Hei taas! Tultiin onneksi jo eilen kotiin. Oltiin anoppilassa vaan yks yö, joten ei tarvinnut kauan kiristellä hermoja. Ihan mukavaa siellä oli, vaikka anoppi hössötti, että tytön täytyy saada saappaat ja ostikin sitten sellaiset.
hattarainen: Mulle tuli mieleen kans toi kemiallinen raskaus. Siitähän oli joskus tossa etusivullakin juttua. Varmasti pettymys on suuri :( Kun se on suuri jo silloinkin, kun testi on pelkkä nega tai menkat alkaa, saati sitten, että ensin olis saanut jo vähän toivoa asian suhteen. Noista mun ovistestailuista, niin testiviiva on ollut neljän päivän ajan joko yhtä vahva kuin kontrolli tai vahvempi. Perjantai-iltana käytin viimeisen testin ja siinäkin viivat yhtä vahvoja, tosin testiviiva sain värin vasta, kun testiaika oli jo ihan lopussa. Juu, ärsyttävää, mutta lohduttavaa on ainakin se, että toi esikko sai alkunsa samanlaisesta kierrosta. Tosin puuhailujen ajoitukset meni paremmin kohdilleen silloin.
Bamboo: Kyllä ovulaatio voi tulla niinkin myöhään kuin kp 19. Mulla näkyi ovistestissä hormonit vasta kp 18 viime kierrossa. Muutoin on ollut tosi säännölliset kuukautiskierrot aina. Pari viime kiertoa on vähän heitellyt, mutta tästä sitten varmaan tulee jo ihan normikierto.
huli: Tosi kurjaa, että miehes jäi työttömäksi :( Onko hänen alallaan hyvä työtilanne yleisesti ottaen? Eli minkälaiset mahikset on saada töitä? Toivottavasti teidän ei tarvitse hirveesti stressata. Taloudellinen epävarmuus on raastavaa. Meillä on lähinnä toisin päin. Mies ei halua yrittää toista lasta vielä, kun ei tiedä omasta työtilanteestaan kesäkuun jälkeen. On kylläkin hakenut vakipaikkaa, josta pitäis tulla tieto ens viikon alussa. Mä taas en haluais odotella. Oon jotenkin miettinyt asian niin, että jos mies jää työttömäksi, niin sitten mä menen töihin. Mulla siis on vakipaikka, johon palata.
En usko, että tästä kierrosta tärppäs. Toki se mahdollisuus on olemassa, kun vähän ennen oletettua ovista peitto heilui, mutta se tapahtui kyllä niin aikaisin, etten usko, että kovin montaa siittiötä enää oli hengissä, kun munasolu irtos :( En tiedä viitsinkö edes korkata punkkua... Tietääkö muuten kukaan, onko Clearbluella muita kuin digitaalisia ovistestejä?? En ole ainakaan nähnyt apteekissa.