*Sadepilvi*
Jostain jotain jo tietävä
Mymme, En voi käsittää ihmisiä jotka möläyttelee tuommoisia >:( Meilläkin töissä on yksi tyyppi joka valitettavasti mölisee mitä sylki suuhun tuo, kun on naimisiin menneitä kolmekymppisiä lapsettomia naisia paikalla. Tosi ajattelematonta, kun ei vieras voi mitenkään tietää kuinka paljon itse kukin näistä naisista voi olla yrittänyt lasta. Ja vaikka olisi läheinenkin sukulainen, eihän tämmöisiä asioita monesti kerrota kellekään kuin omalle puolisolle. Mymme kuulostat kuitenkin vahvalta ihmiseltä ja miehesikin taitaa olla aika helmi :) Kyllä te vielä onnistutte!
Mutrulla kuulostaa lupaavalta!
Tänne ei kuulu mitään uutta. Matkarattaiden etsintä oli toistaiseksi tulokseton, koko illan painiskelin muutaman vaihtoehdon kanssa, ja kun päätökseen olin tulla, löytyi joku uusi jota piti sitten vertailla. Ehkä tänään teen päätöksen ;) Juu, Emman merkkisiä rattaita tai muita heppoisalta vaikuttavia (muiden kokemusten perusteella) en ole harkinnutkaan :)
-Sadepilvi kp5
Mutrulla kuulostaa lupaavalta!
Tänne ei kuulu mitään uutta. Matkarattaiden etsintä oli toistaiseksi tulokseton, koko illan painiskelin muutaman vaihtoehdon kanssa, ja kun päätökseen olin tulla, löytyi joku uusi jota piti sitten vertailla. Ehkä tänään teen päätöksen ;) Juu, Emman merkkisiä rattaita tai muita heppoisalta vaikuttavia (muiden kokemusten perusteella) en ole harkinnutkaan :)
-Sadepilvi kp5