Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyypä tulla tänne hehkuttamaan. Oonkohan mä nyt ensimmäistä kertaa pongannut ovislimat? Eilen illalla vessakäynnin yhteydessä (YÖKÖTYSVAROITUS!!!) tunsin että jotain jäi minusta roikkumaan, aivan kirkasta venyvää "jankkia" siellä oli, joka ei pyyhkimättä itekseen irronnut. Ompa taas ihanat puheenaiheet. Mutta siis nyt kun alan miettimään, oon kyllä ennenkin tuohon törmännyt, mutten ole niitä mihinkään yhdistänyt. Sinänsä voi olla että ois ovikselle vielä oikea ajankohtakin. Oliko tää nyt sitä itseään? No, varuiksi heiluteltiin sit illalla peittoja ja onneksi oltiin tehty näin edellisenäkin iltana. Milloinhan ovis tapahtuu suhteessa noihin limoihin? Täytyy varmaan vielä jatkaa peittojen heiluttelua. Saa nähä josko vaikka tänään saisin ensimmäistä kertaa ovistikkuun kunnon viivat aikaiseksi. Mitään muita ovistuntemuksia ei kyllä ole ollut, eikä niitä yleensä olekkaan.

Yksisarvinen toivotaan että säästyt kaavinnalta, jottei tarvi pelätä!

Tirrille onnittelut oviksen pongauksesta tikulle! Siitä täälläkin haaveillaan :).

Tänään olen menossa kirpparille, joten saa nähä tarttuuko pieniä vaatteita mukaan. Varmaankaan ei, kun on tulossa kaveri mukaan joka ei ole tietoinen tästä yrittämisestä. Mutta voihan sitä aina ostaa jollekkin lahjaksi... ;)

Kiitokset Haikarainen =D mä bongasin tosiaan ekat ovislimat viime maanantaina, ja lauantaina vasta sain tikkuun kaksi viivaa! Että kärsivällisyyttä bongaukseen =)

Ja eipä tullut enää tikkuun äsken kuin yksi viiva, niin että ovis oli ja meni ja nyt jäädään sit jännäilemään!!

Tirri kävin just netistä lukemassa noita ovijuttuja ja siellä just painotettiin, että viimeisenä ovislimapäivänä tapahtuu vasta ovulaatio. Mulla vaan ei usko riitä, että ois niin pitkä kierto että vielä viikon kestäis. Mutta eipä näitä tiiä, pitää jatkaa tikutusta! Sinänsähhän tuo vuoto ois voinut olla myös spermaa, mutta sitäkään en usko kun sen verran vuosin yöaikana. Mutta sekin on mahdollista. Eipä pidä olla liian toiveikas, ettei liian korkeelta rysähä alas :).

Ite en oo ikinä tuntenu minkäänaista ovulaatiota, joka on sinänsä harmillista ettei koskaan tiedä tarkalleen milloin se on kun ei nuo ovistikutkaan toimineet mun kohalla.. No mulla on ollut nyt vihlomisia alamahassa ja semmoista menkkamaista kipua, eilen oli huono olo aamulla. Piti ihan yökkäillä :D tänään ois kp 28/30-31 ja malttamattomana testailin... No negatiivistahan se tietenkin näytti :D Pitää odotella nyt sitte vloppuun ja odotella jos ne menkat ei alkais ni testailis sitte uudestaan :) Ootteko te muut yhtä malttamattomia ku minä ? :D 

Yk 5

No ihan varmasti ollaan =D mä kulutin sillon heinäkuussa raskaustestejä varmaan viiden ihmisen edestä kun olin ihan varma että oon raskaana ja malttamattomana testailin liian aikaisin!!

Täältä myös löytyy  yks malttamaton! Pitäs varmaan netistä taas tilata niitä halpoja liuskatestejä, ettei tarvi tuhlata omaisuuksia noihin apteekin testeihin. Myydäänköhän noita liuska raskaustestejä missään perus marketeissa tai missään?

Mä oon aivan sekasin tän mun kroppani kanssa. Jos yhtään oikein itseäni luen, on tulossa tosi pitkä kierto. Toivottavasti olen väärässä! Edelleenkin tulee siis limoja, joten ovis ei ois vieläkään tapahtunut. Eilen oli alavatsassa paineen tunnetta ja vasemmalla puolella vihlontaa. Mutta ovistestit eivät ole vielä mitään näyttäneet. En kyllä yhtään tiedä missä mennään. Eilen en saanut miestä houkuteltua enää peiton heilutteluunkaan, mutta ehkä yksi välipäivä tekee ihan hyvää kaikille, myös pikku-uimareille. Ja jos yhtään ois normaalikierto tulossa, nyt pitäis olla jo liian myöhäistäkin. Mutta sitten en kyllä näitä limoja taas ymmärtäis. Nyt siis menossa kp17/28-29 eli kaiken järjen mukaan hedelmälliset päivän ois pitänyt olla viime viikonloppuna. 

Joskus aikaisemmin täällä taidettiin kysellä asuinpaikkakuntia. Me asustellaan lähellä Espoota ;).

Täälläki on alettu kuumeilla niin kovasti, että yritystä on jo ollu. Toiveita ois, mutta tuntuu jotenki epätodennäköiseltä, että tärppäis yhtä nopeasti kun ekasta. Ens viikolla pitäs alkaa menkat, saa nähä miten käy ;).

Heippa kaikille :)

Saiskos seuraanne liittyä 1vuotiaan pikku primpsessan äiti, joka kovasti on alkanut kuumeilemaan pikku neidille sisarusta :)

Hei!

Mitäs tänne kuuluu? Päätin tulla vierailulle.. Sain vihdoin tickerin uusittua, asiakaspalvelusta en oo vieläkään saanut yhteydenottoa, mut sain omat sivut toimiin miehen avulla. Ilmeisesti ei ollut kyse isostakaan jutusta.. Tonne toukokuisiin jo kirjoittelin, mut StrarryNigt sen jo kertoikin, niin ovat vähän törppöjä siellä! Kukaan ei edes tervetulleeks oo toivottanut.. Täällä heti otettiin ihanasti vastaan aikoinaan ja aina mun kirjoittelut huomataan sekä kommentoidaan. Vierailen siis teidän vuoksi täällä varmasti jatkossakin.. 

No sen verran kuulumisia, et neuvola on varattu, aika on 19.9. Siellä laskivat mahdolliseks syntymäpäiväks vauvalleni toukokuun 7.päivä. Itsellähän on syntymäpäivä toukokuun 14. päivä, joten ehkä en kauheen isosti juhli..  Tai mistäs sitä tietää millaiset bileet saadaan aikaseksi? Mies jo sanoi et kuitenkin menee yli lasketun ajan ja vietän juhlat synnärillä.. No ainakin hyvä syy olla juhlimatta omaa synttäriä, kun olis pienen synttärit! heh!! ja jutut edelleen näin huonoja, laatu ei siis parantunut raskauden myötä..

Mitäs vielä? No uusia oireita ei onneks vielä ilmaantunut.. Väsyttää vaan koko ajan, närästää ihan kaikki, vessassa joutuu rampaan, nyt parina yönäkin oon noussut.. Mies onneks meidän super pehmeää jenkkisänkyä teki mukavammaks mulle, kun ison vanerilevyn asensi patjojen väliin.. Ihan liian pehmeä siis mun nukkua. Alaselkä väsyy vieläkin jos pitkään oon paikoillani ja se aiheuttaa jalkojen puutumisen. Selkäjumppaa oon itsekseni harjoitellut, aloitin myös käymään ohjatuilla kevytjumppatunneilla sekä aloitan uinnin esikoisen kanssa. Liikunta kerta auttaa, niin liikuttava on. Töissä nyt joutunut oleen paljon paikoillani ja ikävä kyllä sopimukseni on loppumassa. Työttömäksi siis oon jäämässä.. No kyl aina pärjätään, kun tähänkin asti pärjätty..

Mut ei mulla muuta.. Tulipas paljon tekstiä! Hyi mua.. Vieraaksi tulen ja valtaan näin paljon tilaa. No onhan viime kerrasta aikaa, joten nyt juttua paljon. Myös teidän tuttujen seura tekee hyvää, niin vähän innostuin. Ehkä tonne toukokuisiinkin kotiutuu jossain vaiheessa.. Katselen nyt ja kuulosten, niin kyl se siitä. Aion kyl taas tänne tulla kirjoitteleen! Oikein paljon plussatuulia ja onnea kaikille! Onneahan me tarvitaan joka päivä!

Heippa Lme =D no olisipas hauskaa olla sun kanssa jälleen toukokuisissa odottelemassa!! Toivotaan tärppituulia molemmille!!

VAROITUS, ällöttävää tekstiä luvassa, mutta pakko kysyä.
Äsken vessassa käytyäni löysin pikkareistani sellaisen lima"klöntin". siis ihan sellainen kiinteä vaaleanlkellertävä kiinteä klöntti, josta ei jäänyt pikkareihin minkäänlaista märkää länttiä kun sen otti paperiin. ihankuin ne lasten limalelut :D sellainen sormenpään kokoinen... ei ole ikinä ennen tullut vastaan joten osaisko kukaan kertoa mikä ihme se oli? Onko kellään muulla tullut vastaan tämmöstä?? Sori jos oli tyhmä kysymys mutta pakko kysyä... Kiitos jo valmiiksi jos osaatte vastata :D

Kiitos Tirri! Olis kyllä kiva odotella taas yhtä aikaa :)! Mietyttää, tuntuukohan toinen raskaus erilaiselta kuin ensimmäinen, mutta ainaki nyt odottelen ihan samanlaisella jännityksellä menkkoja..

Pitkästä aikaa kattili taas uskaltautui tänne :) oon tarkotuksella pitäny nyt parin viikon paussin jotta aika kuluis paremmin ja en kokoaikaa vaan murehi ja pohdi ja kas, niin se vaan vierähti aika. nyt taas annan luvan ittelleni vauvahaaveiluun ja alan pongailla ovista.
 pupustelut alotetaan jo tänään ja tässä kierrossa pupuilemme joka päivä siihen saakka ku ovis pongataan. ettei ainakaan voi sanoa että yrittämisestä olis jääny kiinni :P
 alotin myös tässä kierrossa rautalisän ja löysin viime raskaudesta jääneet raskausvitamiinit, niin niitä myös syömään.
 ens viikolla olis myös sinne tarkistukseen aika. näkevätpä suoraan onko häikkää siellä vai mitä..
miehen vanhemmat ovat tulossa tänne viikonlopuksi, se ei nyt saa haitata meijän peittojen heiluttelua, sitte mennää vaikka autoon tai jonnekki :P

ja tervetuloa Lme ja nannanss:) ihanaa saaha teijät joukkoomme !

ja kevätneitokin täällä vielä pörrää, niin ihanaa. mää ainaki haluun kuullu tasasesti sun kuulumisia <3 ja elä välitä niistä toukokuisista, kyl sinne varmasti vielä kivaaki porukkaa tulee! starrynightillekki samat sanat.. <3

haikarainen, mää en oo kyl törmänny ainakaan marketeissa..hmm... ainaki netistä saa tosi halpoja ja hyviäki (minusta) tosi kätevästi tilattua ja vieläpä postilaatikkoon kannettuna :)

Haikarainen ( ja muutkin) noista raskaustesteistä. Ainakin Cittarista löytyy Pregcheck-niminen testi, ja löytötavaratalo ja vapaavalinta myy RFSU:n raskaustestejä! Laatikossa on pari liuskaa ja maksaa 3-4€.

Moi!

Kiitokset kaikille onnitteluista! Nyt alkaa pikkuhiljaa asia oikeasti tuntua todelta, että kyllä tässä nyt raskaana ollaan <3 Ja niin, toivotaan nyt vain kovasti että kaikki menee hyvin tästäkin eteenpäin loppuun saakka...

Tervetuloa vaan kaikille uusille kuumeilijoille, useampi on taas löytänyt tiensä tänne. Hyvä niin, koska täältä saa niin hyvin plussatartuntoja, jotta liittyminen kannattaa :D Ja onhan se aina kiva kun saa jakaa omia kokemuksia toisten samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ovispongareille limajutuista sen verran, että mulla ainakin just ennen ovista (noin päivä ennen) on limat tosi runsaat ja heti kun ovis päällä tulee niitä kunnon sitkolimoja vaan hetken. Ja oon ymmärtäny, että se ois se limatulppa joka irtoo, jonka jälkeen sinteillä paras hetki päästä eteenpäin. Mulla ainakin alko viimeksi kuiva kausi heti kunnon sitkojen jälkeen vielä samana päivänä, joka taas merkkas oviksen päättymistä. Ja sitä kuivaa kautta on ollu siitä lähtien, joten oon yksi niistä, joilla raskautuminen ei aiheuta runsasta valkovuotoa (ainakaan vielä). On nimittäin alapää kuiva kuin sahara... :S

jenniveellä ja äipällä ainakin jännät päivät edessä! Paljon paljon plussatuulia teille ja tietysti kaikille muillekkin!

Mutta omasta puolestani toivotan nyt kaikille oikein hedelmällistä syksyä! Taidan nyt rohjeta siirtyä tuonne toukokuisiin :) Mutta kuulumisiin sitten siellä! Ehkäpä pian useampi teistä seuraa sinne perästä :) ++++++++++++++++++

Kovasti käyn aina lueskelemassa teidän juttuja ja koitan nyt itsekkin kirjoitella aina kun ehdin, neiti pitää mamman kiireisenä ja huolen siitä, että jos koittaa jotakin kirjoitella niin pikku sormet ovat heti näpsyttelemässä konetta myös :) ..joten josko päikkyaikaan kerkeis jotain aina rustailemaan. Meillä tärppäsi heti ekalla kerralla, kun alettiin pikku neitiä yrittämään, nyt sitten jännittää, että kuinka ja kauan saa odotella, että tärppi käy, kun itse olen sellainen etten malta mitään odotella jos jotain haluan ;) ..mieskin koittaa toppuutella, että onhan tässä aikaa yrittää jne..mutta kun mulla sitä malttia ei juuri ole.. Nyt on siis menossa kp 3 ja josko tässä kierrossa sen yrittämisen aloittaisi... :)

Hei! Uutena täällä ekaa kertaa. Lueskelin ensin kaksi sivua taaksepäin ja totesin etten millään ehdi perehtyä kaikkiin aiempiin viesteihin, joten toivon ettei haittaa, jos joskus kyselen jostain mistä jo on ollut puhetta.

Yritänpä näin alkajaisiksi esittäytyä.
Ikää mulla vielä muutaman päivän 29v. Esikoista toivoimme 1,5 vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen ennen kuin raskauduin yllättäen. Siinä vaiheessa oli hermot jo menneet molemmilta ja suhde kriisissä. Onneksi pääsimme tuosta yli ja nyt elämä on ihanaa. Esikoinen syntyi marraskuussa 2010 ja menkat palasivat kun synnytyksestä oli kulunut 7 kk. Nyt on kolmet menkat takana. Eka kierto oli 29 pv, toinen 33 pv. Aina on ollut epäsäännöllistä ja joskus olen parikin viikkoa odotellut "yli ajan". Tuo vaikutti suuresti hermoiluun esikoista toivoessa. En kuitenkaan koskaan älynnyt että on olemassa ovistestejä joista täällä ilmeisesti puhetta vähän joka välissä :) Nyt kun Pikku2 alkaa olla haaveissa päädyin tänne lueskelemaan. Olen tosi kiitollinen juuri 10kk täyttäneestä pikkuisestamme ja tiedostan että toinen ei ehkä myöskään tule helposti - jos koskaan. Kuume kuitenkin on selvästi nousussa, ei vähiten siksi että se parempi puolisko otti asian puheeksi ensin :)

Mä en koskaan ole tiedostanut ovista ja ennen esikoista en edes tiennyt mitä olisi pitänyt tarkkailla. Täältä bongasin heti hyviä vinkkejä. Ei me kuitenkaan hampaat irvessä voida yrittää, kun ekaakin odoteltiin niin kauan. Tärkeintä on että onni kukoistaa tuli toinen tai ei. Tätä mantraa yritän nyt toistella itselleni silloin kun vauva-ajatukset valtaavat liikaa tilaa pääkopasta. Ja onhan tämä esikoinen vielä itsekin vauva. Huomasin että muutkin täällä ovat pohtineet juuri tuota omaa jaksamista. Vähän kyllä hirvittääkin kun meillä yöimetystä on vielä 1-3 kertaa yössä. Eiköhän tuokin vaikuta aika negatiivisesti raskautumiseen?

No, innolla mukana täällä ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille!

Heipparallaa!

Täällä on armoton pupuilukausi päällä:) Ovista aloin tikuttamaan toissapäivänä, silloin sain tosi vahvan punaisen tesitiviivan, eilen taas tosi hailakan viivan. Omien laskujen mukaan oviksen pitäis olla huomenna, kun kierto on mulla aina 28-29 päivää.. Jatkan nyt kuitenkin tikuttamista, jos se viiva siitä vielä vahvistuisi... Ja vauvantekohommia harrastetaan nyt vähintään joka toinen päivä.
Joku kauhisteli raskaustestien hintoja. Itse ostin 10 kpl Sofi one step testitikkuja netistä, tuli kirjeenä kotiin ja hinta oli postikuluineen 10,90. Yhtään en ole vielä käyttänyt, onko kellään kokemusta kyseisistä testeistä?

Ainiin ja tervetuloa uusille ja onnea ja tarrasukkia plussanneille!

Heippa taas!
Eilen hain sitte kaupasta ovistestit.. Siihen loppui stressitön yritys! ;D Tänään siis ekan kerran tikutin ja sain aikaan haalean viivan. No posiitivisen metsästystä jatketaan huomenna.
Tuosta pupuilusta. Osaattekos sanoa onko siitä enemmän haittaa ku hyötyä jos pupuilee joka päivä? Vai pitäiskös yrittää esim. joka toinen päivä??  Vai kuinka..?? (kyselee hän tyhmänä..:) )

Kivasti tänne tulee koko  ajan lisää kuumeilijoita :) Tervetuloa siis!

Mutru: Muistelen joskus lukeneeni, että siittiöt voivat elää ja uiskennella kohdussa jopa kolme vuorokautta. Niin ja että jos joka päivä sekstailee niin pikku-uimareiden laatu tai määrä voi heikentyä. Itse en kyllä edes jaksaisi joka päivä touhuilla, joka toinen päivä riittää meille:)

Takaisin