Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sukey: Huhhuh minä jo säikähdin kun oli tullut sulta viesti et joudut palaamaan tänne :) Mut ihanaa että siellä kaikki mallillaan ja varmaan kutkuttaa päästä pian pientä kurkkaamaan ;) Ootko käyny ar-ultrassa vai onko ensimmäinen kerta nyt? Joo vois olla tuon puolesta ihan hyvä idea nuo rattaat, tuo meidänkin mötkylä on jo nyt 11kiloa :D Tule ihmeessä kertomaan mitä siellä ultrassa näkyi, en oo vielä löytäny sitä teidän uutta keskustelua odotuspuolelta :P

Hei

Nytpä on pääsiäinen vietetty rentoutuen ja nautiskellen saunasta, hyvästä ruuasta ja luonnon rauhasta pilkkien!
Vähän vaan sit tää paluu arkeen alkoi huonosti, et ei ole kovin suuria toiveita yrityksen suhteen, mennyt vähän miehen kanssa sukset ristiin...mutta jospa se tästä lähtis.

Toivottavasti muille puhaltelee plussatuulet!!!

Huhhuh, olipas tullut tekstiä pääsiäisen aikana :)!

Omppuf oli kysellyt ulkomaanreissusta. Me oltiin just helmikuussa 2 vk Thaimassa meidän neidin kanssa ja voin lämpimästi suositella! Onhan ne matkat pitkät, mutta kuten täällä muutama muukin on tainnut todeta, niin viihdykettä vaan mukaan (rusinoita, kirjoja, pieniä leluja, pillimehuja etc.)! Pillimehu ja pastillit auttoi meillä ainakin myös tasaamaan paineita korvissa nousun ja laskun yhteydessä. Täällä puhutaan edelleenkin harva se päivä Thaimaasta, pikkuinen muistelee ihania hiekkakakkuja, uimista ja norsuja ;).

Matkarattailla mentiin koko loma. Oli kätevää, kun sai tytön nukkumaan sinne päikkäreitä jos oltiin jossain reissussa tai rannalla ja sit taas vilkkaamilla teillä kävellessä oli "turvassa" rattaissa. Sellainen irroitettava UV-suojavarjo meillä oli rattaissa kiinni - niitä saa monista lastentarvikeliikkeista ja se oli kyllä näppärä.

Innostuinpa vähän tuosta matka-aiheesta. Ainahan se on mielessä...loma.

Bamboolle tervetuloa jutustelemaan, toivotaan pikaista käyntiä sullekin!

).( Täällä on ison O:n aika ja heti kun pääsiäisreissusta palattiin niin piti kellistää mies sänkyyn. On sekin päässyt hyvin näihin fiiliksiin mukaan kun illalla sitten kyseli heti, että no jos se vauva nyt sai alkunsa, niin milloin me voidaan testata ja mikä olis sen laskettu aika. Saapa nähdä millaista oiretta tässä kerkeää nyt viikon päästä kehitellä mielessään, kun odottelee testailua :).

omppuf: mä suosittelen reissuun matkarattaita, toki mulla on vähempi kokemusta kantorepusta. :)
sukey; miten meni nt-ultra? :)
huli: pahoittelut suksien ristiin menosta.. :/ Hyvä että teillä oli onnistunut pääsiäinen :)
Anmiha: toivottavasti siellä ois tärpännyt nyt :)

on.. kp 23, menkka tuntemuksia ollu muutaman päviän vaikkei pitäisi vielä viikkoon tulla..
Kylläpäs sitä nyt odottaa uutta kiertoa kun tietää että tää meni niin hukkaan ku olla ja vaan voi.
Täällä on vauvakuumetta lievennetty hoitamalla kolmea pientä lasta.. oma ja sekä 10kk ja 1v 10kk ikäisiä :) mut jotenkin toisaalta nousee kuume kun tahtois tuolle esikoiselle leikkikaverin pian.

huli: Toivottavasti saitte miehesi kans erimielisyydet sovittua :)
anmiha: Oli varmaan ihana reissu! :) Mekin ollaan menossa thaimaahan, tosin monsuunikaudella mutta ei se varmaan kovin erilaista ole sillonkaan :P Odotan tosi paljon reissua. Jännät ajat siellä sulla ,hyvä että ainakin ajotukset meni yksiin!
vanilj: Olispa tämä kierto teille nyt se onnekas :)

Katsoin tänään tämän: http://areena.yle.fi/video/1333992343350 Ja kyllä tämä lapsen yrittäminen onkin ihan monimutkasta :o
Mut kerrankin täällä asiat meni niinkun ajattelin ja huomenna on kp1, nyt jo semmosia kipuja että olen asiasta täysin varma +jotain vaaleanpunaista. Ensi kiertoon suunnataan sitten toiveikkain mielin ja toivon numero 13 olevan onnenluku :o

kp0/23-36 (en tienny miten tuo nyt merkataan)

Omppuf:
Saatiin joo sovittua, eilen kylläki vasta ja alotettiin sillon myös sitten peittojen heilutus...
Kiitos tosta linkistä, mä katoin sen eilen illalla, oli aika hyvä!
Anmiha: Toivottavasti teillä tuo oviksen bongaus tuottaa tulosta :)
Vanilj: Kiitoksia vaan, vähä harmittaa et paluu arkeen ei ollukkaan sit niin kiva :(

Omaa: Mie olen yrittäny bongata ovista liuskatesteillä, mut mää en saa niihin kun vain se yhden viivan? Et mitähän se nyt sitten tarkottaa, kun mun mielestä kummiskin "limasuus" on lisääntyny ja eilen kyllä bongasin ihan sellasen kunnon venyvän ja kirkkaan "limaklöntin", kylläki peittojen heilutuksen jälkeen, mutta siis olisko se voinu olla ovulaatio eilen, vaikka ei siis noihin tikkuihin mitään tulekkaa vai onko se vasta tulossa? Auttakaa tyhmää?

Plussatuulia!!!

Ja joo olipa tuolla näköjään muutama uusikin tullut eli tervetuloa uudet, toivottavasti visiittinne tänne on lyhyt!

huli: Joo ohjelma oli kyllä melko kattava :D Löytäis vaan vielä lisää tuon tyylisiä, mutta eritoten tuosta yritysvaiheesta. Eikös o- testit näytä yleensä plussaa päivä ennen ovista, eli jos ajattelis ovispäivänä voi olla jo nega. :o

kp1 kuten arvelinkin. Rokotukset kävin ottamassa ja miehen kokeen tulokset tuli postissa ja tavara normaalia :) Jeeeee!!

Tää on-off-palstailija on taas ihan tippunut kaikkien kuulumisista ja muista, josko yrittäisin taas tsempata!

Kovasti tervetuloa kaikille uusille!

Omppuf: ihanaa että ei löydetty endoja-epäilyä tai muita! Mitkä sulla on tällä hetkellä fiilikset tän yrityksen suhteen? Pääsispä itekkin reissuun... Onnittelut myös miehen "puhtaista papereista" (olipa kamalasti sanottu).

vanilj: tosi mahtavaa ettei tuo muksun tyrä-epäily pitänytkään paikkaansa! Onnittelut oviksen pongaamisesta, mutta tosi tylsää ku meni just sillon sukset ristiin. Kovasti tsemppejä sinne, itellä on vähän saman fiilikset, että ei jaksais enää kuumeilla, tai ei jaksais pettyä!

Anmiha, kiva kuulla miehestä joka osaa ottaa kuumeiluun osaa noin sanallisestikkin :)!

Jotenkin kummasti sitä uskaltaa tänne palailla näin kierron loppupuolella... Ajatukset kun pyörii aivan liian tiuhaan tahtiin tässä yrityksessä, vaikka oonkin yrittänyt olla täältä poissa ja olla ressaamatta. Ei vaan onnistu. Nyt on kp. 25/27-32 ja oon taas onnistunut kuvittelemaan itselleni oireet raskaudesta. Tullut muutamaan kertaan tosi vahva olo, että nyt on tärpännyt. Ihan kauheeta kuin korkeelta mä vielä tipun tässä viikon sisällä! Jokin aika sitten oli melko voimakkaita menkkamaisia kipuja ja vihlauksen tunteita oikealla alavatsassa. Mä tietenkin tulkitsin kiinnitymiseksi :P. Ja nyt on alkanut nännejä vihloo välillä ja jotenkin rinnat tuntuu muka erilaisilta. Inhottavin "oire" on tää tukan rasvottuminen, onko sellanen ylipäätänsä koskaan mitään oire :D. Tuntuu että päivässä tukka rasvottuu jo ihan ällöttäväksi. Muutenkin vähän sellanen plösö olo. Väsymys on myös ihan kohtalaista. Ainoo vaan, että mulla on muksu kipeenä, ollaan jouduttu oleen paljon sisällä ja sitä rataa, eli se taitaa selittää todellisuudessa nää kaikki oireet. Makuaistiki tuntuu välillä paremmalta kuin yleensä. Toivottavasti joku oottaa mua trampoliinin kanssa, sitten kun mä täältä pilvilinnoista tipun. Ei vaan nyt oon onnistunut pitämään sitä pessimisti ei pety -asennetta. Sinänsä ois ihan hyvä ettei ennen kesää plussais, että sain nuo loputkin kaksi viisuria poistettua, sitä ei kuulema raskaana ruveta tekemään. Että pakko keksii jo tälläsiä lohduttavia tekijöitä. En oo uskaltanut testiä käyä ostamassa, tekisin se kuitenkin liian aikaisin. Oon itelleni luvannut et aikaisintaan keskiviikkona saan sen tehä, silloin ois kp.30/27-32, mutta yleensä nää lupaukset tulee aina petettyä.

Hirmuisesti plussatuulia kaikille!

hattarainen: Onpas ihanaa kuulla susta :) Hei en mä usko että sisällä oleminen aiheuttais kuitenkaan tissi-oireita? :o :) Lupais kyllä tälle kierrolle erittäin hyvää lopputulosta! Jos olisin sinä, olisin varmasti jo testannut :P Ei vitsi.. rupes jännittää sun puolesta. Toivotaan että ei tulis pettymystä :/. Mulla on nämä mielialat tästä yrityksestä vähän aaltoilevat. Suurimmaks osaks epätoivoa, sitten pilkahtaa toivo, lisää epätoivoa. Nykyisin melkein aina läheisten raskausuutiset on saanu aikaan hillittömän itkukohtauksen. Tullut tosiaan melkolailla noita facebook ilmottamisia, mahakuvia, ultrakuvia ja lässynlääjuttuja. Tilannetta pahentaa se, että mieheni molemmat siskot oottaa. Oon ehkä hivenen kauhuissaan että joutuu nähdä heidän mahoja ja kuvia, joten olen tehokkaasti vältellyt kyseisiä tyyppejä. Uskoisin että sullakin vähän samankaltaisia tunteita kun teilläkin jo pitkä taival yritystä takana!?

Pieni toivonkipinä elää sillä huomenna saa alottaa ensimmäisen clomi kuurin :)
Ps. vähänkö tuo koko käsi on kipee mihin ne eilen laittoi sen A-hepatiitti rokotteen :o

kp2

Hei kaikki! Jotenkin nää kuumeilut on nyt jääneet ihan tosissaan taka-alalle kun on niin ihanaa ollut käydä lenkkeilemässä ja mieskin on touhunnut vaan omia projektejaan. Eli tässä kuussa ei ainakaan tärppää. Mutta varmaan siksikin ollaan lykätty että jouluna ollaan suunniteltu matkaa kaukomaille. Toki tärppi tulee jos on tullakseen, mutta näillä näkymin odotellaan lisäyrityksiä ainakin sinne kesään, ettei tarvi sitten ison masun kanssa matkustaa.

Omppuf: Suosittelen ottamaan kantorepun matkalle mukaan! Meillä on menty kaks reissua kantorepulla kun poika on ollut 11kk ja 1v10kk ja ihan napakan kokoinen on ollut kannettavaksi, mutta kentillä on ihan loistava toi reppu. Ollaan vaihdeltu sitten kantajaa välillä. Paikanpäällä toki on kiva kun voi käyttää niitä kärryjä, mutta kentälle niitä ei olis ollut kiva kuljettaa. Matkustaminen pienen kanssa on ollut ihan jees. Nukkua se ei kyllä osannut lntokoneessa, mutta osaako moni aikuinenkaan. Kiva kun pääsette vähän reissuun :) Niin ja kiva kun teillä on kaikki kunnoissa munasarrjat ja simpat. Toivottavasti pian tärppää ;)

Hattaraisella toivottavasti on merkit lupaavia. Toivottavasti plussa pärähtää ens vkolla.

Terkut muillekin ja plussauksia paljon!

omppuf: joo oishan se jos nyt ois tärpännyt kun vähiten osaa odottaa...Toivottavasti siellä pistoskohdan kipu ois antanu periksi :)
huli: saattaa olla hyvin mahdollista että ovis ois ollu..  
hattarainen: toivottavasti oireet ois siitä toivotusta plussasta <3 kuulostaa kyllä niin selkeästi että se plussa olis tulossa, tuuhan kertomaan kun olet testaillut, paljon paljon plussatuulia <3
Suppi: mut sehän on hyvä että pitää vähän taukoa ja yrittää ajatukset siirtää muualle josko se tärppikin sitten tulisi yllättäen :)

on.. joops, ei nyt oireita muuta kun noita lieviä menkkatuntemuksia aina vain... mut eipä niihin ole luottamista, vielä on ainakin suht hyvin jalat maassa tämän kierron suhteen. täytyy kattoa viikon päästä jos sattuiskin niin että täti ei tulisikkaan mitä epäilen suuresti :)

Onpa ihanaa, kun aurinko paistaa taas pitkästä aikaa! Ja sietää paistaakin, että pysyy tämän päivän hereillä... Meillä oli sekä mies että tyttö todella kovassa kuumessa viime yön eli itse en ole pahemmin nukkunut. Joskohan tämä olisi jo tämän vuoden  viimeisiä flunssia.

Vanilj: eihän sitä tarvita kun yksi sinnikäs sissi-siimahäntä siellä odottelemassa, niin voi tärpätä! Jospa täti jättäisi sut väliin tällä kertaa. Jännätää yhdessä sitten viikon päästä :). Meillä on itse asiassa sillä laillakin sama tilanne, että meillä jäi oviksen aikaiset puuhailut yhteen kertaan ja saattoipa olla että ovis olikin paria päivää myöhemmin kuin luulin. Mutta eikös simppojen tosiaan pitäisi elellä jopa 3-5 päivää? Toivossa on hyvä elää...

Omppufille tsemppiä clomi-kuurin aloittamiseen, toivotaan että kuuri auttaa!

Hattaraisen oireet kuulostaa lupaavilta :)! Voi kun testiin ilmestyisi plussa sitten keskiviikkona (tai aiemminkin, jos päätät testailla ;)!

Jokos Huli sai kaksi viivaa ovistesteihin? Kyllä tuo lima ainakin kovasti kuulostais ovikselta...

Supille plussatuulia sitten vähän myöhemmin keväällä / kesällä, jos nyt ei tunnu parhaalta ajankohdalta!

On se jännä miten tää netissä roikkuminen tihenee näin loppukierrosta... Vielä 9 päivää testaukseen kertoo lilypie!

Anmiha: En edelleenkään saa kun ton yhden viivan testiin, vaan eipä noita testejäkään ole enää kun 3 jäljellä, et sitten loppuu mun testaaminen. Et varmaan noi ei vaan toimi mulla, kun olen yrittäny kummiski testailla kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, vaan kun ei niin ei!

Omppuf: Tsemppiä nyt ekaan clomi-kiertoon, jospa se teille tulis plussa tästä kierrosta :)

Vanilj: Voi ollakki että se oli jo, vaan kun tosiaankin noi tikut ei ole näyttäny mulla mitään koko testauksen aikana!:)

Suppi: Ihanaa että olet noin positiivinen, vaikka yritys on jäänytkin vähän taka-alalle, ja kyllä miekin olen arvellu et kun saiskin oltua just tolleen et ei ajattelis sitä yritystä vaan olis et tulee plussa kun sen aika on! Mut mää oon niin malttamaton ihminen, et välillä tuntuu, et kaikki mulle heti nyt!!! :)

Hattarainen: Toivottavasti siellä nyt plussa pärähtää ruutuun ja saat aikaseksi tälle palstalle oikean plussajunan :)

Täällä tosiaankin taidettu nakata kirves kaivoon ja syvälle sinne, tään kierron suhteen, kun ei todellakaan taida olla mun juttu noi ovistestaukset kun ei tule kun se yks surkea viiva siihen kirottuun tikkuun! Ja omista oloista sen verran et on aika ristiriitaiset tunteet et onko ovis ollu vai onko se tulossa? Mahassa välillä tuntuu jotain jännää , et en tiedä sitten et mitä se on?

Hei pitkästä aikaa!

Tervetuloa uusille! :)
omppuf: täällä kade matkakuumeinen! Kyllä varmasti elokuussakin kuumaa ja kosteutta thaimaassa riittää :). Ihana, ihana maa! Mahtavaa, että miehenkin "tavara" on mallikelpoista ;).
Anmiha: hienoa, että ovis saatu hyödynnettyä ja nyt kuumeisesti jännäillään loppupäiviä :).
huli: jospa sun kierto onkin pidentynyt synnytyksen jälkeen ja ovis ei ole vielä ehtinyt tapahtua?
hattarainenkin siellä jo jännäilee :). Peukut pystyssä!
vanilj: ei nyt vielä heitetä kaikkea toivoa menemään.. Vaikka tiedän, että itse sen tuntee onko tärppi oikeasti käynyt vai ei.

Täällä on lomailtu nyt ihan urakalla. Mies menee huomenna takasin töihin ja meikäläisellä alkaa arjen pyörittäminen. On ollut niin ihanaa, kun vierellä on ollu koko ajan toinen vastuunkantaja ja saanut itekin lepäillä. Noh, kesällä sit taas lomaillaan :).

Vuoden ensimmäiset juoksut juostu! Ai että, kun on kankeeta tuo meno vielä. Kai se kevään ja kesän myötä taas helpottaa :). Mutta tuntuu ihan mahtavalta!

Kp 14/~35. Eli ei mitään uutta. Oviskin vasta vkon päästä. Sen päätin, että jos tästä kierrosta ei onnistu, niin sit alan syömään foolihappoa ensi kierron alusta. Sitä söin myös esikoista yrittäessä.

Ai niin! Meidät pyydettiin mun ystävän pojan kummeiksi <3. Käytiin häntä katsomassa ja oli kyllä itse Herra Suloisuus.

Tahtoo.

Hei kaikki :)

Onpas tänne tullut paljon tekstiä sitten viime käynnin :)

Anmiha: Toivottavasti siellä teillä olisi nyt tärpännyt ;)
vanilj: tsemppiä myös sinne :)
hattarainen: Oireet kuulostavat oikein lupaavilta, plussa tuulia nyt kovasti sinne :)
Erna: mä en itse käy juoksulenkeillä, mutta kyllä on ollut nyt muutamat päivät ihanan aurinkoisia ja on päässyt kunnolla ulos lenkkeilemään :) ihanaa kun kevät tekee tuloaan..
Ja paljon onnea kummitäteydestä<3

Täällä ollaan nyt satunnaisesti heiluteltu peittoja, nyt olis vissiin tämä viikko otettava vähän enemmän aikaa siihen ;) pääsisi sitten loppukuusta testailemaan
kp.14/28-32

Hei! Mahtuuko tänne kuumeilemaan? Oon aikaisemmin kirjoitellut tuolla Kuumeilua, kun ei yritystä näy -ketjussa, joka on nyt aika paljon hiljentynyt :( Varsinaista yritystä ei omalla kohdalla vieläkään näy, kun mies ei ole siitä kovin innostunut, mutta kumeja ei olla viime aikoina käytetty :) Tärppipäiviin on muutaman kerran pupuilut osuneet, mutta ainakaan vielä ei ole tuottanut haluttua tulosta...

Meillä on 10 kk ikäinen tyttö, jota hoidan kotona. Täällähän sitä aikaa sitten onkin haaveilla pikku kakkosesta ja kuulostella ovistuntemuksia ;D Eipä tämä vauvakuume näin toisella kierroksella ole paljoakaan helpompi kuin ennen esikoista. Tässä tärppipäivien lähestyessä taas jännäilen, jääkö ne kumit pakettiin. Hope so!

Anmiha: niin tottahan se on että se yks sitkee sissi vain tarttis, mut jotenkin ei vain osaa uskoa siihen että nyt sit ois tärpänny kun ei edes "tärppipäivinä" pupuiltu.. mutta ei koskaan saa sanoa ei koskaan ;D Ollaanko siellä parannuttu kuumeesta? tympeetä tää kevät kun koko ajan liikkeellä kaikkia pöpöjä :/
huli: voihan tuntemukset olla kiinnitymisestäkin johtuvaa? mikä kiertopäivä sulla on menossa? :)
Erna: kyllähän se pieni toive aina tuolla alitajunnassa on :)  voi että juokseminen on varmaanh hienoa. mun polvi vain ei kestä yhtään juoksemista :( onnea siis teille tuleville kummeille <3
Zer: tsemppiä kovasti tärppipäiviin :)
Margeliini: totta kai mahtuu kuumeilemaan, sekaan vain :) toivottavasti se mies alkaa siitä pikoihin innostumaan yrityksestä. tsemppiä tärppipäiviin :)

on...kp 27/29-30 tässä ois vielä muutama päivä odottelua ennen tätiä/ testiä.. ei nyt oikein osaa sanoa juuta ei jaata tästä olo tilasta, kivasti flunssa nyt paripäivää jyllänny kuumeen kera, joten yöt on valvoskeltu esikoisen että oman voinnin takia, joten oireisiin ei paljo viitti kiinnittää huomiota, tai ehkä se että vessassa on saanut käydä tiheemmin, mut liekkö sit vain kuvittelua sekin... oottelen sitä tätsyä kp30 jos ei näy niin sit vasta harkitten testausta.. EHKÄ :D

Täällä meneillään kp 14 ja oviksen kai pitäis sattua abaut näille päiville. Musta on jännä, että mä tunnen vasemman puoleisen oviksen (viime kuussa) aina tosi selkeesti, mutta tätä oikean puoleista en koskaan. Ja nyt oon tietty alkanut miettimään, että ovuloinko oikealta puolelta ollenkaan :D
Mä oon ollu pikkasen kipeenä, joten mitenkään överiaktiivisesti me ei olla ainakaan vielä yritetty hyödyntää näitä tarppipäiviä. Katotaan, josko tänään jaksais tsempata :)

Meiän pikkumimmi alotti tänään perhepäivähoidon! Melkein tippa linssissä sen sinne aamulla jätin, mutta hyvillä mielin olin töissä, kun hoitotäti laittoi viestiä, että mimmi leikkii innoissaan vanhempien lasten kanssa :)

vanilj: Tsemppiä viimesille piinapäiville ennen PLUSSAA ;)

Margeliini: Tervetuloa :) Mäkin täällä uutena. Päivittäin käyn kyllä lukemassa, mutta  kirjottelulle ei tunnu oikeen löytyvän aikaa.

Zer: Me tosiaan jännäillään ilmeisesti suht samoina päivinä. Eiköhän nykästä yhessä tammikuisiin ;)

Erna: Onnea kummeudesta! Semmonen pikkunyytti ei kyllä yhtään helpota vauvakuumetta ;) Mä oon nyt keväällä alottanut juoksuharrastuksen ja täytyy todeta, että se on IHANAA! Ja niin pitkään kun kuvittelin, että se olis jotenkin aivan kamalaa.. Tai no, onhan se, kun kunto on mitä on :D Mut kyl se tästä :)

huli: Älä luovuta! Mä en oo koskaan saanu noita ovistestejä toimimaan (lue: en osaa käyttää :D) Toivoa on niin kauan, kunnes lihava punainen täti laulaa ;)

Plussia, plussia ;))

Suppi: Kaukomatka kuulostaa ihanalle :) Mekin sillon alunperin ajateltiin, että oltais lähdetty vasta marraskuussa. Mutta ei sitten haluttu tätä yrittämistä laittaa tauolle, joten aikastettiin matkaa ihan vaan varuilta ;)
vanilj: Onko sulla aikasemmin alkanu ns "nipistely" ennen menkkoja? Melkein kaikilla plussanneilla on niitä menkkakipuja.. :)
Anmiha: Paranemisia! Toivotaan että jäis teidän viimeiseksi flunssaksi. Ja viileitä hermoja jänniin päiviin ;)
huli: Jos tuntuu sille niin jätä ihan suosiolla testaukset tai testaile aamulämpöä? Minä ajattelin ehkä kokeilla vielä tikkuja jos sais tämän kropan pelaamaan oikeella tavalla.. lisäks ajattelin kokeilla vielä sitä lämpöjen mittailua.. 
Erna: Onnea tulevasta kummiudesta! Onko sulla montakin noita kummituslapsia? :) Oot oikeessa aivan mahtavaa kun aurinko rupeaa paistamaan ja tiet sulaa!
Zer: ovistärppejä sinne ++
Margeliini: Tervetuloa! Sieltä varmaan suurin osa siirtyny yrittämään tai plussannu? :o Toivotaan että miehesi kääntää nopeasti kelkkansa ja pääsette ihan kunnolla yrittämään. Toki kyllähän niitä toivottuja vahinkojakin tapahtuu ;)
Bamboo: Voihan se olla että ovuloit myös oikealta, mutta et vaan tunne sitä? :o Ihanaa että teidän eka päiväkotipäivä on menny hyvin :)

On: Eilen alkoi taas särkemään päätä, toivon että se on vaan normaalia pientä päänsärkyä eikä johdu noista lääkkeistä. Kävin myös huollattamassa ripset, rullaluistelemassa ja töissä. Saisivat vaan lakasta nuo suojatiet oli vähän liian hiekkasta menoa :/ Eipä täällä muuta.. ainiin vuotokin loppui, joten mieliala alkaa olla piristymään päin :)

kp5 yk 13

Huomenta! En ymmärrä miten tolla pikku likalla voi olla energiaa noin paljon heti aamusta. Ja koska se ei-sana rupee menemään jakeluun...? :( Huomaa hyvin, että on ovis tulossa, kun kiukuttaa näin paljon. Nippailua ja jomotustakin on. Mutta ei näy vielä testissä. Oon nyt tässä kierrossa tikuttanut ovista, kun arvasin oikein, että mulla oireet alkaa jo paljon ennen ovista. Joten haluan tietää myös missä vaiheessa ollaan, kun ne loppuvat.

Bamboolle voin noista ovistuntemuksista todeta sen verran, että mulla tuntuu kaikki ovikset vaan vasemmalla puolella. Kävin vajaa kuukausi sitten gynellä ihan normitarkastuksessa ja mainitsin asiasta ja ihmettelin, että ovuloinko ollenkaan oikealta puolelta vai onko se munasarja jotenkin pois pelistä. Gyne sanoi, että tod.näk. ovuloin ihan normaalisti ja kipuilu voi johtua pienestä epäsymmetrisyydestä, jota meissä kaikissa ihmisissä on. No sitten kun hän tunnusteli, niin selvis, että vasen on hieman alempana kuin oikea. Ultrallakin katsoi ja kaikki näytti normaalilta. Tälläiset tuntemukset on kuulemma aika yleisiä :)

Takaisin