Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uskomatonta Vatuvatu! Upeeta, mahtavaa! Jeejee jerrycotton! ONNEA!!!

omppuf: Vierailu meni kivasti. Taitaa ystävällä olla synnärille lähtö lähellä, siltä tilanne vähän vaikutti. Mua jännittää melkein yhtä paljon, kun sillon ku olin ite raskaana! :D Ja oman vauvan sukupuolesta. Haluan kyllä tietää, tiedettiin esikoisestakin. Olen jotenkin sellanen luonne, että en pysyisi nahoissani jos olisi ollut mahdollisuus tietää, mutten olisi kysynyt.
Kartenk: Esikoinen syntynyt 02/2011, sen jälkeen ei olla ehkäisyä varsinaisesti käytetty. Tähän saakka ollaan oltu "tulee jos on tullakseen"- meiningillä, mutta kohta saa luvan alkaa ihan tositarkoituksella-yritys :).
Vanilj: Sunkin tuntemukset kuulostaa hyviltä. Tuleekohan teille pieni joulutonttu..? :)
loro: Jospa sä teet vatuvatut (:D) ja plussaat myös tästä kierrosta! Miten muuten luulisit, että miehesi suhtautuisi jos olisitkin nyt raskaana?

Täällä mennään kp 16/~35. Joko sitä kohta pääsis tosihommiin! Pelkään vaan, että ovis yllättää vkonloppuna, kun en miestä hirveästi näe.

Eilen mies yllätti sanomalla (ja oikeesti tarkoittamalla), että hänelläkin on vauvakuume. Ja tänä aamuna kertoi nähneensä unta, että meille syntyi tyttö 31. toukokuuta. Enneunta kenties? ;)

vau!!  vatuvatu onnea ihan mielettömästi emoticon kunnon tarrasukat matkaan <3

Jennivee: tuuhan kertoilemaan mitä rakenneultras kerrottiin :)
loro: niin se taitanee olla että ei vaan tuu kirjoiteltua kun ei oo kirjoitettavaa :) toivottavasti sun oireettomuus ois se oire <3
Erna: toivottavasti pieni joulutonttu ylättäis :) toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä :) Ihanaa kun mieskin on mukana kuumeilemassa, ja ihanaa unta nähny :)
huli: miten toi vanhuuden höppänyys on ilmenny? harmi juttu jos joudutte luopumaan, se ei oo helppo päätös.. <3

tänne ei mitään muuta kuin pojalla mahatauti, joten tässä nyt ollaan ja vartioiden toisen unta kun heräilee oksentelemaan vähän väliä.. :( toivottavasti menis  nopsasti ohi. ihmeellisen hyväntuulinen silti on onneksi <3 ihmettelee lähinnä kun yöllä pitää käydä pesulla..
oma napa ei mitään tänään :D kyllä se aika näköjään sittenkin kulkee eteenpäin :D

Onnittelut vatuvatu!!
Jospa tuo tietäisi hyvää onnea myös meille muille...
Me haluttiin, tai mies oikeastaan (enkä minä laittanut vastaan) ensimmäisen kohdalla tietää sukupuoli ja rakenneultrassa se melko varmaksi sanottiinkin ja paikkaansa piti, tyttö tuli!
En tiedä toisen osalta, mies haluaisi poikaa.. mulle nyt on ihan sama kunhan olis terve!
Tämä on nyt ennen aikaista, testaamaan pääsee vasta parin vkon päästä ..

Kiitokset onnitteluista, en ite ole vielä vissiin asiaa tajunnutkaan. Aiempien kokemusten perusteella aion odotella kunnes kp35/30-35 on ohi ja katsella jääkö tämä "Silko" matkaan mukaan.

Sinällään kummallista, että tätähän sitä yritti ja toivoi, mutta surettaa jättää teidät.
Kaipa tässä kohta täytyy siirtyä tuonne marraskuisten puolelle.

Suosittelen kyllä greippimehua ja puolentunnin niskaseisontaa touhujen päälle. :)

Ihan ensimmäiseksi, onnea Vatuvatu! Äläkä yhtään surkuttele meidän jättämistä, vaan iloitse plussasta. :) Mutta toki me ilolla kuullaan kuulumisiasi, mikäli niitä haluat käydä tänne kertomassa. :)

Erna: Teen vatuvatut. :D Uusi slangisana meille. ;) Minä en oikein tiedä. Mieshän kyllä sanoi, kun mainitsin mahdollisesta raskautumisesta, että "no sitten tulee". Eli kai se pystyy sen sulattelemaan, mutta totta kai itse toivon, että raskaus olisi alusta asti toivottu. Täytyy kyllä hieman kateellisena sanoa sulle, että onnekas sinä, kun mieskin kuumeilee. :) Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä. Ja toivottavasti saisitte sen nyytin aiemmin kuin toukokuussa. :)

vanilj: Lapsen oksennustauti on kyllä jotain aivan kamalaa. :/ Toivottavasti siellä on jo toivuttu.

kp. taitaa olla 26/31.

loro: lapsen mahatauti on kyllä kauheaa, kun mitään ei voi tehdä toista auttaakseen. tuli sitä valvottua koko yö toisen unta, onneksi meni nopeaa ohi :)
vatuvatu: tuu kertomaan meille kuulumisia :) Nauti nyt vain tästä hetkestä <3

on: täällä on koko sakki sairastanut mahataudin, nam! nyt onneksi jo paranemahan päin :)
kp 25/30, dpo 8.. ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen.. eli taidan ootella torstaihin saakka ja ootella tätiä.

Hyvää sunnnuntai iltaa naiset!

Uskomattoman nopeesti nää viikot vierii. En ole taas viikkoon täällä kerenny käymään mutta te olette olleet ahkeria. Yksi plussakin tullut, onnea vatuvatulle!

Vanilj
aika törkeitä sukulaisia sulla. Enpä ois tienny itse mitä noin suoraan kysymykseen ois osannu vastata.

Omppuf pahoittelut tädin kohtaamisesta. Haikara on ilmeisesti jo vähän virkistynyt kun nyytin jo vatuvatullekin toimitti. Olit menossa lääkärille jospa saisit sieltä kunnon kuurit....

Loro mietin tuossa teidän tilannetta ja voisiko olla niin että miehesikin haluaa kyllä lapsen mutta ei halua ottaa asiasta stressiä. Silloin kun yritettiin ekaa lasta (7kk) niin miehellä huomasin ahdistusreaktiota lopu ajan yrityksessä.Alkoi olla suorittamista ja "että pakko pakko nyt harrastaa seksiä vaikka ei paljoa kiinnosta mutta jos nyt kuitenkin olis oikee hetki"... Eli jos hän ihan oikeastikkin on vain sitä mieltä että tulee kun on tullakseen.

Omaa.. No täällä edelleen samaa eli ei menkkoja ei plussia... se siitä. 

Hei pitkästä aikaa kuumeilu-kollegat :)! Kävin täällä muutaman viikon ajan kuumeilemassa tuossa ennen joulua, mutta päätettiin silloin mieheni kanssa laittaa nämä raskautumishaaveet vielä hetkeksi hyllylle. Nyt vihdoinkin saa antaa kuumeen kohota ja kunhan seuraavista menkoista päästään (pitäisi alkaa viikon päästä), niin yritys saa alkaa! Jeeemoticon !

Onnea paljon viime aikoina plussanneille ja tsemppiä loppukierron matelevien päivien kanssa painiville!

mammu87: joo toi sukulainen on kyllä semmonen että päästää suustaan ihan mitä sattuu, ei aattele yhtään.. joten tuttua, ja ku mä oon semmonen etten suutani saa auki vaikka pitäis niin eipö siinä sit mitään asiaan sanota.. Pahoittelut ettei kumpaaankaan niin tätiä kun plussakaan oo kuulunut.. :/ Ootko testanut koska viimeksi?
Anmiha: Mukavaa että tule meidän kanssa kuumeilemaan, toivottavasti nopsasti tärppäisi siellä :)

on: nyt alkaa olla parantunut tuosta kauhiasta mahataudista. oireita ei kaiketi oo, kai sitä pitää asennoitua tätiä oottelee, niin eipä joudu sit pettymään pahasti.. no neljän päivän päästä se seleviää... dpo9.. :)

mammu87: Olet ihan oikeassa. Tuo on osasyy, mies kun ei tajua/jaksa/halua tms. sitä, että yrittämällä yritetään, vaan että pitäisi olla tuolla tulee jos on tullakseen -asenteella. Valitettavasti sillä asenteella ei meille ole vielä sitä toista suotu...

Tervetuloa takaisin Anmiha, mukava saada lisää keskustelijoita. :)

vanilj: Hyvä, että ootte selättäneet mahataudin. Varmaan ei raskausasiatkaan pyörineet niin villisti päässä, kun oli tuommoinen tauti seurana? Malttia nyt viimeisille päiville. :)

kp. 29/31.

Oi,oi, Onnea vatuvatu!! Tulin pitkästä aikaa kattelee teijän kuulumisia ja ilo uutisia oli heti vastassa:) tervetuloa vaan marraskuisiin, itse siellä olen lähinnä vaan taustaillut kun ei uskallaoikein täysillä heittäytyä tähän raskauteen :( Mut sinne vaan kirjoittelee niin itelläkin "kotoisampi" olo siellä kun on joku "tuttu":)

Plussatuulia ihan hirmuisesti teille muillekin!!!!

kyllä nämä päivät matelee kun pitää odotella tärppäskö vai ei.. kävin tänään työpaikalla, en oo koko äitiysloman aikana käynyt ja kyllä tuntui sen jälkeen, että toivottavasti tässä haikara tulee, ettei tarviis mennä takas...siis ainakaan heti...
kuinka moni teistä on jo töissä ja kuinka moni äitiys/hoitovapaalla? mulla on suunnitelmissa olla esikoisen kanssa kotona tämä vuosi. Tiukkaa tulee olemaan sillä kodinhoidon tuella, taitaa käteen jäädä jotain 300 euroa!!! Eli kukkaron nyörejä kiristellään..

Hei kaikki! Aurinkoista päivää, ainakin täällä pohjolassa!
Onnea vatuvatu!!! <3
Tsemppiä yritykseen kaikille tasapuolisesti.
Harmittelut teille, joiden luo täti saapunut jälleen :(
Kartenk: Yritystä takana reilut 3kk. Esikoistyttö 1v 4kk. minä vm-81, kuten mieskin. Itselläni aloitettu lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan lokakuussa 2011. Mitään lapsettomuustutkimuksia tai hoitoja ei olla vielä tehty meille. Pari kk vielä ytitetään. Mulla TK:n gynelle aika 16.4. jospa siellä selviäisi jotain. Joulukuussa 2011 yksityisgynellä löydöksenä endometrioosi.

Pitkäveteistä tämä odottelu. LH huippu bongattu 12.-13.3. joten nyt siis DPO5 ja kp 26/33-35. Nyt tyttö heräsi, sii juu!

Missä meidän omppuf?

Jäi aamulla, kun pikaisesti kävin, kirjoittamatta, että vaikka ei olekaan mitään odotuksia tälle kierrolle, niin silti nämä kierron viimeiset päivät ovat saaneet sormet syyhyämään testin suuntaan. Ärsyttävää. :) Olen tässä koko päivän leikitellyt ajatuksella (eli kiusannut itseäni), pitäisikö testata huomenna. Mikähän ihme se on, että ihmisen pitää lietsoa itsensä tämmöiseen tilaan, vaikka tietää, että raskautumisen mahdollisuus on todella pieni? Tuolla laatikkossa yksi testi kummittelisi... inhottavaa! :D

loro: Meikäläinen testailee vieläkin ainakin kerran päivässä kun tuli niitä testejä kerran hyvä nivaska tilattua. Tiedän ihan hullua, mutta koko ajan kummittelee mielessä kemiallinen raskaus tai alkuraskauden km. Tuntuu jotenkin niin oudolta, varautuu vain pahimpaan. Siksi en ole tuonne marraskuisiinkaan vielä huudellut kun tuntuu, että kuulun paremmin tänne kuumeilijoihin.

ja malta nyt pari päivää vielä tai osta lisää testejä ;) 

Niin missä on omppuf?

loro: Minä luulen, että miehenkin vauvakuume tässä vähän laantui, kun sai pojan kanssa olla kaksisteen pari päivää. Ei ainakaan ole puhunut vauvoista sen jälkeen. Taitaa olla aika aaltomaista tuo senkin "kuumeilu", joten ei tarvi olla kateellinen :). Tiedän muuten tunteen tosta testailusta vaikka tietää, ettei ole raskaana. Aina sitä kuitenkin toivoo ihmettä. Siksi ei kannata pitää testejä kotona ;).
vanilj: Voi että! Teilläkin koko perhe ollut tautinen.. Onneksi jo parempi! Sitä taitaa olla liikkeellä ihan eurooppaa myöten, kun anoppikin valitteli moista. Ja muutama päivä enää sun testailuun, täällä jo odotellaan! ;)
Kartenk: Olen hoitovapaalla. Tarkoitus oli mennä syksyllä takasin töihin, mutta puhuttiin miehen kanssa jos olisinkin pitempään varsinkin nyt, kun toinen on haaveissa. Vuoden lopulla katsotaan sit uudelleen jos en ole vielä raskaana. Rahalla ei tietenkään mällätä, mutta oppii sitä vähemmälläkin elämään :). Saako teidän kunnassa kodinhoidon kuntalisää? Siitä tulisi ainakin muutama satanen "ylimääräistä" kuussa :).
Hiutale: Sullakin piinaava loppukierto meneillään. Peukut pystyssä! :)

Täällä ovistellaan.. Kp 20/~35. Mutta sen hyödyntämisestä ei oo tietoakaan.. Pe viihdyttiin yhessä, mut täytyy olla supersiittiöitä jos perille eksyy. Eli epäilen :). Se siis tästä kierrosta, blaah :(.

loro: joo kyllä toi tauti vei ajatukset pois raskautumisesta :) vielä muutama päivä, niin siellä kuin täällä :) Tsemppiä testaukseen, täytyypä heti aamusta tulla katteleen että teitkö testin :) toivottavasti positiivisen sellaisen <3
Kartenk: täällä ollaan kotosalla myös tämä vuosi. Kyllä saa kattoa tarksti mihin rahans laittaa.. saisi kyllä tuota hoitarahaa pikkuusen nostaa että ei tarttisi aivan joka penniä laskea.
Samat aatokset on täälläkin että toivottavasti ei tarttis mennä töihin vielä tammikuussa... kyllä mä työstäni muuten tykkään mut se työn määrä, ja vaatimukset on ihan älyttömiän...
Hiutale: tsemppiä ootteluuun :)
Erna: joo kyllä nyt moni tuntuu sairastavan/sairastaneen rotan tai noroviruksen... Ei auttanu ku siirtää pojan neuvola ja synttärit myöhemmälle.
Toivottavasti siellä ois supersiittiöt matkas :) Joskos se yllätys tulis kun vähiten osaa odottaa :)

on: hmph.. nyt on semmonen olo että kyllä se täti pirulainen sieltä tulee.. :) mut kyllähän nuo testit kutkuttaa tuolla kaapissa, saas nähdä kauanko malttaa olla testaamatta :D  dpo 10..

Omanapailen vain nopeasti. Tein siis testin, kun ajattelin, että negan jälkeen uskallan hyvillä mielin popsia buranaa, jos yhtään tuntuu, että menkat alkaa. Ja toisaalta plussan jälkeen ei olisi tarvinut rampata vessassa koko ajan. Mutta negahan se oli, tietenkin.

Kp. 30/31.

vanilj: Ihania nimiä on sun suosikeissa :) Luontonimet on aina ollu lähellä mun sydäntä, meidän sukunimen kanssa ei vaan harmi kyllä useimmat käy. :/ Voi kumpa tämä olisi teidän kierto :)
loro: Pahoittelut negasta ja lohtuhalaus sinne <3
huli: joko ootte saaneet imetystä vähemmälle? :)
Jennivee: Onpas jännä seurata tuota sun tickeriä kuinka siitä alkuviikkojen möykystä on jo kasvanut oikee mini-vauva <3 Onnea sinne loppuodotukseen ja käyhän toki täällä kertomassa kuulumisia! :)
Erna: Joko sun ystävä sai vauvan? :) Kylläpä teillä on sattunu harmillisesti nuo ajotteluhommat tähän kiertoon. Voihan sitä toki toivoo niitä supersiittiöitä :D
Mammu: Miten pitkä kierto sulla on? :o Kuulostaa melkoisen piinaavalta tuommonen odotteluvaihe!
Anmiha: Onnittelut nousuluvasta ;D Minä muistan sinun nimimerkin kyll! :) Ihmettelinkin et mihinkä täältä porukkaa katosi, kun ei niitä plussia kuitenkaan niiiiin paljon tullut.. :o
Kartenk: Minä oon kans hoitovapaalla, käyn 2-10 päivää kuukaudessa töissä. Ollaan sumplittu se niin et mies hoitaa kun oon töissä :) Sopii mulle vallan mainiosti niin pääsee itse välillä vähän tuulettamaan niitä vähäisiä aivosoluja mitkä on vielä jäljellä :D
Hiutale: Onko sun kilpparit pysyny aisoissa? Toivon niin et plussa tulis teillekkin pian, ei tarviis ees lähteä pitempikaavalaiseks! :)

Tuleepas ihan nörttiolo kun muutaman päivän hiljaiselon jälkeen jo kaipaillaan <3 kiitoksii nyt kaipailuista kuitenkin. :)

Meidän neiti: Varhaisuhmis vai mikähän lie. Tyyppi on taantunu ihan sylivauvaksi <3 Itkupotkuraivareita heti tulee jos ei tahto mene läpi, syödään itse (pelkästään), hampaat pestään itse myöskin :). Nyt en kuitenkaan koe sitä raskaaksi :o

Nimistä: Meillä on mietittynä tulevat etunimet kahdelle pojalle ja kahdelle tytölle, kolmehan meillä se lapsitoive.. joka olisi niin ihana joskus saada <3 Tällä hetkellä tilastoja johtaa Aamos ja Liila :) Jälkimmäinen on aina ollu mun top1, mutta viimeksi kohtalo toi elämäämme toisen nimen ;)

Lisää omanapailua: Olen ehkä nyt pikkuhiljaa sisäistänyt että mun pitää alkaa elää vähän jotain muutakin elämää. Koko viime vuosi meni siinä "en voi suunnitella lähteväni juhlimaan tyttöjen kanssa, kun voin jo sillon olla raskaana", "en voi varata ulkomaanmatkaa kun voin sillon olla jo viikolla 34 ja joitain päiviä". Ajattelin.. tätäkö minä meinaan tehdä tämänkin vuoden? Joten olen antanut itselleni luvan varata syksylle ulkomaanmatkan, keskittänyt tarmoni urheiluun.. ja projektiin rantakuntoon 2012 :D Koska hyvin luultavasti en ole sillon vielä raskaana :P Toki ei me yrittämistä jätetä, tjottailu ei näillä hormooneilla oikein onnistu :D Jepjep ollaan kokeiltu sitäkin. Tietty en saa ajatuksia pois siltä lääkärireissulta mikä on 2 viikon päästä, ja meinataan kyllä ottaa käyttöön kaikki apukeinot mitä saadaan!

Ulkoilma on niin keväinen.. nams <3 Odottelen malttamattomana että saa pultata mukeron noihin juoksurattaisiin ja itselle rullat alle. Pitää vaan käydä taas hankkimassa pienelle uusi kypärä ...ja ehkä rattaisiin uudet etujarrupalat :)

Palaan taas asiaan huhtikuussa kun ollaan kotiuduttu sieltä polilta, siihen asti tilanteessa ei mitn muutoksia.

kp 9?/23-tähtitieteellinen luku

Takaisin