• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mymme, En voi käsittää ihmisiä jotka möläyttelee tuommoisia >:(  Meilläkin töissä on yksi tyyppi joka valitettavasti mölisee mitä sylki suuhun tuo, kun on naimisiin menneitä kolmekymppisiä lapsettomia naisia paikalla. Tosi ajattelematonta, kun ei vieras voi mitenkään tietää kuinka paljon itse kukin näistä naisista voi olla yrittänyt lasta. Ja vaikka olisi läheinenkin sukulainen, eihän tämmöisiä asioita monesti kerrota kellekään kuin omalle puolisolle. Mymme kuulostat kuitenkin vahvalta ihmiseltä ja miehesikin taitaa olla aika helmi :) Kyllä te vielä onnistutte!

Mutrulla kuulostaa lupaavalta!

Tänne ei kuulu mitään uutta. Matkarattaiden etsintä oli toistaiseksi tulokseton, koko illan painiskelin muutaman vaihtoehdon kanssa, ja kun päätökseen olin tulla, löytyi joku uusi jota piti sitten vertailla. Ehkä tänään teen päätöksen ;) Juu, Emman merkkisiä rattaita tai muita heppoisalta vaikuttavia (muiden kokemusten perusteella) en ole harkinnutkaan :)

-Sadepilvi kp5

Tervetuloa Mymme! Kauan olette saaneet yrittää, hattua kyllä nostan teille, ettette ole lyöneet hanskoja tiskiin. Toivottavasti onni pian vaihtuu ja saatte kauan toivotun. :) Minun on kuitenkin pakko vähän eriävästi todeta noista ihmisten kommenteista, että harvemmin ne ihmiset mitään pahaa noilla kommenteillaan tarkoittavat. Jos vauvaa ei ole yrittänyt tai vauvan on saanut helpolla, sitä ei yksinkertaisesti osaa ajatella, kuinka pahalta tuommoiset viattomalta tuntuvat tokaisut voivat kuulostaa. Itsekin olisin vielä jokin aika sitten voinut sortua tuommoiseen tokaisuun, mutta nyt näitä vauvakuumeilukeskusteluita lukiessani olen ymmärtänyt, kuinka pahalta utelut ym. voivat pitkään yrittäneelle ihmiselle tuntua. Mutta tsemppiä teille todella kovasti!

Täällähän on tosiaan omppufin sanoin monella hilloviikot menossa, pahoittelut kaikille. Jospa sitten saataisiin seuraavien hilloviikkojen aikaan iso kasa plussia samaan aikaan. Ja toivotaan Mutrulle plussaa jo nyt! :)

Meillä on Sadepilvi Carenan matkarattaat. Ihan ok lyhyillä matkoilla eli siinä mielessä ajavat asiansa, mutta en kyllä lähtisi pidempää matkaa matkarattaiden kanssa kävelemään. Sitten pitää olla ehdottomasti isot rattaat.

Kyllä tässä vuosien varrella on nahka paksuuntunut, mutta sitten on näitä kausia, että tuntee olevansa hyvinkin heikko!

Naapurin isännän vaiensin toteamalla, että niitä lapsia kun ei pysty Prisman hyllyiltä hankkimaan. Voihan toki olla, että hän ei ymmärtänyt ollenkaan ja vielä tänäkin päivänä miettii mitä tarkoitin.

Nyt on pakko poistua takavasemmalle. Tukala, tukala olo!

Sukey: Nonii hyvä sitten on sovittu marraskuisiin rehvit tuonne "toiselle puolelle"! Ps. kuinkahan mones suunnittelukerta? ;D
Sadepilvi: Harkitse rauhassa vaan niin saatte hyvät kärryt :D Meillä on kyllä onneksi hyvät nuo normaalit vaunut 16" renkaat niin pääsee tuolla umpimetsässä ja ei paljon tökkäile juuriin :D
Mymme: Inhottavaa kun ei löydy syytä lapsettomuuteen :S Se olis varmaan jokaiselle se pahin painajainen! Jaksamisia odotteluun, toivotaan ettei teidän tarvitsisi tämän kierron jälkeen enää hoitoihin ollenkaan :).
loro: Me ollaan siis kait kaikki menossa marraskuisiin sitten ;D! 
Mutru: Miten kävi testasitko jo??!!??!! :o:D

Täällä jännätään jos tänne tulis tähän kuuhun jopa se yksi plussa! +++
Hävettää mutta pakko oli tulla tänne myöntämään.. menin ja tilasin r-testejä tänään vaikka niin kovin vannoin itselleni, et pidän sinne lääkäriin asti potan ojennuksessa (suhteellisen siis). Huoh.. raastaa jo hermoja tämä venailu. Yritän olla menemättä googlettelemaan itselleni diagnoosia :D Menkkavihlontaa, mutta ei mitään vuotoa vielä.
kp51

Loro Et sinä minun mieltä pahoittanut, itseasiassa nyt vasta huomasin sinun kirjottaneen ennen minua :D

Sampura sentään, että tekisi mieli jo testata. Vaikkei se testi voisi mitenkään olla vielä edes luotettava! Rintoja aristaa, lämpö 37,4 ja vatsaa on nipistellyt sunnuntaista lähtien. Miksi raskausoireet ei vois olla täysin päinvastaiset kuin kuukautisissa?? Tämmönen on ihan sadistista kidutusta! Ja niin ku minä vannoin itselleni olla kehittelemättä mitään oireita suuntaan tai toiseen.
Kp. 22/26, dpo8, pp5.

Nimim. Nainen joka pillahti itkuun kuultuaan tutun tutun tutun, yli kasikymppisen tyypin joutuneen sairaalaan.

Ps. *sadepilvi* Täällä toinen nopeasti ja tahtomattaan luomuna synnyttänyt! Synnytyksen virallinen kesto oli huimat 6h josta ponnistusvaihe 3min. :D

omppuf, ollaan me aika monta kertaa jo sovittu treffit tuonne odottajien puolelle. Tässä asiassa ei auta olla kuin positiivisella mielellä, sillä onhan se ihan mahdollista, että ollaankin marraskuisissa kummatkin

Onpa Mymmellä lupaavan kuuloisia oireita. Täältä paaaaljon plussatuulia ja -toivotuksia! Koska ajattelit testata?

En oo testannu en.. Tuhruttelu alkoi eilen eli eiköhän se täti tännekkin yöllä tai huomenna kurvaile ja joudun liittyä teidän "hilloviikoille"! :/ On tämä sitte niin hanurista ku ei vain voi tärpätä! Yrittäkäämme siis sinne marraskuisiin.. :)

Ompas mymmellä lupaavia oireita! :) Teille kyllä sen plussan soisin niin mielelläni.

Terve kaikille!

JA paljon plussa onnea kaikille ja pahoittelut joilla täti kurvannut kylään! 

ITse en ole nyt paljon mitään kirjoitellut kun olimme pari viikkoa reissussa ja nyt olemme kotiutuneet =)

Elikkäs sitten omanapaa: Täällä kp 36 menossa nytten. En edelleenkään tiedä onko kyse nytten raskaudesta vai pitkittyneestä kierrosta! ikinä aikasemmin ei pillereistä ole kierto mennyt sekaisin, kuukauden odottelin lopettamisen jälkeen tätiä ja viime kierto venyi pitkäksi varmaan lähemmäs kp 40 mut en tosiaan tiedä että johtuko siitä että keho haki kiertoa normaaliksi?1?
Viime viikolla oireita oli kova väsy, kova palelu, nippailut ala masussa ja olo että tulisi kipeäksiä mutta enpä tullutkaan ja rinnat ja masu oli turvonneita..
Tällä hetkellä oireita ovat edelleen väsymys, joka päivä tulee ainakin kerran raudan maku suuhun ja jos nousee liian nopeeta seisoon ja tänään tanssi tunnilla kun pyöritettiin lantioo niin tuli menkkamaisia kipuja jotka meni vähän ajan päästä pois ja pari kertaa alkoi pistämään ala mahasta oikealta puolen ja tämmöistä minulla oli esikoisenki odotuksessa alku raskaudessa!
Toisaalta tekisi mieli testata mutta toisaalta ei jotenki uskalla! Jos minulla nyt on kierrot mennyt sekaisin niin täti voi vielä tämän viikon aikana tulla joten ajattelin tän loppu viikon vielä odotella! Onneks tuo esikoinen 1v 5kk helpottaa tätä odotellua ja aika menee nopeeta kun se kanssa päivät touhuaa =)

Eilen illalla päätin olla tekemättä kotona testiä. 3.2. kuulee sitten labratulokset :)
Joo, niin varmaan taas tämä päätös pitää.

Mymme: Kuulostaa erittäin lupaavalta, nyt manataan täti pysymään sun luota poissa! :)
Mutru: Voi ei :( Minäkun luulin et nyt olis ollu teidän vuoro..
Heisku: Nyt vaan testiä kehiin! :D

Mietin varmaan koko yön ripsenpidennyksiä. Onko teillä kellään? Tiiättekö että käykö kaiken mallisiin silmiin? Mulla on semmoset "mantelin" muotoset silmät joissa on luomet melko syvällä ja omat ripset on tosi lyhkäset ja tikkusuorat. Haluisin kokeilla semmosia, mutta pelkään et ne kaikki on luonnottoman pitkiä ja näyttää mun silmissä ihan naurettavilta. Yritin tässä muutama päivä sitten värjätä mun omia semmosella kestovärillä ja en kyllä huomaa mitään eroa. (Vertailu on helppoa kun sain värjättyä vaan toisen silmän ripset). Oli nimittäin melko haastava homma yksin. :D:D:D Jos teillä on kokemusta asiasta niin kertokaa ihmeessä?! :)

Ps. Ei näy verta missään vieläkään

Nipistely vaihtunut jomotukseen ja mielettömään turvotukseen. Menkat alkanee siis sunnuntaina/maanantaina. Naama on näppyjä täys ja voi juku, että mieli on maassa. Mutta eihän siinä, liityn joukkoonne marraskuisiin :)

Kyllä sitä ihmeellisesti oppii tuntemaan oman kehonsa!

Hellurei leidiis!

Täällä jatkuu mukava "porina":-) Mutta missä viipyy plussa??

Omppuf, mulla oli kesällä 2010 ripsien pidennykset. Tykkäsin niistä kovasti. Ja ajattelin, että olisipa ne kivat ensi kesänäkin. Eihän ne mitkään kovin pitkäikäiset olleet, kun en käynyt niitä huollattamassa, kestivät n. 5 viikkoa. Oli kyllä huoletonta, kun ei tarvinnut laittaa aamuisin ripsiväriä. Mulla ne ripset olivat varsin maltilliset, olisin ehkä halunnut jopa vähän näyttävämmät. Kukaan ei muistaaksen tainnut edes huomata, että olin saanut uudet räpsyttimet.
Sulla on nyt kyllä tuo kierto ihan mahdottoman pitkä!! Joko ne tilaamasi testit tuli? ;-)

Heisku, sinun oireet kuullostavat kyllä varsin lupaavilta! Maltatko olla testaamatta?

Mymme, olen kanssasi aivan samaa mieltä siitä, että raskauden oireet saisivat olla täysin erilaiset kuin menkkojen. Joka kuukausi saa arpoa, että jokojoko ja sitten pettyä kun ei sittenkään. Mutta sullakin nuo oireet kyllä vaikuttavat varsin lupaavilta.

Käyköhän nyt niin, että saisimmekin kaikilta teiltä kolmelta plussat? Olisipas mukava tuulahdus!

Omassa olotilassa ei mitään ihmeellistä. Ovis taisi olla jo KP10 ja se tuli varsin laiskasti hyödynnettyä. Toki pieni mahdollisuus on olemassa, mutta tuskimpa sentään. Katsellaan josko sitten seuraavaan kiertoon saisi vähän innostusta päälle. Itse asiassa mä sanoin viime kesänä, että minusta tuntuu siltä kuin seuraava lapsemme syntyisi vasta marraskuussa 2012. Perhana, ei pitäisi mennä sanomaan tuommoisia ennustuksia - tai ois pitänyt ennustaa vaikka toukokuutta 2012 ;-) Mutta VOI KUMPA minäkin pääsisin marraskuisiin mukaan! Meitä ois tulossa sinne tosi monta ja olisipa kiva rupatella aiheesta porukassa.... peukkuja tytöt meille kaikille!

-annnie kp 15/28

No hyvä Mymme, minä taisin käsittää sitten väärin. :) Minulla muuten nuo menkkaoireet vaihtelevat tosi paljon: joskus menkat alkavat melkein yllättäen, joskus taas saattaa viikonkin jomottaa ja olla sellainen olo että "nyt lirahti". Muistelen aikaisempaa raskautta, etten oireillut raskautta ollenkaan ennen testaamista. Ihan varma en ole, alkoiko iltakuvotukset ennen testiä vai testin jälkeen. Mutta ehkä sekin jonkinlainen oire oli, ettei ollut niitä menkkatuntemuksia.

Minä muuten menisin mieluusti jo lokakuisiin. ;) Tai ainakin tuolla Vau:n laskurilla laskettuna mulla olisi laskettu aika seuraavasta ovulaatiosta ihan lokakuun viimeisinä päivinä. :) Mutta niin tai näin, kumpa täällä nyt saataisiin niitä plussia kehiin!

omppuf: Mulla ei ripsipidennyksiä ole ollut, mutta kertaalleen olen koittanut itse värjätä ripseni. Tulos oli kyllä kehno, sillä en huomannut mitään värimuutosta. Ripset kyllä harveni. Päätinkin, että olkoon, käytetään sitä ripsaria sitten. :D Kerro toki sitten kokemuksia, jos päätät ne pidennykset laittaa. Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia niistä. :) Ja meinaatko sinä sitä testiä tehdä tähän kiertoon? :)

Voi annnie, ei tommosia saa manata! :D Mutta toisaalta, nyt ei kyllä olisi enää pitkä aika sinne marraskuisiin, joten jospa tuo pitäisi paikkansa. ;)

Heippa taasen!
Otin äsken kalenterin esiin ja tutkailin menneitä kuukau(ti)sia. Kierto on ollu viimesen puol vuotta tasan 26. Kp23 on aina alkanu tulla tuhrua. Ainoastaan marraskuussa kierto oli 29, silloin oli käytössä Puregonit ja Pregnyl.

Mutta siis, miksi verikokeen lähete on vasta 3.2? Silloinhan olisi jo kp31/26.
Miten paljon aikaisemmin ne herkkääkin herkemmät raskaustestit VOI näyttää plussan?

T. Se hermoheikko joka edellisellä kerralla vannoi olevansa tekemättä kotitestiä.

Hah kyllä mä vähän ajattelin, että jotain piristystä nyt pitäis saada. :D En mä mitään näyttäviä uskalla kun nää silmät nyt on tämmöset kiinalaiset niin ei kävis varmaan mulle. Pitääpä miettiä et kävis laitattamassa jos budjetti antaa periks :D:D.

Mymme: Testaile ihmeessä jos siltä tuntuu. Tosin se pettymys voi olla pahempi jos joutuu negan näkemään. :S Kylläpä ne panttaa pitkään verikokeita! Jos mummeliineja on nyt paljon kipeenä niin jonoon ei mahu aikasemmin :D

Annnie: Pidetäänpäs mielessä et yksikin kerta riittää jos on tarpeeksi tuuria matkassa ;D. Nyt ei ennustella sitten pidemmälle plussaamisia jos sovitaan niin.

loro: Joo ripsien värjäyksen taidan minäkin jättää ihan muille! :D:D Iltakuvotuksista: Oliko sulla se raskauden alkuaika pelkästään illalla kuvotusolo. Mulla oli! Kukaan ei ollut kertonut et se voi olla niinkin. Uskoin vaan siihen aamuyrjöömiseen, mut mulla oli ainakin enemmän illasta tai yöstä.. :o:) Mukava että sinullakin (tai siis ei mukava mutta en tunne oloani enää niin friikiksi) :D:D

Testeistä: Ei oo tullunna tietenkään kun tilasin vasta eilen, mutta erittäin maltillisena ihmisenä ostin sittarissa ollessani jonkun halppispuikon ihan vaan varmuuden varalle. Aamulla ajattelin testailla joooooos se m-täti ei nyt illan tai yön aikana tuppaudu ovesta sisälle. :D Vihloo kyllä edelleen ihan normisti

Omppuf Mun testipäivä on tasan kaks viikkoa PAS:in jälkeen. mun järkeen ei vaan käy siis kiertopäiviin suhteutettuna, kun ei ole hormonejakaan (esim. Pregnyl) ollu nyt käytössä!
Taidan minäkin huomenna tikun hakea, kattoo sitten koska sen käytän. Meillä ei ole apteekkia ihan lähellä, eli huomenna täytyy ostaa jos vaikka sunnuntaina meinaa testata.

Jos tulee nega, sitten tulee. Sen saa varmistettua vielä verikokeella. Väärää plussaa tuskin testi antaa.. Emmätiiä!

Hitto sitä tulee hulluks ennen ku raskaaks! :D

Nonni, nyt se tätsy sitte tuli tännekkin ja yk 7! plaah!! Vaikka oireita oli taas vaikka muille jakaa. Elikkäs pitää vaan uskoa, että sitte vasta ku mulla ei oo mitään raskausoiretta niin voin olla raskaana! Viimeksi mulla ei ennen plussaa ollu mitään oiretta, paitsi kerran lenkillä nännit aristi. Sitä odotellessa sitten.

Mymme ja omppuf vois nyt alottaa sen plussa-aallon ku molemmilla on aika jännä tilanne. Voi onnistuispa teillä nyt! <3

Tekis kyllä välillä mieli kovastikkin testata, mutta sitten taas jotenki en uskalla kun ei oo yhtään semmonen olo että ois tärppi käyny! Välillä tulee olo et oon raskaana mutta enempi jotenki vaan ajattelen että kyllä se täti tulee vielä tän viikon aikana ja oireet johtuvat siitä! 

Mulla kans oli ripsienpidennyksen jotka otin about 2kk sitten pois. olivat minulla vuoden ajan ja tykkäsin kovastikkin. Oli ihana kun ei tarvinnut alka ripsiväriä laittaan silmiin ja muutenki.. Ripsipidennykset voi laittaa minkä muotosiin silmiin vaan ja pidennyksiä on paljon eri mittasia ja paksusia . itsellä oli todella luonnolisen näköset ripset kun eivät olleet mitkään älyttömän pitkät vaan juuri sopivan mittaset minun silmiini =) Suosittelen kyllä!! Itekkin aijon ottaa uudet tässä jossakin vaiheessa taas viimestään kesällä =)

Heisku: Kiitos kokemuksen jakamisesta, ehkä uskallan käydä tässä kevään mittaan laittamassa.
Mymme: Juu hulluksi ennemmin, siltä täälläkin vähän tuntuu. :D
Mutru: Pahoittelut tädistä :(:( Marraskuisiin sitten!

Omaa: Kp 1 yk 10 starttasi tänään yöllä kun piiitkän odotuksen jälkeen täti päätti lääkkeitten avustuksella saapua. Tämäkin kierto menee siis terokierroksi sitten.. :D Taidan mennä purkamaan vitutusta salille heti kohta.

Takaisin