Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa omppuf :) juu ei täällä moni oo kauaa nyt viipynyt, mutta sehän on vaan mukava että plussia ropisee :) kattili, mäkin oon miettiny just tota että on niin kivaa toivoa ja kuulostella oireita... Mitä jos tää onkin viimeinen kerta jo? Ollaan kyllä puhuttu kolmesta lapsesta, mutta sen näkee sitten.. nuoriahan täs viel ollaan :) marikalle vielä isot onnittelut :)) Täällä siis Kp 20 ja väsyttää... Ja paleltaa. Ja toi maha. Kipeä. Jos ei satu niin tuntuu semmosta painetta.. jösses sanon kyllä että jos ei siellä vauvaa ole niin sit on kyllä vuosisadan mahatauti tulossa :D :)

Kävin tuos citymarketista nopsaa hakemas muutaman tikun ja negaa näytti.. Mutta nää oireet.. Ehkäpä täytyy testailla ens viikolla uusiksi jos ei lopu :) Ehkä ssitä hakis kunnollisen testin sillon ku noi ny on mitä on ku 3e 2kpl :D

Whaaaaat.... Menin sitte tekemään testin hätäpäissäni.. ja ihan piiiikkiriikkinen hailakka haamujen haamu :)))) mai kaad... :) vitsit tarttee kyllä tehrä tossa parin päivän sisään uus testi jos olikin joku harhanäky :) :D

Onnea kovasti kaikki jotka ovat saaneet plussan :)! Vauvat/lapset on vaan niin ihania (juuri kävin virkistämässä muistiani ihan pienen pojan ja kaverini luona) 
Niin tosiaan esikoisen yrittämisessä meni melko kauan kun en tajunnut mennä lääkäriin ajoissa vaan ajattelin että "puuhailut" ei oo vaan sattunu kohilleen, sitten kun oltiin puoltoista vuotta yritetty niin tajusin että voihan siinä nyt olla jotain muutakin ongelmaa. Sain sitten parin kuukauden päästä Terolutit ja 2. kuurin jälkeen sitten tärppäsi. 
Nytkään en kyllä usko että heti tärppäis mutta eihän sitä koskaan tiedä ;D
Täällä on ollu kunnon ryhmäplussailut ihan muutaman päivän sisään :)

Heipsan kaikille! On aikaa hieman vierähtänyt, kun viimeksi olen tänne kirjoitellut... oiskohan ollut maalis-huhtikuuta... Olen välillä käynyt lukemassa teidän juttuja ja iloinnut niiden puolesta, jotka ovat plussanneet ja pahoillani ollut niiden puolesta, joille täti on tullut kylään. Eli hengessä mukana olen ollut koko ajan. Ja tosiaan oikein paljon onnea plussanneille!!!

Meillä on yritystä ollut koko ajan. Huhti-toukokuu oli mulla vain aivan hirveä kiire töissä, et ei oikein puhti riittänyt enään ajattelemaankaan mitään muuta. Ja 1 vilkas poika kuitenkin kotona hoidettavana, niin ja isäntä itse. Mutta nyt kesä ja aurinko antaneet kovasti uutta intoa yritykseen...
En tiä monesko yk on menossa, mutta yritystä on 9kk takana... ja kun eka tuli heti toisella yrittämällä. Aina ei kaikki mene niin kuinka haluaisi / toivoisi...

Viikko sitten kävin tutulla gynekologilla, kun mulla oli ollut pari päivää aivan ihmeellisiä vatsakipuja oikealla alavatsalla. Gyne sanoi, et mulla on h-hetki just käsillä. Olin odottanut ovista vasta parin päivän päästä. Kotona testasin huvin vuoksi ovistikulla (jäänyt keväästä kaappiin) niin tikut näytti negaa. Plussa pärähti vasta parin päivän päästä. Eli en luota niihinkään enään. Noh, lääkärin määräyksestä ovis käytettiin mahdollisimman hyvin hyödyksi. Ainut vain et 4 pv olin kipeä ja varsinkin sen viimisen päivän niin kipeä,etten päässyt kävelemään. Mutta nyt sitten vain odotellaan vielä ainakin tämä viikko...

Ohhoh... Miehän sitten kirjottelin... Noh, pitkästä aikaa!

heips olen 28-vuotias nainen ylöjärveltä.toista vauvaa kuumeilen:)esikoinen on nyt reilu puolen vuoden ollaan yritetty kolmisen kuukautta mut tuntuu et jos sitä oikein yrittää niin ei se tule..joten nyt ollaan lakattu yrittämästä tulee jos tulee silti joka kuukausi toivon että joko nyt tärppäis.marraskuun alussa olis töihin lähtö ja viime viikolla laitoin päivähoito hakemuksen tarhaan.taas olis reilu viikon piiiitkäää odotusta et alkaako menkat vai ei.

Mulla on tullu yhet menkat synnytyksen jälkeen. Niiden jälkeen päätettiin lopettaa ehkäsy. Kävin lääkärissä muista syistä ja multa otettiin verestä raskaustesti. Tänää soittelin tuloksia. Lääkäri sano että arvot näyttäis olevan pikkasen koholla
Se sano et tee 1-2vk päästä kotona raskaustesti niin eiköhän asia sitten varmistu. En kyl jaksa ihan niin pitkään oottaa. Ollaan menos vkl:na mökille. Pitää varmaan ennen sitä varmistaa asia.
Oon niin innoissani mut toisaaltaan en haluu liikaa innostuu jos en ookkaan raskaana. Ekaa tehtiin vuos ja jos oon nyt raskaana ni tämä tuli ekasta kerrasta.

Ja onnea teille kaikille plussanneille!!
Tsemppii yrittäville!!!!

Vautsi noppa jos olis heti tärpänny :)

Suvi28 stemppiä ja malttia siihen että saat "mieles rauhoitettua" siihen että ette yrittämällä yrittäs. ressittömyys kunniaan!

Täällä olis ovispäivät aika likellä. ja eiku pupuilemaan ;)

Hei!
Sopiiko vielä joukkoon? Aluks onnittelut kaikille plussanneille! :) Vähän minusta.. Jo 30-vuotias, tyttö aloittaa eskarin tänä syksynä. Yksinhuoltajana ollut alusta asti, kunnes nykyiseni ilmestyi elämään ja kipinää iskee edelleen! Hän siis 31-vuotias ja tässä nyt nelisen vuotta oltu ja asuttu yhdessä. Ikä alkaa jo painaa ja toinen lapsi haaveissa.. Talvesta asti puhuttu yrityksen aloittamista mut vasta kesäkuussa poistatin hormonikierukan.. Tätä palstaa ja muitakin vauva-aiheisia lukenut "salaa" pitkään mut nyt päätin lähteä mukaan. Heti helpotti kun sai ajatukset kirjoitettua..
Kevätneito-81

Tervetuloa vaan porukkaan Alias... Porukassa on voimaa! Vaikka tämä porukka ei sitä siittiötä  laita kasvamaan oikeaan paikkaan, niin taustatukea täältä saa. :)

Heipä hei :) pakko päästä vähän purkamaan fiiliksiä :) eli eilen aamulla tein sen tosi hailakan haamun, ja tänään samanmoinen.. on kyllä niin haalean vaalea että haluun vielä vahvemmat viivat :) uskon kyllä että tulos on positiivinen vaikka noin haalea viiva onkin.. sitä mä kyllä ihmettelen, että kun eilen oli vasta kp21 ja tuli jo haamu.. edellisessä raskaudesta tuli myös plussa kp 22, ja sehän oli siis kaksosraskaus! Olisko tämäkin? Kun sitä raskaushormoniahan kait on enempi kun yksilöraskaudessa...niin tuosta kaksosraskaudestahan meni sitten toinen hyvin alkuvaiheessa kesken.. mut tytöllä meni kaikki hyvin odotusaikana vaikka kaveri ei jaksanutkaan mukana <3 niin ja äiti odotti myös kaksosia kun mua odotti, mutta toinen meni sitten kesken.. ja nää oireet tosiaan on aika kovia. närästys on jo alkanu pahana, mahaan sattuu ja muljahtelee lähes koko ajan.. mutta hymy on naamalla vaikka miten nippailis ja vihlois :) noppa, oujee! :) hyvältä kuulostaa :)))) suvi28 tervetuloa! yksisarvinen, morjensta vaan sullekin :) mullekin oli oviksen ajankohta paljon aikasemmin kun olin kuvitellu! monenmonenmonen kuukauden yrittämiseen turhautuneena ostin ovistikkuja, ja kappas vaan, heti tärppäsi.. :) alias tervetuloa myöskin :) juu tää on hyvä keino purkaa vähän ajatuksia, kun ei miehellekään kaikkea viitti suoltaa eikä kavereille oikein viitti... jeah, semmosta tälläkertaa!!!! :)>

Porukkaan kyllä mahtuu. Et tervetulloo vaan alias..:)
oo, kylläpä oot alussa StarryNight plussannu. onko sulla lyhyt kierto?. vois kylllä kuvitella et kaksoisraskaudessa sitä erittyski enemmän, faktaa en kyl tiiä tosin :) en kyl muista oonko onnitellu, mut onnea himmuisesti <3 haamukinhan aina merkkaa raskautta ;)

Ainiin ja sitten on pitäny kysyä että miten te muut toimitte nyt, ovulaatiotesteillä, ihan vaan pupuilemalla säännöllisesti, limoja sun muita ovisjuttuja tarkkailemalla vai? ihan vaan mielenkiinnosta...:)

Kattili, normi 28 päivää on kierto nyt tytön syntymän jälkeen suurinpiirtein ollu.. niin, tänään olis vasta 3+0viikot, tosi vähän.. ja laskettu olis 3.4.. ei viitti tonne huhtikuisiinkaan mennä harrastaa yksinpuhelua :) jos mä sen verran tässä pyörin että saan hyvät viivat testiin ja sit nappaan teijät vielä mukaan tonne huhtikuulle ;)

Joo täälä ei siis mitään uutta, hain apteekin testin tänään ja negaa näytti.. Hmm... Nooh, onneksi ei ole kiire vielä. Ehkä nyt vois oikeastaan mennäki muutaman kuukauden edelle etten olis taas ens vappuna sairaalas niinku ne jo sieltä kyseli ku lähdettiin kotia että "Jaahas, joko sä tuut ens vappuna takas" :D Sillä hetkelä olin kyllä sitä mieltä että, synnyttäneiden osastolla nähdään seuraavan kerran vasta sitte ku miehet voi synnyttää, eli tuskin koskaa :D Muuuuuttta.... Näin se mieli vaan muuttuu.. (Muuttuu kyllä varmaan joka päivä:D) Mutta kuitenki :) Salaa sitä kakkosta toivoo täs...

Huomenta
Tein äskein raskaustestin ja se näytti plussaa!!!!! En vaan voi uskoo tätä todeks ku tärppäs heti ekalla! ja kun ekaa tehtiin se vuos.

Tsemppii nyt kaikille yrittäville. Toivon niin et teilläkin tärppäis mahollisimman pian!!
Ja hyvää kesää kaikille!

Voi mahoton miten paljon plussia <3 Onnea noppa <3<3 Kyl me muutki perässä tullaan ;)
Tänä aamuna tikusta ovis pongattu, eilen illalla peittoja heiluteltu. harmillisesti tänään reissuun muutamaksi päiväksi että eilinen sais sitte olla se mistä se plussa pärähtää ;) kyl kyl!

Ensiksi onnea ja tarraliimaa vai mitä se oli nopalle ja starrynightille :)
Olisipa ihanaa jos voisi vaan kylmän talven yli kasvatella mahaa yms kesävauva olis niin toiveissa! Omaa: Täällä ei mitään uutta menkat alkoivat yöllä ja näin ollen joku yk5? En sen pahemmin seuraa ovista tai muuta kun mun tapauksessa se voi tapahtua millon vaan tai sitten ei ollenkaan, kierto on aina ollut sekaisin...hmmm lääkäriä taas odotellessa :D

Takaisin