hattarainen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täytyypä tulla tänne hehkuttamaan. Oonkohan mä nyt ensimmäistä kertaa pongannut ovislimat? Eilen illalla vessakäynnin yhteydessä (YÖKÖTYSVAROITUS!!!) tunsin että jotain jäi minusta roikkumaan, aivan kirkasta venyvää "jankkia" siellä oli, joka ei pyyhkimättä itekseen irronnut. Ompa taas ihanat puheenaiheet. Mutta siis nyt kun alan miettimään, oon kyllä ennenkin tuohon törmännyt, mutten ole niitä mihinkään yhdistänyt. Sinänsä voi olla että ois ovikselle vielä oikea ajankohtakin. Oliko tää nyt sitä itseään? No, varuiksi heiluteltiin sit illalla peittoja ja onneksi oltiin tehty näin edellisenäkin iltana. Milloinhan ovis tapahtuu suhteessa noihin limoihin? Täytyy varmaan vielä jatkaa peittojen heiluttelua. Saa nähä josko vaikka tänään saisin ensimmäistä kertaa ovistikkuun kunnon viivat aikaiseksi. Mitään muita ovistuntemuksia ei kyllä ole ollut, eikä niitä yleensä olekkaan.
Yksisarvinen toivotaan että säästyt kaavinnalta, jottei tarvi pelätä!
Tirrille onnittelut oviksen pongauksesta tikulle! Siitä täälläkin haaveillaan :).
Tänään olen menossa kirpparille, joten saa nähä tarttuuko pieniä vaatteita mukaan. Varmaankaan ei, kun on tulossa kaveri mukaan joka ei ole tietoinen tästä yrittämisestä. Mutta voihan sitä aina ostaa jollekkin lahjaksi... ;)
Yksisarvinen toivotaan että säästyt kaavinnalta, jottei tarvi pelätä!
Tirrille onnittelut oviksen pongauksesta tikulle! Siitä täälläkin haaveillaan :).
Tänään olen menossa kirpparille, joten saa nähä tarttuuko pieniä vaatteita mukaan. Varmaankaan ei, kun on tulossa kaveri mukaan joka ei ole tietoinen tästä yrittämisestä. Mutta voihan sitä aina ostaa jollekkin lahjaksi... ;)