Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneksi olkoon idaho!!! Ihana uutinen! [:)]

Itsellä alkaa mensut olemaan nyt ohi. Kerkesin jo ensin ajatella, et nyt on pillerit pistänyt kaiken sekasin, kun niitä ei kuulu... Nyt ehdin jo ajatella, et ne ei lopu koskaan... Mutta nyt voi rueta ajattelemaan vauvatouhuilua... [:D]
Jännittää aivan hirveästi. Toivon niiiiin kovasti, että jotain tapahtuisi ja pian. Mutta nyt vain odotellaan ja heilutellaan peittoja! [:D]

Tekemisen puute... yritin itsekin saada tuommoista laskuria aikaseksi ja vihdoinkin taisin onnistua. [:)] En ole mikään tietsikkanörtti, hyvä että saa koneen käyntiin ja sammuksiin... [:D]

Noniin, nyt sitten ihan virallisestikin pääsen tänne teidän kanssa kuumeilemaan!
Toissapäivänä mies sanoi illalla et haluaisi toisen lapsen. Eipä meillä muuta estettä ole ollutkaan kuin pelko et jos pikkukakkosellakin on sitten jotain synnynnäistä vikaa mutta tulimme siihen tulokseen että ei se pelko asiaa miksikään muuta. Joko se lopettaa meidän vauvahaaveet tähän paikkaan tai sitten koitamme sen kanssa elää ja jännittää.

Mulla olis vissiin nyt otolliset päivät vielä menossa ja reenattu on [:D] En tosin voi ihan 100-varma olla kun toi edellinen kierto oli tosi poikkeuksellinen. Ilmeisesti stressin takia oli kierto 41 päivää kun yleensä aina on sen 28päivää +/-2.

Plussatuulia kaikille ja toivottavasti Idaho se haalea viiva on seuraavassa testissä jo vahva [;)]

Kiitoksia onnitteluista. Tänään aamulla testissä luki: raskaana. Eli nyt uskon jo itsekin. Nyt aattelin pari viikkoa ootella ja sitten tilata yksityiseltä varhaisultran.. Näkee sitten että kaikkki ok..

Paljon onnea kaikille jotka yrittää ja kuumeilee.. Käyn kyllä lukemassa teiänkin turinoita täällä..

Plussatuulia...[:)]

Onnea Idaho, kaikkea hyvää odotukseen[:D]!

Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Täällä yritetään kovasti laannutella vauvakuumetta, miehen toiveesta...[:(] Sen lisäksi että NIIIN toivoisin jo toista ja mielestäni pieni ikäero olisi vain lapsillekin kiva, niin myös töiden kannalta olisi toisaalta aika hyvä tehdä lapset "putkeen". Tylsä mennä ensi syksynä takaisin ja yrittää paneutua töihin, jos pian sitten aletaan yrittämään toista. Juuri kun vauhtiin pääsee, niin joutuisi taas jäämään pois. Tykkään työstäni ja vaikka oon tosi hyvin viihtynyt kotona vauvan kanssa, niin töihin palatessa haluan kyllä paneutua siihenkin kunnolla.

No, yhdessähän sitä lasta mietitään eikä voi vaan toisen toiveiden mukaan mennä, mutta täytyy yrittää pitää tätä keskustelua yllä miehen kanssa[:D].

R-A-S-K-A-A-N-A ! Tänään aamulla sen tein; testin. Ja haalea plussa siihen piirty, mutta plussa kuitenkin!!  Omien laskujeni mukaan la olis 6.8

Onnea paljon idaho ja LauraElina [:)]!

Täällä taas, eipä ollut vielä onnistanut kuten viime viestissä arvelin...Otti kyllä päähän koska olen hieman kärsimätöntä sorttia [:@] ja toiveet on aina korkealla...piti laskeskella toi kiertokin uusiksi ja nyt sitten jälleen odotellaan joskos plussaisi.

Onnea plussanneille!!!! Ihania uutisia [:)]

Ittee jännittää nyt aikalailla...parin viikon päästä vois testailla. Ensimmäinen yrityshän tämä vasta on mutta kuten marjo84 niin mä olen kans vähän kärsimätöntä sorttia.

Onnea idaho ja lauraelina!!![:D][:D][:D] 
Ihania uutisia! Meillä mennään vanhoilla jutuilla; nyt tuntuu että ovis voisi olla päällä, mutta mies on niin superväsynyt töistä, ettei hommista oikein meinaa tulla mitään. Noh, ootetaan sitten taas 6 viikkoa – tai 3 kuukautta jos vaikka ovis jää taas ens kuussa väliin. [:@] Juu ihan pikkuisen saattaa äänensävy olla katkeranpuoleinen… [:'(]
 Mutta ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin: papa-testin tulokset tuli, ja se oli normaali. Lääkäri testasi senkin silloin varmuuden vuoksi. [:)]

Mä olen nyt vähän hämilläni..kierto ilmeisesti nyt jotenkin ihan sekasin. Edelliset menkat loppui vasta tyyliin puoltoista viikkoa sitten ja oli pari viikkoa kevyesti myöhässä ja nyt näyttää siltä et seuraavat alko... [:@] kolmet vai neljät oli ihan selkeet synnytyksen jälkeen mut nyt on ihan miten sattuu..

ONNEA LauraElina ja idaho [:)][:)] Sieltähän tärppäs! Molemmille paljon onnea odotukseen. Laura infoile tuolla facebookin puolella sitten kanssa mulle [;)]

kiitokset kaikille onnitteluista! heh, oliskohan se jalkojen kattoon nostaminen nyt sitten auttanut..? [:D][:D] vähän on epäsukoinen olo ja aluksi tuli ihan shokki että miten tää nyt näin nopeesti sit kävikin [:D] Täytyy nyt pitää sormet ja varpaat ristissä että matkalainen pysyis kyydissä alusta loppuun saakka!

Babaytoy
: voit olla varma että infoan [;)][:D]

Me sovittiin ukkelin kanssa nyt viralliseksi vauva nro.2 ajankohdaksi 3.vuotta,mutta jos tilanne suo niin aikasintaan 2.vuoden päästä [:)] Sitten laittelette te nyt vauvaa odottavat masukuvia tänne,kun niitä alkaa paisumaan [;)][:D]

Takaisin