JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Mulla alkoi menkat toissapäivänä, oon niin ilonen, voi että! :) Enpä koskaan oo ollut näin ilonen niiden alkamisesta, nyt voi alkaa oikeesti haaveilemaan toisesta vauvasta jo konkreettisesti. Tästä seuraavasta oviksesta ei kyllä varmaan nyt vielä yritetä, koska mun veli menee parin kuukauden päästä naimisiin, ja en kyllä varmaan haluis olla siellä kesken pahimman alkupahoinvoinnin, jos muka sattuis heti tärppäämään, mitä en jaksa uskoa. Mutta kuitenkin nyt sitten päästään mekin alkuun oikeesti tässä yrityksessä. :) Eli varmaan ei nyt sitten puputeta täydellä teholla seuraavan oviksen aikaan, vaan sitten seuraavasta vasta. Katotaan nyt edes millanen kierto tulee tästä ekasta, kun mulla on tapana ollut olla pitkiä kiertoja, ennen raskautumista tais olla 35 päivää. Ja selvisipä sitten samalla sekin, miksei pimulle mun maito maistu, sen makuhan taitaa muuttua aika reilusti menkkojen aikaan. Pelkään vaan että tää tuotanto alkaa nyt hiipumaan, kun ei tolle oikein enää tissi kelpaa ollenkaan, eikä viitti väkisin tossa rinnalla pitää kitisevää ja rimpuilevaa lasta. Onneks ihan just saa alkaa antaa jo hapanmaitojuttuja ja kaikkia. :)
Margeliini: Siis lähinnä tarkotin sitä, etten oo kuukauteen käynyt missään ilman tyttöä, edes kahvilla ystävän kanssa ym, tietenkin töissä oon nyt käynyt ja salilla, mutta siinä ne on. :) ja myönnän kyllä sen, että musta on ihan ok, jos yhden kerran kuukaudessa käyn tuulettumassa jonkun ystävän tai useamman kanssa, toisaalta se on mennyt niin, että oon käynyt n. kerran kahdessa kuussa ulkona. Musta ei varmaan koskaan sais semmosta äitiä, joka ei jättäis lastaan koskaan hoitoon kenellekään ekaan kolmeen vuoteen paria tuntia pidemmäksi aikaa. Ei meilläkään tyttö siis oo ollut ööh.. mun työpäivää pidempää aikaa (tai oikeestaan 11-17) hoidossa koskaan (en siis laske lapsen isää hoitajaksi). Pisin aika mitä ite oon ollut tytöstä erossa, on toi mun työpäivä. :) Kohta nekin loppuu, joten sitten saan olla kotona taas likan kanssa melkein 24/7. Enkä tosiaan olis valmis antamaan tyttöä hoitoon esim. viikonlopuksi ym. Mies nyt puhuu, että hääpäivänä voitaisiin mennä hotelliin yöksi, siihen on nyt kuukausi vielä, mutta mä jo henkisesti oon alkanut valmistautumaan siihen, että pimuska jää nyt sitten n. 11 kuukauden ikäisenä ekaa kertaa mummille ja papalla yökylään. :) Tai ne tulee kyllä meille yöksi, joten tyttö saa olla vielä omassa kotona yön. Ihan kiva päästä miehen kanssa kahdestaan viettämään aikaa, tytön syntymän jälkeen ollaan oltu kahdestaan kerran leffassa, kerran konsertissa ja yhden mun parhaimman ystävän häissä. :) Tai siellä häissäkin tyttö oli klo. 20 saakka, kunnes mun vanhemmat tulivat hakemaan hänet kotiin, morsian kun on tytön kummitäti, niin halusi ehdottomasti silloin pimun mukaan.
Ihanaa kun on kerrankin aurinkoa ja lämmintä. <3 Plussapalloja kaikille. :) Ja sori kun tuli näin omanapa-teksti. :D