Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plussa kun plussa, Hattarainen :)! Eiköhän se siitä ala vahvistumaan, varovasti jo onnea! Ja aika jännät ajat ois teille tosiaan tulossa ensi jouluna, jos LA menis sinne jouluviikolle:). Mun piti heti aamulla tulla tänne tarkistamaan, että josko olisit jo testaillut uudelleen...

Ihana toi teidän tyttö, kyllä varmaan sydän sulaa, kun toinen hokee "äiti rakas, äiti ihana, äiti mukava". Meillä tyttö on opinut jo vähän käyttämään hyväkseen vastaavia lauseita eli kun on vähän tuhma, niin katsoo silmät kirkkaina ja toteaa " Xxxx on söpö tyttö, Xxxx on ihana tyttö" ja taputtaa itseään mahaan :D.

Margeliinille kylmiä hermoja nyt seuraaviin piinaviikkoihin, toivottavasti kisapaikoilla ajoissa olleet simpat onnistuvat tehtävässään ;).

Erna: mukavaa "tuulettumiskuukautta" ja tervetuloa takaisin kuumeilemaan sitten kun taas tuntuu siltä. Ymmärrän kyllä hyvin sua, välillä itsellekin tulee sellainen olo että voi kun ois toisaalta ihana saada pitää oma kroppa vain itselleen vielä kesän ajan. Toisaalta ei taas millään malttais odottaa mahan kasvua ja vauvan ekoja liikkeitä etc.

Bamboolle myös tsemppiä hitaisiin piinaviikkoihin! Joo, jos tää oliskin plussaflunssa, sehän kuulosti positiiviselta :). Toivotaan niin...!

Onnea hattarainen, eiköhän se plussa ole. :) Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa juurikin tuollainen tilanne, että ensin totesin, ettei tässä mitään viivaa ole. Menkkoja ei kuitenkaan kuulunut joten tein parin päivän päästä uuden testin, johon sitten piirtyikin kaksi viivaa. Samalla kaivoin sen edellisen testin esiin ja siihenkin oli ilmestynyt kaksi viivaa, joista tosin se toinen oli hyvin haalea. Uutta testiä vaan, vaikka uskon, että sua voi jo onnitella! :)

hattarainen: Eiköhän nuo testit ole suunniteltu niin, että eivät turhan pieniin hormonimääriin reagoi mitään viivanpaikkoja näyttämällä. Ja jos eilen tuli roskishaamu ja tänään jo testiajalla haamu, niin kyllähän ne hormonit selvästi nousussa on :) Onko sulla menkat myöhässä vai testasitko jo ennen kuin piti alkaa? Mä testasin esikoisesta sinä päivänä, kun menkkojen piti viimeistään alkaa ja saman tien piirtyi plussa (Clearbluen varhaisella testillä), vaikka olin jo pistämässä testiä sinne foliokuoreen odottelemaan testiajan päättymistä, niin en sitten kerinnyt :) Oi oi, jännittävää!

Välillä on vähän samoja mietteitä kuin Ernalla, että olis kiva pitää taukoa. Siis mistä, kun ei me edes yritetä? ;) No, mutta kuitenkin tarkoitin sellaista aikaa, ettei tarvitsisi miettiä raskautumista, jännäillä, että tärppäsikö ja voinkohan mä nyt juoda jne. Oltiin viime kierron aikana kylässä ja siellähän oli ensin jotkut alkudrinksut ja sitten ruuan kanssa viiniä ja lopuksi jälkkäri, jossa oli ihan pirusti jotain likööriä. Kiva siinä sitten syödä ja juoda ja samalla miettiä, että jos nyt oon raskaana, niin vaikuttaakohan alkoholi jotenkin asiaan. Oon kyllä kuullut, ettei pitäisi vaikuttaa, mutta tykkään aina pelata varman päälle. Enkä tietenkään kehdannut sanoa mitään...

Tänään oli edelleen ovishormonit koholla. Eli ei ole vielä munis lähtenyt matkaan. En kyllä tiedä kuinka nopeasti ne hormonit laskevat irtoamisen jälkeen, mutta käsittääkseni aika pian. Toivottavasti tänään olis vielä luvassa pupuilua ;) mutta toiveeksi taitaa jäädä. Mies menee huomenna aikaisin töihin eli tänään aikaisin nukkumaan ja haluaa varmaan tosiaankin nukkua eikä puuhailla jotain muuta... pöh.

Hattarainen: Plussahan se on hailakkaki viiva, onnea jo varovasti täältä ja tarrasukat myös :)

Margeliini: Jospa siellä olis sitkeät sissit pysyneet virkeinä vielä ja loppukuusta olis 2 viivaa siinä mukavemmassakin testissä :)

Erna: Montako päivää sulla yleensä kestää se repiminen? Mulla on nyt menossa 3 päivä ja on muuttunu enempi semmoseks jomotukseski ja paineen tunteeks koko mahaan ja välillä rintoja vihlasee...
Rauhallista kuukautta ilman kuumeilua, varmasti kummasti rentoutta mieltä :)

Anmiha: Jännää, jospa se oireettomuus oliski hyvästä :)

Omaa: kuten tosta Ernalle kirjoittamasta voitte lukea niin täällä on joitakin oireita tullut mutta epäilempä että mulla mieli tekee tepposia vaan ja odotan että ensi viikolla täti kurvaisi paikalle, just sopivasti, kun lauantaina koittaa EKA työpäivä pitkästä aikaa!

Huli kp 20/?

vanilj: Joko sielläpäin tiet sulaneet? Täällä tänään isot tiet sulat ja kuivat, eilen oli vielä ihan loskassa :)
hattarainen: Ihanaa onnea <3! antaa meille muillekkin toivoa kun plussasit :)
huli: Kuulostaa epäilyttävästi kiinnittymiskivuilta ;) Jospa!
Anmiha: Sielläkin alkaa siis olla jo jännää tän kierron osalta, onneksi tyttösi on jo parantunut :) Nyt alkaa se oireiden tarkkailu ;)
Margeliini: Onnea oviksen löytämisestä! Toivottavasti natsaisi kohdilleen puuhailut ja O.
Erna: Nähdään kuukauden päästä! :)
Bamboo: Jaksamisia piina-viikkoihin :)

Omailu: Kuumia aaltoja, finnejä, alakuloa, päänsärkyä ja pahaa oloa, omituisinta halut on ihan pilvissä. Vihloo molemminpuolin munasarjoja :) Jospa siellä jossain jotain tapahtuisi kohta! Maanantaina selviää, jos ovis malttaa sinne..

Ihanaa auringonpaisteista päivää kaikille jokatapauksessa <3
kp7/23-kuka tietää. yk 13

Moi vaan kaikki!
Siis pääsiäisenä ollut kummallinen tauti on saanut vain uusia piirteitä.... välillä oli jo muka kunnossa, mutta sitten tätä lämpöä on edelleen. Huomenna oon menossa lekuriin, mikä ihme vaiva?
Mä en oo käyny täällä pitkilleen, masennuin niin kun clearbluen ovis-testeillä en saanut mitään plussaa ajalliseksi, olo oli ihan sellainen, että ovis on varma, mutta negaa näytti. Nyt mietin, että oonkohan kuvitellut nuo aikaisemmat viiva-plussat eli onkohan mulla synnytyksen jälkeen ollut ovista lainkaan??????
Senpä vuoksi mä vähän tässä yritän laskea kuumetta ja pysytellä taka-alalla. Ihanaa, että täällä kuitenkin plussia tulee...Hattarainen, onnea matkaan!!!

Hellurei tytsyt! =)
Meillä oli eilen se rakenne ultra, ja kaikki näytti olevan hyvin :) Pikkuinen oli vaan viikon luultua pienempi joten ens kuussa päästään taas kurkkaamaan miten on kasvu lähtenyt etenemään. Ja ei jäänyt sukupuoli epäselväksi, oli sen verran pylly pystyssä että mieskin erotti kumpi siellä köllöttelee ;) Meidän iso-veli saa pikku-siskon <3

Ja hattaraiselle pahoittelut tädistä :(( Minäkin jo ihan kerkesin innostua...

Eikä! :( Pahoittelut hattaraiselle munkin puolesta. Kuitenkin kuulosti aika lupaavalta toi sun tilanteesi. Mulle tosin neuvolassa sanottiin, että menkat voi muutaman kerran tulla, vaikka oliskin raskaana. Ei kylläkään tullut. Ja niiltä, keillä on tullut, niin olen kuullut, että on olleet tavallista niukemmat ja kestäneet vähemmän aikaa.

Kartenk: Mä yritin viime kierrossa tikuttaa ovista Clearbluen testillä, mutta en saanut hymynaamaa (digitestiä siis käytin) yhdelläkään kertaa :( Aloitin testailun kp 12. Silloin ei ollut vielä mitään oireita, mutta seuraavana päivänä alkoi jomotus ja nippailu, jotka yltyivät päivä päivältä. Mutta siltikään ei mitään merkkiä oviksesta. Testiliuskat ehtivät jo loppua ja olin ihan varma, että siinä testissä oli jotain vikaa, kun niin selkeet oireet tunsin. Ostin kuitenkin vielä apteekista jonkun muun testin, jossa oli seitsemän liuskaa ja viimeisellä sain hormonin bongattua kp 18! Eli itse ovulaatio tapahtui tosi myöhään, vaikka oireita olikin. Jospa sunkin ovis olis vaan ollut myöhässä??

Joo, taitaa tosiaan jäädä pupuilut tältä illalta :( Sain itse hirveän mahakipukohtauksen äsken. On helpottanut jo, mutta ei tässä oikein muuta voi, kun sohvalla maata. Ei mitään hajua, mikä sen aiheutti. Ihan puskista tuli.

Täältä ei saisi päivääkään olla pois, muuten tippuu kärryiltä emoticon

huli: ehkä se täti ei ensiviikolla tulekkaan ;)
omppuf: oireita riittää :/ mutta positiivista että vihloo munasarjoja :)
Kartenk: nyt on paljon liikkeellä kaiken näköstä tautia :/ muutamalla tutulla on kanssa ollut monen päivän kuumeilut yms. mut lääkäristä ei vastauksia ole saaneet.
hattarainen: Voi ei pahoittelut tädistä :( olin ihan varma jo että siellä ollaan plussa saatu
Jennivee: kiva tuo sukupuolen selviäminen ja asento miten selville tuli, ei jäänyt miehellekkään sit epäselväksi :) onnea pikku tytöstä<3
Margeliini: mikä kp menossa?

Täällä ollaan nyt ovista yritetty hyödyntää, saa nähä tuottaako toivottua tulosta ;) nyt on menossa kp.18/28-32.. joten jännittäviä ja pitkiä piinallisia viikkoja tässä nyt sit vietellään parisen viikkoa. Bamboo.. eihä susta tunnu yhtään samalta eihän emoticon 

Heips! Tulin toivottamaan hyvää viikonloppua kaikille! :) Me lähdetään anoppilaan (ei kyllä yhtään nappais) enkä viitsi siellä pyöriä foorumilla heidän koneellaan. En osaa sieltä poistaa sivuhistorioita enkä halua ottaa sitä riskiä, että utelias anoppini jäljittää mut täältä kertomassa asioistani, hänen poikansa asioista ja kertomassa mielipidettäni hänestä itsestään ;) Oon sitäkin tuolla joissakin ketjuissa tehnyt. Muahhah! Kauhee miniä ;) Joten tyydyn siis kuuntelemaan tarinoita siitä kuinka naapurin miehen serkun kummipojan vaimo on lihonnut ja sillä on mielenterveysongelmia jne... Ai onko mun anoppi kauhee juoruakka? ;)

Zer: Nyt on menossa kp 15/28-32 ja tänäänKIN ovistesti antoi positiivisen tuloksen jo neljättä päivää lh-piikki menossa. Vituttaa suoraan sanottuna :( Miksei mun kroppa voi toimia niin kuin testipakkauksen ohjeissa luvataan? Eli sen perusteella ovis tapahtuu 24-48 tunnin sisällä positiivisesta tuloksesta. Niin joo, ja lehmät lentää! Tosin samanlaisesta kierrosta esikoinenkin tärppäs, että ehkä tässä on vielä toivoa, vaikka peitto ei enää heiluis...

kartenk: Kävit varmaan jo lääkärissä? Mitä ne tuumasi? :o
hattarainen: Isot pahoittelut :( jaksamista sinne!
Jennivee: Onnea tytylupauksesta! :)
Margeliini: Hih.. täällä ihan samanlainen anoppi, joka lisäks jaksaa hehkuttaa kaikkien muiden raskauksia ja hedelmällisyyttä joka kerta kun käydään kylässä. :) Että paras vaan pysyä omalla koneella ja suht anonyyminä :D:D
Zer: Hirveästi onnea matkaan piinaviikoille! :)

Voi kun olis O-testejä kaapissa niin pääsis dippailee! Mutta ei oo :(. Vihloo ihan kiitettävästi vieläkin ja koko ajan toivon että "sattuispa enemmän!!!!". Huoh mun kans taas, turhia toiveita jälleen kerran. :D Päivää piristää kummasti kaikkien raskausilmoitukset ja masukki kuvat miehen facessa. Eikö ihminen saa rauhassa käydä pelaamassa vihaisia lintuja?? :D Mies oli ihana ja piilotti ne tietyt henkilöt etusivulta ettei mun tarviis kokoajan vollottaa turhista <3

hattarainen: voi ei, isot pahoittelut :( halaus <3
omppuf: tsemppiä sinne oviksen kans :) ei tiet oo sulanut, sulaa varmaan sit kun on sen 4 päivää plussan puolella.
Margeliini: kestämistä sinne vierailuun :) mulla on suht ok anoppi, toki tykkää kyllä kertoa koko kylän asiat :D
Zer: tsemppiä sinne ootteluun. loppukierto menee aina niin toosi hitaasti...
Jennivee: onnea prinsessasta :) <3
Kartenk: mites meni lääkärissä? tää vuosi on täällä ainakin ollut semmostaki sairastelua koko ajan jotaki tautia... sais kyllä loppua jo :)
huli: tsemppiä sinne odotteluun, toivottavasti se täti jättäis tulematta :)
bamboo: tsemppiä sinnekkin odotteluun :)
Erna: tuo tauko kyllä kuulostaa ihan kivalta :) täällä jos ei tästä kierrosta nyt tärppi käy niin varmaan tulee pidempikin tauko..

Ttästä kierrosta en aatellu ovista testailla ollenkaan, enkä stressata koko asiasta (jos ja kun vain pystyisin) :D no ainakin helppaa kun töitä saa tehdä ja jos joskus tuo kelikin ois ok että pääsis tekeen noita pihahommia joskus...Ja joo täällä aina vain podetaan flunssaa.. vois jo antaa periksi tääki tauti...

Täällä on ihan kaamea keli, lunta räntää ja vettä sit taas lunta ja sit taas vettä. Joten mielikään ei mikään kovin aurinkoinen oo :) 

Mut joo jos nyt tästä kierrosta ei se tärppi käy, niin sit varmaan otetaan ehkäsy käyttöön ja katotaan joskus sitte uudestaan... alkaa hiukka väsymään tää yrittäminen, jännäily, odotteluja pettyminen.. Ja nyt kun töihin menossa ainakin alustavasti sijaisuuksia tekemään, ja jos nyt sattuis että sais yhdestä paikasta vakipaikan syksyllä niin sit viimeistään yritys jää tauolle kunnolla jos ei oo tärpännyt... no viimeistaan tammikuus palaan vanhaan paikkaan töihin, mut siihen saakka varmaan teen siellä ja täällä sijaisuuksia :) Pakko alkaa elää tätä hetkeä nyt, ja yrittää vauva-aikeet siirtää tuonne vähän sivummalle muttei tietenkään kokonaan pois. Ärsyttää vain kun oon puhunut töihin menosta niin koko lähipiirikin jo puhuu että mitäs sitten kun toinen vauva tulee - nii.in ku tuliski!

Voi höh, hattarainen.. Onpa kurjaa. Tsemppiä ja jaksamista sinne!

omppuf: Toivotaan, että ovis tekee tulojaan!!:) .. ja sitten vaan peitot heilumaan!

Zer: Aikas samoilla fiiliksillä täällä mennään :D Oon yrittäny kehittää itelleni kauheesti kaikkea hommaa, etten kerkeis joka hetki laskea, että montako päivää testaukseen, mutta pyh.. Käyn täällä vähän väliä kurkkimassa kuulumisia ja testaus on abt. 24/7 mielessä :D
Yritän jaksaa oottaa ens kuun alkuun, etten vaan testais liian aikasin..

Margeliinille mukavaa reissua anoppilaan! ;)

Nää päivät mateleeeeee... Jotenki tuntuu, että käy ihan säästöliekillä, kun ajatukset on jo ihan testauksessa. Pitäis vaan osata elää hetkessä, mutta ku jännittää niin paljon :)))

pahoittelut hattaraiselle!! ja margeliinille mukavaa anoppilan matkaa ...
joo mä kävin tänään lekurissa ja oli poskiontelotulehdus. Hyvä, että selvis, mutta niin epätyypilliset oireet, että enpä itse arvannut! Nyt siis kuuri päällä....
mä lopetin oviksen testaukset, kun en saanut koko clearblue-paketilla hymynaamaa, otti niin päähän! voihan olla, että tää sairastelu on lykännyt ovista tai sit sitä ei oo ollenkaan tullut. Tilasin netistä sellaisen donnatestin, sillä ajattelin nyt kokeilla. Onko täällä muilla siitä kokemuksia?
Viikonloppuja kaikille!

Margeliini, onko sulla koko ajan testiviiva ollut yhtä vahva kun kontrolli? Tosi turhauttavaa tuollanen kyllä!

Omppuf, ihana tuo sun mies, kun oli pahimmat vauva-tulvat poistanut naamakirjan etusivulta :)!!!

Vanilj, mahdollisimman stressitöntä kiertoa sinne!

Kartenk, kiva että sait selville oireiden syyn!

Kaunis kiitos kaikille pahoitteluista. Oon tullut siihen tulokseen, että tais olla kemiallinen raskaus. Oli kuitenkin melko hyvät raskausoireet ja jotenkin itellä tosi varma olo asiasta. Ja kun testikin näytti positiivista, ni en oikein muuta selitystä keksi. Melkosta pettymystä oon täällä yrittänyt käsitellä, mutta eipä tähän muukaan auta. Voipahan aatella, että meillä fysiikka toimii ainakin jotenkin, jos kemialliseen raskauteen asti päästiin! Nyt vaan kauppaan hakemaan uusiksi greippimehua ja jospa tässä kierrossa kokeilis punkkuakin, jos kerta ongelma on nimenomaan siinä kohdun seinämiin kiinnittymisessä.

Hirmuset plussapuhurit täältä kaikille, kun en plussa-aaltoa onnistunutkaan aloittamaan ;)!!!!

Hattarainen: isot pahoittelut, olipa harmi juttu! Punkun ja greippimehun voimin ensi kiertoon, kuulostaa hyvältä :). Tsemppiä!
Kartenkille pikaista paranemista, toivotaan että ovis sieltä tulee myöhässä sairastelun vuoksi.
Bamboo: Tiedän tunteen... vaikka kuinka tiedän, että on turha testata vielä pariin päivään niin vähän väliä tulee mieleen että näkyisköhän nyt jo, jos ois tärpännyt...  Milloin ajattelit testailla muuten?
Vaniljille rentoa kiertoa ja pikaista paranemista! Kylläpä meistä moni on nyt sairastanut...
Omppufillapa on herttainen mies, kun noin facebookistakin kuvat piilottelee :). Olitko siis tilannut netistä o-testeja vai minkä vuoksi et ole päässyt vielä testaileen?
Margeliini: onpas jännä tilanne sulla noiden o-testin suhteen! Mutta hyvä jos talletuksia tehty, eiköhän se ovis ole joku noista päivistä tapahtunut :).

)*( Flunssa alkaa vihdoinkin hellittää, kävin lääkäriltäkin hakemassa vähän nuhalääkkeitä kun tuntuu että irtoaa kohta koko nenä tästä niistämisestä... Synkimpinä hetkinä jo mietin, että jos mitään kiinnittymisyritystä on ollut, niin näillä aivastuksilla irtois jo mikä vaan ;). Nippailut alavatsalla jatkuu, mutta tänään alkoi myös menkkakivut... Toivosta en silti luovu, ennen kun testi / täti kertoo todellisuuden :D!

Pahoittelut Hattaraiselle!

Omaa: täällä ei oikeestaan ole tilanne menny mikskään, edelleen välillä vihloo rintoja, jomottaa mahaa, mutta pessimistinä odotan tädin kaartavan paikalle kummiskin! Vaikka mieskin jo silittelee mahaa ja sanoo et siellä se meidän pikkunen köllii (ihuna) :)
Kun nyt sit mietin et meneekö meidän yritys tauolle, jos ei täälä kerralla napannu, kun mies sain lopputilin ja jäi työttömäks. Eli täällä on todella ristiriitaiset tunteet ja onpa tullu muutama kyynelkin vieritettyä, toivon toisaalta että ei olis nyt napannu kun tilanne on nyt mikä on!  Sori avautuminen mutta vähän harmittaa, jos joudutaan siirtämään tätä, tai mies ei ollu valmis siirtämään yritystä, minä vaan mietin sitä taukoa! :(

Huli kp 22/ihan mitä vaan?

Kartenk: hyvä että syy selvis, toivottavasti olo alkaa nopiaa parantua :) Donnatestiä koitin viimeraskaudessa, ja mä en osannut sitä käyttää, ja kun sattu esikoinen heti onnata, niin en edes kunnolla ehtinyt siihen silloin perehtyä.
hattarainen: sinne mahottomasti tsemppiä uuteen kiertoon <3
Anmiha: toivottavasti sinne se plussa tulee <3 pikaista paranemista.. tätä on palijo liikkeellä :/
huli: voi hitsit ihana mies sulla :) harmi että teidän tilanne muuttunut noin. Onhan siinä yrityksen siirtämisessä aina puolensa.  mut toivottavasti siellä asiat lutviutuis pikimiten eikä yritystä tarttis laittaa tauolle :)

on.. kp 4, täti läks.. väsy ja flunssa.. ei jaksais uusia kiertoja kyllä enempää. tää kierto mennään ilmaan mitään testauksia.. katotaan sit tän kierron jälkeen että meneekö yritys tauolle vai kuinka tästä eteenpäin..  jotenki alkaa niin väsyä tähän epätietoon.. ja nyt koko ajan pyörii miellessä että saadaanko me koskaan toista lasta, vaikka onhan tuo esikoinenkin vielä vauva mutta.. tää kuume tekee jo hulluksi.. mut nyt ajatukset siirtyy työhön, ja karppaukseen joten toivon rentoa kiertoa kerrankin.. :) Ja josko toi ilma parantuus niin mieliki ois sen mukanen..

hattarainen: Eipä noi testit taida antaa edes haaleeta haamua, jos ei se hormoni olis nousussa. Joten aika todennäköiseltä ainakin musta tuo kemiallinen raskaus kuulostaa. Hurjasti tsemppiä ens kiertoon!! Pitäisköhän munkin kokeilla tota punkkua? (tällä hetkellä valkkarilasillinen nenän edessä ;))

Animha: Mä odottelisin kaikista mieluiten ihan reilusti ens kuun alkuun ennen testausta, mutta siis tän kuun vika päivä vois jo testata, ja melkeinpä luulen, että jaksan maksimissaan oottaa ens kuun ekaan tai tokaan päivään :D Millos Zer meinaa testata? Ennen vai jälkeen vapun?;)

huli: Ihana mies sulla! :) Mä tossa äsken totesin miehelle, että mulla on kasvukipuja.. Mies siihen, että "Niiku se vauva kasvaa nyt siellä sun masussa" ♥ Joo, lähinnä kasvukipuja jaloissa tarkotin :D
Täällä on peukut pystyssä, että täti pysyis poissa!! Noi on aina kurjia juttuja noi irtisanomiset ja työttömyydet, mutta kyllähän vauvan kanssa selviää pienemmälläkin rahalla. Toki ymmärrän toiveesi siitä, että tilanne voisi olla eri ennen vauvan tuloa, mutta voihan olla, että miehesi löytää töitä jo piankin. Ja jos ei, niin vauva kuitenkin tarvitsee hyvin vähän - rakkautta ja lämpöä lähinnä ♥ :)

Äääh, mulla on tää päivä nippaillu alavatsaa oikein huolella. Lähinnä oikealta puolelta. Aluks ajattelin, että jeejihuu, näähän on kiinnittymiskipuja. Mut sit jotenkin alko vaikuttaa enemmän oviskipuilulta :o! Mut voisko ovis tulla vasta kp19? Tai tietty kai vois, jos kierto olis jostain syystä venähtäny, mutta ku on ollu useamman kierron ajan jo sen 28.. Viime kierrossa tunsin siis selvän oviksen (ainakin uskoisin niin :D Tässähän  alkaa jo epäilemään itseään ja tuntemuksiaan), oikealta puolelta!! Voisko ovis olla tässäKIN kuussa oikealla? Ähhhhh. Typerää epätietosuutta ja ahistusta.

Takaisin