Saparolle pahoittelut uudesta kierrosta :( tässä kierrossa sitten toivotaan hyvää onnea, että saisit olla kotona jatkossakin.
omppuf paranemisia!! juu, nenän tukkoisuushan on yksi raskausoire :) Aamos on kyllä kiva nimi! Jätkä vois sitten isona ottaa taiteilijanimeksi vaikka KAamos. vai onkohan se jo käytössä?..
loro kohtahan sää piristät meitä muita kun päräytät plussan testiin :) mullahan esikoisesta oli monta päivää menkkakipuja ja ihmettelin kun ei ne vaan alkaneetkaan.
Sukey ei ei, testaa vaan aiemmin, mitä aiemmin testaat plussan, sitä aiemmin me muut saamme ilon aiheita :) huomenna!
Hattarainen vai sait sinä 10e lisälaskun?! :D hehhee, minä olin oikeesti ihan paniikissa -ja oon vähän vieläkin odottavalla kannalla - että tuleeko sieltä ihan hirveä siivouslasku. Ja luultavasti se tulisi työpaikan laskutusosoitteeseen

Aamulla juoksin siellä huoneessa paniikissa ympyrää , että mitäteen, mitäteen mitäminäTEEN omfg! nyt jo vähän naurattaa :) Sinulla testipäivät pian, tsemppiä. Kunnon yöunet on kyllä nannaa, peukutan!
Mutru. mulla kans nippailee mahaa loppukiertoja kohti, eli kai sitä sitten voi nippailla vaikka ei oiskaan raskaana :( Sulla vielä vähän aikaa jännäpäiviin, koita jaksella :) Kiva että mun kokemus ilostutti :D
barbamaman ja ton sivuston tyynyvinkki, onhan toi vanhan kansan neuvo, pitää ehkä jossain vaiheessa ottaa käyttöön... Vauvasi sydän on alkanut jo sykkiä!
vanilj, tervetuloa ja toivotaan että käyt vain kääntymässä kuumeilijoissa, onhan teillä jo puoli vuotta takana että toivois pian tärppäävän :)
Tänne ei mitään, same old. Mulla taas ruennu vähän tuntuu menkkakipua ja nippailee mahasta äkisti, niin taitaa kp1 olla sieltä tulollaan. Ja jotain hyvää, viime menkoista lähtien muistan loppukierrossa varautua joka yöksi pkhsuojalla ;)
-Sadepilvi kp 30 / ?