Mymme: Meillä on nyt vasta kolmas yrityskerta tulossa, mutta jos lasketaan mukaan kaikki lipsahdukset ehkäisystä tässä tytön syntymän jälkeen, niin kuudes kerta, kun raskautuminen olis mahdollista. Ennen esikoista oli kans muutama lipsahdus, mutta esikoinen sai alkunsa sitten ekasta "virallisesta" yrityksestä. Saanko kysyä teidän lapsettomuuden syytä? Kun teillä kuitenkin on jo yksi lapsi... Mua harmittaa, kun jotkut tutut sanovat mulle, että kyllä se pikku kakkonen sieltä tulee, kun teillä on jo yksi lapsi. Yrittävät tietysti lohduttaa, kun mua välillä harmittaa, että se toinen ei näköjään tulekaan yhtä helposti, mutta en mä osaa silti pitää tuota ensimmäistä takeena siitä, että me se toinenkin saadaan :/ En todellakaan pidä sitä itsestäänselvyytenä.
Zer: On varmaan ihan hyvä testata. Jos ei kerta kuukautisia ole kuulunut. Kyllähän se raskauden mahdollisuus kuitenkin on olemassa ja mä oon kuullut paljon niitä tarinoita, että heti keskenmenon jälkeen on alkanut uusi raskaus. Omassakin tuttavapiirissä yksi tällainen tapaus on. Peukut pystyyn siis! :)
On: Kp 6/jotain välillä 30 ja 41 ;) Nämä menkat on jotenkin olleet vähän normaalimmat kuin parit edelliset. Taas näitä ihania alapääerite-juttuja, mutta oon ihmetellyt, kun pari viime kertaa on tullut kauheesti jotain hyytymiä... Viime kierrossa oli tosi paljon ja mietin jo, että onko ihan normaalia. No nyt on tullut ehkä muutama ihan pieni. No niin, se näistä eritteistä sitten. Toivon, että kierto alkais muutenkin nyt normalisoitua taas. Ajattelin huomenna käydä hakemassa Floradix-litkua (onko kukaan muu käyttänyt?), kun on väsyttänyt nyt ihan hirveesti. Jospa johtuu runsaista menkoista... Eli rautatasoja olis tarkoitus nostaa. Greippimehut jää varmaan tässä kierrossa nauttimatta, kun mies osti (alennuksessa kun oli) appelsiinimehua kolme litraa :O