Perjantaita!
Hui kun mennyt aika muuten nyt nopeesti.. Menossa kp 5 ja menkat loppu. Eilen vielä tiputtelua ja vielä tietty menee pari päivää, kun paikat palautuu. Usein jää pieni kolotus ja arkuutta.. Mut hyvä näin! 4 päivää siis tällä kertaa meni, aika normaalia siis mulle.
Mä huomannut saman, kuin StrarryNight, eli moni meistä täällä kuumeilijoista ollaan samassa vaiheessa. Eli kierron alkupäivät tai puoliväli menossa. Mukavaa tietty, et riittää vertaistukea, kun edetään samassa vaiheessa. Ja hän jo sitäkin sanoi, et kiva sit plussata yhdessä! Sopii mullekin!!
StrarryNight: sori, kun lainasin sua, mut oon samaa mieltä.Oikeesti kiva, kun on tämä foorumi. Mukava päivittäin seurata muiden matkaa ja saa omiin mietteisiin tukea. Mies päässyt helpommalla, vaikka hänen kans paljon yhdessä jutellaan ja haaveillen odotetaan tulevaa.
Kuinkas muuten teidän muiden miehet ymmärtää tälläisen päivittäisen kirjoittelun ja foorumin seuraamisen? Mun mies ymmärtää hyvin, koska mul ei ketään ystävää tai sukulaista, joka olis samassa tilanteessa, eli haaveilis vauvaa. Ei siis ketään, kenen kans jakaa ajatuksia. Eikä tosiaan olla kenellekään puhuttu, et haaveillaan vauvasta. Saavat tietää sit, kun ja jos plussa tulee. Ja silloinkaan ei heti kuuluteta, vaan odotetaan hyvän aikaa.
StrarryNight:ille vielä: Kiitokset siankärsämö-vinkistä. Pistän muistiin ton ja kokeilen, jos taas ens kuussa menkat tulee, eikä siis plussaa tule. Uskon kyl luontaistuotteisiin ja vielä kun joku, joka on noin omistautunut asialleen, niin uskon sen auttavan. Sun lempiaiheita siis luontaistuotteet ja remontointi? Kiva kuulla! Itsekin saatan jossain vaiheessa alkaa niistä hehkuttaan. Asumme miehen vanhempien rakentamassa (vanhassa) talossa ja sitä pikku hiljaa ollaan remppailtu. Vessa jo saatiin uusiks, keittiö menossa, eli tapetointi ja lattia uusittu. Kaappien ovet vielä vaihtoon , putkiremppakin edessä ja koneet ehkä vaihtoon.
No tästä en aloita, kun loppua ei heti tule. Mut viikonloppu edessä ja ohjelmaa taas paljon.. Miehelle jo ihmettelin, et kuinka nyt on viikonloput niin kiireisiä, kun koko kesä mennyt vaan ollessa. Hyvä tietty siis et saa ajatukset muuhunkin, kuin vauvoihin ja oviksiin ja menkkakipuihin ja muihin sen semmoisiin.. Luulen vaan, et huomennakin pongailen vauvoja kun reissuun lähdetään.. Vielä kun onnistuu siinä salaa 6 vuotiaaltani, ettei ala kyseleen.. Eikä mieskään niin tykkää, kun kuumeilen liikaa esim. vertailemalla ihmisten hankkimia vaunuja ääneen. Tyyliin, et kato noita, mä en ainakaan tollaisia sit halua meille.. Sen onneks osaan tehdä, niin ettei asianomaiset kuule, mut mies ei aina haluais kuunnella. Mut mitäs sitä itselleen mahtaa?!? Pitäkää huolta ja lämpöä sekä aurinkoa viikonloppuun!