Pahoittelut vatuvatulle, voimia sinne!
Omppuf: Ei hyrrää eikä hyrise, eli siis edelleenkin odottelen kierron käynnistymistä (imettäny en oo heti 2vk ollenkaan) Et tuntuu kestävän tämä, oon testannu ovulaatioliuskoillaki, mut niihin ei tuu ees haamuviivaa, vain yks viiva! Toivottavasti sulle lääkärissä löytyy apu!
Varmaan unohtu mun hormonitoiminta sinne synnärille!!
Eli täällä on tosi turhautunu ja v******tunu akka, joka jo valmiiksi on masentunu töihin menosta, mikä koitaa kuukauden päästä!
Pahoittelut tädin kohdanneille!!!
Ja toivotaan että täällä taas joku sais yllätys plussan!
Täällä ainaki peukut pystyssä kaikkien puolesta!!
Omppuf: Ei hyrrää eikä hyrise, eli siis edelleenkin odottelen kierron käynnistymistä (imettäny en oo heti 2vk ollenkaan) Et tuntuu kestävän tämä, oon testannu ovulaatioliuskoillaki, mut niihin ei tuu ees haamuviivaa, vain yks viiva! Toivottavasti sulle lääkärissä löytyy apu!
Varmaan unohtu mun hormonitoiminta sinne synnärille!!
Eli täällä on tosi turhautunu ja v******tunu akka, joka jo valmiiksi on masentunu töihin menosta, mikä koitaa kuukauden päästä!
Pahoittelut tädin kohdanneille!!!
Ja toivotaan että täällä taas joku sais yllätys plussan!
Täällä ainaki peukut pystyssä kaikkien puolesta!!

. Sulla on jotenkin mukava kirjoittamistyyli, varmasti on kiva blogikin :).
, siitä se käynnistyy! Meitähän on useampikin sitten jännäilemässä samoilla päivillä huhtikuun lopussa...
oli niin kiva eilen koko perheen voimin kävellä lenkki keskustan kautta ihanassa aurinkoisessa säässä, vaikka vähän vilponen olikin päivä. Lumi oli jo hyvin sulanut että tuntui ihan keväiseltä, mutta ei enään :(