Heipsan kaikille! Musta ei ole vähään aikaan kuulunut mitään, koska olemme Rukalla lomailemassa! Mulla alkoi tällä vkolla kesäloma! :D Täällä olo on ollut aivan ihanaa! Edellisestä kerrasta kun ehti kulua 3 vuotta. Huomenna pitäisi lähtä takaisin kotiin. :(
Kevätneito-81 - Toivottavasti sulla kierto normalisoituu nopeasti ja vointi kohenee. Ja mikä parhain, kun tärppäisi nopeasti niin ei tarvitsisi kiertoa miettiä ollenkaan ;) Mutta tiedän tunteen ja olotilan. Viime syksynä kun minipillerit lopetin ja ekat mensut tuli vajaan 4 vuoden tauon jälkeen niin ajattelin, etten selviä hengissä. Vatsa-/ ja selkäkivut oli aivan hillittömiä, oksetti koko ajan, päätä särki, kuumia aaltoja tuli ja meni, yms. Ei kivaa! :( Jaksuja siis sulle!
StarryNight - Pahoittelut tädin tulosta! :( Mut uutta yritystä vain!
haikaraiselle tervetuloa joukkoon ja paljon plussatuulia!
kattili - unet on onneksi vain unia! Tietenkin on hyvä ajatella sitäkin vaihtoehtoa, et täti tulee vierailulle. Itse olen sen todennut n. 9 kertaa putkeen nyt. Mut sitä isompi riemu, kun täti meneekin "naapuriin" :) Millon sulla pitäisi mensut alkaa? Oletko ajatellut miten testata? Toivon todella sinulle plussahetkiä!
Ja kirjotelkaa ihmeessä tänne! On ihana kun jossain voi jakaa ilot ja surut! :)
Omaa - ennen Rukalle lähtöä kävin ratsastamassa (pienestä asti harrastanut :) ) ja en oikein voinut kunnolla istua liikkeessä, kun alavatsa ei varsinaisesti ollut kipeä mut jotenkin jännä (en osaa selittää). Niimpä hetken mielijohteesta lähtöaamuna tein testin (odottanut kaapissani tämän 9 kk) ja siinä oli sellanen suurennuslasilla katsottava 2 viivaa. En siitä ole riemuinnut mut sen verran vaikutti reissuun et holittomalla linjalla olen ollut. Nyt ostettiin toinen testi tänään ja ajateltiin miehen kans huomenna tehdä. Oireista sen verran, et alavatsakipuja on ja sektiohaavan kohdalla tuntuu välillä hirveitä repiviä kipuja. Tähän asti haavasta ei ole ollut mitään tuntemuksia. Kp 30 on tänään ja mulla on ollut pitempiä 32-34. Mutta oviksesta on n. 17 päivää, et vois jo näkyä... tai sit todella kuvittelen kaikki ja olen tässä kuukausien kuluessa mennyt ihan sekasin. ;) noh, katsotaan uskallanko pissiä tikkuun ollenkaan...