Ihanaa että tällänen ketjua pakoilevakin jaksetaan aina ottaa mukaan remmiin :)!
Omppuf, tosi mukava kuulla sun tuntemuksia! Sitä niin moni naureskelee, että ei niitä lapsia noin ressaamalla tehä, ota vaan rennosti äläkä laske mitään päiviä. Jotenkin mua nuo sanat loukkaa aina eniten, varsinkin kun usein niiden sanoja on itse raskautunut ihan parissa kierrossa. Helppohan se on sanoa ja en mäkään mielellään stressais. Kuume on vaan niin kova. Niin kiva kuulla, että muutkin reagoi tähän pitempään yritykseen, en oo hullu yksikseni ;)! Mä en oo itkuun asti päässyt muitten raskautumisista, mutta vähän on vaikeuksia olla rehellisesti ilonen toisen puolesta. Toivotaan että päänsäryt ois helpottanut!
Vanilj, täällä jännäillään sun puolesta! Jospa siellä ois sitkee sissi hoitanut työnsä! Paranemisia flunssasta.
Anmihallakin alkaa pian olla jännät päivät käsillä. Sä elät sitä vaihetta, kun aika kuluu jäätävän hitaasti! Meillä on melko saman ikäiset esikoiset, meijän neitillä ikää nyt rapiat 1v. ja 10kk. Tuleeko teillä jo kovasti puhetta?
Huli, kovasti yritän ittestäni kehittää veturia uudelle plussajunalle ;)! Mulla on kans onnettomat kokomukset ovistikuista, en saanut ku haaleen toisen viivan kontrollin lisäksi. Heitin ne seinään kun alko ahistaan :D.
Erna, ihanaa kun olette saaneet lomailla! Kohtahan se kesäkin jo koittaa! Onnittelut kummitätiydestä!
Margeliinille, lämpimästi tervetuloa! Ihan samat ajatuksethan sielläkin kiertää, vaikka ei aina päästäiskään yritykseen asti. Toivotaan kovasti, että miehellä ois liian kiire tai huono muisti, jotta simpat pääsis perille asti ;)!
Bamboo, mahtavaa että eka hoitapäivä oli pikkusella mennyt mukavasti <3!
Mä tuun sit huomenna kertomaan testin tuloksen, sillon siis kp. 30/27-32(vai oliko se 33). Jospa kuukautiset ei enää alkaiskaan, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisss! Näin viime yönä ihanaa unta, jossa tein positiivisen raskaustestin. Se oli sellanen digi-näyttöinen ja siihen tuli teksti "olet välivaiheessa, viikolla 2-3". Mä jäin ihmettelemään että mikä ihmeen välivaihe ja miten voin vasta tuollasilla viikoilla muka olla. Mieheltäkin kysyin vielä, että eihän tää negatiivinen ainakaan ole :D. Jospa uni kävis huomenna toteen, tosin en raskinut ostaa muuta ku apteekin oman testin. Pettymys on kyllä taas kova, kun sieltä vaan se yksi viiva tulee, snif. Itkettää jo valmiiksi. Mutta huomisiin, toivottavasti en ala yöllä vuotamaan!
Muoks. ja niin, tervetuloa Jenksbar!