Heipä hei :) pakko päästä vähän purkamaan fiiliksiä :) eli eilen aamulla tein sen tosi hailakan haamun, ja tänään samanmoinen.. on kyllä niin haalean vaalea että haluun vielä vahvemmat viivat :) uskon kyllä että tulos on positiivinen vaikka noin haalea viiva onkin.. sitä mä kyllä ihmettelen, että kun eilen oli vasta kp21 ja tuli jo haamu.. edellisessä raskaudesta tuli myös plussa kp 22, ja sehän oli siis kaksosraskaus! Olisko tämäkin? Kun sitä raskaushormoniahan kait on enempi kun yksilöraskaudessa...niin tuosta kaksosraskaudestahan meni sitten toinen hyvin alkuvaiheessa kesken.. mut tytöllä meni kaikki hyvin odotusaikana vaikka kaveri ei jaksanutkaan mukana <3 niin ja äiti odotti myös kaksosia kun mua odotti, mutta toinen meni sitten kesken.. ja nää oireet tosiaan on aika kovia. närästys on jo alkanu pahana, mahaan sattuu ja muljahtelee lähes koko ajan.. mutta hymy on naamalla vaikka miten nippailis ja vihlois :) noppa, oujee! :) hyvältä kuulostaa :)))) suvi28 tervetuloa! yksisarvinen, morjensta vaan sullekin :) mullekin oli oviksen ajankohta paljon aikasemmin kun olin kuvitellu! monenmonenmonen kuukauden yrittämiseen turhautuneena ostin ovistikkuja, ja kappas vaan, heti tärppäsi.. :) alias tervetuloa myöskin :) juu tää on hyvä keino purkaa vähän ajatuksia, kun ei miehellekään kaikkea viitti suoltaa eikä kavereille oikein viitti... jeah, semmosta tälläkertaa!!!! :)>3>