Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
nyt nopsaan vain omanapailua...mies joutui tänään sairaalaan kuten aikaisemmin kerroin, hänellä on krooninen sairaus, joka nyt otti pahenemisvaiheen... elikkäs jos nyt tässä kierrossa ei tärpännyt, taitaa meidän yritys jäädä tauolle, niin tujut lääkkeet sieltä mukana tulee kunhan kotiutuu...
nyt ollaan sit pikku-neidin kanssa kaksistaan kotona, masennus....

Kartenkille voimia ja jaksamista arkeen lapsen kanssa kotona! Olipa surullisia uutisia!

Anteeksi oma napa... Siis what the f***? Multa tuli äsken maitoa rinnoista?!? Ja älkää kysykö miksi minä rintojani puristelin (näin piinaviikolla...;), mutta kun siis mun rintoja on vähän vihlonut / tuntuneet aroilta viime päivinä niin tänään sit testailin että onko tilanne muuttunut mihinkään. Ja tosiaan pieni määrä maitoa tuli samalla ulos. Kokeilin uudelleen  ja sama tulos. Imettämisen olen lopettanut yli vuosi sitten, joten siitä ei ole kyse. Voiko tuo olla raskausoire vai onkohan mulla joku tulehdus...?

Mahaakin on kyllä nippaillut aikalailla viime päivinä ja väsy on jatkunut kauheena. Kyllä mä nyt putoon korkeelta alas, jos menkat alkaa viikonloppuna :(

Hattarainen kyseli testauspäivästä: ihan kauheesti himottais testata jo torstaina kans, mutta luultavasti on kyllä liian aikaisin. Ollaan lähdössä vanhempien luokse kylään viikonloppuna, joten siellä en ehkä viitsi testailla. Malttaiskohan sitä maanantaihin asti, jos menkat ei siihen mennessä ole alkanut...? Sullakin Hattarainen kuulostaa lupaavalta tilanne, toivottavasti se oli kiinnittymisvuotoa silloin aiemmin :).!

voi hitsit tännekin on tullut tekstiä, luin kaikki, mutten nyt lähde yksitellen kaikille kirjoittelemaan, kun tuo poika kuitenkin heräilee pikapuoliin päikkäreiltään :)
menkkojen pitäis alkaa aivan lähipäivinä, sit alkaiskin yk 10... josko alkava kierto ois meidän kierto, jooko?! :) ja jos nyt ei tulsi mitään esteitä yrittämiseen niin ois ihan mahtava homma :) Oon ollut yli väsyksis tuosta uudesta työmaasta, mut enää 4 päivää töitä ja sit se on ohi, onneksi :)
Mies menee tänään työhaastatteluun ja jos saa sen paikan niin sit mä saan hyvillä mielin jäädä pidemmäksi aikaa pojan kanssa kotiin <3 :) 
En vielä oo osannu päättää testailisko ovista tästä kierrosta vai en.. testejä löytyy kyllä kaapista vielä ihan kivasti..

Kartenk: pahoittelut miehesi sairauden pahenemisesta :( voimia sinne paljon <3

Anmiha: Kyllä mullakin saattaa aina välillä joskus tulla hieman maitoa(tai jotain valkoista) rinnasta jos sitä puristaa ja itsekin imettänyt reilusti yli vuosi sitten. Entiedä sitten liittyykö mitenkään kuukautiskiertoon tai mihinkään kun ei kokoajan tule..aina väillä vaan :)

Kartenk: Voimahalaus täältäkin! 

Itsellä on taas alkanut alavatsa hieman kipuilemaanemoticon Aiemmin kirjoitinkin että alkuvuodesta asti oli pitkään kipua alavatsassa eikä syytä löydetty. Nyt oli kuukauden verran poissa ja nyt taas..huoh. Tietenkin toivon että johtuisi tällä kertaa jostain ihan muusta kun lastakin yritetään, koska muussa tapauksessa joutuu varmaan laittamaan yrittämisen tauolleemoticon

Kartenk: Voi ei! :( Toivottavasti miehesi ei ole kamalan huonossa hapessa. Jaksamisia sulle lapsenne kanssa. Joutuuko miehesi olemaan pitkäänkin sairaalassa?

Anmiha: Oho :O Jaa sielläkin maitotippoja? Kyllä tuo voi olla raskausoire. Sitä mieltä ainakin neuvolantäti oli, kun silloin viime kierrossa ihmettelin samaa. Siitä en tiedä, että voiko liittyä kuukautiskiertoon ylipäätään. Mullahan maidontulon loputtua ei rinnat tiputelleet yhtään mitään missään kuukautiskierron vaiheessa, paitsi tosiaan viime kierrossa. Ja taas se tiputtelu on loppunut. Toivotaan parasta! :)

vanilj: Jospa se täysi kymppi olis teidän yk :) Tsemppiä miehesi työhaastatteluun! Kuinka pitkäksi aikaa sun olis tarkoitus jäädä kotiin? Mulla vaihtelee viikottain fiilikset kotona olemisesta. Tämä viikko on onneksi alkanut ihan hyvin. Paitsi että neiti herättää nykyään jo kuuden maissa :( Meille paistaa aamuaurinko makkariin, joten täytyy varmaan lähteä metsästämään pimennysverhoja. Jos niiden avulla sais nukuttua vaikka tunnin pidempään.

Omaa: Kp 13/28-31 ovistesti edelleen nega, mutta testiviiva tummenemaan päin, vähän nippaillut mahaa ja tää lima... Sitähän kuulkaa riittää! ;) Luulis sunnuntaisten simppojen vielä voivan varsin hyvin tuolla, kun tälläiset olosuhteet. En tiedä onko greippimehulla nyt tässä jotain osuutta, mutta voin kyllä suositella kokeiltavaksi :)

Onpas tänne tullut tekstiä, kun en oo vähään aikaan kerennyt koneelle, kun ei olla oltu kotona. :) Ja ihanaa äitienpäivää kaikille jälkikäteen, oliko täällä muilla kiva päivä? Mä sain nukkua 9.30 saakka (ruhtinaallista), sain aamiaisen valmiiksi tehtynä ja vielä lahjakortin kasvohoitoon. <3 Ei voi valittaa todellakaan, aivan ihanaa! :)

Kartenkille isot voimatuulet täältä, toivottavasti miehen tilanne alkaa paranemaan pian.

Hattarainen: Päätös yösyömisen lopetuksesta on pitänyt, tyttö ei enää edes yöllä herää sitä tissiä pyytämäänkään, jeejeejeeejeejeeeee! Yhden tai kaksi kertaa saattaa yössä inahtaa tuttia pyytämään, mutta siinä se. :) Eli on mennyt paremmin kun hyvin, nyt tosin näkyy mun mielestä pikkunen napukka ensimmäisestä hampaasta kiiltelemässä tuolla alhaalla, saapi nähdä tuleeko meille kiukkunen pikkutyttö kylään pariksi päiväksi. :D Meillähän on menty pelkällä imetyksellä maidon suhteen tähän saakka, eikä tyttö oo koskaan saanut korviketta, kun mulla tota maitoa on tullut niin hyvin koko ajan..  Niin jos noi hampaat alkaa nyt tulee, ja tuo alkaa puremaan, niin mitäs sitten? No ehkä se on sitten ajan murhe.. Tänään annetiin myös ensimmäistä kertaa kanaa (tai siis lihaa ylipäänsä), vaikka ikää on jo 7kk. Mutta en halunnut sen kanssa kiirehtiä. :) Mietin että voiskohan antaa kohtapuoleen puuron kanssa pakastemansikoista tehtyä sosetta? Tietty ensin antais ihan pikkusen ja sitten kattoo oirehtiiko..

Margeliini: Siellä on tosiaan todellakin nyt vauvantekobuugi päällä, ihan mahtavaa! :D

Täällä mulla on ollut ihmeellistä alavatsa ja -selkäjuimimista ainakin viikon! Tuntuu vähän menkkakivuille ja oon odottanutkin välillä että koska ne alkaa, mutta ei sitten mitään. Ja sitten tää juimimen vaan jatkuu joka päivä. Ei siis todella oo mitenkään kovaa kipuilua, mutta sillai että tunnen selkeesti kyllä alavatsani olemassaolon. :D Mietin kanssa, et kun mulla ensimmäinenkin raskaus oli kuitenkin melko oireeton (pahoinvointia tuli vasta ehkä joskus rv 9 paikkeilla), niin mitä jos tuunkin jossain vaiheessa raskaaksi, enkä hiffaa sitä. :D No mä luotan siihen, että sen sitten tuntee kyllä. Jos ei muusta, niin ainakin siitä, että tissit tulee hemmetin kipeeks!

Mies tänään silitteli mun vatsaa ja höpötteli jo siihen malliin, että taitaapi olla vauvakuume kasvamaan päin jo silläkin. ;) On se ihana ukkeliini, voi että! :)

Oi Kiki84, kun tuo sun mies kuulostaa niin lutuselta :D! Tosi mahtavaa, kun ootte pärjänneet sun maidoilla! Meillä ei neiti suostunut juomaan nesteitä muualta kun tissistä, ennekuin sitten vajaa vuosikkaana siirrytiin nokkamukiin/mukiin, tosin imetyksen ohella. Mä niin rakastin sitä imetystä! Ja noista hampaista, meillä ekat tuli 3kk iässä. Välillä niillä sit kokeiltiin tissiä ja voin luvata että sattuu :P. Mutta meillä se loppu kyllä siihen kokeiluun, kun äiti kilju ku syötävä. Mulla on muuten kans lieviä alaselkä ja -vatsa tuntemuksia, mutta mä luulen niiden liittyvät täti punaiseen omalla kohdallani... 

Missä vaiheessa muilla imettäneillä on maidon tulo lakannut, siis nänniä puristaessa. Kyllä multa ainakin vielä tippoja tulee, imetyksen lopetuksesta puoli vuotta. Lakkaako tää ikinä?

Itellä on edelleen sekavat ja pettyneet fiilikset tämän kierron suhteen. Tänään kp. 27/27-33 ja ihan varma tunne, et menkat alkaa. Välillä tuo alaselkä vähän kipuilee ja alakerrassa kuivaa ku saharassa. En ymmärrä miksi  oikeaa alavatsaa nippaille välillä melko ikävästi, kai tää on joku uus menkkajuttu. Sattuu välillä aika ilkeestikkin! Alkas menkat nyt sit ees ennen perjantaita niin säästyis testirahat. Hirveä vauvakuume!

Ja näinhän se meni, niinkuin aavistelinkin. Menkathan sieltä alko. Odotan tässä, että saan esikoisen päikyille ja voin itkeä tän pettymyksen poissa. Oli melko kidutusta olla kerhossa, jossa taas yksi mamma ilmoitti raskaudestaan ja toinen mamma istui vieressä maha pystyssä. Ja ite kärvistelin menkkakivuissa. Meinasin lähtä keskenkaiken kun pukkas kyyneleet nousemaan silmiin. Ei voi mitään, elämä ei koskaan ole reilua. On varmastin karvain pettymys tälle yritysjaksolle, tähän asti ei oo tarvinu itkuun asti mennä. Pitäsköhän kuumetta jotenkin yrittää rajoittaa tai lakata kokonaan yrittämästä? Helpommin kyllä sanottu kuin tehty... Jospa mun seuraava viesti ois taas iloisempi :)!

hattarainen: :( ja :( ja vielä kerran :( Ei tosiaankaan mene nallekarkit tasan! Ymmärrän oikein hyvin, että sun teki mieli lähteä sieltä kerhosta. Mulle tuli yks päivä puistossa ihan sama fiilis, kun siellä oli ainakin kolme äitiä ihan viimeisillään paksuna ja kahdella oli pienet vauvat. Mietin jo, että vaihdetaanko puistoa! Mulle oli se viime kierto tosi iso pettymys. Näin kaupassa joku aika sitten yhden hoitolapsen perheen. Se hoitolapseni sai reilu vuosi sitten pikkusisaruksen ja mahan koosta päätellen äiti oli taas raskaana loppusuoralla. Ja kyseinen perhe... no, sanottakoon, etteivät hirveesti jaksa viettää aikaa lastensa kanssa, kun vievät ne joka helvetin lomalla päiväkotiin (siitä on siis ihan ollut vääntöä johtajan ja perheen välilläkin) ja itse pitävät aikuisten laatuaikaa! Että mua sieppas! Niille lisää lapsia! Jos keksit miten vauvakuumetta pystyy rajoittamaan niin kerro mullekin ;) Tää on niin kavala tauti, kun pahenee koko ajan. Mä toivon, että jos toisen lapsen joskus saan, niin en enää kolmatta halua.

Kiki84: Äitienpäivä meni täälläkin oikein kivasti, vaikka herätys tuli viereisestä pinnasängystä klo 6.08. Mies teki hyvää ruokaa ja sain häneltä lasisen säilytysrasian mun sormuksille (olin vähän vihjannut, että tykkäisin sellaisesta) ja kyllähän raukka pahoitteli, ettei ollut tytön kanssa mitään askarrellut (mä tein isänpäiväksi kortin, johon painoin tytön jalanjäljen, tyttö oli silloin vajaa 5 kk eli vähän haastava homma oli), mutta kun ei kuulemma oikein osaa eikä keksinyt. Eipä se mitään, jos ei koe sellaista omaksi jutukseen. Tärkeintä mulle oli, että oltiin yhdessä koko perhe ja vietettiin leppoisa päivä. Ja sainhan mä myös simppoja vähän etuajassa ;) Kyllä sen raskauden varmaan jostain huomaa, vaikka olis suht oireeton. Ainakin sen verran, että tajuaa tehdä testin. Vaikka kyllähän noita tarinoita välillä kuulee, kuinka joku sai kuulla olevansa raskaana vähän ennen kuin synnytti. Mulla oli niin oireiden täyteinen raskaus, että ihmettelen, miten sitä ei muka huomaisi...

Hattarainen: pahoittelut tädistä! Ymmärrän hyvin, että olet tosi pettynyt. Isot tsempitykset seuraavaan kiertoon, se on varmasti teidän kierto :)!

Margeliini: hyvä, että greippimehu näyttää toimivan :). Onpahan ainakin simpoille hyvät olosuhteet ;).

Mä muistelinkin, että joku tällä palstalla puhui tuosta maidon tulemisesta joku aika sitten, mutta en vaan voinut muistaa että kuka ja missä vaiheessa... Kiitos kuitenkin tiedosta :). Multa ei ole koskaan ennen tullut maitoa rinnoista missään vaiheessa kiertoa ja siksi olin niin ymmälläni.

Vanilj: missäs vaiheessa siellä mennään? Eikös sullakin ollut kierto ihan loppupuolella jo?

)*( Enhän mä sitten millään malttanut niiden testien kanssa... On ollut jotenkin niin sellainen olo, että nyt on tärpännyt. Mahaa on juilinut ja tuikkinut, väsyttää ja rinnat on vähän arat ja tosiaan sit vielä se maidon tuleminen. Tänään sitten täällä vanhempien luona piilouduin vessaan testaamaan ja sieltä kurkki haamu emoticon . Nyt en tahdo millään pysyä housuissani...! Täytyy yrittää pitää pokerinaamaa, ettei koko perhe samantien aavista jotain, mutta tekis niin mieli hyppiä ja nauraa :). Vielä en kuitenkaan uskalla siirtyä tuonne odottavien puolelle, täytyy odottaa huomiseen ja testailla uudelleen. Voi kun tämä nyt olisi sitä...

Voi Anmiha, kyllä siellä varmaan joku kyytiläinen on! :) Nyt pidetään peukut pystyssä, että pysyy kyydissä! Mahtavaa itsehillintää, jos pystyt olemaan kylässä niin kuin mitään ei olis tapahtunut. Mä en varmaan kykenis. Nyt varmaan se syy siihen maidon tiputteluunkin selvis. Toisaalta itselleni tuli taas varmempi olo, että viime kierrossa oli kemiallinen, kun sullakin alkoi toi maidon tulo noin varhain, ennen plussausta. Mutta toki mä jo silloin niin ajattelin, kun neuvolantäti ketoi, että sitä maitoa voi tulla kemiallisessakin raskaudessa, kun hormonaaliset muutokset on jo tapahtuneet. Koska aiot testata uudestaan? Vai aiotko?

Täällä kp 15 ja ovistesti näyttää edelleen melkein yhtä paksua viivaa kuin kontrolli. Mutta ei siis ole vielä tulkittavissa positiiviseksi :( Silloin tällöin vatsaa nipistää, mutta yleensä mulla on enemmän oireita... Saa nähdä kauanko tätä ovista täytyy odottaa. Tämä on selvästi taas se pidempi kierto ja viimeksi pidemmässä kierrossa bongasin lh-huipun vasta kp 18. Mies on nyt vähän flunssassa enkä kyllä kehtaa vinkua seksiä, kun toisella on kurja olo. Toivottavasti paranee ennen ovista... jos sitä sitten edes tulee. Pistää vähän tämä oireiden vähyys mietityttämään :/ Limaa on jo kuudetta päivää, mutta luin taas Internetin ihmeellisestä maailmasta, että estrogeeni, joka vaikuttaa kohdun limakalvoon, hoitaa tuon limahomman ja sitten vasta, kun estrogeenitaso on tarpeeksi korkealla, niin alkaa erittyä lutenisoivaa hormonia, joka irroittaa munasolun. En mä yhtään päätäni vaivaa näillä asioilla ;) Mutta tästä voi varmaan päätellä, että kyllä noi ovistestit ihan oikein näyttää...

Anmihalle peukut pystyssä että tärppäsi ja pysyy matkassa mukana!

Purnausta..Itsellä vatsakipu vaan jatkuu. Aamulla jo mietin että menisinkö päivystykseen kun kipu voimistui taas mutta sitten hieman hellitti niin päätin että odotan huomiseen ja varaan aamulla lääkärille ajan. Tuolla päivystyksessä saa yleensä sen vähintään 4 tuntia jonottaa niin ei ihan hirveesti huvita. 
Kp 17/30 menossa ja makuuhuoneessa ollaan ihan kivasti tähän mennessä puuhailtu joten nähtäväksi jää että miten käy. Toisaalta vähän rupesi pelottamaan että jos olen raskaana ja tuolla vatsassa voi olla ties mitä, mikä sen kivun aiheuttaa. 
On tää niin hemmetin hankalaa olla nainen, tuntuu taas siltä.. 

wagana: Kuulostaa aika ikävältä toi vatsakipu :( Saitko ajan lääkärille? Toivottavasti ei ole mitään vakavaa.

No niin, vihdoinkin tänään kp 16 ovistesti näyttää positiivista :) Ja oireetkin sen mukaiset. Toivottavasti illan vietän petipuuhissa enkä ehdi tänne hengailemaan ;) Eli toivottavasti mies ei lähde harrastuksiinsa, vaikka huomenna onkin kisat eikä ole niitä varten päässyt harjoittelemaan. Kai ne vauvantekohommat on kuitenkin tärkeämmät? Täytyy varmaan lähteä vähän ehostautumaan nyt kun neiti nukkuu päikkäreitä... vähän hajuvettä, ripsaria, ai niin, mun mies tykkää jos kotona on siistiä. Eli siivoamaan! :(

Anmihalle varovaiset onnittelut! Tulethan kertomaan, kun testiviiva on vahvistunut :).

Kartenkille voimia vaikeaan tilanteeseen. Toivotaan, että yritystä ei tarvitse laittaa ainakaan pitkälle tauolle ja, mikä tärkeintä, miehesi on pian paremmassa kunnossa.
Vanilj: Olipas mukava lukea sinun kuulumisia pitkästä aikaa :). Oletteko päättäneet jatkaa yritystä, kun silloin aikaisemmin kirjoittelit, että voi olla tämän kierron jälkeen pieni tauko? Tsemppiä töihin, enää muutama pvä! Ja miten miehesi työhaastttelu meni?
wagana: Onpas kumma, että eivät ole löytäneet syytä vatsakivuille. Toivottavasti saat tällä kerralla paremman avun eikä kivun syy vaikuttaisi mitenkään vauvahaaveisiin.
hattarainen: Pahoittelut :(. Aina se kirpasee ja tuntuu niin prkl epäreilulta, kun menkat alkaa. Koska on meidän vuoro?? Eikö teilläkin ole jo vuoden verran ollut haaveissa toinen? Tuosta maidon tulosta. Lopetin imetyksen 3kk sitten eikä sen jälkeen ole tullut edes puristamalla maitoa vaikka luulin, että hanat olis auki pitkään, kun mulla sitä maitoa tuli enemmän kuin riittävästi koko imetyksen ajan. Poikkeuksena viime kierto, jolloin tiputteli ihan itekseen maitoa. Kai tuo on hormonaalista, että vieläkin tulee. Kannattaa vaikka gyneltä kysyä jos sinne on lähitulevaisuudessa asiaa :).
Margeliini: Heiiii, mukavaa iltaa ;). Eiköhän mies ajaudu sun pauloihin jos kotikin on putipuhdas :P.

omppuf: Mitä sulle kuuluu? :) Oletko päässyt kivasti lenkkeilemään? Oliko teillä sellaset juoksurattaat, onko ne kivat?

Jaahas, se olis vielä viikko odoteltava ovista. Harjoiteltu on kyllä kovasti, toivottavasti intoa riittää vielä sen reilun viikon.

Tuntuu taas, että plussia satelee joka puolelta.. Välillä ihan "pelkään", että joku ystävistä ilmoittaa raskaudestaan ennen mua! Onko vähän säälittävää.. Kuitenkin toivon heillekin onnea, mutta tiedän kuinka se masentaa, kun itellä ei tärppää. Jotenkin jäänyt hirveä fiksaatio päähän siitä ensimmäisestä raskaudesta (tuulimuna). Silloin todella hyvä ystäväni oli samaan aikaan raskaana, lasketut ajat meillä oli viikon välein. Meille kävi huonosti, heille synty ihana tyttövauva. Meidän ystävyys meinasi loppua siihen, kun en vain voinut (vaikka halusinkin) pitää yhteyttä ystävääni ja kuulla kuinka hänen raskaus etenee. Onneksi tulin sitten esikoisesta raskaaksi ja yhteydenpito palautui ja nyt menen kaasoksi ystäväni häihin :). Mutta siis, long story short; pelkään, että jos joku ystäväni on samaan aikaan raskaana tarkoittaa se automattisesti, että meille tulee taas epäonnea. Kuulostaa lapselliselta, mutta minkäs sitä omalle mielelleen voi..

Tulipas taas jaaritusta ja asian vierestä :). Lämmintä vkonloppua kaikille! Meillä rakennetaan uutta terassia, kohta pääsee nauttimaan siitä :).

Muiskis!

Onnea ja paljon tarrasukkia Aminhalle! :) Toivotaan että siellä kyytiläinen on ja pysyy matkassa loppuun saakka. :) Voi että kun aloin ihan miettiä sitä tunnetta, kun sen positiivisen raskaustestin teki. <3 Aloin luonnollisesti vollottamaan! :D Nykyään oon muutenkin niin kauhee itkupilli, et voi morjens. Ei tartte olla kummonenkaan juttu, kun meikäläinen vääntää tippaa ihan urakalla. No juu, semmosta se on. :)

Hattarainen, tuo mies on kyllä ihana, on niin jotenkin sulautunut tohon isän hahmoon niin upeasti. :) Oli keskiviikkona työporukan kanssa ulkona, ja sieltä kun kömpi kotiin joskus neljän aikaan pienessä laitamyötäisessä, niin tuli herättämään mut, kuinka ikävä hänellä on ollut meitä. :D Voi terve mikä hassu. On kyllä niin lykästänyt olo, kun on tommoisen löytänyt.

Margeniilille nyt vaan hikistä iltaa toivotaan! ;)

Onko Omppufilla juoksurattaat(ko)? Saanko udella onko hyvät?? :) Ite oon tämmönen liikuntahirmu, ja oon alkanut miettimään noita juoksurattaita, vaikka joskus ajattelin etten mä nyt semmosia. :D

Erna: Tiedän tasan ton tunteen tosta plussahommasta. Mun yks kaveri on jo menossa alussa tokaa kolmannesta raskaudesta, ja meillä on tasan samanikäiset lapset, eli siis 7 kuukautiset. Oon tottakai mielettömän ilonen heidän puolestaan, kun tiesin että siellä toivottiin toista heti perään..Mutta silti joskus tuntuu pahalta, kun kertoo tosi paljon raskausjuttuja, laittaa ultrakuvat ja semmoset. Noh, eihän se tietenkään hänen onnensa saa olla multa pois. :) Mutta silti kirpasee kyllä.. Ja kyllä se meille kaikille tulee vielä se toinen (ja toivottavasti kolmaskin. :P).

Täällä oli kunnon alavatsakivut sillon keskiviikkona, olisnpa jopa voinut erehtyä luulemaan oviskivuiksi, kun oli niin vahvasti oikeallapuolella. Kesti koko päivän! No mies oli tietty sitten sen keskiviikon siellä työporukan kanssa, joten eilen vasta päästiin vähän tositoimiin. Mun tuurilla tietenkään mistään oviksesta ei tietenkään ole ollut kyse, kun eihän mulla niitä menkkojakaan oo vielä näkynyt kertaakaan! PLÄÄÄÄÄÄH!  En toisaalta edes halua toivoa sitä ovista, kun sitten vaan pettyy, jos ne menkat ei alakaan. :)

Heipat kaikille!
Teidän tuella taasen jaksaa....mies on sairaalassa edelleen, joutuu olemaan ainakin viikonlopun yli, ei kiva :(

Anmiha; onnittelut haamusta...kyl se siittä vahvistuu näin uskotaan!!

Hattarainen: pahoittelut menkoista..plaah!!!!! Elämä ei tosiaan oo reilua, samat aatokset on monesti ollut, että pitää lopettaa koko yritys, kun ei nappaa niin ei nappaa...mutta ollaan vaan sitkeitä, eiks niin??
(mulla jäi nyt jotenkin tuo tummennus päälle????)

Wagana; toi vatsakipu kuulostaa ikävälle, pitäiskö jo kuiteskin mennä lekuriin??

Omaa; mulla polttelee nuo clearbluen varhaistestit tuolla laatikossa, vaikka oon ihan varma, että plussaa tuu, mut silti... onko kellään kokemusta kuinka aikaisin niillä on plussan saanut? Ohjeessa oli, että peräti 74% ois saanut jo neljä päivää ennen.... huomisaamuna mä testaan....!!!

Hele: Mun mielestä kaikki tuommoset liuska-ovistestit on yhtä hyviä, itse ostan aina semmosen "tukkupakkauksen" kun niitä menee kiitettävästi per kierto. Onnea tähän kiertoon, toivottavasti tärppää ;)
Kartenk: Täällä mentiin vähän samoilla linjoilla viime ja toissakesä. Kerran kävin terassilla toissakesänä kavereiden kanssa, mutta join limpparia (piti vielä oikein ottaa jaffaa ettei kukaan luule mun juovan viinaa raskaana) :D voimia miehesi sairasteluun <3
Margeliini: Onnittelut oviksesta! :)
Erna: Käsittääkseni limoihin nuo greipit vaikuttaa :) Mulle ei tuonut aikoinaan tulosta, mutta joillakin on tärpännyt kun on alkanut greippeillä :D Mä kans kauhulla odotan seuraavaa plussauutista, nämä edelliset on onneksi tullut sivukautta tietoon niin on saanut sulatella rauhassa.
hattarainen: Suosittelen käväisyä lääkärin puheilla, jos yhtään alkaa arveluttaa että olis jotain vikaa. Tutkimukset ei oo koskaan pahasta, eikä ne tuolla julkisella puolella maksa kun polikäyntimaksun verran. :) Hirveän isot pahoittelut uuden kierron alkamisesta :(
Kiihi: Pahoittelut menkoista! :/ Huhhuh mitä hommaa jokapäiväinen vaakamamboilu :o 
Anmiha: Plussa? :) Jos ymmärsin oikein niin onnittelut on paikallaan, siispä ONNEA! :)
vanilj: Miten kävi???
wagana: Pahoittelut mahakivuista :/ Toivotaan että ne olis semmosia hyviä kipuja :o:)
Kiki: Testitesti!! :)

juoksurattaista: Joo omistan! tälläset löytyy: http://www.tiketech.com/strollers-x3-sport-single.php , en vaihtais mihinkään. Harmittaa vaan kun aluksi hommasin tavalliset vaunut (jotka ei enää kelpaa kun nuo on niin hyvät). Hölkkääminen tosin melko raskasta kun tuo taaperoinen painaa jotain 11kg. Rattaat menee hyvin jopa umpimetsässä (on kokeiltu x)). Noissa taitaa olla 16 tuuman renkaat. Ehdoton kriteeri oli että etupyörä on "kiinteä", koska käyn rullaluistelemassa vaunujen kanssa.

Omanapailumuuten: Viimeinen clomisatsi naamarissa.. nyt odotellaan mahdollista ovista. Menkatkin loppui eilen! Olen tässä kärsinyt päänsärystä ainakin 3 päivää ilman särkylääkkeitä (luulen että ne vaikuttais liikaa tähän yrittämiseen). Toivon niin että pian loppuis myös nuo kuumat aallot. Olenpas kun mikäkin mummotautinen :D Työrintamallakin tapahtuu, näyttäisi siltä että meidän tyttö menee hoitoon kesäkuussa. Mulle olisi taas täyspäiväsesti töitä ainakin koko kesän meidän reissuun asti, ja sitten jatkuisi taas syksyllä. :) Oikeestaan ihan innolla odotan jo työelämää, kerran tässä tilanteessa ei näy muutosta (jonkun pitää maksaa tulevat lääkkeet). :D Onneksi muksu ei tarvitse kun 10 hoitopäivää kuussa, miehen loistavan vuorosysteemin takia ;)

kp7 yk 14

Margeliini: Sain maanantaille ajan onneksi :) Nyt kipu on taas hellittänyt, ei satu juuri yhtään. Pääsittekö hyödyntämään oviksen? ;)

Erna: Mulla on kanssa kaksi ystävää jotka yrittää lasta, vielä ei ole mitään kuulunut mutta saa nähdä..olisi kiva kertoa samoihin aikoihin myös omasta. Ei se kuulosta yhtään lapselliselta, kyllä jokaisella varmasti on tuon kaltaisi tunteita joka on samassa tilanteessa! Me yritettiin esikoista yli vuosi ja siihen aikaan melkein kaikki ystävät odottivat lasta, kyllä se veti mieln synkäksi joka kuukausi kun testi näytti negaa:/

Kartenk: Voi harmi :/ Mutta nyt vaan pää pystyssä uuteen kiertoon valmistautuen! :)

Miksi aika tuntuu matelevan, vieläkin kaksi viikkoa ennen kun pääsee testaamaan..miten niin oon vähän kärsimätön? :D

Takaisin