippeillä :D Mä kans kauhulla odotan seuraavaa plussauutista, nämä edelliset on onneksi tullut sivukautta tietoon niin on saanut sulatella rauhassa.
hattarainen: Suosittelen käväisyä lääkärin puheilla, jos yhtään alkaa arveluttaa että olis jotain vikaa. Tutkimukset ei oo koskaan pahasta, eikä ne tuolla julkisella puolella maksa kun polikäyntimaksun verran. :) Hirveän isot pahoittelut uuden kierron alkamisesta :(
Kiihi: Pahoittelut menkoista! :/ Huhhuh mitä hommaa jokapäiväinen vaakamamboilu :o
Anmiha: Plussa? :) Jos ymmärsin oikein niin onnittelut on paikallaan, siispä ONNEA! :)
vanilj: Miten kävi???
wagana: Pahoittelut mahakivuista :/ Toivotaan että ne olis semmosia hyviä kipuja :o:)
Kiki: Testitesti!! :)
juoksurattaista: Joo omistan! tälläset löytyy:
http://www.tiketech.com/strollers-x3-sport-single.php , en vaihtais mihinkään. Harmittaa vaan kun aluksi hommasin tavalliset vaunut (jotka ei enää kelpaa kun nuo on niin hyvät). Hölkkääminen tosin melko raskasta kun tuo taaperoinen painaa jotain 11kg. Rattaat menee hyvin jopa umpimetsässä (on kokeiltu x)). Noissa taitaa olla 16 tuuman renkaat. Ehdoton kriteeri oli että etupyörä on "kiinteä", koska käyn rullaluistelemassa vaunujen kanssa.
Omanapailumuuten: Viimeinen clomisatsi naamarissa.. nyt odotellaan mahdollista ovista. Menkatkin loppui eilen! Olen tässä kärsinyt päänsärystä ainakin 3 päivää ilman särkylääkkeitä (luulen että ne vaikuttais liikaa tähän yrittämiseen). Toivon niin että pian loppuis myös nuo kuumat aallot. Olenpas kun mikäkin mummotautinen :D Työrintamallakin tapahtuu, näyttäisi siltä että meidän tyttö menee hoitoon kesäkuussa. Mulle olisi taas täyspäiväsesti töitä ainakin koko kesän meidän reissuun asti, ja sitten jatkuisi taas syksyllä. :) Oikeestaan ihan innolla odotan jo työelämää, kerran tässä tilanteessa ei näy muutosta (jonkun pitää maksaa tulevat lääkkeet). :D Onneksi muksu ei tarvitse kun 10 hoitopäivää kuussa, miehen loistavan vuorosysteemin takia ;)
kp7 yk 14