Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea huli plussasta! :) Ja samalla pahoittelut hattaraiselle, ettei se haamu ollutkaan vahvistuva. :(

Kiitokset kaikille, ihanat!
Oon kyllä vähän järkyttyny, olin niin varma että täti tulee kylään, kun en sitä ovistakaan onnistunu löytää:)
Tein taas tänä aamuna testin ja viiva oli jo aavistuksen tummempi!
Eli pakko se varmaan on pikkuhiljaa uskoa et raskaana ollaan ;)
Ja sattuipas sopivasti vielä huomiselle meidän vuosipäivä:)

Mahtaa pomo repiä housunsa, kun vasta lauantaina aloitin työt vanhempainvapaan jälkeen ja nyt ilmoitankin jo ehkä uudesta vapaasta...

Bamboollakin jännät paikat siellä :)toivottavasti sieltä plusaa tulee, samoin Margeliinille! Niin Bamboo Mullakaan ei ollu niitä oireita juuri ollenkaan ja sillähän mie en meinannu testata vielä, mut sit tuli kummiski tarve tehdä se "varmistus nega" mikä ei sit ollutkaan nega yllättäen
Eikös ollut vielä Zer samoilla päivillä jännäilemässä?

Paljon plussatuulia tänne nyt ja oikein hauskaa vappua kaikille!!!

Huli rv 4+1 (kait)

huli: Kiva, että viiva ruvennut tummumaan! :) Kyllä se pikkuinen siellä lymyilee. Paljon tarrasukkia ja -lapasia ja vaikka koko haalarikin. Oliko sulla niin, että ensin oli enemmänkin oireita, mutta sitten lievittyivät ennen plussaamista? Mulla ei meinaan ole tänään ollut muuta kuin aamupäivällä viiltelyä alavatsassa ja meinas aamulla tulla huono olo, mutta ei tullutkaan... Nyt taas ihan normaali olo :O Eilen illalla oli ihan järkyttävää, kun en meinannut saada mitään syötyä, kaikki vaikutti vastenmieliseltä ja tuntui, että vaikka vaan istuin sohvalla, niin laatta meinas lentää. Mutta ehkä tässä vielä on toivoa, vaikka nyt ei olekaan mitään oireita...

Bamboo: Oon melkein kade, että sulla on ollut noin paljon tekemistä. Mä yritän koko ajan kehitellä jotain, etten miettisi tätä tilannettani. Ajattelin kans loppuviikosta testailla, jos ei menkkoja kuulu. Nyt on kp 25. Toivotaan, että meille ne plussat pärähtäis!

Keskiviikkona mulla olis vähän muutakin jännäiltävää... Menen silloin lääkäriin, kun oon nyt viime aikoina huomannut ikäviä oireita käsissäni ja ajattelin, että asiaan on parempi saada ammattilaisen mielipide. Toivottavasti ei mistään vakavammasta olis kyse. Ärsyttää vaan, kun mulle on tullut aika huono fiilis terveyskeskuslääkäreistä (lähinnä tytön ja mun neuvolalääkäreiden takia) ja tuntuu, että täytyy olla itse perillä kaikesta ja suurin piirtein lukea käypä hoito -suositukset eri sairauksien diagnosoinnista. Että tietää sitten mitä tutkimuksia täytyy osata vaatia eikä vaan lähdetä kotiin kipulääkereseptin kanssa :( Mun appiukko, joka on lääkäri, repis pelihousunsa, jos kuulis näitä mun juttuja, kun se aina kiroaa, miten ihmiset menevät vastaanotolle oman diagnoosin kanssa. Noh, tytönkin neuvolalääkäri joutui kysymään terveydenhoitajalta, että onko syytä huolestua neidin puklailusta ja mitä sille voi tehdä. Ja me kun oltiin varattu aika nimenomaan lääkärille, jotta hän ammattilaisena itse kertoisi meille, onko syytä huoleen.

Margeliini: Nyt kun miettii niin se mun mahan jomotus silloin oli ilmeisesti ovulaatiota?
Ja sen jälkeenhän mulla oli vähän aaltoilevasti ne "oireet"eli välillä oli ja välillä ei sitten mitään... Eli kyllä sielläkin se plussa on mahdollinen, puhaltelen plussatuulia sinne :)
Ja nyt kun rupesin miettii, en älynny ees viime viikolla, mie nukuin joka päivä päikkärit meidän neitin kanssa? Ja nyt tullu ihan älytön jano ja väsy uusina oireina!
Tsemppiä piinapäiviin!!!

huli: paljon paljon onnea! aivan mahtavia uutisia emoticon

Hyvää vappua kaikille! emoticon
bamboo: aivan ihana kuva! :)

sori etten vastaile kaikille henk.koht. mut tää olo vähän rajoittaa koneella istumista...
on.. kp 13.. kp 16 pitäis ovis ilmaantua.. mut taitaa taasen mennä ovis menojaan. täällä nimittäin mahatauti jyllää kolmatta päivää.. no eipä sille maha mitään, kunhan nyt ei tarttuisi sit poikaan tai mieheen... keskiviikkona pitäis alottaa sijaistaminen uudessa paikassa, ja toivon todella että parantuis siihen mennes, ettei ekana päivä tarvitsisi olla pois.

Huli, tosi ihanaa että viva lähti vahvistumaan! Nyt vaan kohti ihanaa mahankasvatusta!

Bamboo, ihana kuva ja ihana testin tulos!!!!!  Tuhannesti onnea!

Vaniljalle hirmuisesti paranemisia! Ois kyllä ikävää jos heti ekana työpäivä joutuisi oleen saikulla, joskin eihän sille mitään voi. Etteköhän te vielä kerkee oviksenkin hyödyntämään ;)!

Täällä odotellaan otollisia limoja. Taidetaan ihan varman päälle aloittaa treenit jo tänään tai huomenna, nyt on kp. 13 tai onkohan. No, jotain sellaista. Urhoollisesti oon greippimehua juonut, vaikka se on alkanut aiheuttamaan mulle närästystä! Ei kai nämä päänsärytkin vois siitä johtua, jotenkin nää nykyään aina ajoittaa tähän oviksen tienoille niin ettei uskalla ees lääkettä ottaa?

Iloista vappua kaikille munkin puolesta! Aika iloinen meininkin ainakin täällä palstalla on, kun plussia satelee! :D Onnea Bamboo! Tarrahaalari sinnekin!

hattaraiselle tsemppiä tähän kiertoon! Toivottavasti se tästä tärppäis.

vanilj: Sinne toivotetan paranemisia. Tiedän kyllä tunteen, kun ekana työpäivänä joutuu ilmoittamaan, ettei pääsekään. Mulle kävi aina sijaisaikana niin, että kun uuteen päiväkotiin tai ryhmään menin, niin parin päivän päästä olin saikulla, kun imin kaikki uudet pöpöt itseeni. Raskausaikana taas olin ihmeen terve koko ajan enkä joutunut olemaan töistä pois kuin pahoinvoinnin takia ja lopussa selkä sanoi itsensä irti nosteluista ja kumarteluista.

Kp 26 ja eilisen illan pelasti vasemman munasarjan jomottelu ja huono olo. Tänään aamulla taas vähän etoi ja huimas... toivotaan, toivotaan. Mä tykkään tästä oireilusta :) Saan ainakin konkreettisten todisteiden puuttuessa uskoa, että tärppi on käynyt.

Onnea ja tarrasukkia Huli ja Bambooemoticon ! Mitenkäs teidät LA:t nyt sitten osuu, aika lähekkäin ilmeisesti? 

Ja aivan ihana vappukuva sulla Bamboo :).

Onpas mukavaa, kun plussia satelee, toivottavasti Margeliini plussaa kans kohta perässä!

Täällä kans odotellaan ovista, kuten Vanilj ja Hattarainenkin. Mulla tosin ovis on varmaan vasta ensi viikon alussa, mutta meinattiin alkaa varmistelemaan miehen kanssa joka toinen päivä taktiikalla jo tällä viikolla ;). Ettei nyt ainakaan siitä jää sitten kiinni ;)!

Jee, onnea myös sinne Bamboo! Nyt vielä Margeliinikin plussaa meidän lisäks!
Ja muut sit muutaman viikon päästä

Jokos Zer on testiä tehny vai tuliko se huonompi vaihtoehto?

Mie meinasin huomenna, kun pääsen töistä niin kantata vielä apteekin kautta kotio, käyn ostamassa digitestin ihan omaks iloks ja mielenrauhaks! En mie vieläkään meinaa uskoa tätä!

Millos Margeliini testaa? Plussaa sinne :)

Ööö toi laskettu on varmaan 6 tai 7 tammikuuta? Vähä antaa eri laskurit eri ajan, tiiä sit?

Plussatuulia!

ONNEA ONNEA ONNEA Huli ja Bamboo!!!

Täällä jännäillään vielä muutama pvä. Ei oikein osaa sanoa suuntaan tai toiseen.
Mukavaa vappua!

Jee, mennään siis yhdessä tammikuisiin huli!
Mulla la 8.1. ♥

Nyt jännäillään Margeliinin, Zerin ja Ernan testailuja! Olikos muita lähipäivien testaajia? Tammikuisiin vaan kaikki :))

Ensin onnea paljon huli ja bamboo! Nyt muutkin testailijat perässä tammikuisiin <3
Margeliini: Oireesi kuulostavat kyllä erittäin lupaavilta! :) Toivotaan että sieltä plussa piakkoin piirtyisikin.
vanilj: Paranemisia! Olis kyllä kieltämättä inhottavaa alottaa työtä sairaana :/<3
hattarainen: Pahoittelut päänsärystä :/ Inhottavaa kun juurikin otollisempaan aikaan iskee :o Mut nytten olisi sinunkin vuoro jo siirtyä tuonne odottajien puolelle :) Eli toivotaan pysyvää plussaa kovasti!
Anmiha: Ovistärppiä sinne! :) Meinaatte sitten kunnolla olla ahkeria tallettajia :O

On: Reissusta kotiuduttu. Mahaa on vihlonu jo viikkotolkulla ja nyt on vähän lievää pahaa oloa. En tiiä sitten johtuuko tuo jälkimmäinen vapusta ;D Ainakin eilen se oli ihan sitä itseään rehellistä krapulaa! Huomenna aamulla verikokeisiin ja sitten ootellaan tuleeko puhelua vaiko eikö. Sillon seurantaultrassa ei näkyny mitn rakkuloita kasvamassa, epäili kyllä että ovis olis ollu justiin (en tiiä yhtään miten sen voi sitten nähdä?) Mutta eiköhän se huomisen tuloksista varmene onko ollut. Oltiin kyllä alkukierrosta ihan kiitettävän aktiivisia makkarin puolella.. :o Niin ja mulla tosiaan clomien takia noita tarkkailuja :)

kp20/23-52 yk 13

Onnea todella paljon huli ja Bamboo :) Omaa.. tää oli nopea päivitys vain, eli täällä ei olla vielä testailtu, menossa vissiin kp30, joten enköhän minä pian testaile ;)

Onpa meitä monta jännäilijää nyt! :) Toivottavasti saamme plussat näin kevään kunniaksi. Mulla kans nyt nopea päivitys, kun tänään vähän kiireinen päivä. Kp 27 eli varmaan perjantaina aikaisintaan testailen.

omppuf: Ok. Mä en niin ymmärrä noista clomeista tai teroista ym. mitään, mutta toivottavasti kaikki olis hyvin siellä.

Onnee plussille ja tsemppiä muile!

Pahottelen vähän puolihuolimattomasti nyt tuli tuota ketjua luettua, ei oikein tahdo keskittyminen nyt olla kohillaan.. Tääl kävi niin, et vko si perjantaina testasin ennen reissua (kp 25/28) negan, varuilta kun oireet oli niin samalaiset kun esikkoa oottaessa vuosi sitten. Noh, samakos tuo ois ollu kun ei se alkomahooli kuitenkaan maistunut, saman tien pikku huikan jälkeen meinasi ylös tulla. Maanantaina sitten testasin uuemman kerran epämääräsen haamun. Tänä aamuna tulikin sitten täti kylään kp32/28.. :( Epäilen vaan että on kyytiläinen puonnut kyydistä poikkeen, oireet olivat niin selkeät myös sen lisäksi että olo oli vaan et nyt on joku toisin. Lisäksi eilen illalla vessassa käydessä löysin mahakivistelyjen jälkeen paperista todella hailakan punertavan pienenpienen "limapaakun".. Mahanpingotus hävisi ja tässä sitä ollaan..  Ainaan ollu sännöliset tädit, synntyksenkin jälkeen kerennyt useemmat olemaan, ja ainaan tihrulla alkaneet sillon kp 28 ja rumahtaneet pari päivää myöhemmin.. Nyt näin ei käynyt..
Varsinaisesti ei yritetty vielä miehen kans, kun suhde niin tuore, mutta puhetta ollut ja eiköhän tämän jälkeen asiasta keskustella, lähinnä ajankohdalta että millonka.. Haiku tuli ja vaikka ensin olin kauhuissani niin pienestä ikäerosta tallin hoidon ja yrityksen perustamisen päälle, nyt en muuta haluaisikaan.. :( mutta katsotaan josko tuo mies innostus jättämään sen hatun pois et ruvettas oikeesti yrittämään.. ;)

Mä en ehtinyt sitten edes testailla, kun keskiviikon ja torstain välisenä yönä heräsin kamaliin menkkakipuihin :( Tajusin saman tien, että tämä oli nyt tässä. Ei sellaisista krampeista olis mikään kyytiläinen voinut selvitä. Luulen, että mulle on käynyt sama kuin Tintturalle, että jotain kyllä ehti tapahtua, mutta ei sitten pysynyt matkassa :( Oireet oli mullakin ihan samaa lajia kuin esikoisen odotusaikana ja keskiviikkoiltana huomasin, että rinnoista oli tullut jotain tippoja... Rintsikoissa oli vaaleita murusia nännien kohdalla. Ja mullahan loppui esikoisesta maidontulo kokonaan vähän ennen joulua. No, voi olla ettei se liity mitenkään viime kiertoon, mutta ihmettelen miksi niitä tippoja olis muuten vain taas ruvennut tulemaan... Harmittaa kyllä kovasti, mutta positiivista on se, että alkoi uusi kierto ja taas uudet mahdollisuudet. Ehkä. Mikäli mies nyt sitten haluaa tälläkin kertaa mennä ilman ehkäisyä.

Takaisin