Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu Hattarainen! Hyvän linkin laitoit. Noi on tosi hyvät sivut noi perhesuunnittelun sivut. Noiden sivujen neuvojen avulla me aloitimme lapsen yrittämisen ihan tosissaan, ja molemmat lapset on tullu  "tyynyniksillä". Eli älkää nousko sängystä seksin jälkeen että kaverit pääsis perille. Kyllä siinä neuvossa jotain perää täytyy olla. Tsemppiä kaikille!

Voi kiraffe!!!! ONNEA ONNEA ONNEA!! <3

Mymme, voi kumpa se huurunenu ny tarrais oikein kunnolla kiinni!! :) *rutistus*

*sadepilvi*: Repesin täysin sun hotellireissusta!! :D Voi apua!

Tervetuloa vanilj! Tärppi onnea sinnekkin! :)

Jokos jollain oli testauspäiviä ihan tässä hollilla?!? Voi kun tulis monen monta plussaa nyt! <3

Omaa viä vähä tähän loppuun eli mulla on ollu oviksesta lähtien outoja nipistelyjä alavattalla. Molemmilla puolilla ja välillä kohdun tietämilläkin.. Ovisnipistelyt huomasin tosi selvästi, mahaa turvotti ja kipuili. Mutta siis onko tollanen jälkinipistely normaalia??

yk7 kp 21/30

Tervetuloa joukkoon vanilj!

loro taitaa olla seuraava testailija

Sukey, yk 2 kp 24/25-33 (vielä ikuisuus testaamiseen, jos siihen on edes tarvetta..)

voi kiitos kaikille onnitteluista, musta tuntuu että mä oon vieläkin ihan puulla päähän lyöty :)
Nii LA osuu lokakuulle kyllä, laskurin mukaan 23. päivä, ja mulla sattuu olemaan vielä synttärit 29. päivä, joten saattas olla mukava synttärilahja tulossa :D

Mut en vielä uskalla liikaa toivoa, mut pidän kyllä peukut ja verpaat pystyssä, et tälläkertaa kaikki menis hyvin. Vielä en silti varmaan uskalla sinne lokakuisiin ilmaantua :)

Ja joo, tais ne ämmät tosissaan olla oikeessa :) 

Täällähän on melkein koko jengi plussauspäivien kohdalla menossa! Toivotaan että moni ei joutuisi tässä kuussa pettymäänkään :)

Älyttömästi kirjoituksia! :)

Onnea vielä puulla päähän lyödylle Kiraffelle. :) Pidetään peukut pystyssä, että kaikki sujuu hyvin.

Tervetuloa vanilj. Toivottavasti vierailusi on lyhyt. :)

Omppuf: Kivaan nimeen olet ihastunut. :) Minä tykkään, että nimi olisi sellainen, ettei joka kulman takana tulisi kaimaa vastaan. Esikon nimi on sellainen, että ei aivan älyttömästi ole sitä nimeä, mutta kuitenkin ihan tunnettu nimi. :) Toiselle haluaisin samalla periaatteella, ja tytölle meillä olisikin nimi valmiina... ehkä. Pojallekin jotain ideoita, mutta ei mitään varmaa. Pikaista paranemista sulle, nukkuminen flunssassa on kyllä niin peestä. Itselläkin selvästi yrittää jotain flunssaa pukata, vaan ihmekö tuo, kun joka puolella tuntuu jotain tautia olevan.

huli: Minkä ikäinen teillä ensimmäinen lapsi on? Hienoa, että sait ajan tuommoiselle lääkärille, luottavaisempi mieli kysellä sellaiselta, joka on asiaan perehtynyt.

Mymmelle
edelleen iso rutistus ja peukut pystyssä onnistumisen puolesta.

Täälläkin naurettiin Sadepilven kommelluksille. :D Ei varmaan silloin naurattanut kyllä.

Testaamisesta. Täällä on tullut noita menkkamaisia tuntemuksia, että alan kyllä kääntää kelkkani oman varman raskaana olon puolesta. :/ Joten testaamistakin taidan siirtää ens viikolle, eli jos ei menkat ala silloin kun viimeistään pitäisi, niin testailen varmaan vasta sitten. Nyt on vaan niin sellainen olo, että kyllä ne kuitenkin alkaa. On kyllä silti nämä raskautumisajatukset koko ajan mielessä, kun viime yönä näin unta, että sain plussan testiin. Milloin Sukey aikoo testata?

Onnea kiraffe, toivottavasti pieni pysyy matkassa! Tarrasukkia laittelen täältä sinne!

Loro: Meidän esikoinen on 6kk ja viikon vanha. Et sinänsä ei mitään kiirettä ole...
Joo siis ei se lääkäri ole hoitaja vain, kun meidän paikkakunnalla ei ole ees lääkäriä noihin lapsettomuus asioihin, mutta kyl kai seki enempi tietää kun minä ite...

Mymmelle nyt paljon onnea ja tsemppiä matkaan!

Ja muillekin kellä jännät päivät käsillä niin onnea ja plussia paljon!!!

Tervetuoloa uusille, olkoon vierailunne lyhyt.

Sadepilvi, tuo sun hotelli-kommellus tuli mun uniin! Sama tapahtui siis mulle unessa, mutta  mulle tuli jälkeenpäin kotiin 10e lisälasku siivouskuluista :D:D:D!!!

Mä ajattelin testata lauantai aamuna sen negan. Toiveita ei siis kauheasti ole, mutta voimpahan sitten hyvillä mieli nauttia yhden tai kaksi olutta, kun piiiiiiitkästä aikaa päästään miehen kanssa kahdestaan ulos! Silloin mulla siis kp. 28/27-33 eli voi olla että alkavat jo ennen sitä.

Taas vähän aiheesta poiketen, tää on niin luksusta kun saa nukkua kunnolla! Menin eilen yheltätoista nukkumaan ja sain nukkua keskeytyksettä aina yhdeksään asti! Mukavaa kun muksu nukkuu yönsä kunnolla! Meni siis nukkumaan kahdeksalta eilen illalla.

loro, en ihan tarkkaan vielä tiedä, että koska testaan Tänään aamulla herätessä kävi mielessä, jos olisi tehnyt testin, mutta jätin kuitenkin tekemättä, kun kierto on vielä niin vaiheessa. Huomenna on kp 25, eli edellisen kierron mukaan testin voisi tehdä silloin. Toisaalta sitä ennen kierto oli 33 vrk, joten olisi ehkä vähän ennenaikaista testata huomenna. Jospa odottaisi sunnuntaihin tai sitten kp 33:een. Mitä myöhemmin testaa, sitä parempi tietenkin.

Noista menkkamaisista ja ei-menkkamaisista oloista on itsellä hankala aavistella mitään, kun synnytyksen jälkeen menkkoja ei ole periaatteessa huomannut ollenkaan. Ei ole mitään nipistelyjä ja vääntelyjä tmv. Edellisetkin menkat alkoivat ihan huomaamatta..

Mukavaa, että hattarainen sai nukuttua kunnon yöunet! Meillä muksu onneksi nukkuu hyvin iltaysistä aamukasiin, siinä ehtii itsekin nukkua kunnon yöunet. Vielä kun muksu söisi yhtä hyvin kuin nukkuu

Joko omppuf:n flunssa alkaa olla paranemaan päin?

Sukey, yk 2 kp 24/25-33

Voi että onnea Kiraffe, jospas nyt vaikka plussa-aalto meidät yllättää! Minäkin oon jostain kuullut että km jälkeen raskautuminen saattaa olla helpompaa...

Mymmelle peukkuja ihan hirmuisesti, toivotaan nyt että kaikki menee hyvin!

Tervetuloa uusille! Toivotaan ettette viivy pitkään ;)

Foolihappoa saa noista monivitamiineista hyvin joten sellainen kyllä riittää jos ei ole mitään ongelmia todettu. Monivitamiini vaan kannattaa valita sellainen missä ei ole a-vitamiinia, Suomessa kun ei vieläkään a-vitskua suositella raskauden aikana. Jos siis sattuu lykästämään...:)

Mulla on mieli jotenkin ihan maassa...Mulla siis kp 29/28 ja oon jo parikin testiä tehnyt mutta negaa ne on näyttänyt eli nyt sitten vaan ootellaan menkkojen alkamista...huoh! Nyt sitten pitäisi rueta miettimään että pitäisikö sitä nyt sitten kuitenkin palata töihin kun jos äitiyspäivärahathan tippuvan ihan minimiin jos ei toista lasta tule ennen ekan 3. syntymäpäivää. Ja meillä ois sitten enää yksi kierto aikaa raskautua jotta la ois ennen joulukuun 5. päivää...Ärsyttävää! Nyt joutuu tätä miettimään jo ihan taloudellisestikkin, oon mä kyllä aika kauhee ;)

yk3 kp 29/28

Huoh, täällä on semmoiset mahakivut, että jos ei menkat parin päivän sisään ala, niin johan on kumma. Särkylääkettä ei uskalla ottaa, kun kuitenkin takaraivossa jyskyttää se "jos kuitenkin..." :( Taitaa siis tulla lyhyempi kierto, ehkä oviskin sitten on ollut odotettua aiemmin. Miehelle sanoin, että se on seuraavassa kierrossa puuhailtava joka toinen pvä, en halua enää yhtään näitä kivuliaita menkkoja tälle vuodelle ja loppuvuonna haluan sen käärön syliin. Voi itku, ei pitäis olla näin vähällä yrityksellä näin maansa myynyt, mutta silti itkettää.

Pidän peukut teille muille pystyssä, piristäkää te muut minua plussaamalla! :)

loro, kp. 26/28-32.

Joka kerta kun käy täällä niin jännittää et joko jollekkin on plussa tullut :D Mut onhan tälle kuulle jo 1 <3

Flunssa ei ota laantuakseen, olisin niin mielelläni "vuodepotilas". Mutta olen valinnut sellaisen miehen joka ei paljoa passaile :D Paitsi siis sillon kun sillä on pahat mielessä ;D. Mulla kun ei sillon ennen ensimmäistä neuvolaa viimeksi (esikoista oottaessa) ollut muita raskausoireita kun nenän tukkoisuus. Niin kait tämän voi sitten tulkita raskausoireiksi eiks vaan? ;D;D

Mulla on taas omaa kivaa...

Saparolle pahoittelut uudesta kierrosta :( tässä kierrossa sitten toivotaan hyvää onnea, että saisit olla kotona jatkossakin.
omppuf paranemisia!! juu, nenän tukkoisuushan on yksi raskausoire :) Aamos on kyllä kiva nimi! Jätkä vois sitten isona ottaa taiteilijanimeksi vaikka KAamos. vai onkohan se jo käytössä?..
loro kohtahan sää piristät meitä muita kun päräytät plussan testiin :) mullahan esikoisesta oli monta päivää menkkakipuja ja ihmettelin kun ei ne vaan alkaneetkaan.
Sukey ei ei, testaa vaan aiemmin, mitä aiemmin testaat plussan, sitä aiemmin me muut saamme ilon aiheita :) huomenna!
Hattarainen vai sait sinä 10e lisälaskun?! :D hehhee, minä olin oikeesti ihan paniikissa -ja oon vähän vieläkin odottavalla kannalla - että tuleeko sieltä ihan hirveä siivouslasku. Ja luultavasti se tulisi työpaikan laskutusosoitteeseen emoticon   Aamulla juoksin siellä huoneessa paniikissa ympyrää , että mitäteen, mitäteen mitäminäTEEN omfg! nyt jo vähän naurattaa :)   Sinulla testipäivät pian, tsemppiä. Kunnon yöunet on kyllä nannaa, peukutan!
Mutru. mulla kans nippailee mahaa loppukiertoja kohti, eli kai sitä sitten voi nippailla vaikka ei oiskaan raskaana :(  Sulla vielä vähän aikaa jännäpäiviin, koita jaksella :) Kiva että mun kokemus ilostutti :D
barbamaman ja ton sivuston tyynyvinkki, onhan toi vanhan kansan neuvo, pitää ehkä jossain vaiheessa ottaa käyttöön... Vauvasi sydän on alkanut jo sykkiä! emoticon
vanilj, tervetuloa ja toivotaan että käyt vain kääntymässä kuumeilijoissa, onhan teillä jo puoli vuotta takana että toivois pian tärppäävän  :)

Tänne ei mitään, same old. Mulla taas ruennu vähän tuntuu menkkakipua ja nippailee mahasta äkisti, niin taitaa kp1 olla sieltä tulollaan. Ja jotain hyvää, viime menkoista lähtien muistan loppukierrossa varautua joka yöksi pkhsuojalla ;)

-Sadepilvi kp 30 / ?

SaPaRo:lle pitkä halaus, on tuo täti kyllä nin julma!!!

loro, täällä myös itkettää ja ärsyttää, miksi ois miksi! Klassiset kuukautisia ennakoivat oireet päällä, joten eipä tarvi arvuutella tai jännätä. Tuntuu että kaikki tuttavat plussaa melkein vaikka eivät haluaiskaan. Äsken just pillitin, kun katoin Avalat vauvaohjelmaa, tahtoo oman!

Heipä hei!

Puolisen vuotta teidän kirjoituksia lukeneena uskaltaudun vihdoin itsekin antautua bittiavaruuden syövereihin. Toivottavasti kirjavaan joukkoonne mahtuu yksi semi-kuumeilija lisää.

Päiviäni ilostuttaa (ja välillä vihastuttaa :) ) viime viikolla vuoden täyttänyt pojanviikari, ikää itseltäni löytyy näillä näppäimillä 27 v.

Varsinaista YRITYSTÄ ei ole vielä aloitettu. Ehkäisyä ei olla käytetty synnytyksen jälkeen, mutta en usko pelkkään hyvään tuuriin, kun esikoinenkin tuli nimenomaan yrittämällä :). Kolmet menkat vasta tullut synnytyksen jälkeen, joten kierrotkin vähän huitelee missä sattuu.

Mies on lupautunut alottamaan yhteisen kuumeilun keväällä ja siihenhän ei ole kuin muutama kk enää! :) Välillä oma kuume on pilvissä ja välillä pissit housuissa mietin, miten kahden kanssa selviää. On se kaksi kuitenkin niin paljon enemmän kuin yksi :).

Erna.

Hattarainen: Kiitos hyvästä linkistä! :)
Omppuf: ihana nimi tuo Aamos! :) täältä löytyy nimet valmiina jo tytölle että pojalle... 
SaPaRo: pahoittelut tädin kylään tulosta :(
Tervetuloa Erna! :) Ite alotin kirjoittelun vasta eilen. 

Miten tierättäkö kuinka liikunta vaikuttaa raskautumiseen..?
Siis en oo mikää urheilullinen, mut ny tovin zumbannu ja tänään testasin piloxing:ia siinä sit laineita keikuttaes vihlas alavatsaan inhottavasti, niin mietin että voiko tommonen keikuttelu ja hyppely vaikuttaa raskautumiseen?

Mulla oli menkkojen aikana menkkakivut mutta ei vuotoa! Semmoista kourivaa kipua, ja munasarjojen sytkytystä. Mut tippaakaan ei tullu verta housuun. Muistaakseni sama juttu oli esikon kanssa kun aloin häntä odottamaan, kivut mutta ei vuotoa. Ja 2 päivää menkkojen oltua myöhässä testasin plussan!

Voi kauhia kun jännittää, kuka teistä on seuraava plussaaja?!

Takaisin