Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Todella isot pahoittelut hattaraiselle. Ehdittiin jo kovin innostua :(.
huli: kyllä mulla pari kolme päivää kestää tuo juiliminen oviksen aikaan. Ja itseasiassa nyt, kun sanoit tuosta rintojen vihlomisesta, sitäkin mulla esiintyy. Tsemppiä koko teidän perheelle miehen työttömyyden vuoksi! Kyllä sitä työtä tekevälle aina löytyy, uskotaan siihen.

p.s. Hienot päätökset oviksen ohittamisesta heitettiin sitten romukoppaan oviksen tullessa.. Kai se luonto yrittää tehdä tehtäväänsä :). Eli joudun näin salaisesti nyt jännäilemään itsekseni muutaman vkon.

Hihhih, Erna :), eipä toisaalta ollut huono lipsahdus päätöksestä...;).

Hulin perheelle tsemppiä haastavaan tilanteeseen! Toivotaan, että uusia töitä löytyy miehellesi pian. Kyllä elämä kantaa! Ja avautuahan täällä nimenomaan saa, sitähän varten tämä palsta on :).

Täällä taisi muuttua luvut tänään sitten kp 26 / yk 1 -> kp 1 / yk 2. Kauheet menkkakivut aamusta asti ja äsken vessassa olin näkevinäni pisaran verta. Enemmänkin mua harmittaa se, että kierrot on alkanut vähän heitellä 26-30 pv:n välillä eli nyt tää kierto näyttäisi jäävän taas vähän lyhyemmäksi. Eihän tuo isoa heittelyä ole, mutta harmittaa silti kun ennen kierto on ollut aina niin tasainen.

Nyt menis sitten LA tammikuun loppuun, jos tästä seuraavasta kierrosta nappaisi. Tässä itselleni hoen, että parempihan se niin, ettei sitten tarvi jännittää että syntyykö lapsi joulu- vai tammikussa...;). Ja eipähän tarvi taas hetkeen jännäillä että tuliko tärppi vai ei eli 2-3 rauhallista viikkoa edessä :D.

Hei taas! Tultiin onneksi jo eilen kotiin. Oltiin anoppilassa vaan yks yö, joten ei tarvinnut kauan kiristellä hermoja. Ihan mukavaa siellä oli, vaikka anoppi hössötti, että tytön täytyy saada saappaat ja ostikin sitten sellaiset.

hattarainen: Mulle tuli mieleen kans toi kemiallinen raskaus. Siitähän oli joskus tossa etusivullakin juttua. Varmasti pettymys on suuri :( Kun se on suuri jo silloinkin, kun testi on pelkkä nega tai menkat alkaa, saati sitten, että ensin olis saanut jo vähän toivoa asian suhteen. Noista mun ovistestailuista, niin testiviiva on ollut neljän päivän ajan joko yhtä vahva kuin kontrolli tai vahvempi. Perjantai-iltana käytin viimeisen testin ja siinäkin viivat yhtä vahvoja, tosin testiviiva sain värin vasta, kun testiaika oli jo ihan lopussa. Juu, ärsyttävää, mutta lohduttavaa on ainakin se, että toi esikko sai alkunsa samanlaisesta kierrosta. Tosin puuhailujen ajoitukset meni paremmin kohdilleen silloin.

Bamboo: Kyllä ovulaatio voi tulla niinkin myöhään kuin kp 19. Mulla näkyi ovistestissä hormonit vasta kp 18 viime kierrossa. Muutoin on ollut tosi säännölliset kuukautiskierrot aina. Pari viime kiertoa on vähän heitellyt, mutta tästä sitten varmaan tulee jo ihan normikierto.

huli: Tosi kurjaa, että miehes jäi työttömäksi :( Onko hänen alallaan hyvä työtilanne yleisesti ottaen? Eli minkälaiset mahikset on saada töitä? Toivottavasti teidän ei tarvitse hirveesti stressata. Taloudellinen epävarmuus on raastavaa. Meillä on lähinnä toisin päin. Mies ei halua yrittää toista lasta vielä, kun ei tiedä omasta työtilanteestaan kesäkuun jälkeen. On kylläkin hakenut vakipaikkaa, josta pitäis tulla tieto ens viikon alussa. Mä taas en haluais odotella. Oon jotenkin miettinyt asian niin, että jos mies jää työttömäksi, niin sitten mä menen töihin. Mulla siis on vakipaikka, johon palata.

En usko, että tästä kierrosta tärppäs. Toki se mahdollisuus on olemassa, kun vähän ennen oletettua ovista peitto heilui, mutta se tapahtui kyllä niin aikaisin, etten usko, että kovin montaa siittiötä enää oli hengissä, kun munasolu irtos :( En tiedä viitsinkö edes korkata punkkua... Tietääkö muuten kukaan, onko Clearbluella muita kuin digitaalisia ovistestejä?? En ole ainakaan nähnyt apteekissa.

Bambooo: tuo epätietoisuus on inhottavaa.. mut josko ne ois kiinnittymiskipuja kun kp on jo 19..  toivottavasti :)
Erna: tuohan oli ihan hyvä lipsahdus päätöksestä ;)
Anmiha: pahoittelut tädistä ja kierron eripituuksista.. :/ tsemppiä uuteen kiertoon <3
Margeliini: hyvä että reissu oli onnistunut :) toivottavasti siellä ois yks sitkee sissi lähtenyt kuiteski matkaan :)

on.. kp6 menkat piti olla ohi parisen päivää sitten mut tänään ja eilen hyvin vähän tuhru vuota.. :o miksei hitsit menkat edes voisi olla samanlaiset joka kierrossa?!
Armoton väsy vaikka pihalla onki tosi komia keli..

Aurinkoista maanantaita kaikille, kenellä se nyt missäkin päin paistaa mut täällä ainakin :) onko ketään menossa muuten tulevana vkl lapsimessuille?

Bamboo: täällä vissiin testailut jätetään vapun jälkeen ;) itsehillintää löytyy :) enkä viitsi
testailla ennenkuin menkat pitäis alkaa varsinaisesti eli 3pv. viimeistään testailen

Anmiha: pahoittelut tädistä :(

Margeliini: äläs vielä toivoa heitä, siellä on voinut olla yksi sinnikäs kaveri ;)

Täällä on menossa nyt siis kp.21/28-32. Nyt on ollut pari päivää todella outo olo, vähän väliä tuntuu että olis huono olo, mutta mikä menee suht nopeasti sit kumminkin ohitse. En tiedä kuvittelenko sitten vaan vai mitä tää on. Esikoisen kanssa mulla ei huonoa oloa ollut lainkaan, joten kertokaapa kenellä huono vointisuutta on ollut, että onko alkanut pahoinvointi ennen plussausta jo vai tuleeko tämä vasta myöhemmin esiin?

Täällä myös aurinko paistaa! Ihan t-paitakelikin on :) Neiti nukkuu päikkäreitä ja äiti herkuttelee suklaajätskillä :P Ja jos nyt kohta sitä punkkuakin kuitenkin... Yritän pitää itseni kiireisenä sisustusprojektin kanssa, ettei tule kovasti mietittyä, että no, tärppäskö, mitäs nippailuja mulla on mahassa jne. Todennäköisesti vaan jotain oviksen jälkimaininkeja. Niitä on ollut ennenkin.

Zer: Tuosta pahoinvoinnista... Mulla oli sitä esikoisen odotusaikana ja kesti johonkin rv 17 tienoille. Alkoi joskus...hmmm.. rv 6 ehkä, kun olin rv 7 varhaisultrassa ja siellä muistaakseni sanoin lääkärille, että pahoinvointi lisääntyy koko ajan ja olin huolissani alkion kehittymisestä. Jouduin siis useampaan otteeseen oksentamaan päivän aikana ja töistäkin jouduin ottamaan saikkua. Se oli hirveetä! :( Jokaisellahan sekin on yksilöllistä eli kai se voi alkaa jo ennen plussaustakin. Mutta mulla alkoi vasta plussauksen jälkeen. Saas nähdä miten toisella kierroksella sitten.

Margeliini: No joo, eipä nyt kovin kummaset mekaanisessa metsäteollisuudessa taida olla ainakaan tällä paikkakunnalle, pitäs lähtee useemman 100 kilometrin päähän jos tolta alalta töitä haluis. Mut siis onneks ukko on kuitenkin koulutukseltaan eri ja tykkää rassata koneita ym. niin siinä mielessä töitä voi löytyä hyvinkin äkkiä.  Ja onni onnettomuudessa et liiton päivät on ees täynnä! Ja eipähän tartte laittaa ainakaan vielä lasta hoitoon :) et jotain hyvääkin asiassa on. Jospa siellä olisi sitkeä sissi säilynyt tallessa sulla :)

Zer: Jospa olisinkin kyytiläinen matkassa :) Mulla myös oli esikoisen odotus silleen et ei ollu ollenkaan huonoa oloa( paitsi ennen plussatestiä hampaita harjatessa oksensin kerran aamukahvit, kun oli hirvee kiire töihin ja sit jotenkin sohasin liian syvälle :) )

Anmiha: Pyh ilkee täti kun löysi tiensä teille ja vielä aikaseen! Ei päästy plussaa kimpassa :(  Pahoittelut!

Erna: Jospa tuo salainen jännäily toisi teille haikaralta hyviä uutisia :)

Bamboo: Joo kyllähän sitä vähemmälläki vauvan kans pärjää, mut sehän siinä huolettaa et on sit kummiski vara maksaa pakolliset menot lainat, sähköt ym ja ei nyt ihan tartte joka penniä laskea että voinko mä nyt tuon ostaa vai pitääkö se jättää pois...
Heh, hassu mies sulla :)

Täällä menossa nyt kp 24 ja ne vähätkin oireet ovat kaikonneet suurimmaksi osaksi eli odottelempa tätiä kylään perjantaina tai lauantaina! Jos saa esittää toiveen niin tulisi edes perjantaina, niin ei tarvitsisi aloittaa ekaa työpäivää menkkakipujen kanssa edes, kun muutenkin vähän masentaa palata töihin! Kiitos!!

Huli kp 24/ ?

Zer: Itellä esikoista odottaessa alko pahoinvointi suht heti, mut en muista mikä rv oli.. mut oon kyllä kuullut että joillakin pahoinvointi alkaa jo ennen plussausta :)
Margeliini: tsemppiä loppukiertoon, se on kyllä aina pakko keksiä jotain tekemistä ettei liikaa ala miettiä tuntemuksia.
huli: toivottavasti se plussa kuiteski tulis, mut jos täti päättää tulla niin toivottavasti tulee ajoissa :)

on.. kp7 menkat kuvittelin olevan ohi kp 4 mut sit kp 5 alko tuhruvuoto, jota tulee vieläkin vähän välillä, siis lähinnä vain pyyhittäes.. hitsit miksei menkat edes voi olla samanlaiset jokakerta.. :o
Kai se täytyy uskoa että kyllä se kesä sieltä joskus saapuu :)

huli: No onneksi ainakin miehes on sitten oikeutettu ansiosidonnaiseen. Sillä pärjää suht hyvin. Ainakin mun alalla.. Joduin kans yks kesä elelemään liiton rahoilla, kun työnantajallani on tapana potkaista sijaiset kesäksi pois. Ne rahat sitten tulivat aina kuukauden viiveellä kylläkin :( Toivottavasti nyt selviätte lainojen kanssa.

vanilj: Olis kyllä helpompaa, jos kaikki kierrot ja menkat olis aina samanlaiset. Mulla on yleensä hirveet menkkakivut, mutta yks kerta en edes heti huomannut, kun täti tuli, kun ei sitten mitään kipuja ollutkaan. Ja välillä taas kipuilen monta päivää ennen kuin alan vuotaa :( Tässä kun toista vauvaa toivoo, niin siitä ennustettavuudesta olis paljonkin hyötyä, ettei ala heti kuvittelemaan kaikenlaista, jos menkat on pari päivää myöhässä.

Eilinen oli ihana päivä. Auronkoa ja hyviä uutisia. Mieheni sai vakituisen työpaikan :) Mä oon alkanut ihan totaalisesti kyllästyä tähän meidän asuntoon ja nyt toivonkin, että voitais pikku hiljaa etsiä ihan omaa. Asutaan siis vuokrakaksiossa nyt ja kyllä tää meille aika ahdas on. Kolme ihmistä, kaksi kissaa ja 125-litrainen akvaario. Tytönkin kamat vie niin hirveesti tilaa täällä. Joudutaan vaunuja säilyttämään keittiössä, kun ei niitä uskalla jättää kuistille, kun joku ne siitä kävis kuitenkin viemässä. Ja mä vihaan meidän muovimattolattiaa yli kaiken!! :( Toisaalta nyt sitten tuntuu siltä, että tuskimpa meille ainakaan tästä kierrosta on tulossa vauvaa, kun saatiin jo hyviä uutisia. Eli ei makeaa mahan täydeltä -mielellä olen.

Huli, tosi ikävä kun miehesi jäi työttömäksi! Eli teillä nyt sä menet töihin ja pikkunen jää isin kanssa kotiin? On varmaan melko sekavat fiilikset tämän yrittämisen kanssa, onko ajatukset vielä selkiytyneet kumpaankaan suuntaan? Tuliko tuo irtisanominen kuin puskasta?

Erna, tsemppiä pitkiin päiviin!

Anmiha, pahoittelut ärsyttävän tädin saapumisesta! Ehkä meille on tarkotettukin tammikuun vauvat ;), mulla on itelläkin sillon synttärit.

Margeliini, mukava kuulla jonkin muunkin suusta, että ois saattanut olla kemiallinen raskaus mulla. Taitaa olla sulla melko suorasanainen anoppi. Kummalliselta kuulostaa tuo, että ovistestit on jatkuvasti plussalla :O. Jos sä sä ootkin jo raskaana ;)? Toivottavasti siellä ois ollut sinnikkäät simpat!

Zer, hyvältä kuulostais nuo sun oireet! Mä voin tosi pahoin sillon esikoiselta, mutta tais alkaa vkolla 5. Oon kyllä itekkin kuullu, että jotku voi pahoin jo ennen plussaa. Mä taidan eksyä sinne lapsimessuille ;)!

Nyt on ahistukset taas loppunut ja innolla kohti uutta mahollisuutta. Greippimehua taas kuluu ;)!

Margeliini: niin ois helpompaa.. ärsyttää vain ku kropan on pakko olla näin monimutkaanen.. onnittelut miehen vakityöstä! :) Toivottavasti ois se yks sitkee sissi lähtenyt matkaan <3
oi teillä on akvaario! mä niin himoitten meille kans akvaa! :D meillä oli 950 litranen mut luovuttiin siitä ku täää kämppä oli niin nafti ja haluttiin kunnon sohva. mut ehkä täytyy raivata tilaa altaalle mut luulen että asukiksi tuli kilppari :) 
hattarainen: kiva kuulla :) uuteen kiertoon vaan, paljon plussapuhureita sinne siis! :)

vanilj: Kiitos. Kyllä tätä miehen työtilannetta onkin tässä jo pitkään jännäilty. Juu, meillä on ihan perusfisuja tossa tankissa. Haluaisin kyllä isomman sitten joskus, kun on se isompi asunto.

Nyt tulee pitkä omanapainen selostus, mutta yritän selittää lyhyesti: Siinä kierrossa, josta esikoinen sai alkunsa, oli tosi kivulias ovulaatio. Menin gynelle tarkastukseen ihan sattumalta niihin aikoihin ja sanoin olevani huolissani tuosta kivusta. Gyne ultras ja sanoi, ettei hätää, vasemmalla puolella on munarakkula puhkeamassa, hommiin mars, jos raskaaksi haluat. Oviksen jälkeen kivut jatkuivat ja voimistuivat. Salilla sattui vatsalihasten tekeminenkin. Olin varma, että mulla oli sittenkin joku kasvain munasarjassa. Sitten plussasin ja ajatukset kääntyivät siihen, että mullahan onkin kohdunulkoinen. Ja koska olen tosi kova murehtimaan, niin painelin taas yksityiselle, varhaisultraan tällä kertaa. Kaikki ok, normaali raskaus. Keltarauhanen siellä kuulemma jylläs ja piti huolta raskaudesta. Eteenpäin kun mentiin, niin se kipuilu jossain vaiheessa helpotti, en muista millä viikoilla. Noh, eilen ja tänään oon tuntenut taas tylppää kipua vasemman munasarjan kohdalla ja toiveet heräs. Hetki sitten ajattelin, että ai jaa, se kipu sitten helpotti, mutta sitten se alkoi taas. Aaargh! Pitkät kaksi viikkoa ja vähän päälle tiedossa, jos nämä oireet jatkuvat. En haluaisi nyt ruveta kuvittelemaan mitään. Palauttakaa mut maanpinnalle!!! Miehelle en ole viitsinyt sanoa mitään tästä, ettei tarvitse sitten taas näyttää ihan idiootilta, kun menkat alkaa. Oho, mä taisinkin vaan kuvitella kaiken. Eipä olis eka kerta.

Ensiksikin kiitos kaikille kun olette olleet kannustavia!
Ja onneksi mieskin jaksaa tätä mun kiukuttelua ja hermoilua, ja jaksaa hokea että kyllä me pärjätään :)

Margeliini: Onnea miehen vakityöstä! Jospa se nyt sitten lämpeis ajatukselle toisesta lapsosesta:) Tai jos olisikin jo tulossa toinen:)  Mikä kiertopäivä sulla on menossa? Jospa siellä olisi pikkuinen kasvamassa jo :)

Hattarainen: Joo juurikin näin mennään nyt etiä päin. Ei se nyt ihan puskista tullut, kevään ne on uhkaillu et irtisanoovat, mut sit kummiskin tietyllä tapaa yllätti! Mä nyt olen mieheltä kyselly et laitetaanko me yritys tauolle, mut eihän tuo ole sanonu et pitäs laittaa, kysyny vaan lähinnä et minkä takia? Et minä tässä nyt vähä jarruttelen tota, mut melko varmaan meillä jatketaan peittojen heilutusta edelleenkin ilman ehkäsyä, toisaalta ihan kiva!
Uutta yritystä kohti sielläkin, jospa se teillekkin se plussa tulisi viimein :) Tsemppiä!

Jokos omppuf on saanut oviksen bongattua ? :)

Huli kp 26/?

Plussatuulia

Taian liittyä tänne keskusteluun kun nyt löysin tänne, ja hermot meinaa mennä odotellessa. :D Varsinaista yritystä ei meillä nykyisen miehen kanssa ole vielä ollut, tunnettu vasta pari kuukautta, mutta puhe ollut että jossain välissä.. Tiivistetty tausta; tavatessamme olin siis 1,5kk ikäisen tytön yh-äippä, jonka alulle tuikkaaja ei ole ollut viime syksyn jälkeen missään tekemisissä/yhteyksissä (tyttö nyt 3,5kk). Tiiviisti uuden kanssa pietty yhteyttä ja nähty 100km välimatkasta huolimatta.
Nyt sitten ollut parikin vkoa outo olo, kahvi etoo, rinnat pirun kipeet ajoittain (nännit varsinkin), turha kuvitella rinnat lyntyssä saati mahallaan nukkumista tai pitempää juoksemista. Tupakka ei maistu, aamusin jättäny kokonaan pois kun menee pöntön halailuksi, vessassa ravataan, järkyttävä väsymys. Ehkä sittenkin hatusta huolimatta? Turhan sikiävää sorttia molempien suvut, vaikkakin esikoista exän kanssa yritettiin 8-9kk.. Kerkesin ääneen joku aika siten toteamaan, että kyllähän tuo meinaa vauvakuume pukata, mutten näin tosisssani ollut välttämättä. :D Perjantaina tehdä testi ennen reissuun lähtöä, jotta tietää uskaltaako vinkkua ottaa pari lasia vai ei. (en imetä joten ei rajoita.) Tosin näiköö maistuuka, ei o viikkoon holillinenka sidukka edwes saunassa menny ja olut haisee ällölle (baarityöntekijän nenään :D) Toisin sanoen, melkeipä samanlainen olo kuin esikoista odottaessa vuosi sitten.. Yritän va ajatel et ei voi vielä olla mahollista ettei tu "pettymystä"..
Mutta katsellaan! Nyt kun olo ollu tämmönen, ja jos ny ei ookka tulossa, ni sen verra asennoiduttu nykysen siipan kanssa, et sais se toisaalta vaikka ruveta tulemaanki. :D kaikki muu on iha va järjestelykysymyksiä sitten. (mm tallin hoitamiset, asumisjärjestelyt ym.ymym.) :)
Tsemppiä kaikille yrittämiseen!

huli: Kiitos vaan. Nyt on kp 20/28-31. Eli jännäillä saa vielä piiiitkään. Tänään on vaan muutaman kerran vihlaissut vasemmalta, joten enpä tiedä nyt sitten kuitenkaan. Parempi valmistautua tädin vierailuun. Aika kova väsymys on, mutta se tod. näk. johtuu siitä, että nyt on aika rankkaa tämä kotona oleminen :( Tyttö osoittaa mieltään joka asiasta ja loukkaantuu kamalasti, jos häntä kieltää. On tullut parikin kertaa sellainen olo, että HALUAN TÖIHIN! Töihin meno vaan ei ihan hirveesti tietäis hermolepoa, koska mun työ on lasten hoitamista päiväkodissa ;) Joten mulla on varmaan vielä alan vaihto edessä... kun ensin tietäis mitä haluaa tehdä loppuelämän.

Tervetuloa Tinttura! En ole itsekään täällä kovin kauan vielä pyörinyt.

Ai niin hattaraiselle piti vielä todeta, kun noita mun ovistestejä ihmettelit, että jos olenkin jo raskaana, niin tein tossa kp 7 raskaustestin varmuuden vuoksi, kun ihmettelin, miksi ovistestissä ylipäätään näkyy yhtään mitään toista viivaa. No negatiivinen se oli, ei roskishaamuja eikä mitään muutakaan epäilyttävää. Menkatkin oli ihan normaalit. En tiedä onko ne mun ovistestit sitten jotain tosi herkkiä, koska mun ymmärtääkseni sitä lh:ta on elimistössä koko ajan. Sen määrää sitten vaan kasvaa, kun ovis lähestyy.

Margeliini: noi tuntemukset kyllä vaikuttaa niin lupaavalta, toivottavasti ois pikkuinen lähtenyt matkaan :) tsemppiä loppukierron kanssa, piina viikot sulla edessä :S sä oot vaihtaamas alaa pois päiväkodista? mä oon just hakenut yhteen päiväkotiin töihin, että pääsisin pois tuolta missä mulla odottaa vakkaripaikka :)  
Tinttura: tervetuloa :) joskos siellä ois tärppi käynyt. tuuhan perjantaina kertoilemaan mitä testi näyttää :)

on.. yhtään en on kp päiviä seurailla joten täytyy oikein tarkistaa että missä vaiheessa menoss.. kp 9 eli vielä tovi ovikseen.. mut nyt täytyy kiiruhtaa töihin, palaillaan :) nyt on eka tavoite painosta saavutettu, eli viimeisetkin edellisen raskauden kilot poissa, joten nyt olisi erittäin suotavaa että se pikkuinen lähtis matkaan... jooko... :)

vanilj: Joo, tahdon pois päiväkodista. Oon kyllä tykännyt työstäni tosi paljon, mutta nyt kun on omakin lapsi ja jos vielä toisen joskus saamme, niin tuntuu, että niissä riittää hommaa meikäläiselle ihan tarpeeksi. Haluan sitten vastapainoksi tehdä jotain muuta päivätyötä. Lähihoitajan tutkinto mulla on, mutta en halua vuorotyötä, niin vaihtoehdot on aika vähissä :( Eli jotain pitäis opiskella vielä... Yo-todistuskin löytyy, mutta sillä ei paljon kehuskella eikä varmaan ihan helpolla pääse ainakaan amkiin saati sitten yliopistoon ;)

Onneksi tänään on jo parempi päivä, vaikka ilma on harmaa. Olin eilen niin kiukkuinen ja väsynyt tytön kiukutteluihin, että sanoin miehellekin, että mä vihaan tätä kotona olemista. No, en mä nyt sentään vihaa, vaikka tää välillä vähän tylsää onkin. Illalla alkoi taas vihlominen, juuri kun ajattelin, että se siitä. Tänään on jatkunut. Muutenkin alavatsaa nipistelee.. Äh, turha näitä on spekuloida. Mä kuitenkin vaan kuvittelen kaiken :D

Huoh, kyllä odottavan aika on pitkä! Huomenna olis kp 28, mutta en ajatellut testata vielä huomenna, yritän odottaa tonne ens viikkoon ainakin, jos täti ei tuu paikalle ennen sitä!
Jos vaan maltan mieleni, hätähousu kun oon!

Tervetuloa Tinttura munkin puolesta!

Margeliini: Vähä sama vika rahikaiselle, mieki spekuloin kaikkia oireita et voisko johtua siitä, mut sit palautan itteni maan pinnalle, et kummiskaan oo napannu ja täti kurvaa komeesti kohta paikalle! Kun tosiaan noi mun lupaavat oireetkin on hävinny melkeen kokonaan niin oon kyllä toivoni heittäny ja en sillä haluu testatakkaan, jos vaikka se täti tulis paikalle.....

huli: mahottomasti kärsivällisyyttä loppuun :) noin loppuajasta usein tuntuu että kellohan liikkuu vain taakse päin! kunnon plussa  puhurit sinne, jänskättää teidän puolesta :)
Margeliini: tuota oon itekkin miettinyt että ymmärrän täysin alan vaihdon :) nyt kun haki päiväkodista töitä että miten sitä jaksaa sitten kotona lasten kanssa, mutta toisaalta nykyisessä työssä väsyy ihan kiitettävästi henkisesti että en tiedä kumpi ois sit parempi :)
Kyllä sun oireet vaikuttaa niin soppelilta, että toivottavasti siellä nyt pikkuinen ois lähtenyt matkaan :)

on.. pitkästä aikaa tuli tehtyä aamuhuki, hiukan on väsy, ammat lähti niin poika tietenkin heräs ja sehän on virtaa täynnä ja kun mä niin haaveilin pikku päikkäreistä ;D no saapa esimakua töihinpaluust :)
sitä pitäis alottaa pupustelut jtp. Pitäis varmaan alkaa suunnitella tutkimuksiin menosta, mut jotenkin ei kuitenkaan vielä oo valmis...
Tuntuu että nyt on niin monta rautaa tulessa ja aikaa niin vähän että miten sitä ehtii kaikkialle...Eilen oli niin mahtava ilma, mutta tänään sataa vettä plaah! mut nyt ei sit pitäisi viikkoon sataa ollenkaan ja välillä sais se aurinkokin paistaa :)

Vanilj: Kiitos tsempeistä, sanoppa muuta tuntuu tosiaankin että toi kello vaan matelee,  no onneks lauantaina tulee muuta ajateltavaa kun koittaa eka työpäivä, reilun vuoden tauon jälkeen :) Tsemppiä teille tähän kiertoon, jospa se plussa tulis :)

Onpas hiljentyny tahti täällä, tai sit minä vaan kyttään liikaa tätä, kun ei oo tässä odotellessa muuta....

Takaisin