Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos teille kaikille ihanille onnitteluista. <3 Minulla on nyt vähän sama ongelma kuin Vatuvatulla, etten haluaisi siirtyä täältä minnekään. Mutta pitikin käydä heti katsomassa, mitä Vatuvatu on järkännyt tuonne odottajien puolelle, jos siellä täältä plussanneet voisivat keskustella. Eli loputkin plussia vaan reippaasti, niin päästään jakamaan kokemuksia. :) Oireita mulla ei ole yhtään mitään! Vaan ehtiihän ne väsymykset ja pahoinvoinnit tulla.

Miten Sukey sulla on sujunut alkuraskaus?

SaPaRo: No hyvä! Minä googlettelinkin asiaa, mutta niin kaksijakoisia mielipiteitä tuli, kun luin erinäisten foorumien kirjoituksia, että en sitten ollut varma asiasta. Toivottavasti sulla se plussa ilmestyisi testiin tai alkaisi menkat, niin pääsee uuteen yritykseen. :)

hattaraiselle tsemppiä viisureiden poistoon!

Oi ONNEA Loro, sinäkin siis pääsit yllättämään meidät, tarrasukkia matkaan!

Toi vatuvatun esittämä ketju kuulosti aika kivalta, jos me muutkin päästäs sitten sinne ketjuun joskus siirtymään... ois jo tuttuja oottamassa siellä! On teidän jutut ollu niin korvaamattomia, kiitos siitä!

Mulla on tässä muutaman viikon aikana iskeny hääkuume, olen yrittäny tota miestäki saada lämpeepään asialle.... että jospa unohtas sen vauvan vähäks aikaa ja yrittäs saada häät aikaan ennen sitä...

Kiitos noista menkka vastauksista, toivon mukaan ei nyt hyvin pitkään tartteis odotella niiden alkamista, kun välillä tympii tää odottaminen, kun ei tiiä yhtään et missä mennään!

loro: Sinähän teit sitten Vatuvatut :D!! Aivan hurrrjasti onnea! Kyllä mieskin pääsee mukaan iloitsemaan kunhan saa aikansa sulatella ilouutisia :). ONNEA!
p.s. Eikä sillä yhdellä buranalla ole mitään merkitystä, niin kuin SaPaRokin sanoi. Eri asia jos olisit kuurina syönyt. Nyt vaan nautit ja hehkut kilpaa kevätauringon kanssa! <3

TERVETULOA Faabio ja rötkis! Meillä onkin rötkiksen kanssa samanikäiset pallerot :).
hattarainen: Pikaista paranemista viisureiden poiston jälkeen!
SaPaRo: Jännittävää :). Onkohan jälleen luvassa yksi "yllätysplussa"?... ;)

Ei sitten niin mitään uutta. Kp 24/~35. Onneksi on perjantai ja kiva vkonloppu perheen kanssa tiedossa! Nautitaan näistä ihanista kevätpäivistä! :)

VAU Onnea Loro!!! <3 
Vatuvatu, minäkin tulen kyllä siihen kakkosta kuumeilleet ja plussanneet ketjuun jos sen perustat=)
Täällä saa kyllä aina lukea hyviä uutisia kun käy vierailulla =)) Tykkään!
Kaikki muutki nyt toivottavasti pääsevät odottajien joukkoon :)

Jennivee: Vatuvatu teki jo sen ketjun. :) Löytyy, kun menet Laskettu aika 2012 ja selaat sivun alas, niiden kuukausiketjujen alle. Yritän paremmalla ajalla käydä jotain naputtelemassa sinne. :)

loro: onnea vielä ihan mielettömästi emoticon
Erna: sinne tsemppiä ootteluun :) tästä kierrosta ehtis nippanappa joulukuulle laskettu aika, mutta ei aivan aattoon ehdi , ainahan sitä täytyy toivoa <3
Faabio: tervetuloa :) tsemppiä jännäilypäiviin <3
rötkis: tervetuloa myös :) toivottavasti tärppi tulisi pian <3
hattarainen: mites meni viisureiden poisto? :) täällä alkaa myös kuumeilu ousta liian korkealle.. täytyy nyt yrittää energia keskittää johki muuhun :)
SaPaRo: toivottavasti sinne se plussa piirtyisi pikapuoliin <3

on.. täällä on semmonenki masis ny päällä, että ori jo etukäteen..  ei yhtään innosta tää uus kierto, nyt sit aattelin että testaan toki tuon oviksen ja katon onko tuo luteaalivaihe noin lyhyt vaikko ressasinko liikaa viime kierrossa.. saas nähdä, yritän olla ressaamatta..josko mieli piristyy kun menkat on ohi.. jotenki ei meinaa saada itteänsä kasaan ny ollenkaa, on niin luovuttanut olo...
Ja nukkumattikin teki oharit! :D

erna: No niimpäs onkin :D muutama viikko vissiin ikäeroa meidän pienillä!
vanilj: kiitos :) me toivomme tärppiä myös pian..

Millonkahan noin niinkun yleensä kantsis ruveta tikuttaan ovista? O_o Mä imetän siis vielä (harvoin kylläkin. tänäänkään en oo vielä ees imettänyt..) ja se kapseli poistettiin keskiviikkona.. Tänään sit nippaili oikean munasarjan kohdalta ja hetken jo mietin et viihtiskö tikuttaa.. Synnytyksen jälkeen ei oo menkkoja kuulunut, joten vaikea laskea kiertopäiviäkään :D Nooh.. eiköhän ne joskus ala sit..

**Muoks: Tikutin nyt sit äsken ja se näytti haamuviivaa.. Siis ovistesti.. Täytynee huomenna tikuttaa uudestaan, et onko vahvistunut.. Mahtaakohan noi halpatestin ovistestit näyttää haamua "huvinvuoks" vai ovuloinkohan mä ihan oikeesti? Tollasella samanlaisella testillä mä sillon plussasin pojan kohdalla :) Eli raskaustestinä ne ainakin toimii!

loro:lle iiisooot onnittelut!!!

ON: eilen ja tänään tehty negatiiviset r-testit Tänään DPO11 kp 32/33-35. Mä oon maassa. Aiemmissa kierroissa en ole ollut tällaisessa uskossa, että olisin raskaana. Nyt musta on jotenkin tuntunut vahvasti siltä, että olen raskaana. Aiemmin ajattelin, että tuo on kyllä höyrähtänyt, jos joku kertoili kaikenmaailman oireistaan ja raskaustuntemuksistaan. Ajattelin, että itse en ikinä ala tuolla lailla kuumeilemaan, että joka oire olisi raskausoire. Nyt sitten tässä kierrossa itselläni sama homma. IIK... olen höyrähtänyt :D

hitto! eilen alkoi tiputtelemaan, no loppui sit saman tien, taitaa mennä haikara ohitse tälläkin kierrolla.....eilen mieli ihan maassa vaikka päätin, että en tästä nyt stressaile, mutta toisin kävi. No vuotoa odotellessa.

Voi ei meitä epätoivoisia, jospa fiilikset lähtis taas nousuun kun alkaa olla ovisajat käsillä! Lämmin halaus kaikille!

Huli, kuulostaa ihanalta tuo hääkuume <3! Jospa sitä vaikka vahingossa plussaiskin, kun se ei olis niin ensimmäisenä mielessä ;)!

Loro, kiitos tsemppauksista viisureiden poistoon, sitä todella tarvittiin!

Mulla meni ihan hyvin tuo viisureiden poisto, Vanilj taisi siitä kysäistä. Sattui onneksi ihana hammaslääkäri ja -hoitaja ja sainhan mä sen rauhoittavankin tuntia aikasemmin :D. Mutta nää jälkikivut on ollu aivan järkyttävät! Ei yhtään oo auttanut Burana, vaikka sitä säännöllisesti syönkin. Kylmäpussi tuo pientä helpotusta. Jotenkin tuo alhaalta leikattu ja poistettu hammas, tai sen paikka, särkee aivan jäätävästi. Ei pysty puhumaan tai syömään. Nuo tikit tuntuu tosi pahalta. Onneksi ihana mies on ollut vielä lomalla ja hoidellut tuon esikoisen. Tänään tuntuu jo vähän paremmalta! Toissapäivänä oli siis tuo aika. Nyt mun kysymys kuulukin: pitäskö meijän olla yrittämättä tämä kierto? Ensinnäkin oon syönyt tuota 600mg Buranaa kolme kertaa päivässä ja antibioottia pitää syödä yhteensä viisi päivää. Meneillään on nyt kp. 6/27-32, eli kun syön viimeiset antibiootit, silloin on kp. 8/27-32. Särkylääkettä yritän syödä enää tämän päivän. Voihan olla etten ovuloi ollenkaan tuon lääkkeen takia. Mutta siis uskalletaanko yrittää tässä kierrossa?

Vanilj:lle oikein pitkä ja lämmin rutistus. Jospa se mieli tosistaan taas piristyis kun tuo tätipunainen jättää sut rauhaan.

Rötkikselle tsemppiä oviksen pongaukseen!

Höyrähtäneelle Hiutaleelle pahoittelut negoista, kumpa ne oiskin väärässä!

Onko sulla Kartenk ollut ennenkin tuollaista tiputtelua? Mikä kp. on meneillään? Eihän tuo tiputtelu vielä välttämättä mitään merkkaa, eikö vuotoa voi tulla jopa 3päivää, vaikka oiskin raskaana? Toivottavasti ois ollut väärä hälytys.

hattarainen: Voitte varmasti ihan hyvin yrittää tästäkin kierrosta. Ei tuossa vaiheessa syöty burana tai antibiootti estä sitä millään lailla. Kyllä luonto sen verran hoitaa, että ei hedelmöittymistä tapahdu, jos jokin tosi tosi vinossa.
Ihmiset syö niin paljon erilaisia lääkkeitä raskausaikana nykyään. Kyllä suurin osa on suhteellisen vaarattomia (perussärkylääkkeet/antibiootit).
Esim. antibiootteja syödään VTI:hin, emätintulehduksiin, muihin tulehduksiin raskausaikana. Ja ei sen buranan pitäisi niin paljon vaikuttaa tuossa munasolun kypsymisvaiheessa otettuna, en usko. Kyllä varoteltaisiin enemmän yrittämästä raskautta, jos olisi sellainen lääkitys meneillään.

Hei kaikille.

Mä taidan tehdä paluun tänne teidän joukkoonne, huomenna se selviää varmaksi.
Jotenkin olikin sellainen epäuskoinen olo ja kuumeilu jatkui plussasta huolimatta. Huomenna päivystykseen ja siitä tarvittavat toimenpiteet ja uuteen yritykseen. Kuulostaa aika karulta, mutta on jotenkin helpompaa turruttaa itsensä vielä näin alkuvaiheessa raskautta ja varautua siihen pahimpaan.

Mulla siis epäillään kohdun ulkoista raskautta ja kipinkapin lääkäriin, ennen kuin mitään korjaamatonta vahinkoa syntyy.

Teille tuleville plussaajille tiedoksi, että pistin pystyyn uuden ketjun odottajiin, koska ajattelin, että täällä olevista joillakin (toivottavasti hyvin harvoilla) voi laskettu aika tulla tuonne 2013 puolelle. Aiemmassa ketjussa on käynyt jo loro, sukey ja jennivee näyttäytymässä, joten tervemenoa muutkin plussanneet sinne niin saadaan sama höpötys jatkumaan. :)

Taas kerran plussatuulia testaajille ja pahoittelut ei-toivotun sukulaisen kylään saaneille.
Onnea matkaan tasapuolisesti kaikille!

Heipä hei, minä poistun taka-alalle tarkkailemaan. :)

Hattarainen; edelliskierrossa oli sama homma, ennen sitä ei kyl oo ollu en tiedä mikä lie, mutta nyt näyttäis kyllä siltä, että ei tästä onnistumista tuu...

Vatuvatu; pahoittelut .... ei kiva, toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette taas uuteen yritykseen, jos näin tosiaan on käynyt!!

rötkis: kyllä mä uskon että halpatestit näyttää kyllä oviksen :) tikuttelet vaan joka päivä niin eiköhän se sieltä ilmaannu :)
Hiutale: pahoittelut negoista testeistä :( toivottavasti se plussa sinne vielä tulis :)
Kartenk: voi hitsit, toivottavasti tuo tiputtelu oli jotain hyvää eikä täti pirulainen.
hattarainen: mun mielestä voitte kyllä tämän kierron yrittää :)
vatuvatu: voi ei, oon pahoillani <3 voimia sinne!

on: täti läks. mieli silti vielä maas.. mut saatiin miehen kans juteltu, ja mies vaan totes että oon vaan turhan hätäänen, että kyllä se toinen tulee kun tahtoo ja me tehdään asian eteen parhaamme  :) joten mieli himpun verran parempi, nyt vaan sit selvittämään tuota luteaalivaiheen pituutta ja sit jos se on tässäkin kierrossa nuin lyhyt niin soittelen neuvolahan päin että mitäs sit... :)
tässä kierrossa mukana, raskausmonivita tabletit ja omega3(kohan se oli) ja sit pupuilu jtp ja sit se oviksen bongailu. ja ajatusten siirto mukavasti tuohon rantakuntoon projektiin :)
ja taas se nukkumatti on hukkapiilossa.. että mikäs ihme mua risoo ku ei uni tuu...

kyllä se täti saapui..no uutta ovista odotellessa.. tilasin nyt netin kautta niitä clearblue ovistestejä, ei tarvii niitä viivoja tihrustaa, tulee selkeä vastaus, mutta olivatpahan kalliita!! toivottavasti ei tarvita useampia, 7 näytti olevan pakkauksessa. Onko teillä kellään niistä kokemuksia?
eilen sit ajattelin, että onneks meillä on jo IHANA neito täällä kotona, nyt ehkä vasta oikeesti ymmärrän niitä, joille ei ole suotu vauvoja ja kuume on kova...

uuteen viikkoon! kaikille tsemppiä yritykseen ja niille, jotka odottelevat testausta...GOOD LUCK!!! toivottavasti saatte tärppejä!

Voi että, tsemppihalaukset VatuVatulle!

Kartenik; minä oon testannu niitä clearbluen ovistestejä ja olivat kyllä tosi hyviä ja ei ollu epäselvyyttä että millon ovis on :)

Tää kuumeilija sammuttaa nyt kuumensa ja palaa toivottavasti ensi vuonna takaisin. Toivotaan että teistä ei kukaan enää sillon täällä ole :) Eli menkat siis alkoi lauantaina ja oltiin miehen kanssa jo etukäteen päätetty että tällä erää yk5 ei tule vaan otetaan ehkäisy takaisin käyttöön ja palataan ensi vuonna entistä vahvempina ;) Täällä aika helpottunut ja hyväkin mieli, ei hätää! Nyt vaan töitä etsimään!

Kaikille oikein aurinkoista ja POSITIIVISTA kevättä!

SaPaRo

Onpas kiva, että tää ketju on näin aktiivinen, hyvä kun mukana pysyy :).

Vatuvatulle pahoittelut ikävistä uutisista, toivotaan että tärppää pian uudelleen!

Hiutale, tiedän niin tuon tunteen...Vauvakuume saa naiset höyrähtämään :). Jospa ne sinun negat vaihtuisi plussaan sieltä, jos tätiä ei ole vielä näkynyt!

SaPaRolle hyvää kevään jatkoa ja toivottavasti tosiaan kukaan meistä ei ole enää täällä silloin kun palailet.

Omaa napaa...: mikä siinä onkin, että heti kun vauvakuumeelle antaa luvan, niin hormonitoiminta alkaa heittää häränpyllyä :)?!? Mulla on ollut aina tasan tarkkaan 28 päivän kierto, myös synnytyksen jälkeen kun ekat menkat tuli, niin heti palautui myös 28 päivän kierto. Ja mitä ihmettä, nyt helmikuussa menkat tuli 4 päivää liian aikaisin, kesti vaan pari päivää ja tässä kuussa taas menkat on jo 2 päivää myöhässä!

Hohhoijaa, ja hirveet PMS oireet ollut päällä jo yli viikon (menkkakipuja, pahoinvointia, vatsa nippailee, huimaa etc.), mutta ei vaan tuu täti kylään! Mitenkäs tässä pääsee mitään vauvaa edes yrittelemään, kun yk1 ei pääse edes käyntiin!

Ja joo, täytyy myöntää että onhan ne ajatukset lähtenyt jo laukkaamaan ja oon miettinyt että "mitä jos sittenkin...". Mutta raskauden todennäköisyys on todella pieni ja...myönnän, mä  tein yhden raskaustestin pari päivää sitten, kun ne PMS-oireet on ollut niin voimakkaita, mutta negatiivinenhan se oli. Odottavan aika on niiiiiin pitkä... emoticon

Kyllähän mä viikon maltoin olla poissa :D

huli: Joko hormoonit hyrrää normaalisti? :) Ja ihanaa häät, minä niin haluisin vieraaksi jonkun häihin. Se romanttinen tunnelma on aina parasta.
Anmiha: Kuulostaa jännältä! Testiä vaan uudestaan :D
Kartenk: Pahoittelut menkoista :( <3
Suppi: Joko alkoi vuoto? Vaiko jotain paljon parempaa tapahtunu? :)
vanilj: Pahoittelut tädistä.. myöhässä. Paljon jaksamisia kierron ensimmäisiin päiviin ja viikkoihin <3
loro: IHAN TOSI PALJON ONNEA SINNE!!! <3 vautsi mitä täällä onkaan tapahtunut :)
Erna: Minäkin toivon että olisit viimeistään vuoden lopulla jo pitkällä raskaana :)!
Faabio: Tervetulloo! Teitkö jo testiä? Jos tuliskin pikainen palstailu tälle puolelle?
rötkis: Kuin myös sinne! Tervetulotoivotuksia. Menikö teillä esikoisen yritys ns. luomuna? vai saitteko apuja? Toivon et teillä tärppäis kuitenkin tämä toinen sitten nopeesti :)
hattarainen: Lohdutushalaukset sinneppäin <3 Siitä teidän yrittämisestä. Minä oon sitä mieltä et Go for it!! En usko että nuo lääkitykset mitn vaikuttaa lopputulokseen. :o  
Saparo: Voih.. :/ Kaikkea hyvää sinne ja palailehhan ens vuonna tänne palstailemaan, mitään en lupaa ettenkö olis sillon vielä täällä :)
Vatuvatu: Hyvä tuo palstaidea :) Voih.. kumpa joskus itsekkin sinne pääsisi :) Toivon et teillä on siellä kaikki hyvin<3
Hiutale: Pahoittelut negasta! Tosi onkin että pahemmin alas rysähtää kun on ollu siinä luulossa että olis tärpänny :S Jep eiköhän me melkein kaikki olla melko höyrähtäneitä ;)

On: Tämän neitosen kiertohistoriikki on ollunna viimesen vuoden aikana seuraava.. luvut ovat siis kertyneitä kiertopäiviä 29,28,35,48,32,53,28,27,51,23,23. Kyllä noissa olikin laskeminen. :D
Oon tässä aikani kuluksi väsänny omaa blogia, hitto kun on vaikeeta hommaa :o En siis voi ymmärtää miten ihmiset saa omistaan niin hienoja ja kirjottavat niin hyvin. Noh.. täytynee muutama kuukausi harjoitella x).

Paljon pieniä jouluvauvoja toivon kaikille++++ 

kp15

vanilj: jaksamista masispäiviin.. kuinka pitkä sun luteaalivaihe oli viime kierrossa? Hyvä, että miehen kanssa kuitenkin pystytte puhumaan mieltä painavista asioista. Mutta on se kumma tuo miesten ajatuksenjuoksu! Ei tämmöisessä asiassa voi odotella kärsivällisesti, kun se tärppi on saatava HETINYT! :D
rötkis: mun käsityksen mukaan ovistestit voi näyttää haamuviivaa vaikka koko kierron ajan. Kun se testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva silloin on ovis meneillään. Näin olen ymmärtänyt huimalla yhden kierron testaamiskokemuksella :). Toivotaan, että viivat siellä vahvistuu!
Hiutale: höyrähtänyt :D, niin osuva sana kaikkiin kuumeilijoihin! Miten siellä kierto edistyy?
Kartenk: Pahoittelut menkoista. Uuteen nousuun vaan!
hattarainen: kyllä minunkin mielestä yrittää voitte ihan huoletta!
Vatuvatu: ymmärrän kyllä jos et jaksa tänne mitään kommentoida tilastasi, mutta olisi mukava kuulla mitä teille kuuluu. Voimia!
SaPaRo: onnea työn metsästykseen! Sulla on ihailtava asenne vaikka yritys menikin jäihin nyt hetkeksi. Plussaonnea ensi vuodelle siis! :)
Anmiha: jännittävää.. ;)
omppuf: täällä jälleen ilostuttamassa päiviämme! :) Huimia kiertoja sulla kyllä ollut. Ovuloitko joka kierrossa vai sekö teillä nimenomaan aiheuttaa päänvaivaa? Blogista sitten linkkiä tänne, vai mitä? ;)
loro: jos käyt vielä täällä lueskelemassa niin olisi kiva tietää miten miehesi on sulatellut raskausuutista :).

Ensimmäiset merkit menkkojen tulosta havaittu, joten ne pienimmätkin toivonrippeet on heitetty roskikseen. Kp 28/~35. Jotenki stressaa hirveesti tämä elämä tällä hetkellä. Huomenna varmaan taas toisin :). Lueskelin tänään omaa äitiyskorttia ja vanhoja tekstiviestejä pojan syntymän ajalta. Kaikki ne koetut tunteet vyöryi takaisin mieleen ja sai kuumeen taas nousemaan. TAHTOO!

Erna: Kyllähän minä käyn edelleen täällä lukemassa, ei täältä osaa ainakaan vielä kokonaan pois olla. :) Mutta siis, kyllä, miehellä oli (ja on varmaan edelleen) sulattelemista asian kanssa. Itse asiassa saimme riidankin aikaiseksi, mikä toisaalta oli ihan hyvä, kun mieltä painaneet asiat saatiin ulos (mm. miten helvetissä kahden lapsen kanssa selviää - no, kyllä selviää!). Nyt ollaan ihan hyvillä mielin, minä hehkun ja hehkutan, mies ottaa asian rauhallisemmin. ;) Niin kävi ensimmäisenkin kanssa, että oikeastaan ultrassa "vasta" mies heräsi ja herkistyi lapselle. <3

Omppufille tsempit lääkäriin, jospa sieltä jotain positiivista tulisi mukana. <3

Saparolle hyvää kevättä ja halaus päätöksen johdosta.

Minä odottelen teitä kaikkia tuonne odottajien puolelle. Plussailkaa! :)

Takaisin