della_79
Asioista perillä oleva
Tinttura: mulla on menkkoja ennen ollut kyl alavatsakipuja samallai aaltoillen kuin edellisessä alkuraskaudessa. lopetin yöimetyksen pari viikkoa sitten ja n. viikko sitten vähensin päiväimetyskertoja yhdellä, mut menkkoja ei oo vielä siis näkynyt. ton alavatsajuilimisen vuoksi oon kyl odotellut niitä saapuvaksi enkä siksi oo testannutkaan, mut nyt se kipuilu on jatkunut jo viikon eikä mitään ole tapahtunut. oon pohtinut et katsoisin vielä tulevan viikon ja jos ei sillonkaan mitään, sit apteekkiin ja r-testi. mullahan ei oo menkkoja ollut vielä kertaakaan synnytyksen jälkeen.
mulla meinasi just tossa aikaisemmin katketa piuha noiden lasten kanssa, kun pienempi kitisee ja isompi marisee. tuli eka kerran mieleen et oon niin väsynyt et juoksen ovesta ulos (mut täällä mä silti olen vauva sylissä). pakko lopettaa vellominen ja yrittää nukkua hetki. mies lähti bänditreeneihin ja tulee vasta joskus 19-20 aikaan eli mä joudun skarppaamaan et jaksan lasten kans.
zemiä sulleki Tinttura et jaksat puuhailla!
mulla meinasi just tossa aikaisemmin katketa piuha noiden lasten kanssa, kun pienempi kitisee ja isompi marisee. tuli eka kerran mieleen et oon niin väsynyt et juoksen ovesta ulos (mut täällä mä silti olen vauva sylissä). pakko lopettaa vellominen ja yrittää nukkua hetki. mies lähti bänditreeneihin ja tulee vasta joskus 19-20 aikaan eli mä joudun skarppaamaan et jaksan lasten kans.
zemiä sulleki Tinttura et jaksat puuhailla!